AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #121 Skrevet 7. september 2015 Jeg håper dere på deres side står klare med middag og blowjob når han kommer hjemm kvinner? Og at dere tar oppvask, klesvask og husvasken og holder kjeft når han ser på nyhetene eller når mennene snakker i et selskap?Anonymous poster hash: 3df4c...974 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #122 Skrevet 7. september 2015 Jeg håper dere på deres side står klare med middag og blowjob når han kommer hjemm kvinner? Og at dere tar oppvask, klesvask og husvasken og holder kjeft når han ser på nyhetene eller når mennene snakker i et selskap?Anonymous poster hash: 3df4c...974 Hehe ble plutselig stille fra hønsene nå ja..😁Anonymous poster hash: 27406...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #123 Skrevet 7. september 2015 Og jeg er glad i kvinner som lager middagen og holder huset rent og tar mitt etternavn når vi gifter oss. Gode gamle tradisjoner altså, men sier jeg det høyt er jeg visst sexist og diskriminerende, det er bare kvinner som har lov til å stille krav må man vite!Anonymous poster hash: d56ee...5b1 Om jeg er en bedre kokk enn han, så ingen problem. Men om han liker å lage mat og disker opp med de beste retter så får han gjerne lage mat. Vi kan til og med både dele på det og i beste fall lage sammen Men min mann setter aller mest pris på massasje av en sliten kropp og hjelp til praktiske ting. Og jeg liker å gjøre godt for han så da blir det til at jeg gjør mest av dette. Vi liker faktisk begge to å gjøre hverandre godt. Vet det høres helt sjuuuuuukt ut men det er sant. Vi er faktisk partnere. Jeg er så glad jeg ikke er så firkanta jeg. Anonymous poster hash: 9e691...10a 2
Christiania_Oslo Skrevet 7. september 2015 #124 Skrevet 7. september 2015 Hehe ble plutselig stille fra hønsene nå ja..Anonymous poster hash: 27406...e2f Så det at en mann skal være snill er en stor og vanskelig oppgave? Alle skal da være snille mot hverandre. Om jeg hadde hatt en mann så ville jeg satt pris på hjelp i hverdagen, og gitt han hjelp i hverdagen også. Altså hva vil dere menn? Sitte på ræva foran TV og ha en som løper rundt som en tjener?er det et perfekt forhold? jeg trodde forhold var å gi og ta? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #125 Skrevet 7. september 2015 Altså hva vil dere menn? Sitte på ræva foran TV og ha en som løper rundt som en tjener?er det et perfekt forhold? jeg trodde forhold var å gi og ta? Det er jo dere som ber om en tjener. En tjener som setter deres behov først, drar ut stoler, holder opp døra, betaler for middag etc. Spørsmålet bør du heller rette mot deg selv. Hva vil dere kvinner ha i et forhold? En kuet tøffel som går rundt og gir dere akkurat det dere vil ha, mens deres bidrag er å sette pris på dette. Jeg ler. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #126 Skrevet 7. september 2015 Det er jo dere som ber om en tjener. En tjener som setter deres behov først, drar ut stoler, holder opp døra, betaler for middag etc. Spørsmålet bør du heller rette mot deg selv. Hva vil dere kvinner ha i et forhold? En kuet tøffel som går rundt og gir dere akkurat det dere vil ha, mens deres bidrag er å sette pris på dette. Jeg ler.Anonymous poster hash: 1df31...e2e Herregud du må jo være dum. Du har gang på gang bevist at du ikke skjønner noe. At du har litt tungt for det. Du burde trekke deg ut av diskusjonen snart Hvor ber vi om en tjener? Hvordan klarer du å lese det slik? Anonymous poster hash: 9e691...10a 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #127 Skrevet 7. september 2015 Altså hva vil dere menn? Sitte på ræva foran TV og ha en som løper rundt som en tjener?er det et perfekt forhold? jeg trodde forhold var å gi og ta? Herregud du må jo være dum. Du har gang på gang bevist at du ikke skjønner noe. At du har litt tungt for det. Du burde trekke deg ut av diskusjonen snart Hvor ber vi om en tjener? Hvordan klarer du å lese det slik?Anonymous poster hash: 9e691...10a Gjennom den forbløffende kvinnelogikken klarer dere altså å få det til at vi menn vil ha en tjener om vi ikke gjøre noe spesielt for henne, mens dere som faktisk ber om å få særbehandling å bli vartet opp som en dronning dermed ikke ber om å ha en tjener? Du må bare repetere denne irrasjonaliteten i det evinnelige. Det har ingen effekt på meg utover at jeg får meg en god latter hver eneste gang jeg leser et svar her. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 3
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #128 Skrevet 7. september 2015 Det virker som om det er helt "ut"her i landet? Han som låner deg jakka si(klassisk:-) Han som åpner dører og behandler deg på en mer hensynsfull måte enn om han er med kompiser(sitter ikke å jabber om udelikate ting,men gir deg et blikk som sier at han skjønner det ikke er Ok når kompisene ikke har sperrer) Han som tenker på meg,framfor seg selv(sånn:hva slags mat liker du? Hvilke filmer vil du se?) Han som sier fra(på en rolig og ordentlig måte)når andre oppfører seg dårlig mot deg. Dette handler ikke om at jeg ikke kan ordne opp selv,for det kan jeg:-) Det handler heller om at en som vil stå opp for deg. Det er en som vil være der,avlaste litt kanskje. Jeg blir dønn sjarmert:-) Her i Norge synes det å være mer sånn kompisforhold mellom kjønnene.Det er som om alle ulikheter er visket bort mellom kvinner og menn,og det ER jo forskjeller.Det ser en jo tydelig,uansett likestilling. For ordens skyld så mener jeg at likestilling,eller likeverd er viktig,selvfølgelig! Men å bli satt pris på,på en tydelig måte,er bekreftelse på at en er spesiell. Er det flere enn meg som mener dette eller? Eller det vet jeg jo,har jo en omgangskrets: -),men her tenker jeg på? Syns det er mange gentlemen i norge jeg
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #129 Skrevet 7. september 2015 Du er en dørmatte om du gir jakka de til noen annen. Stol kan du dra ut selv, dører klarer du også å åpne. Jeg er ikke en sirkusape som skal gjøre små triks for deg fordi du syns det er underholdende. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Du har misforstått... virkelig... 1
Maleficenta Skrevet 7. september 2015 #130 Skrevet 7. september 2015 Gjennom den forbløffende kvinnelogikken klarer dere altså å få det til at vi menn vil ha en tjener om vi ikke gjøre noe spesielt for henne, mens dere som faktisk ber om å få særbehandling å bli vartet opp som en dronning dermed ikke ber om å ha en tjener? Du må bare repetere denne irrasjonaliteten i det evinnelige. Det har ingen effekt på meg utover at jeg får meg en god latter hver eneste gang jeg leser et svar her.Anonymous poster hash: 1df31...e2e Den forbløffende logikken er det du som står for 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #131 Skrevet 7. september 2015 Ja, og det kalles på godt norsk å "spre beina". Alt fra at hun snakker direkte, til at hun stripper osv. Jeg får ingenting ut av at hun skal se på meg som gentleman. Ikke skjønner jeg hva det liksom skulle gi meg heller? Jeg føler meg som en mann ved å være meg selv, ikke ved å påta meg en ridderlig og selvutslettende rolle fordi dama har nykker. Det står blant annet i hovedinnlegget at det handler om at han setter hennes behov foran hans eget, så det handler i høyeste grad om å være en kvinnestyrt stakkar. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Deg om det. Du må gjerne være den mannen du vil? Jeg for min del møter andre menn enn deg, og trives med det. Har noe på gang med en som er høyst respektert i kameratgjengen, formulerer seg bra og jeg skulle likt å se deg stille deg foran han og kalle han en tøffel. Han vet hva som tenner kvinner og klarer fint å tenne kvinner med stil. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #132 Skrevet 7. september 2015 Ja, og det kalles på godt norsk å "spre beina". Alt fra at hun snakker direkte, til at hun stripper osv. Jeg får ingenting ut av at hun skal se på meg som gentleman. Ikke skjønner jeg hva det liksom skulle gi meg heller? Anonymous poster hash: 1df31...e2e Det du får ut av det bør vel være at hun får ekstra hopp i magen og føler glede over det? Hva slags glede skal hun ha av å være din hore og madonna (strippe og spre bena og ha lange dype samtaler med deg osv). Du er et godt eksempel på en mann som er lat når det gjelder kvinner, og det er helt i orden for det høres ut som at du trives i den horisonten du befinner deg i Men slutt å snakk om noe du ikke har peiling på, spørsmålet ditt virker utrolig dumt. "Hva får du ut av å være gentleman", spar meg. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #133 Skrevet 7. september 2015 Ja, og det kalles på godt norsk å "spre beina". Alt fra at hun snakker direkte, til at hun stripper osv. Jeg får ingenting ut av at hun skal se på meg som gentleman. Ikke skjønner jeg hva det liksom skulle gi meg heller? Jeg føler meg som en mann ved å være meg selv, ikke ved å påta meg en ridderlig og selvutslettende rolle fordi dama har nykker. Det står blant annet i hovedinnlegget at det handler om at han setter hennes behov foran hans eget, så det handler i høyeste grad om å være en kvinnestyrt stakkar. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Du har en ganske unornomal oppfatning av vanlige relasjoner. Har du asperger?Anonymous poster hash: e0e0f...af8 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #134 Skrevet 7. september 2015 Gjennom den forbløffende kvinnelogikken klarer dere altså å få det til at vi menn vil ha en tjener om vi ikke gjøre noe spesielt for henne, mens dere som faktisk ber om å få særbehandling å bli vartet opp som en dronning dermed ikke ber om å ha en tjener? Du må bare repetere denne irrasjonaliteten i det evinnelige. Det har ingen effekt på meg utover at jeg får meg en god latter hver eneste gang jeg leser et svar her. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Nei du har fortsatt ikke skjønt et kvekk. Men det er underholdning i deg. Om du aldri blir noen trent sirkusape, så vil du i hvert fall gjøre deg som klovn Anonymous poster hash: 9e691...10a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #136 Skrevet 7. september 2015 Du har en ganske unornomal oppfatning av vanlige relasjoner. Har du asperger?Anonymous poster hash: e0e0f...af8 Akkurat det lurte jeg også på. Og det er ikke noe galt i å ha asperger. De klarer fint å skjønnet at man kan gjøre godt for andre, selv om de ikke skjønner følelsen. Anonymous poster hash: 9e691...10a
Gorgonzola Skrevet 7. september 2015 #137 Skrevet 7. september 2015 Nå kan det jo faktisk være sånn at kvinner og menn har ulike preferanser og ønsker når det kommer til tema "bli satt pris på" og hva som er stas for å føle seg attraktiv, elsket, begjært, likt eller godtatt. Likestillingen bidrar ikke til å eventuelt sette det på dagsorden. Som man reder ligger man. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #138 Skrevet 7. september 2015 Nå kan det jo faktisk være sånn at kvinner og menn har ulike preferanser og ønsker når det kommer til tema "bli satt pris på" og hva som er stas for å føle seg attraktiv, elsket, begjært, likt eller godtatt. Likestillingen bidrar ikke til å eventuelt sette det på dagsorden. Som man reder ligger man. Likestilling har med forskjellsbehandling av samfunnet. Lønn, yrkeskarriere, anerkjennelse for jobben man gjør og sånt. Ikke at kjønnene skal likestilles i hvordan man agerer. Synes det er imponerende at folk enda ikke vet hva likestilling går ut på. De antar det er likekjønnet. Tro meg - de som ønsker likestilling ønsker samtidig også å verdsette forskjellen vi har på kjønnene. Det er jo en fantastisk gave (og også en frustrasjon) at kjønnene tenker annerledes. Jeg trodde faktisk du var mer opplyst. Nå ble jeg faktisk skuffa Anonymous poster hash: 9e691...10a 1
Gorgonzola Skrevet 7. september 2015 #139 Skrevet 7. september 2015 Likestilling har med forskjellsbehandling av samfunnet. Lønn, yrkeskarriere, anerkjennelse for jobben man gjør og sånt. Ikke at kjønnene skal likestilles i hvordan man agerer. Synes det er imponerende at folk enda ikke vet hva likestilling går ut på. De antar det er likekjønnet. Tro meg - de som ønsker likestilling ønsker samtidig også å verdsette forskjellen vi har på kjønnene. Det er jo en fantastisk gave (og også en frustrasjon) at kjønnene tenker annerledes. Jeg trodde faktisk du var mer opplyst. Nå ble jeg faktisk skuffa Anonymous poster hash: 9e691...10a Uff da. Skuffa faktisk. Jeg sa at likestillingen bidrar ikke til å sette disse åpenbare (og åpenbart ønskede, fra mange) forskjellene på dagsorden. Dessuten er jeg uenig når du hevder at likestilling har med forskjellsbehandling av samfunnet å gjøre. Du går i den klassiske radikale fella der likestilling gjerne defineres, og innsnevres til lønn, yrkesvalg, fedrekvote, kvotering og kjønnspoeng. Det er skammelig snevert og helt på vidda. Likestilling har ingen ting med likekjønnet å gjøre. Likestilling handler primært om å speile kvinner mot menn og gradere i hvilken grad kvinnene oppnår/agerer/reagerer/mottar/presterer som menn. Det er direkte dårlig gjort. Samtidig spiller duste-politikken (unnskyld uttrykket) på gentlemans-kortet, i den forstand at menn skal toe sine hender, vært lyttende, imøtekommende og på tilbudssiden til alt kvinner tilsynelatende vil oppnå. Eller mer presist - motta - uten å sprenge en barriere eller et blodkar for å komme dit. Det er synd, skam og soleklart ødeleggende for den, etter min oppfatning, fundamentale kjønnsbalansen som skiller oss til dels betydelig og ligger til grunn for evolusjonen. Biologisk primitiv? Mulig det. Se på Sverige, der er de i ferd med å sage over den greina de sitter på men alt dette påtatte tøyset om "hen", kjønnsløs debatt og vi er alle (like og likestilte) mennesker. Vi blir aldri likestilte. Fordi vi verken kan eller innerst inne ønsker det. Heldigvis. Punktum 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #140 Skrevet 7. september 2015 Deg om det. Du må gjerne være den mannen du vil? Jeg for min del møter andre menn enn deg, og trives med det. Har noe på gang med en som er høyst respektert i kameratgjengen, formulerer seg bra og jeg skulle likt å se deg stille deg foran han og kalle han en tøffel. Han vet hva som tenner kvinner og klarer fint å tenne kvinner med stil. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Og du har tydeligvis ikke skjønt noe som helst av det jeg har prøvd å få frem. Jeg bryr meg ikke om kvinner tenner på det eller ikke. Jeg respekterer ikke menn som opptrer ut i fra hva kvinner tenner på. Jeg respekterer menn som er individ utover de forventningene andre stiller til dem, og ingen mann med respekt for seg selv gidder å opptre på en måte som gjør kvinner kåte, så lenge det går på bekostning av hans egne interesser. Jeg dominerer omgivelsene mine gjennom min tilstedeværelse. Jeg har aldri trengt å gjort noe for å få jentene interessert, utover det å være morsom å henge med.Mange kvinner syns til og med det er A/O at jeg ikke gjør noe spesielt for å ha høy status blant dem, men det er langt mellom jenter som skiller seg ut på en sånn positiv måte. Du vil ha gentleman som gjør noe ekstraordninært rundt kvinner, det gjør deg alt annet enn unik eller verdt å ta vare på. Det gjør deg til en dråpe i havet av alle jentene med nykker. Hvorfor skulle jeg ha noe interesse av å glede deg? Anonymous poster hash: 1df31...e2e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå