AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #101 Skrevet 7. september 2015 Hvor mange menn ser du gå rundt og trekke ut stoler for andre menn, samt løper til døra for å holde den opp. Ikke mange? Det er derfor selektiv oppførsel i forhold til kvinner, som ikke er et kvalitetstegn, men et tegn på at han opphøyer kvinner til en verdi over andre. En fyr er ikke en fin fyr bare fordi han er grei mot alle de pene jentene heller. Han gjør det for de det er lønnsomt i forhold til mennesker han er tiltrukket av. Det er ikke noe nobelt over det.Anonymous poster hash: 1df31...e2e En ekte gentleman gjør ikke slike gester hvis det ikke er oppriktig ment. Har han helt andre motiv så er han rett og slett ingen gentleman i ordets beste forstand.Anonymous poster hash: 27e78...901
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #102 Skrevet 7. september 2015 Du har ikke forstått det. Det handler ikke om likestilling!! Dette handler om kurtise/romantikk/høflighet og manerer. Tenk over det! Jeez.Anonymous poster hash: 27e78...901 Gjør det heller for mannen din, hvis du syns det er så viktig.Anonymous poster hash: 27406...e2f 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #103 Skrevet 7. september 2015 Og jeg innså brått hvorfor det er så mange single i dag. Menn har mista både baller og forstand. Dere her inne er totalt ubrukelige. Anonymous poster hash: 9e691...10a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #104 Skrevet 7. september 2015 Gjør det heller for mannen din, hvis du syns det er så viktig. Anonymous poster hash: 27406...e2f Kunne ikke sagt det bedre Anonymous poster hash: 1df31...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #105 Skrevet 7. september 2015 Og jeg innså brått hvorfor det er så mange single i dag. Menn har mista både baller og forstand. Dere her inne er totalt ubrukelige. Anonymous poster hash: 9e691...10a Nei, det er du som har vokst opp i feil århundre. Alt er forandret siden du var ung. Anonymous poster hash: 27406...e2f 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #106 Skrevet 7. september 2015 Nei, det er du som har vokst opp i feil århundre. Alt er forandret siden du var ung. Anonymous poster hash: 27406...e2f Nei jeg vet at det å være der for andre mennesker, stille opp, være et medmenneske og også høflig, er det som gjelder i det lange løp. Å behandle andre folk dårlig vil slå tilbake på deg senere. Anonymous poster hash: 9e691...10a 2
PerUlv Skrevet 7. september 2015 #107 Skrevet 7. september 2015 Denne tråden fylles opp av sure, anonyme menn. Minner litt om "hvem betaler på første date"-tråden.. For meg er det en selvfølge å holde opp døren for kvinnen, eller tilby jakken hvis hun fryser. 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #108 Skrevet 7. september 2015 Min kjæreste er en gentleman <3 Verdens snilleste og varmeste person! Anonymous poster hash: 5f653...50d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #109 Skrevet 7. september 2015 Mangel på å være gentleman er nesten som å ikke kunne flørte med det motsatte kjønn. Jeg pynter meg for han og gjør innsats for å flørte og få han til å sette pris på meg som kvinne. Om han ikke kan flørte som en mann (være litt gentleman osv) så opplever jeg han som en guttunge. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 3
Gjest Overrasket Skrevet 7. september 2015 #110 Skrevet 7. september 2015 Det virker som om det er helt "ut"her i landet? Han som låner deg jakka si(klassisk:-) Han som åpner dører og behandler deg på en mer hensynsfull måte enn om han er med kompiser(sitter ikke å jabber om udelikate ting,men gir deg et blikk som sier at han skjønner det ikke er Ok når kompisene ikke har sperrer) Han som tenker på meg,framfor seg selv(sånn:hva slags mat liker du? Hvilke filmer vil du se?) Han som sier fra(på en rolig og ordentlig måte)når andre oppfører seg dårlig mot deg. Dette handler ikke om at jeg ikke kan ordne opp selv,for det kan jeg:-) Det handler heller om at en som vil stå opp for deg. Det er en som vil være der,avlaste litt kanskje. Jeg blir dønn sjarmert:-) Her i Norge synes det å være mer sånn kompisforhold mellom kjønnene.Det er som om alle ulikheter er visket bort mellom kvinner og menn,og det ER jo forskjeller.Det ser en jo tydelig,uansett likestilling. For ordens skyld så mener jeg at likestilling,eller likeverd er viktig,selvfølgelig! Men å bli satt pris på,på en tydelig måte,er bekreftelse på at en er spesiell. Er det flere enn meg som mener dette eller? Eller det vet jeg jo,har jo en omgangskrets: -),men her tenker jeg på? Bra åpningsinnlegg! Men resten av denne tråden forstår jeg ikke så mye av ...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #111 Skrevet 7. september 2015 Nei jeg vet at det å være der for andre mennesker, stille opp, være et medmenneske og også høflig, er det som gjelder i det lange løp. Å behandle andre folk dårlig vil slå tilbake på deg senere. Anonymous poster hash: 9e691...10a Hvorfor gjør du heller ikke dette for mannen din spør jeg deg da? Hva har å være høflig, snill og alt det andre du skrev med å være gentleman? Ingen ting. Å være dette var vanlig før, fordi menn tjente pengene og dama var hjemmeværende. Da spanderte mannen middag på dama, og spanderte og var høflig. De gjorde det for å imponere dama med at de kunne ta vare på henne. I 2015 er det ingen som behøver å bli forsørget..Anonymous poster hash: 27406...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #112 Skrevet 7. september 2015 Mangel på å være gentleman er nesten som å ikke kunne flørte med det motsatte kjønn. Jeg pynter meg for han og gjør innsats for å flørte og få han til å sette pris på meg som kvinne. Om han ikke kan flørte som en mann (være litt gentleman osv) så opplever jeg han som en guttunge. Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Åja, for du skjønner, jeg har vist misforstått hele tiden jeg, når dama mi ser ut til å bli kåt av en skikkelig god samtale, noen pirrende meldinger, humor, at jeg tar på henne når vi ligger tett, når jeg bare tar initiativ med henne og tar henne, når jeg er litt svett og pumpa av å lekeslåss eller har vært og danset med henne etc.Men det er mulig noen jenter finner frem glidekremen om gutta kaster penger etter dem eller opptrer som en eller annen tøffelhelt, men jeg foretrekker genuin interesse fra dama mi. Ikke ei jeg må putte mynt på for å få på. Sosiale og kommunikasjon fungerer så utrolig mye bedre når du vil flørte. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #113 Skrevet 7. september 2015 Åja, for du skjønner, jeg har vist misforstått hele tiden jeg, når dama mi ser ut til å bli kåt av en skikkelig god samtale, noen pirrende meldinger, humor, at jeg tar på henne når vi ligger tett, når jeg bare tar initiativ med henne og tar henne, når jeg er litt svett og pumpa av å lekeslåss eller har vært og danset med henne etc.Men det er mulig noen jenter finner frem glidekremen om gutta kaster penger etter dem eller opptrer som en eller annen tøffelhelt, men jeg foretrekker genuin interesse fra dama mi. Ikke ei jeg må putte mynt på for å få på. Sosiale og kommunikasjon fungerer så utrolig mye bedre når du vil flørte. Anonymous poster hash: 1df31...e2e Sukk. Hvorfor leser du innlegget som om det skulle vært djevelens verk? Jeg elsker romantikk, lange dype samtaler og vennlighet, ikke minst. Å påstå at jeg vil at han skal være en overdreven gentleman til alle døgners tider er som å påkreve at jeg skal gå rundt og være 100% pyntet og uavslappet til alle døgners tider. Men, det er noen små ting man kan ta med seg, og det er å få hverandre til å føle seg bra. Menn og kvinner reagerer forskjellig på ting, jeg liker å få han til å føle seg som en mann på en måte hvor han føler seg kjekk, gentleman osv. Jeg elsker når han varmer meg og gir jakken sin fra seg, selv om jeg ikke vil ha den hvis han kommer til å fryse. Du leser for mye ondskap i en gentleman, rett og slett. Du har muligens blitt litt slapp med tanke på kunnskap om hva som tenner kvinner. Er det ingenting vi kvinner kan gjøre som får deg til å få litt ekstra gnist og hopp i magen? Som kanskje ikke hadde vært like kult om en kamerat gjorde? Anonymous poster hash: 1a62c...3b2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #114 Skrevet 7. september 2015 Sukk. Hvorfor leser du innlegget som om det skulle vært djevelens verk? Jeg elsker romantikk, lange dype samtaler og vennlighet, ikke minst. Å påstå at jeg vil at han skal være en overdreven gentleman til alle døgners tider er som å påkreve at jeg skal gå rundt og være 100% pyntet og uavslappet til alle døgners tider. Men, det er noen små ting man kan ta med seg, og det er å få hverandre til å føle seg bra. Menn og kvinner reagerer forskjellig på ting, jeg liker å få han til å føle seg som en mann på en måte hvor han føler seg kjekk, gentleman osv. Jeg elsker når han varmer meg og gir jakken sin fra seg, selv om jeg ikke vil ha den hvis han kommer til å fryse. Du leser for mye ondskap i en gentleman, rett og slett. Du har muligens blitt litt slapp med tanke på kunnskap om hva som tenner kvinner. Er det ingenting vi kvinner kan gjøre som får deg til å få litt ekstra gnist og hopp i magen? Som kanskje ikke hadde vært like kult om en kamerat gjorde? Anonymous poster hash: 1a62c...3b2 Ja, og det kalles på godt norsk å "spre beina". Alt fra at hun snakker direkte, til at hun stripper osv. Jeg får ingenting ut av at hun skal se på meg som gentleman. Ikke skjønner jeg hva det liksom skulle gi meg heller? Jeg føler meg som en mann ved å være meg selv, ikke ved å påta meg en ridderlig og selvutslettende rolle fordi dama har nykker. Det står blant annet i hovedinnlegget at det handler om at han setter hennes behov foran hans eget, så det handler i høyeste grad om å være en kvinnestyrt stakkar. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #115 Skrevet 7. september 2015 Du henger deg veldig opp i det som står i HI. Mye bra har vært skrevet av andre her men du kjører bare på med ditt. Du er utrolig sta og ensporet. Anonymous poster hash: 85ea5...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #116 Skrevet 7. september 2015 Du henger deg veldig opp i det som står i HI. Mye bra har vært skrevet av andre her men du kjører bare på med ditt. Du er utrolig sta og ensporet. Anonymous poster hash: 85ea5...1ec Og ja, jeg mener deg ...e2e. Anonymous poster hash: 85ea5...1ec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #117 Skrevet 7. september 2015 Du henger deg veldig opp i det som står i HI. Mye bra har vært skrevet av andre her men du kjører bare på med ditt. Du er utrolig sta og ensporet. Anonymous poster hash: 85ea5...1ec Det henger sammen med at jeg fortsatt ikke har sett noen motsi nettopp det som står i hovedinnlegget. Folk ser ut til å i fult alvor mene at menn skal sette kvinners behov foran sine egne, spesielt siden det er påpekt at dette ikke bare skal gjelde i startfasen av forholdet, men forholdet gjennom. Anonymous poster hash: 1df31...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #118 Skrevet 7. september 2015 Hvorfor gjør du heller ikke dette for mannen din spør jeg deg da? Hva har å være høflig, snill og alt det andre du skrev med å være gentleman? Ingen ting. Å være dette var vanlig før, fordi menn tjente pengene og dama var hjemmeværende. Da spanderte mannen middag på dama, og spanderte og var høflig. De gjorde det for å imponere dama med at de kunne ta vare på henne. I 2015 er det ingen som behøver å bli forsørget..Anonymous poster hash: 27406...e2f Er det mulig?? Du skulle bare visst hvor mye jeg gjør for han han har det veldig godt. Anonymous poster hash: 9e691...10a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #119 Skrevet 7. september 2015 Og jeg innså brått hvorfor det er så mange single i dag. Menn har mista både baller og forstand. Dere her inne er totalt ubrukelige. Anonymous poster hash: 9e691...10a Ja for kvinner med slike mannsholdninger er jo attraktive for menn.... NOT!Anonymous poster hash: 3df4c...974 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #120 Skrevet 7. september 2015 Og jeg er glad i kvinner som lager middagen og holder huset rent og tar mitt etternavn når vi gifter oss. Gode gamle tradisjoner altså, men sier jeg det høyt er jeg visst sexist og diskriminerende, det er bare kvinner som har lov til å stille krav må man vite! Anonymous poster hash: d56ee...5b1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå