Gå til innhold

Elsker gentlemen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

At du sier underdanig og alle disse tingene: Igjen, du har liten kunnskap om hva tingene egentlig dreier seg om. Hvorfor har ingen av kjærestene mine, eller daten min, vært underdanige og følt den samme frustrasjonen som deg? Tenk at du faktisk tror at jeg sitter her å ønsker underdanighet og kjedelige saker, helt sjukt faktisk, at du faktisk tror det.

Anonymous poster hash: 639b7...532

Det er fordi jeg faktisk ser kvinner for det de er og vet at ting aldri er som det blir fremstilt fra dere. Du må gjerne hevde at du ikke vil ha underdanighet, men det er det du vil. Du vil bare late som om det ikke er det. Akkurat som disse egobuntene som tror de er sjefen når de legger ut for dama si, eller plukker opp en tung handlepose fordi hun har appellert til egoet deres. Men hvem er det egentlig som styrer skuta og setter premissene gjennom den typiske dynamikken mellom mann og kvinne. Det er ikke han som er oppofrende og gjør alt det dama vil bare fordi han tror hun syns han er en stor tøff mann da. Selvfølgelig vil de fleste hevde at det er kvinnen som gjør seg underdanig når hun tillater mannen å "lede", men siden det er kvinner som setter premissene for hvordan de vil bli kurtisert og ledet, så følger han vel egentlig bare hennes regler og er per def den underdanige. Det blir litt det samme som alle disse sumissive damene som likesom ser etter en dominant for seksuelle relasjner, så har de en veldig spesifikt og klar kravliste om hvordan ting skal foregå og hvordan hun skal være "underdanig", som stort sett alltid bare innebærer å bli vartet opp i senga uten at hun skal slippe å være direkte om hva hun vil ha. Premisset ditt for denne diskusjonen er at jeg ikke er klar over at kvinner er omvendtland, nå vet du det så da kan du like greit slutte å prøve å vri ting over på at jeg har feil fordi du har en kvinnelig definisjon på ting som gjør dem motsatt av hva de faktisk er.

Anonymous poster hash: c2735...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker mystiske, sterke og maskuline gentlemen. Sånn er det bare. Gentlemen er ikke underdanige. De er siviliserte, reflekterte/kunnskapsrike, SENSITIVE, høflige og har sosial kunnskap. 

Jeg vil ikke ha en mann som reiser seg opp når en kvinne kommer inn i rommet, den type ting har jeg aldri klart å skjønne meg på. Det er så langt unna dagens kultur, hvert fall. Men uansett hvilken tid vi blir født i vil vi alltid ha gentlemen og ikke-gentlemen, sånn har det alltid vært. Jeg liker gentlemen, så får de kvinnene som ikke vil ha en gentleman få de som ikke er gentleman. 

Anonymous poster hash: cc8f7...677
  • Liker 4
Skrevet

Elsker mystiske, sterke og maskuline gentlemen. Sånn er det bare. Gentlemen er ikke underdanige. De er siviliserte, reflekterte/kunnskapsrike, SENSITIVE, høflige og har sosial kunnskap. 

Jeg vil ikke ha en mann som reiser seg opp når en kvinne kommer inn i rommet, den type ting har jeg aldri klart å skjønne meg på. Det er så langt unna dagens kultur, hvert fall. Men uansett hvilken tid vi blir født i vil vi alltid ha gentlemen og ikke-gentlemen, sånn har det alltid vært. Jeg liker gentlemen, så får de kvinnene som ikke vil ha en gentleman få de som ikke er gentleman. 

Nei, flere av disse egenskapene kommer helt uavhengig av om du er gentleman eller ikke. Selv er jeg i stand til å ordlegge meg på en måte som får meg til å virke galant når jeg går inn for det, og besitter de fleste av de nenvte egenskapene. Forskjellen er at jeg bruker dem til å frigjøre meg fra primitive mennesker som ikke har noen større interesse av disse kvalitetene i menn enn å bruke dem til egen vinning. En mann kan være så mangt, men kvinner vil alltid bedømme han etter evnen til å underkaste seg deres normer for god opptreden og kurtise, og det som får menn med faktiske verdier til å styre unna. Det er faktisk styrke. Det å stå for sine prinsipper og ta konsekvensen av hva det medfører sosialt og seksuelt, heller enn å være en MANGINA som opptrer på en måte fordi det øker muligheten for sex i deres eget hode. De fleste menn ville nok valgt å ikke være gentleman om de skulle tenkt på sitt eget ve og vell. De har jo ingenting å tjene på det,  annet enn å la kvinnen ha all seksuell makt og verdi i forholdet, mens de kun verdsettes etter evnen til å innse det å oppføre seg deretter. Patetisk.

• Liker 1
Skrevet

Nei, flere av disse egenskapene kommer helt uavhengig av om du er gentleman eller ikke. Selv er jeg i stand til å ordlegge meg på en måte som får meg til å virke galant når jeg går inn for det, og besitter de fleste av de nenvte egenskapene. Forskjellen er at jeg bruker dem til å frigjøre meg fra primitive mennesker som ikke har noen større interesse av disse kvalitetene i menn enn å bruke dem til egen vinning. En mann kan være så mangt, men kvinner vil alltid bedømme han etter evnen til å underkaste seg deres normer for god opptreden og kurtise, og det som får menn med faktiske verdier til å styre unna. Det er faktisk styrke. Det å stå for sine prinsipper og ta konsekvensen av hva det medfører sosialt og seksuelt, heller enn å være en MANGINA som opptrer på en måte fordi det øker muligheten for sex i deres eget hode. De fleste menn ville nok valgt å ikke være gentleman om de skulle tenkt på sitt eget ve og vell. De har jo ingenting å tjene på det,  annet enn å la kvinnen ha all seksuell makt og verdi i forholdet, mens de kun verdsettes etter evnen til å innse det å oppføre seg deretter. Patetisk.

Jeg vet ikke helt hvem du er, som tror du kan fortelle meg hva jeg mener og synes og bør tenne på og hvordan menn er og hvordan kvinner er. Som om du besitter sannheten, mens sannheten jeg ser er en trang til å komplisere hva kvinner liker - for så å definere hva kvinner liker i et komplisert synsvinkel - for så å negativiserere dem til slutt. 

Du må fint leve i den verden du lever i, men din virkelighet snakker overhodet ikke om min virkelighet. Ikke undervurder mine meninger som du gjør her, du snakker med en som absolutt fint klarer å reflektere selv. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, flere av disse egenskapene kommer helt uavhengig av om du er gentleman eller ikke. Selv er jeg i stand til å ordlegge meg på en måte som får meg til å virke galant når jeg går inn for det, og besitter de fleste av de nenvte egenskapene. Forskjellen er at jeg bruker dem til å frigjøre meg fra primitive mennesker som ikke har noen større interesse av disse kvalitetene i menn enn å bruke dem til egen vinning. En mann kan være så mangt, men kvinner vil alltid bedømme han etter evnen til å underkaste seg deres normer for god opptreden og kurtise,

Ps. Ut i fra det jeg leser av deg i denne tråden, er ikke du en mann for meg og besitter ikke de egenskapene jeg verdsetter. Det handler om å få en type informasjon - og tolke informasjonen. Måten du tolker informasjon kjeder vettet av meg.

• Liker 2
Skrevet

Ps. Ut i fra det jeg leser av deg i denne tråden, er ikke du en mann for meg ikke du en mann som besitter de egenskapene jeg verdsetter. Det handler om å få en type informasjon - og hvordan man tolke informasjonen. Måten du tolker informasjon kjeder vettet av meg.

Har redigert skrivefeil: 

Skrevet

Jeg har nok litt gentleman i meg for jeg gjør ofte de gestene som blir beskrevet her, jeg synes det hyggelig og det gjør ikke noe å være litt galant i hverdagen :)

Men som noen sa her at norske menn mange ganger er tuklete og flaue så er også mange norske kvinner ganske dårlige på å motta en gentlemansgest, ofte ser de bare brydd ned i bakken og jeg har til og med opplevd at noen blir irritert hehe. Men stort sett får man et smil og en hyggelig liten samtale med en fremmed i hverdagen, det burde alle unne seg :)

Anonymous poster hash: aea8f...9c5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...