Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Nótt skrev:

Det er akkurat det. Er han dyr forresten? Har vel egentlig ikke betalt for å bli klippet de siste 7 årene, sånn er det å ha frisør venn.

Ja, han er nok litt dyr. Han var hos Jan Thomas tidligere, jeg betalte 1000 for klipp og føn. Har ikke vært hos ham siden han flyttet til A & B da. Men heller det enn 650 som jeg har betalt her i byen og sett ut som en dass etterpå.

I Gbg betalte jeg bare 350. 

Jeg klipper meg så sjelden, at jeg ikke aner hva som er normalt egentlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal jeg gjøre, men som du sier; bedre å betale for å se og føle seg fin enn ikke og se ut som en dass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av sommeren da? Som jeg har gledet meg sånn til? Den første uka i juni både solet og badet jeg, men så ble det ikke mer. Nå har det plutselig gått flere uker hvor jeg surfer på nett, vasker klær og ser repriser på TV? Ikke har jeg trent nesten noenting heller, ikke gått turer en gang.
Som vanlig er det ustabilt og masse vind, jeg sitter inne om dagen, sover dårlig om natta og har vondt overalt. Nei, nå foretrekker jeg nesten vinter'n altså. Da er jo været mere stabilt og jeg orker mer enn på denne tiden av året. *sutre* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de tre ekstra kiloene som gjør at alle sommerklærne strammer rundt magen? De er der ennå ja. Nei, bare en ting å gjøre. *pakker treningsbagen og slår av kaffetrakteren*

Altså, det er TRE kilo liksom, hvor forbannet vanskelig kan det være? Ikke har jeg fått de vekk ila. hele vinteren, så da greier jeg det ikke nå heller. Dessuten har jeg jo nye jeans som passer. Og blir det skikkelig varmt, da får jeg heller gå naken. :filer: Who cares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sprader naken rundt i byen, tror jeg nok enkelte vil bry seg - helt uavhengig av tre kilo fra eller til... :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Stikker på hemmelig oppdrag til syd-Tyskland med Noen i natt, må hjem før mandag morgen. Pakke, pusse tenner, sove i 30 min, og kjøre. :reise: 

Hej dååå! God helg alla i hopa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal levere topphemmelige papirer og frakte livsviktige medikamenter tilbake? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei, men det var en vareleveranse ja. :fnise:

Hjelpe meg for en slitsom tur. Håper jeg aldri mer må kjøre SÅ langt, så fort, og være SÅ trøtt! Men så var det litt gøy også. Morsomt å være i Tyskland da de vant fotballkampen, det var utrolig mye bråk i gatene etter kampen. :) 

Også spiste jeg en veldig god pasta der, med veldig godt lokalt øl til. Ellers rakk jeg å få med meg 6 pakker tyggis fra en bensinstasjon. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg komme meg på trening (tror jeg) også blir det en litt sen lunch med noen venninner etterpå. Det blir sikkert kos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle gjerne hilst på dine søte "små" men vi var ikke på Nordbyen,  vi reiste til Galleri Strømstad istedenfor. Befriende mindre trengsel.

Fikk brukt litt penger på Systembolaget, Supergodt og Eurocash allikevel asså. Mulig nok til at vi får takkekort i posten.... 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der er det ganske glissent med folk!
Synes det senteret er litt kjedelig. Men masse danseplass. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...