AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #261 Skrevet 10. september 2015 Hva faen prater du om? Er alle kvinner og menn en eneste svært gruppe med samme meninger? Du har vel søren ikke noe rett til å definere hva jeg mener. Jeg bare spør: Er menn og kvinner helt like i dine øyne? Er det ingenting som gjør at vi er forsjellige? Da kunne jeg like gjerne ha likt kvinner i stedet for menn, og det gjør jeg ikke. Og det gjelder ikke bare penis eller ikke penis. Det viktigste er å vite hva den du er glad i setter pris på, om omvendt. Hvis du vil ha en kvinne som tenker at kvinner og menn er 100% like og alt skal gjøres der etter, får dere lov til å gjøre det på den måten. Jeg liker at vi har forskjeller på visse områder, og verken jeg er typen er tøffelhelter av den grunn. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Hva så om vi er forskjellige? Selv har jeg sittet natten lang og diskutert alt mellom himmel å jord med kvinner som aldri har ytret noe bestemt ønske om at jeg opptrer som en gentleman, og jeg har hatt flere forhold bak meg med kvinner som overhode ikke har noe behov for stereotyp og tillært oppførsel for å tenne på fyren. Jeg har heller ikke opplevd at de typiske jentejente vennene mine har vært spesielt seksuelle eller interessert i sex utover at de liker tanken på å kunne smykke seg med rett mann og at han gjør ditten for å fore egoet deres. Tenner man en jente i form av seg selv så trenger man ikke gjøre noe av dette spillet, og jeg syns jeg ser utelukkende ganske gjennosmnittlige jenter og menn uten spesiell fysisk tiltrekningskraft som syns det er så fryktelig viktig at den andre parten får dem til å føle seg som kjønnet sitt. Det kommer med andre ord av mangel på egenverdi. Anonymous poster hash: c2735...785 1
Maleficenta Skrevet 10. september 2015 #262 Skrevet 10. september 2015 (endret) Hva så om vi er forskjellige? Selv har jeg sittet natten lang og diskutert alt mellom himmel å jord med kvinner som aldri har ytret noe bestemt ønske om at jeg opptrer som en gentleman, og jeg har hatt flere forhold bak meg med kvinner som overhode ikke har noe behov for stereotyp og tillært oppførsel for å tenne på fyren. Jeg har heller ikke opplevd at de typiske jentejente vennene mine har vært spesielt seksuelle eller interessert i sex utover at de liker tanken på å kunne smykke seg med rett mann og at han gjør ditten for å fore egoet deres. Tenner man en jente i form av seg selv så trenger man ikke gjøre noe av dette spillet, og jeg syns jeg ser utelukkende ganske gjennosmnittlige jenter og menn uten spesiell fysisk tiltrekningskraft som syns det er så fryktelig viktig at den andre parten får dem til å føle seg som kjønnet sitt. Det kommer med andre ord av mangel på egenverdi. Anonymous poster hash: c2735...785 Alle forholdene dine tok jo slutt da... Endret 10. september 2015 av Maleficenta
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #263 Skrevet 10. september 2015 Alle forholdene dine tok jo slutt da... Du får det til å høres ut som en dårlig ting? Anonymous poster hash: c2735...785
Maleficenta Skrevet 10. september 2015 #264 Skrevet 10. september 2015 Du får det til å høres ut som en dårlig ting? Anonymous poster hash: c2735...785 Ja... er det positivt å ikke klare å holde på noen?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #265 Skrevet 10. september 2015 Ja... er det positivt å ikke klare å holde på noen? Eller så har man bare gått videre og funnet seg noen andre? Forhold ryker uansett om man er gentleman eller ikke. De fleste som holder ut gjennom mange år gjør det av annet enn romantiske grunner, og da er det faktisk ganske kurant at det er basert på noe mer enn at han er en perfekt gentleman. Anonymous poster hash: c2735...785
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #266 Skrevet 10. september 2015 Hva så om vi er forskjellige? Selv har jeg sittet natten lang og diskutert alt mellom himmel å jord med kvinner som aldri har ytret noe bestemt ønske om at jeg opptrer som en gentleman, og jeg har hatt flere forhold bak meg med kvinner som overhode ikke har noe behov for stereotyp og tillært oppførsel for å tenne på fyren. Jeg har heller ikke opplevd at de typiske jentejente vennene mine har vært spesielt seksuelle eller interessert i sex utover at de liker tanken på å kunne smykke seg med rett mann og at han gjør ditten for å fore egoet deres. Tenner man en jente i form av seg selv så trenger man ikke gjøre noe av dette spillet, og jeg syns jeg ser utelukkende ganske gjennosmnittlige jenter og menn uten spesiell fysisk tiltrekningskraft som syns det er så fryktelig viktig at den andre parten får dem til å føle seg som kjønnet sitt. Det kommer med andre ord av mangel på egenverdi. Anonymous poster hash: c2735...785 Jeg vet ikke helt hva som får deg til å hate hva kvinner tenner på, jeg. Er du det motsatte av feminist? Du kunne vært en mannlig versjon av Ottar innimellom, noen linjer virker forferdelig lik slike utsagn. Som sagt: Hva så om vi er forskjellige er argumentet ditt? Det er et svært dårlig argument, for det er jo det som er greia. At vi er forskjellige på mange GODE måter. Opplever du ingen forskjell på kamerater og venninner og kunne du like gjerne vært sammen med en fyr, hvis det ikke hadde vært for penis? Hallo. Hva er det du liker at vi kvinner gjør? Noe spesifikt? Liker du at hun tar på seg sexy undertøy? En ting som er forskjell på kvinner og menn, som jeg er usikker på om du er klar over: Kvinner tenner mye mer i hodet enn menn, menn tenner mer visuelt enn kvinner. Så det jeg har å si til deg da er: Den dagen du slutter å tenne på at dama di tenner deg med sexy undertøy og visuelt stimulerer deg, skal jeg slutte å tenne på menn i hodet og "hva de gjør" for å piffe opp stemningen. Alle menn jeg har møtt har vært sånne som tilbyr jakken sin når jeg fryser, for eksempel, at jeg liker det får du bare tåle. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #267 Skrevet 10. september 2015 Eller så har man bare gått videre og funnet seg noen andre? Forhold ryker uansett om man er gentleman eller ikke. De fleste som holder ut gjennom mange år gjør det av annet enn romantiske grunner, og da er det faktisk ganske kurant at det er basert på noe mer enn at han er en perfekt gentleman. Anonymous poster hash: c2735...785 Forhold ryker uansett om man er gentleman, bruker sexy undertøy og hele den pakken. Hva så? Ååå jeg blir så utålmodig av sånn syting. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #268 Skrevet 10. september 2015 Jeg vet ikke helt hva som får deg til å hate hva kvinner tenner på, jeg. Er du det motsatte av feminist? Du kunne vært en mannlig versjon av Ottar innimellom, noen linjer virker forferdelig lik slike utsagn. Som sagt: Hva så om vi er forskjellige er argumentet ditt? Det er et svært dårlig argument, for det er jo det som er greia. At vi er forskjellige på mange GODE måter. Opplever du ingen forskjell på kamerater og venninner og kunne du like gjerne vært sammen med en fyr, hvis det ikke hadde vært for penis? Hallo. Hva er det du liker at vi kvinner gjør? Noe spesifikt? Liker du at hun tar på seg sexy undertøy? En ting som er forskjell på kvinner og menn, som jeg er usikker på om du er klar over: Kvinner tenner mye mer i hodet enn menn, menn tenner mer visuelt enn kvinner. Så det jeg har å si til deg da er: Den dagen du slutter å tenne på at dama di tenner deg med sexy undertøy og visuelt stimulerer deg, skal jeg slutte å tenne på menn i hodet og "hva de gjør" for å piffe opp stemningen. Alle menn jeg har møtt har vært sånne som tilbyr jakken sin når jeg fryser, for eksempel, at jeg liker det får du bare tåle. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Fordi det tenner deg ikke. Dette er bare noe du sier for å rettferdiggjøre en holdning om at dere kvinner liksom er gudommelige. Og faktum er at dere ikke er det. Jeg har snakket med andre menn og kompiser om dette og de aller fleste er faktisk ganske lite fascinert kvinner og syns de er et slit å ha med å gjøre, så dere tilfører egentlig livene våre veldig lite. De mennene som er veldig fascinert av kvinner er som regel de mennene som har lite å gjøre med dem også. Så de aller felste menn ville nok heller tilbrakt til med kompiser enn kvinner om det ikke var for kvinners evne til å disponere sex, så du har noen oppfatninger som ikke henger på greip i virkeligheten. Anonymous poster hash: c2735...785
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #269 Skrevet 11. september 2015 Jeg vet ikke helt hva som får deg til å hate hva kvinner tenner på, jeg. Er du det motsatte av feminist? Du kunne vært en mannlig versjon av Ottar innimellom, noen linjer virker forferdelig lik slike utsagn. Som sagt: Hva så om vi er forskjellige er argumentet ditt? Det er et svært dårlig argument, for det er jo det som er greia. At vi er forskjellige på mange GODE måter. Opplever du ingen forskjell på kamerater og venninner og kunne du like gjerne vært sammen med en fyr, hvis det ikke hadde vært for penis? Hallo. Hva er det du liker at vi kvinner gjør? Noe spesifikt? Liker du at hun tar på seg sexy undertøy? Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Slik jeg forstår innlegget ditt: Menn burde være gentlemen for kvinner Kvinner burde kle seg i sexy undertøy for mannen Årsak: menn og kvinner er biologisk ulike Er det riktig så langt? En ting som er forskjell på kvinner og menn, som jeg er usikker på om du er klar over: Kvinner tenner mye mer i hodet enn menn, menn tenner mer visuelt enn kvinner. Så det jeg har å si til deg da er: Den dagen du slutter å tenne på at dama di tenner deg med sexy undertøy og visuelt stimulerer deg, skal jeg slutte å tenne på menn i hodet og "hva de gjør" for å piffe opp stemningen. Alle menn jeg har møtt har vært sånne som tilbyr jakken sin når jeg fryser, for eksempel, at jeg liker det får du bare tåle. Blir du kåt av at en mann gir deg jakken eller holder døren for deg? Jeg tror ikke at dette er vanlig, selv blant kvinner... Menn må uansett pynte seg litt for partner også. De samme kvinnene som pynter seg for mannen, mener som regel at mannen skal være velkledd også. Anonymous poster hash: db60b...373
Maleficenta Skrevet 11. september 2015 #270 Skrevet 11. september 2015 Eller så har man bare gått videre og funnet seg noen andre? Forhold ryker uansett om man er gentleman eller ikke. De fleste som holder ut gjennom mange år gjør det av annet enn romantiske grunner, og da er det faktisk ganske kurant at det er basert på noe mer enn at han er en perfekt gentleman. Anonymous poster hash: c2735...785 Pfft vedder på at de dumpa deg
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #271 Skrevet 11. september 2015 Fordi det tenner deg ikke. Dette er bare noe du sier for å rettferdiggjøre en holdning om at dere kvinner liksom er gudommelige. Og faktum er at dere ikke er det. Jeg har snakket med andre menn og kompiser om dette og de aller fleste er faktisk ganske lite fascinert kvinner og syns de er et slit å ha med å gjøre, så dere tilfører egentlig livene våre veldig lite. De mennene som er veldig fascinert av kvinner er som regel de mennene som har lite å gjøre med dem også. Så de aller felste menn ville nok heller tilbrakt til med kompiser enn kvinner om det ikke var for kvinners evne til å disponere sex, så du har noen oppfatninger som ikke henger på greip i virkeligheten. Anonymous poster hash: c2735...785 Dette er en diskusjon jeg ikke kommer til å hive meg ut i. Det blir for banalt. Slik jeg forstår innlegget ditt: Menn burde være gentlemen for kvinner Kvinner burde kle seg i sexy undertøy for mannen Årsak: menn og kvinner er biologisk ulike Er det riktig så langt? Blir du kåt av at en mann gir deg jakken eller holder døren for deg? Jeg tror ikke at dette er vanlig, selv blant kvinner... Menn må uansett pynte seg litt for partner også. De samme kvinnene som pynter seg for mannen, mener som regel at mannen skal være velkledd også. Anonymous poster hash: db60b...373 Kvinner kan faktisk bli veldig våte og "kåte" uten å være kåte og ha lyst på sex. At du spør meg om jeg blir kåt av at noen gir meg jakken sin, sier mye om hva slags nivå du ligger på ang kvinnelig seksualitet. Menn og kvinner er faktisk ganske forskjellige på den måten. Kvinner har et stort behov for mental spenning. At jeg vet at menn tenner på det visuelle uten å gjøre narr av tenningsmønsteret deres er fordi jeg faktisk har interesse utenfor mitt eget ståsted. Try it! http://www.kursagenten.no/artikkel/Forskjellene-pa-menns-og-kvinners-seksualitet-2797 Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #272 Skrevet 11. september 2015 Dette er en diskusjon jeg ikke kommer til å hive meg ut i. Det blir for banalt. Kvinner kan faktisk bli veldig våte og "kåte" uten å være kåte og ha lyst på sex. At du spør meg om jeg blir kåt av at noen gir meg jakken sin, sier mye om hva slags nivå du ligger på ang kvinnelig seksualitet. Menn og kvinner er faktisk ganske forskjellige på den måten. Kvinner har et stort behov for mental spenning. At jeg vet at menn tenner på det visuelle uten å gjøre narr av tenningsmønsteret deres er fordi jeg faktisk har interesse utenfor mitt eget ståsted. Try it! http://www.kursagenten.no/artikkel/Forskjellene-pa-menns-og-kvinners-seksualitet-2797 Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Nå er jeg kvinne, og jeg finner det ikke opphissende at noen gir meg jakken min. Jeg kunne følt en liten sommerfugl om det var noen jeg var forelsket i, men å gå fra ikke-kåt til kåt av slike gester er meg veldig fremmend. Den artikkelen var alt for simplifisert og upresis til at jeg orker å kaste bort tid på å lese den i helhet. Anonymous poster hash: db60b...373
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #273 Skrevet 11. september 2015 Nå er jeg kvinne, og jeg finner det ikke opphissende at noen gir meg jakken min. Jeg kunne følt en liten sommerfugl om det var noen jeg var forelsket i, men å gå fra ikke-kåt til kåt av slike gester er meg veldig fremmend. Den artikkelen var alt for simplifisert og upresis til at jeg orker å kaste bort tid på å lese den i helhet. Anonymous poster hash: db60b...373 Det er ingen som har nevnt at man blir kåt av det, det er to menn som sier at vi tenner på det og blir direkte kåte av ting, fordi de ikke forstår at kvinner ikke tenner på den måten. Anonymous poster hash: 639b7...532 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #274 Skrevet 11. september 2015 Hva tenner du på? At kvinner kler på seg sexy undertøy, stripper foran deg som en hore? Hvordan kan man ha respekt for noe sånt? Anonymous poster hash: 639b7...532 Ja, tenke seg til å få en biologisk respons på at noen fremhever sin biologi gjennom fysisk kurtise. At du ikke klarer å respekterer det, sier noe om manglende forståelse for skaperverke, som heller ikke taler i ditt favør når vi snakker om å utdele respekt. Og her understreker du poengene mine når jeg tilegner tradisjonelle kvinner flere negative egenskaper basert på deres holdninger. Det er noe tydelig underutviklet over dt hele. Anonymous poster hash: c2735...785
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #275 Skrevet 11. september 2015 De fleste kvinner som vil ha gentlemanfakter mangler noe vesentlig og har forvekslet det å holde på en type infantil trang til særbehandling og oppmerksomhet med det å ha et naturlig kvinnelig tenningsmønster. Det er ingen tvil om at kvinner blir dullet med alt for lenge opp gjennom barndommen og at dette fortsetter langt inn i voksenlivet, og det er det som gjør det hele så frastøtende. Det er ikke noe vakkert eller søt over kvinners forskjærlighet for gentlemanfakter, men en indikasjon på umodenhet, urimelighet, og et snev av narsissisme. Noen her strekker seg så langt som å påstå at de blir kåte av at en mann holder ut stolen, noe som sier hva slags type mentalitet man har med å gjøre. Hvordan kan man respektere noe sånt? Anonymous poster hash: c2735...785 Fortell meg hva du tenner på, og fortell meg hva som ikke er narsissistisk i det. Fortell meg hva som ikke er umodent med det, og hva som er respektfullt med ditt tenningsmønster. Du sa tidligere at du likte at kvinner strippet foran deg og skrevde: Hva tenner du på? At kvinner kler på seg sexy undertøy, stripper foran deg som en hore? Hvordan kan man ha respekt for noe sånt? Anonymous poster hash: 639b7...532 Ja, tenke seg til å få en biologisk respons på at noen fremhever sin biologi gjennom fysisk kurtise. At du ikke klarer å respekterer det, sier noe om manglende forståelse for skaperverke, som heller ikke taler i ditt favør når vi snakker om å utdele respekt. Og her understreker du poengene mine når jeg tilegner tradisjonelle kvinner flere negative egenskaper basert på deres holdninger. Det er noe tydelig underutviklet over dt hele. Anonymous poster hash: c2735...785 Jeg har blitt tildelt en hjerne som jeg kan tenke med, og en generell respekt for mennesker. Jeg respekterer deg også, men jeg aksepterer ikke holdningene dine. At du klarer å se på ditt eget tenningsmønster som biologisk naturlig og kvinnelig tenningsmønster som narsissisme, sier mest om deg. Anonymous poster hash: 639b7...532 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #276 Skrevet 11. september 2015 Fortell meg hva du tenner på, og fortell meg hva som ikke er narsissistisk i det. Fortell meg hva som ikke er umodent med det, og hva som er respektfullt med ditt tenningsmønster. Du sa tidligere at du likte at kvinner strippet foran deg og skrevde: Jeg har blitt tildelt en hjerne som jeg kan tenke med, og en generell respekt for mennesker. Jeg respekterer deg også, men jeg aksepterer ikke holdningene dine. At du klarer å se på ditt eget tenningsmønster som biologisk naturlig og kvinnelig tenningsmønster som narsissisme, sier mest om deg. Anonymous poster hash: 639b7...532 Fordi ditt påståtte tenningsmønster ikke er rotfestet i biologi. Det er ikke tenning du tenker på, men mangel av tenning der du ser etter noe helt annet i menn. Ikke tenning på den måten vi menn opplever tenning hvertfall. Det er ikke sex og begjær som driver deg, men det å ha en mann som liksom skal fly etter ræva de, stille den på en pidestall og legge fra seg sunn fornuft og egen vilje for å påta seg en eller annen slags oppvartningsrolle som får deg til å føle deg som det trofeet du desperat ønsker å være. Derimot finnes det faktisk de kvinnene som tenner på sex, de liker sex og de bryr seg hovedsaklig om den fysiske nytelsen med det. Det er noe veldig kvinnelig over det å skulle gjøre ting til noe annet enn det det faktisk er. Det er ikke en penis som tenner kvinner, det er synlige årer på armene, og helst skal resten av mannen være innpakket i et dyrt, kjedelig og anonymt pyntelig antrekk. Det virker kanskje i første øyekast normalt for dere kvinner, men la oss trekke enda en parallell til noe mer hverdagslig. For eksempel trening og helse. Gymmer er i dag ikke lenger svettebuler der folk jobber hardt for å komme i form, men helst skal det ikke engang lukte annet enn deoen og lotionen du har smørt deg med før du trener, og du skal helst ikke svette heller, men se fresh og bra ut. Ingenting er for kvinner slik det faktisk burde være.. Anonymous poster hash: c2735...785
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #277 Skrevet 11. september 2015 Fordi ditt påståtte tenningsmønster ikke er rotfestet i biologi. Det er ikke tenning du tenker på, men mangel av tenning der du ser etter noe helt annet i menn. Ikke tenning på den måten vi menn opplever tenning hvertfall. Det er ikke sex og begjær som driver deg, men det å ha en mann som liksom skal fly etter ræva de, stille den på en pidestall og legge fra seg sunn fornuft og egen vilje for å påta seg en eller annen slags oppvartningsrolle som får deg til å føle deg som det trofeet du desperat ønsker å være. Anonymous poster hash: c2735...785 Poeng 1: Kvinnelig tenningsmønster har ikke rotfeste i biologi Poeng 2: Det er ikke tenning vi søker, det er hvert fall noe helt annet enn hva vi menn tenner på. Poeng 3: Menn tenner på at kvinner kler på seg sexy undertøy, leker hore og kurtiserer og tar på seg en slags oppvartningsrolle som får deg til å føle seg som trofeet. Kvinner er narsissistiske om vi har et tenningsmønster. Javell Anonymous poster hash: 639b7...532 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #278 Skrevet 11. september 2015 Poeng 1: Kvinnelig tenningsmønster har ikke rotfeste i biologi Poeng 2: Det er ikke tenning vi søker, det er hvert fall noe helt annet enn hva vi menn tenner på. Poeng 3: Menn tenner på at kvinner kler på seg sexy undertøy, leker hore og kurtiserer og tar på seg en slags oppvartningsrolle som får deg til å føle seg som trofeet. Kvinner er narsissistiske om vi har et tenningsmønster. Javell Anonymous poster hash: 639b7...532 Jeg forventer ingenting fra kvinner enn jeg forventer fra meg selv, i motsetning til hva dere gjør. Kvinner pleier å gi en striteas utelukkende fordi de liker å bli beundret og at fyren nyter synet av henne. Det gjør de like mye for egen del som for hans. Dere skal derimot ha oss til å spille en rolle som er rimelig kjedelig, tjenesteinnstilt og underdanig. En rolle dere aldri hadde giddet å påtatt dere selv. Så ja, jeg vil definitivt hevde dere er langt mer narsissistiske enn oss Anonymous poster hash: c2735...785
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #279 Skrevet 11. september 2015 Det er noe veldig kvinnelig over det å skulle gjøre ting til noe annet enn det det faktisk er. Det er ikke en penis som tenner kvinner, det er synlige årer på armene, og helst skal resten av mannen være innpakket i et dyrt, kjedelig og anonymt pyntelig antrekk. Det virker kanskje i første øyekast normalt for dere kvinner, men la oss trekke enda en parallell til noe mer hverdagslig. For eksempel trening og helse. Gymmer er i dag ikke lenger svettebuler der folk jobber hardt for å komme i form, men helst skal det ikke engang lukte annet enn deoen og lotionen du har smørt deg med før du trener, og du skal helst ikke svette heller, men se fresh og bra ut. Ingenting er for kvinner slik det faktisk burde være.. Anonymous poster hash: c2735...785 Du har et så fullstendig hat og forakt for hva kvinner tenner på, du er fullstendig ute etter å rakke ned på vårt tenningsmønster. Tenk om jeg gikk rundt å rakket ned på tenningsmønsteret til mannen min? "Strippe? Aldri i livet, din psykopat. Tror du at du er gud, eller?". Jeg har aldri følt på kroppen hvordan en slik utilfredsstillende livssituasjon fortoner seg, så jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men uttrykker sympati for deg og håper du kommer ut av det. Anonymous poster hash: 639b7...532 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #280 Skrevet 11. september 2015 Dere skal derimot ha oss til å spille en rolle som er rimelig kjedelig, tjenesteinnstilt og underdanig. En rolle dere aldri hadde giddet å påtatt dere selv. Så ja, jeg vil definitivt hevde dere er langt mer narsissistiske enn oss Anonymous poster hash: c2735...785 At du sier underdanig og alle disse tingene: Igjen, du har liten kunnskap om hva tingene egentlig dreier seg om. Hvorfor har ingen av kjærestene mine, eller daten min, vært underdanige og følt den samme frustrasjonen som deg? Tenk at du faktisk tror at jeg sitter her å ønsker underdanighet og kjedelige saker, helt sjukt faktisk, at du faktisk tror det. Anonymous poster hash: 639b7...532
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå