Gå til innhold

Elsker gentlemen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiller absolutt ingen rolle at dette er et diskusjonsforum, da det ikke betyr at man ikke kan overanalysere noe i fullstendig sjuke retninger og miste sin mening. Det eneste det unnskylder er at "man er på et diskusjonsforum derfor kan man nettopp ende opp med å gjøre det, overanalysere ting fullstendig". Jeg liker gentlemen, men jeg liker sterke personligheter og ikke tøffelhelter. Tenk at det går an osv? Fyr løs. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2

Fyr løs?

Alle har godt av å tenke over hvorfor vi har de holdningene vi har, men jeg gidder ikke å finne på noe å krangle om bare for å krangle. Jeg liker også høflige og sterke personligheter. Jeg trodde det var ganske klart.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du fatte at gentlemen ikke gjør som de gjør fordi noen presser dem til det?

Er jo nettopp det mange gjør.. De snakker bare ikke høyt om det, bortsett fra betrodde kompiser. Tro meg, har fått høre litt av hvert..

Anonymous poster hash: 27406...e2f

Skrevet

Er jo nettopp det mange gjør.. De snakker bare ikke høyt om det, bortsett fra betrodde kompiser. Tro meg, har fått høre litt av hvert..

Ja DINE kompiser ja. De er jo som deg

Skrevet

Ja DINE kompiser ja. De er jo som deg

Nei alle er forskjellige heldigvis. Du er jo bare ute etter å trolle å lage kvalme, og noe forteller meg at du er veldig ung..

Skrevet

Nei alle er forskjellige heldigvis. Du er jo bare ute etter å trolle å lage kvalme, og noe forteller meg at du er veldig ung..

Er vel du som er trollet her

Skrevet

Og er det virkelig noen oppegående kvinner her som mener vi menn skal syns det er greit med sånne holdninger mot oss?

Anonymous poster hash: 1df31...e2e

Hvilke holdninger sikter du til? At vi synes det er hyggelig med gentlemans-fakter? Hva er galt med det? Du synes sikkert det er hyggelig når dama di får deg til å føle deg vel. Synes du det er greit at du har en slik holdning til henne??

Anonymous poster hash: 9c757...94a

• Liker 1
Skrevet

Hvilke holdninger sikter du til? At vi synes det er hyggelig med gentlemans-fakter? Hva er galt med det? Du synes sikkert det er hyggelig når dama di får deg til å føle deg vel. Synes du det er greit at du har en slik holdning til henne??

Anonymous poster hash: 9c757...94a

Nei, vi skal helst unngå å ta preferanser og hvis man liker gentleman-faktorer så liker man en tøffelhelt, om man liker at kvinnen pynter seg for deg og kvinnen pynter seg for han så er man en hore. Vi bør egentlig ikke gjøre noe spesielt for partneren vår, sett bort i fra å fungere som et likestilt team hjemme som to eneggede tvillinger. Om typen din liker at du har på deg sexy undertøy i stedet for romslige og behagelige bomullstruser bør han ta en runde med seg selv.

Anonymous poster hash: 1a62c...3b2

• Liker 3
Skrevet

Nei, vi skal helst unngå å ta preferanser og hvis man liker gentleman-faktorer så liker man en tøffelhelt, om man liker at kvinnen pynter seg for deg og kvinnen pynter seg for han så er man en hore. Vi bør egentlig ikke gjøre noe spesielt for partneren vår, sett bort i fra å fungere som et likestilt team hjemme som to eneggede tvillinger. Om typen din liker at du har på deg sexy undertøy i stedet for romslige og behagelige bomullstruser bør han ta en runde med seg selv.

Hvorfor kan ikke du sette pris på at typen din kler seg bra for din skyld når du mener det skal holde at du pynter deg for han? Det er det som er problemet. Dere vil at menn skal gjøre ting for dere som dere ikke er villige til å gjøre for oss, og dere mener at vi skal sette pris på at dere pynter dere og kler dere bra selv om dere ikke er villig til å ta til takke med det samme fra menn.  Dere fremstiller det som om det liksom går begge veier her, men en gentleman er per def en som behandler dama si på en måte som kvinner føler seg for god til å gjøre mot han, og enda verre, dere føler dere for god for han om han bare vil slippe å måtte strekke seg lenger for å imponere dere enn det dere er villig til å gjøre for han.

Anonymous poster hash: c2735...785

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kan ikke du sette pris på at typen din kler seg bra for din skyld når du mener det skal holde at du pynter deg for han? Det er det som er problemet. Dere vil at menn skal gjøre ting for dere som dere ikke er villige til å gjøre for oss, og dere mener at vi skal sette pris på at dere pynter dere og kler dere bra selv om dere ikke er villig til å ta til takke med det samme fra menn. Dere fremstiller det som om det liksom går begge veier her, men en gentleman er per def en som behandler dama si på en måte som kvinner føler seg for god til å gjøre mot han, og enda verre, dere føler dere for god for han om han bare vil slippe å måtte strekke seg lenger for å imponere dere enn det dere er villig til å gjøre for han.

Hvorfor må dama kle seg fint for hans skyld? Hvorfor kan ikke han sette pris på alt husarbeid hun gjør heller? Ser du nå følger jeg samme tankegang som deg.

Skrevet

Hvorfor må dama kle seg fint for hans skyld? Hvorfor kan ikke han sette pris på alt husarbeid hun gjør heller? Ser du nå følger jeg samme tankegang som deg.

Får nå er premisset ditt at hun gjør mer husarbeid. Sånn er det ikke nødvendigvis, og i den grad kvinner gjør mer husarbeid så er det også fordi de har et større behov for strøkenhet i hjemmet enn menn har. De gjør det med andre ord for seg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Underholdende tråd :) Der jeg er opprinnelig fra, så er menn veldig gentlemenn. De behandler damer som prinsesser. Og det er en herlig følelse å bli sett og vartet opp. På den andre siden så har de ikke like stor tiltro til damer. De tror ikke vi er selvstendige ei heller får til noe på egenhånd. Siden jeg er vokst opp i Norge, så har jeg blitt veldig norsk. Og norske damer fikser selv.

Jeg savner oppvarting fra de norske mannfolka, men jeg savner ikke at menn ikke har tiltro til at jeg er et selvstendig menneske. Så jeg er veldig usikker på hva som egentlig er best. Om man må velge det ene fremfor det andre.

• Liker 1
Skrevet

Åh,jeg er så glad jeg ikke møter mange som deg:-D få deg litt selvsikkerhet gutt!

Du må virkelig skjerpe deg...

Anonymous poster hash: df16e...1f1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan ikke du sette pris på at typen din kler seg bra for din skyld når du mener det skal holde at du pynter deg for han? 

Menn og kvinner er ikke tvillinger! Hvorfor kan ikke du sette pris på at mannen din kler seg i stringtruse??

• Liker 1
Skrevet

Menn og kvinner er ikke tvillinger! Hvorfor kan ikke du sette pris på at mannen din kler seg i stringtruse??

Det der ga jo veldig mye mening, men understreker veldig godt det inntrykket jeg har av kvinner som insisterer på tradisjonelle kjønnsroller når det gagner dem.

Skrevet

Det der ga jo veldig mye mening, men understreker veldig godt det inntrykket jeg har av kvinner som insisterer på tradisjonelle kjønnsroller når det gagner dem.

Hva faen prater du om? Er alle kvinner og menn en eneste svært gruppe med samme meninger? Du har vel søren ikke noe rett til å definere hva jeg mener. Jeg bare spør: Er menn og kvinner helt like i dine øyne? Er det ingenting som gjør at vi er forsjellige? Da kunne jeg like gjerne ha likt kvinner i stedet for menn, og det gjør jeg ikke. Og det gjelder ikke bare penis eller ikke penis.

Det viktigste er å vite hva den du er glad i setter pris på, om omvendt. Hvis du vil ha en kvinne som tenker at kvinner og menn er 100% like og alt skal gjøres der etter, får dere lov til å gjøre det på den måten. Jeg liker at vi har forskjeller på visse områder, og verken jeg er typen er tøffelhelter av den grunn.

Skrevet

Får nå er premisset ditt at hun gjør mer husarbeid. Sånn er det ikke nødvendigvis, og i den grad kvinner gjør mer husarbeid så er det også fordi de har et større behov for strøkenhet i hjemmet enn menn har. De gjør det med andre ord for seg selv.

Vanligvis gjør mannen aller minst hjemme

Skrevet

Vanligvis gjør mannen aller minst hjemme

Eller dama

• Liker 1
Skrevet

Eller dama

I de aller fleste tilfeller sa jeg. Som regel er det kvinnene som gjør mest

Skrevet

I de aller fleste tilfeller sa jeg. Som regel er det kvinnene som gjør mest

Jeg er ikke den anonyme brukeren du svarer her, men jeg må nesten bare kommentere dette. 

Jeg elsker gentlemen, men ingen menn jeg har møtt er late i hjemmet. Både kvinner og menn kan være like late, man hjelper hverandre med husarbeidet. Så for min del har ikke dette noe med gentleman-faktorer å gjøre. Hadde jeg vært en av mennene jeg kjenner nå, som er flinke i hjemmet, hadde jeg blitt provosert av deg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke den anonyme brukeren du svarer her, men jeg må nesten bare kommentere dette.

Jeg elsker gentlemen, men ingen menn jeg har møtt er late i hjemmet. Både kvinner og menn kan være like late, man hjelper hverandre med husarbeidet. Så for min del har ikke dette noe med gentleman-faktorer å gjøre. Hadde jeg vært en av mennene jeg kjenner nå, som er flinke i hjemmet, hadde jeg blitt provosert av deg.

Jeg har møtt mange menn som gjør mye hjemme. Men det er veeeeldig mange kvinner som klager over at de gjør alt hjemme og at mannen ikke gidder...

Dette handler ikke om gentleman fakter. Det handler om en viss ab som klager over at menn må ofre alt for dsmer, akkurat som om ingen kvinner ofrer en ting for menn

Endret av Maleficenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...