Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Hater KG for tiden!

Alt jeg skriver blir slettet! :sur: Det har blitt så jævla gravalvorlig her inne at man ikke kan slenge på en smiley engang, før man blir beskylt for latterliggjøring. 

Faen altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mac'en min får ikke kontakt med iTunes, Appstore, iCloud, Safari virker ikke optimalt (ikke i det hele tatt utenom steder den har vært på før). Får bare opp at jeg må sjekke nettverksforbindelsen.. men den virker jo! Har samme DNS-instillinger som Snuppis, og samme maskin.  Tror det ble sånn etter OSX El Capitan. :forvirret:

Firefox virker...

Jeg har;

-slått av og på ruter og sjekket at alt er koblet riktig .. ;) 
-sjekket at jeg har siste oppdateringer av ALT
-slått av brannmur
-nøkkelring/sertifikater reset
-endret DNS til åpne + canal digitals egne + alle andre jeg har funnet :icon_lol:
-tømt cache
-intallert osx på nytt (!)

Og fremdeles.. det funker ikke! :sur:

 




 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, håper ingen stemmer på det første bidraget i MGP. :overrasket:

Herlighet for noe søppel!

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kvelden loffen, har meg visst en liten "gjesteopptreden" etter alt for lenge fravær.... kjenner meg ikke helt igjen her inne på kg lengre, men roter nå litt rundt...


:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Loevinna skrev:

God kvelden loffen, har meg visst en liten "gjesteopptreden" etter alt for lenge fravær.... kjenner meg ikke helt igjen her inne på kg lengre, men roter nå litt rundt...


:hug:

Hei, fineste Løven! :klemmer:

Nei, KG er ikke helt det samme lenger.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen skrev:

Hei, fineste Løven! :klemmer:

Nei, KG er ikke helt det samme lenger.. :forvirret:

Det er kanskje et tegn på at man blir eldre, det at man ikke liker forandringer... :fnise:

Er i alle fall oppdatert her inne tror jeg, og det er jo supert at du endelig har fått ryggen litt på plass og får til så mye uten store smerter! Gledet meg å lese! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for et nydelig vær det er i dag! :sol:

Tok sjansen på å gå på tur uten brodder, men det var ikke noe særlig. Det er masse is og snø overalt i skogen. Men er så lei broddene, det blir jo som å gå på tærne. Har gått med de i månedsvis nå. Gleder meg til vår og bare stier! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Har endelig tatt fatt på styrketreningen igjen. Det er så sykt deilig! Jeg er såklart helt pudding etter 6 mnd. opphold, men det er bare gøy å kjenne hvor støl jeg blir. :laugh: 

Og ryggen kjennes tipp topp! :strix:

Rolig påske planlagt her. Trenger bare egg og noen løkblomster. Blir trening og sol om den dukker opp, og film på kveldene.

:popcorn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, nå som jeg kan gå tur uten brodder, ja da trener jeg innendørs i stedet. :rolleyes:

Men det ble en deilig tur på lørdag sammen med Snuppis da. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen min er IKKE tipp topp etter at jeg trente igår :ler: Støl ja, aiiii. Men så bra at ryggen din oppfører seg!

Håper sola forblir ut påska ja, for dette er deilig! Jeg var ute og gjorde noen ærend i går og måtte droppe jakka, gikk bare i tynn genser og det var så godt og varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Apropos støl og trening...

Jeg kan knapt løfte armene mine over skulderhøyde idag. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være støl. :fnise:

Men nå har det gått over. Påsken forsvant også, og sola. Dagen i morgen bringer kanskje sol? For det pleier alltid å være sol på akkurat den datoen i mars. Merkelige greier.

Natterangleren stikker til køys. :natti:

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...