Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk fine Sauen! :smilbla:

Da sov jeg sikkert, for jeg hadde en våkennatt i natt. Så klokka var over tolv før jeg kom krypende frem i dagslyset. :ler: Noen og Jeg har vært og handlet mat og det er trim nok for meg, så nå blir det litt kaffe og sløving etter middag. Deilig med sol ute, men det blåser alt for mye til at jeg gidder å sette meg på terrassen. :kaffekopp:

Poden har laget spaghetti bolognaise i dag, luksus å få maten servert! Godt ble det også. :tommelsmil: Han er så lang og voksen blitt. Snart 15 år..

Det er allerede lenge siden jeg ble den minste i familien. :ler:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kroppen min og mange 'rolige' ;) dager både på sofaen og senga, så er det kjekt å ha noe å se på. I vinter endte jeg opp med å se The real hosewives of Beverly Hills, det er helt vilt jo. Så nå må jeg ærlig innrømme at jeg har blitt helt hekta, og har snart sett alle episodene!  :flau::ler:

Og det verste av alt er at jeg som svor at jeg aldri skulle begynne, har fått candy crush-dilla også. Jeg har rett og slett blitt en tragisk person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten går jeg stort sett i plysj-eller joggebukser som det heter :icon_lol: , stygge band-trøyer, ulltøfler og håret i en knute i nakken.
Skjønner ikke at Noen ikke har flyttet ut for lenge siden.

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg vet vi er mugne i denne boka, men du er jo ganske morsom i dine selvransakelser. Jeg er forresten drit sur på Candy crush, har stått fast i månedsvis og mannen gidder ikke hjelpe meg. :snurt: 

Når det gjelder spising, så handlet jeg for 1000 kr i går fordi vi skal ha "tapas" på lørdag. Vi er fire stk. der to er barn. Når man snakket om å spise hele tiden altså. Vi skal sikkert spise i 10 timer for å spise opp alt. Jeg kan ikke spise alt mulig for tiden, så det blir litt sånn tulle-tapas. Men koselig skal det bli.

Håper helga blir strålende! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som mucho tapas det ja. :skratte:

Takk, håper helga deres også blir det! :kyss: Her er det 'The Force awakens' med deleted scenes og hele pakka i kveld for Poden og meg, Snuppis er på russetreff og Noen (Jeg liker IKKE science fiction!  :opplyser: )  har visst gitt opp i andre enden av sofaen der borte. :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.4.2016 at 18.44, loffen skrev:

Poden har laget spaghetti bolognaise i dag, luksus å få maten servert! Godt ble det også. :tommelsmil: Han er så lang og voksen blitt. Snart 15 år..

Det er allerede lenge siden jeg ble den minste i familien. :ler:
 

Snart 15 år alt? :daane:  Konfirmant nå i vår?

Den 21.4.2016 at 18.48, loffen skrev:

Med kroppen min og mange 'rolige' ;) dager både på sofaen og senga, så er det kjekt å ha noe å se på. I vinter endte jeg opp med å se The real hosewives of Beverly Hills, det er helt vilt jo. Så nå må jeg ærlig innrømme at jeg har blitt helt hekta, og har snart sett alle episodene!  :flau::ler:

Og det verste av alt er at jeg som svor at jeg aldri skulle begynne, har fått candy crush-dilla også. Jeg har rett og slett blitt en tragisk person.

Du har blitt like tragisk som meg da... :skratte: Jeg ser riktignok ikke serien om de husmødrene, men jammen ser jeg mye annen dritt på tv. Og jeg er hekta på HayDay i stedet for Candy Crush... :ler: 

Den 21.4.2016 at 18.50, loffen skrev:

Dessuten går jeg stort sett i plysj-eller joggebukser som det heter :icon_lol: , stygge band-trøyer, ulltøfler og håret i en knute i nakken.
Skjønner ikke at Noen ikke har flyttet ut for lenge siden.

:hoho: 

:hoho:  Like elegant som meg det... 

Den 22.4.2016 at 13.32, Jerle skrev:

:fnise: Jeg vet vi er mugne i denne boka, men du er jo ganske morsom i dine selvransakelser. Jeg er forresten drit sur på Candy crush, har stått fast i månedsvis og mannen gidder ikke hjelpe meg. :snurt: 

Når det gjelder spising, så handlet jeg for 1000 kr i går fordi vi skal ha "tapas" på lørdag. Vi er fire stk. der to er barn. Når man snakket om å spise hele tiden altså. Vi skal sikkert spise i 10 timer for å spise opp alt. Jeg kan ikke spise alt mulig for tiden, så det blir litt sånn tulle-tapas. Men koselig skal det bli.

Håper helga blir strålende! :klemmer: 

Den tapasen din så jo helt fantastisk ut på Snap ihvertfall. :sikle: Regner med at dere ble mette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det er flere som er tragiske. :fnise::laugh:

Joda, konfirmanttid egentlig, men Poden har valgt samme vei som storesøster; å ikke konfirmere seg. Så vi tenkte bare feire bursdagen hans litt ekstra :kake:  Han blir jo like voksen og fortjener en fest, om ikke mere så for å ha tatt et voksent standpunkt og tørre å stå for eget valg synes jeg.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Den tapasen din så jo helt fantastisk ut på Snap ihvertfall. :sikle: Regner med at dere ble mette...

Den var veldig god! :sikle: Og vi hadde hatt nok mat til minst 4 stk til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, loffen skrev:

Det er godt å høre at det er flere som er tragiske. :fnise::laugh:

Joda, konfirmanttid egentlig, men Poden har valgt samme vei som storesøster; å ikke konfirmere seg. Så vi tenkte bare feire bursdagen hans litt ekstra :kake:  Han blir jo like voksen og fortjener en fest, om ikke mere så for å ha tatt et voksent standpunkt og tørre å stå for eget valg synes jeg.

:Nikke:

Ja, vi tragiske får finne fellesskap i det tragiske :skratte:  

Og når har poden bursdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jerle skrev:

Den var veldig god! :sikle: Og vi hadde hatt nok mat til minst 4 stk til. :ler:

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poden har bursdag 3 juni 😊

Sitter her og spiser frokost jeg da, sover ikke om natta. Blæh, ønsker meg sommer, eller bare høytrykk! 😅

Lurer på om smilefjesene fra mobilen vises her? Gadd ikke bla i KG-smileys. Hater det nye oppsettet. 

Alt var mye bedre før. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på trening, og i dag gikk det mye bedre med både knebøy og markløft :trene: Så digg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ja, MarianneE! :jepp:

Herregud, her var det lenge siden. :ninja:

Dagene tusler og går i vill fart nemlig. I dag har Poden på dress og skal i konfirmasjon, han var så fiiin! :hjerte: Det er sol, men kald vind, så jeg tenkte trene litt, inne på Spenst.
Jeg har så forbannet vondt i øyet, etter at jeg prøvde meg på kontaktlinse igjen i går. Fader altså, det er ikke for meg. Jeg blir sinnsykt kvalm og uvel også med den i, og i dag bare renner det av øyet, det gjør vondt å blunke og hodepinen går ikke vekk. Blæh. Med linsen i, må jeg bruke lesebrille i tillegg, og da går det helt rundt for meg liksom. :laugh:

 

Bajs. *henter en paracet*

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyet er litt bedre og lårene møre etter trening. :biggrin: Prøvde å sitte ute ettermiddag, men når det blåser så mye at Kamille-bladet blåste ut av hendene på meg, så tuslet jeg inn igjen, og dro på meg ulljakke og tøfler. 

Poden er hjemme fra konfirmasjonsselskap, og Snuppis er ute og rægger i russebilen sammen med den gjengen liksom.

Forball på TV, som vanlig. :ball:

Mulig jeg tar et glass rødvin :vin: men har kjøpt 'feil', Zinfandel, jeg er jo ikke så glad i det egentlig. Var visst litt stresset i trengselen på polet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello there! :vinke:

Skal ut på en liten tur i skogen nå, i det fantastiske været! :daane:
Dette er så sinnsykt deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...