Maleficenta Skrevet 8. september 2015 #161 Skrevet 8. september 2015 (endret) Jeg ville likt at jenten inviterte på date og spanderte på meg, men det får jeg jo ikke si og det hender jo ikke, fordi å be på date OG betale for hele greien er en ting som menn skal gjøre! Og hvis jeg sier at jeg ikke liker det er jeg en grinete mann som tydeligvis aldri får meg noe.Anonymous poster hash: d56ee...5b1 Jeg har spandert middag på en mann jeg. Men jeg måtte insistere veldig på det. Han fant det faktisk ganske ubehagelig. Det merka jeg på han. Menn som ikke vil spandere må ikke gjøre det. Det er valgfritt så slutt nå å syt sånn. Endret 8. september 2015 av Maleficenta 1
Summers Skrevet 8. september 2015 #162 Skrevet 8. september 2015 Hvem skulle trodd at kvinner likte å bli dulla med.....
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #163 Skrevet 8. september 2015 Det å være "morsom å henge med" er det minste jeg bryr meg om når det gjelder en mann. Han kan kanskje være artig en kveld eller to, men når det gjelder forhold, så er det mye mer og andre ting som har betydning. En gentleman som trekker ut stoler, åpner dører og låner bort jakka si er en mann som av de fleste betegnes som en som kan dette med å føre seg og være høflig. Mange menn gjør det overfor kvinner bare for å være høflige og vise at de kan dette med å oppføre seg "korrekt" i videre forstand enn hva som er gjengs i kameratgjengen. Det handler altså ikke om at man er villig til å gjøre ALT for kvinner, men at man viser kvinnen og omgivelsene at man (i tillegg til alt annet) også vet hvordan man skal oppføre seg. Jeg tror ikke noen forventer at gutten (evt mannen) trekker ut stolen for dama på Burgerking. Men man bør gjøre det i bryllup, på julebord og i formelle selskap, og når man går ut på en litt finere restaurant sammen. Du legger lista for begge. Du definerer hvordan en mann skal være, samtidig som du også hevder at du gir igjen ved å definere hvordan du skal bidra. For eksempel ved å vise mannen at du er hans, hva nå enn det betyr. Det er vel det samme vissvasset som å "sjekke opp med øynene", som vil si nada utover det hun innbiller seg i sitt eget sinn. Du kunne vist det på en annen måte, nettopp ved å legge fra deg nykker og forventninger om han skal te seg på en underdanig måte fordi han er mann. Det blir litt sånn som å forholde seg til hverdagsrasister, folk med overdreven nasjonalfølelse og patriotisme, folk med andre emosjonelt begrunnede holdninger som vitner mangel på nyansert tenkning og holdninger som favoriserer flokkdynamikk over individuell frihet. Det er turn off, enkelt og greit.Noen har heldigvis større tanker i hode enn hvordan de føler seg som kvinne eller mann og er ferdig med å leke mor, far og barn. Man kan jo bare lure på hvor dypt disse holdningene stikker ellers i livet. Anonymous poster hash: 1df31...e2e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #164 Skrevet 8. september 2015 Hvem skulle trodd at kvinner likte å bli dulla med..... Hehe ja verden er forunderlig Anonymous poster hash: 9e691...10a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #165 Skrevet 8. september 2015 Du legger lista for begge. Du definerer hvordan en mann skal være, samtidig som du også hevder at du gir igjen ved å definere hvordan du skal bidra. For eksempel ved å vise mannen at du er hans, hva nå enn det betyr. Det er vel det samme vissvasset som å "sjekke opp med øynene", som vil si nada utover det hun innbiller seg i sitt eget sinn. Du kunne vist det på en annen måte, nettopp ved å legge fra deg nykker og forventninger om han skal te seg på en underdanig måte fordi han er mann. Det blir litt sånn som å forholde seg til hverdagsrasister, folk med overdreven nasjonalfølelse og patriotisme, folk med andre emosjonelt begrunnede holdninger som vitner mangel på nyansert tenkning og holdninger som favoriserer flokkdynamikk over individuell frihet. Det er turn off, enkelt og greit.Noen har heldigvis større tanker i hode enn hvordan de føler seg som kvinne eller mann og er ferdig med å leke mor, far og barn. Man kan jo bare lure på hvor dypt disse holdningene stikker ellers i livet. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Hahaha. Du skjønner fortsatt ingen ting. Godt jobba. Nå trur jeg ca 20 damer her inne har prøvd å forklare men du vrir og vender på alt. Enten er du så trangsynt at du kan se igjennom et nøkkelhull med begge øya samtidig, eller så vil du bare provosere for underholdningens skyld. Anonymous poster hash: 9e691...10a 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #166 Skrevet 8. september 2015 Hahaha. Du skjønner fortsatt ingen ting. Godt jobba. Nå trur jeg ca 20 damer her inne har prøvd å forklare men du vrir og vender på alt. Enten er du så trangsynt at du kan se igjennom et nøkkelhull med begge øya samtidig, eller så vil du bare provosere for underholdningens skyld.Anonymous poster hash: 9e691...10a Det er ikke jeg som skal skjønne noe her. Det er dere som skal forstå at den ufordelaktige forskjellsbehandlingen av menn ikke er greit. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #167 Skrevet 8. september 2015 Det er ikke jeg som skal skjønne noe her. Det er dere som skal forstå at den ufordelaktige forskjellsbehandlingen av menn ikke er greit. Anonymous poster hash: 1df31...e2e I et normalt forhold mellom to normale mennesker, som liker hverandre, så er det kun fordelene for begge parter det er jo derfor folk ønsker å være i et forhold. Anonymous poster hash: 9e691...10a 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #168 Skrevet 8. september 2015 I et normalt forhold mellom to normale mennesker, som liker hverandre, så er det kun fordelene for begge parter det er jo derfor folk ønsker å være i et forhold.Anonymous poster hash: 9e691...10a Det er nettopp det det ikke er. Mange menn lar seg avspise med mange urettferdigheter så lenge de får sex. Jeg trenger ikke det, så jeg velger derfor kvinner som tåler å rives ned fra pidestallen av meg. Men enkle folk, enkle gleder. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 1
Maleficenta Skrevet 8. september 2015 #169 Skrevet 8. september 2015 Det er ikke jeg som skal skjønne noe her. Det er dere som skal forstå at den ufordelaktige forskjellsbehandlingen av menn ikke er greit. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Når skal du fatte at gentlemen ikke gjør som de gjør fordi noen presser dem til det? 1
Majott Skrevet 8. september 2015 #170 Skrevet 8. september 2015 Det å være "morsom å henge med" er det minste jeg bryr meg om når det gjelder en mann. Han kan kanskje være artig en kveld eller to, men når det gjelder forhold, så er det mye mer og andre ting som har betydning. En gentleman som trekker ut stoler, åpner dører og låner bort jakka si er en mann som av de fleste betegnes som en som kan dette med å føre seg og være høflig. Mange menn gjør det overfor kvinner bare for å være høflige og vise at de kan dette med å oppføre seg "korrekt" i videre forstand enn hva som er gjengs i kameratgjengen. Det handler altså ikke om at man er villig til å gjøre ALT for kvinner, men at man viser kvinnen og omgivelsene at man (i tillegg til alt annet) også vet hvordan man skal oppføre seg. Jeg tror ikke noen forventer at gutten (evt mannen) trekker ut stolen for dama på Burgerking. Men man bør gjøre det i bryllup, på julebord og i formelle selskap, og når man går ut på en litt finere restaurant sammen. Du legger lista for begge. Du definerer hvordan en mann skal være, samtidig som du også hevder at du gir igjen ved å definere hvordan du skal bidra. For eksempel ved å vise mannen at du er hans, hva nå enn det betyr. Det er vel det samme vissvasset som å "sjekke opp med øynene", som vil si nada utover det hun innbiller seg i sitt eget sinn. Du kunne vist det på en annen måte, nettopp ved å legge fra deg nykker og forventninger om han skal te seg på en underdanig måte fordi han er mann. Det blir litt sånn som å forholde seg til hverdagsrasister, folk med overdreven nasjonalfølelse og patriotisme, folk med andre emosjonelt begrunnede holdninger som vitner mangel på nyansert tenkning og holdninger som favoriserer flokkdynamikk over individuell frihet. Det er turn off, enkelt og greit.Noen har heldigvis større tanker i hode enn hvordan de føler seg som kvinne eller mann og er ferdig med å leke mor, far og barn. Man kan jo bare lure på hvor dypt disse holdningene stikker ellers i livet. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Det er ikke jeg som som legger lista eller definerer hvordan en (min) mann skal/bør oppføre seg i mer eller mindre offisielle settinger. Det kunne han fra før, og ja jeg liker at han kan det. Det forventes av veldig mange at en mann vet hvordan han oppfører seg overfor damen sin, enten det gjelder bryllup, restaurant, julebord, ball eller lignende. Og der kommer disse gentlemangreiene inn. Det forventes av de fleste andre enn damen at man trekker ut stolen for henne, det forventes at man åpner døra når man er i slike settinger. Som sagt blir det noe annet når man går på Burgerking. I en slik setting forventer man ikke det. Det er vel kanskje Burgerking og lignende du er mest vant til? Du har kanskje ikke lært generell høflighet og omgangstone fra før? Det er greit nok at man stort sett klarer seg uten det, men i noen settinger er det faktisk verdifull for mannen. Damen klarer seg uten, men mannen imponerer og får bekreftelse fra andre (og damen) hvis han er høflig og gentleman. Det er altså mannen som har mest å vinne på å vise at han kan dette med å være høflig. Om man er der som par vinner begge på at mannen viser det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #171 Skrevet 8. september 2015 Det er nettopp det det ikke er. Mange menn lar seg avspise med mange urettferdigheter så lenge de får sex. Jeg trenger ikke det, så jeg velger derfor kvinner som tåler å rives ned fra pidestallen av meg. Men enkle folk, enkle gleder.Anonymous poster hash: 1df31...e2e Du er med andre ord et skikkelig rasshøl, som heller bruker kvinner, fremfor å være en grei og hyggelig kar. Gratulerer - du bidrar til at samfunnet blir mer og mer råttent. Hurra for folk som deg. Anonymous poster hash: 9e691...10a 2
Majott Skrevet 8. september 2015 #172 Skrevet 8. september 2015 Det er nettopp det det ikke er. Mange menn lar seg avspise med mange urettferdigheter så lenge de får sex. Jeg trenger ikke det, så jeg velger derfor kvinner som tåler å rives ned fra pidestallen av meg. Men enkle folk, enkle gleder. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Sånn er ihvertfall ikke min mann.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #173 Skrevet 8. september 2015 Du er med andre ord et skikkelig rasshøl, som heller bruker kvinner, fremfor å være en grei og hyggelig kar. Gratulerer - du bidrar til at samfunnet blir mer og mer råttent. Hurra for folk som deg.Anonymous poster hash: 9e691...10a Nei, jeg behandler kvinner som likeverdige. Som at om de vil henge med meg så legger de fra seg nykker om at jeg tar noen spesielle hensyn til dem fordi de er kvinner. Hvis det kvalifiserer meg som et rasshøl for deg så bekrefter det egentlig bare det jeg har sagt om kvinner som vil ha gentlemen. Dere er umodne og en belastning å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #174 Skrevet 8. september 2015 Nei, det er du som har vokst opp i feil århundre. Alt er forandret siden du var ung. Anonymous poster hash: 27406...e2f Nei. Noen verdier og holdninger er tidløse.Anonymous poster hash: 27e78...901
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #175 Skrevet 8. september 2015 Nei, jeg behandler kvinner som likeverdige. Som at om de vil henge med meg så legger de fra seg nykker om at jeg tar noen spesielle hensyn til dem fordi de er kvinner. Hvis det kvalifiserer meg som et rasshøl for deg så bekrefter det egentlig bare det jeg har sagt om kvinner som vil ha gentlemen. Dere er umodne og en belastning å ha med å gjøre.Anonymous poster hash: 1df31...e2e Møkkamann , ha deg bort! Nordmenn er håpløse på dette området.Anonymous poster hash: 27e78...901
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #176 Skrevet 8. september 2015 Nei, jeg behandler kvinner som likeverdige. Som at om de vil henge med meg så legger de fra seg nykker om at jeg tar noen spesielle hensyn til dem fordi de er kvinner. Hvis det kvalifiserer meg som et rasshøl for deg så bekrefter det egentlig bare det jeg har sagt om kvinner som vil ha gentlemen. Dere er umodne og en belastning å ha med å gjøre.Anonymous poster hash: 1df31...e2e Hvordan vet du det? Hvordan tror du disse damene dine oppfatter deg? Som kald og kynisk eller som en barmhjertig person? Anonymous poster hash: 9e691...10a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #177 Skrevet 8. september 2015 Hvordan vet du det? Hvordan tror du disse damene dine oppfatter deg? Som kald og kynisk eller som en barmhjertig person?Anonymous poster hash: 9e691...10a Verken det ene eller det andre. At de tiltrukket av meg og trives i mitt selskap så er det alt som betyr noe for de jentene jeg har vært med. Anonymous poster hash: 1df31...e2e
Majott Skrevet 8. september 2015 #178 Skrevet 8. september 2015 Nei, jeg behandler kvinner som likeverdige. Som at om de vil henge med meg så legger de fra seg nykker om at jeg tar noen spesielle hensyn til dem fordi de er kvinner. Hvis det kvalifiserer meg som et rasshøl for deg så bekrefter det egentlig bare det jeg har sagt om kvinner som vil ha gentlemen. Dere er umodne og en belastning å ha med å gjøre. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Du behandler dine kjærester som om de var kompiser. Det er de ikke. Om du er heldig nok, så får du dele livet med en kvinne framfor å være evig singel. Og da skal det litt mer til enn kompisvennlighet. Og ja, det betyr ikke bare i startfasen, men så lenge forholdet varer. Skal en leve sammen, så må begge tilpasse seg for å kunne trives og ha det bra sammen. En kjæreste trenger å bli satt pris på og at den andre viser at h*n er glad i en. Et parforhold er noe helt annet, og langt mer krevende enn et kompisforhold, som du beskriver. Er man kompiser trenger man ikke å bo sammen eller sove sammen hver natt. Da kan man gå hjem til sitt hvis man blir lei av den andre. 1
Majott Skrevet 8. september 2015 #179 Skrevet 8. september 2015 (endret) Verken det ene eller det andre. At de tiltrukket av meg og trives i mitt selskap så er det alt som betyr noe for de jentene jeg har vært med. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Hvor gammel er du og de jentene egentlig?? Jeg vil gjerne vite det dersom jeg bruker tid på å diskutere slike ting med en ungdomsskoleelev. Da skal jeg tilpasse det bedre Endret 8. september 2015 av Majott 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #180 Skrevet 8. september 2015 Verken det ene eller det andre. At de tiltrukket av meg og trives i mitt selskap så er det alt som betyr noe for de jentene jeg har vært med. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Jo jøss. Skulle likt å høre hva de mener du er nok ikke kjærestenaterielle for de vil jeg tro. Du er kanskje en som havner i vennesona ved første "hei". Anonymous poster hash: 9e691...10a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå