Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Poden bygger sin egen gaming-PC. Hele kjøkkenet er fullt av deler og pappesker. Ikke vet jeg hvor han har lært dette hen. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, loffen skrev:

I går ble det en spontan kjøretur til Gbg på Noen og meg, da vi ble satt på gjestelisten til Steve Harris i Iron Maiden. Inner cirkle ståplass. Det suser i ørene fremdeles. :P 

 

Så moro :danser: 

18 timer siden, loffen skrev:

Poden bygger sin egen gaming-PC. Hele kjøkkenet er fullt av deler og pappesker. Ikke vet jeg hvor han har lært dette hen. :huh:

:ler: Utrolig hva ungdommen kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var som pokker å du reiser på konserter om dagen! Takk for snapp fra Springsteen  (var det ikke han da?). Jeg later som om jeg ikke er misunnelig... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja, det er helt vilt!
Springsteen ja. Han og bandet ga full gass i 3 timer og 56 minutter som kjentes ut som en time, helt utrolig altså!  :tommelsmil:  Hadde heldigvis VIP-tribuneplass, og god stol å sitte på.  Ellers hadde jeg svimt av. :P

 

ps. Må legge til at dette var en 'sponset' tur, vi har ikke penger til slike utskeielser ellers. :fnise:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, treningen har bare blitt tull de siste ukene. I dag skulle jeg på Spenst, men neida, her sitter jeg i sofaen og derper liksom. Helt giddalaus, slapp i fisken og lat. Jeg har rett og slett blitt en loff igjen. Kneipptiden er visst over.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppis og jeg har vært på kino og sett 'Et helt halvt år' og den var like bra som boka. :cry3:  Hadde heldigvis med snørrepapir.

Kommer hjem til Island som slår England. Helt utrolig med Island altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som England har meldt seg ut av Europa både på den ene og den andre måten. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre frivillig... :fnise:

Helt utrolig kamp, ble nesten litt for spennende på slutten. *tørker et par tårer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, loffen skrev:

Og der meldes det at Roy H. har gått av som engelsk landslagssjef. Bombe.

Ha ha!

Jeg sa det til gubben like før kampen var over, at om England taper.. hvor lang tid tar det før treneren trekker seg? Det tok 30 min tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig kommet meg på Spenst i dag, fytti så mye folk, varmt og tungt. Æææ, må bli en tur i morra også tror jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få trent, gleder meg til jeg kan det igjen.

Jeg lurer på en ting, om jeg husker riktig ha du krøllete hår. Har du en god frisør å anbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Nótt skrev:

Deilig å få trent, gleder meg til jeg kan det igjen.

Jeg lurer på en ting, om jeg husker riktig ha du krøllete hår. Har du en god frisør å anbefale??

JA! Sindre ! Han er den eneste i Norges land som får nærme seg mitt hår med en saks, utenom meg selv. :tommelsmil:  :ler: 

Men skal du til Gøteborg, er de flinke på Le Coiffeur . Bare se bildene, billige er de også. Jeg har kun tatt tuppene der en gang, men uten å gråte etterpå :biggrin: , og Snuppis klipper seg bare der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sindre har dessuten krøller selv,  så han vet hva han ikke skal gjøre. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loffen skrev:

JA! Sindre ! Han er den eneste i Norges land som får nærme seg mitt hår med en saks, utenom meg selv. :tommelsmil:  :ler: 

Men skal du til Gøteborg, er de flinke på Le Coiffeur . Bare se bildene, billige er de også. Jeg har kun tatt tuppene der en gang, men uten å gråte etterpå :biggrin: , og Snuppis klipper seg bare der. 

Tusen takk. Er litt lei av å få rettet håret når det skal klippes for det er jo ikke sånn håret mitt er til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Nótt skrev:

Tusen takk. Er litt lei av å få rettet håret når det skal klippes for det er jo ikke sånn håret mitt er til vanlig.

Nettopp! :jepp: 
Da blir det jo bare tull så fort det krøller seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, loffen skrev:

Nettopp! :jepp: 
Da blir det jo bare tull så fort det krøller seg igjen.

Det er akkurat det. Er han dyr forresten? Har vel egentlig ikke betalt for å bli klippet de siste 7 årene, sånn er det å ha frisør venn.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...