Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom simmene får barn og man har skrudd av aldring, vil heller ikke barna bli eldre da? Mine har nettopp fått baby så jeg lurer på om jeg må sette på aldring igjen for et par dager for å komme over babystadiet.. noen som har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor barn som blir hentet av barnevernet havner..? :oops:

Mine simmer (i hvert fall damen) kommer til å dø uten at genene ble ført videre..grmpf. (jeg måtte hente inn en surragot-mor som uheldigvis druknet i svømmebassenget som tilfeldigvis manglet stige...hihi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående barnevernet så aner jeg ikke. Hadde en familie med fire barn. Moren var hjemmeværende og helg utslitt. Den ene sønnen gjorde det dårlig på skolen ,med vilje, jeg ville at han skulle bli hentet av barnevernet. Og barnevernet kom, og hentet gutten. Men det rare var at de tok med seg babyen også. Jeg kan ikke skjønne hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så kult ;) Dessverre kan jeg ikke kjøpe spillet før jeg får en bedre pc med mer minne... Hehe...

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt litt med at spillet går treeegt.

Men så fant jeg jammen ut at det hjalp masse å stoppe alle programmer som jobber i bakgrunnen, inkludert anti-virus. Og det hjalp også å fikse litt på instillingene til skjermen også (800*600).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom simmene får barn og man har skrudd av aldring' date=' vil heller ikke barna bli eldre da? Mine har nettopp fått baby så jeg lurer på om jeg må sette på aldring igjen for et par dager for å komme over babystadiet.. noen som har testet?[/quote']

Ingen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Holder på å teste det nå. Det vil si jeg skrudde aldring på igjen da babyen kom, så har jeg skrudd den av igjen på toddler-stadiet for å kunen lære den drittungen å gå på do (han hyyyler og hopper av igjen nesten hver gang jeg setter han på potta).

Som sagt hadde jeg aging on på babystadiet, men av på toddler-stadiet og da har aldringen stoppet opp, så jeg tror kanskje det gjør det på baby-stadiet også (du ser det jo fort på aldringslinjen til babyen - den vokser jo fort hvis ungen blir gamlere).

Noen som vet hvordan man kler på toddlerne annet tøy? Var og shoppa masse fint tøy til han, men han går i en stygg pysj og jeg vet ikke hvordan jeg skal få på han noe annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fant det ut etterhvert. Har aging på nå til ungen blir over toddler stadie hvertfall så får vi se da. Igår lærte hun å gå og å snakke, nå må hun bare rekke å bli pottetrent.

Om du har kjøpt stellebordet kan du hvertfall klikke på det og endre til hverdagsklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan skal man endre hverdagsklærne? På sims med playstation kunne man endre hva slags klær man har på hverdagsklærne. Nå kan jeg kun endre til festklær, badredrakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først dra til byen og kjøpe nye klær før du kan skifte. Bytting av klær gjøres ved kommoden/garderobeskapet, speilet brukes kun til hår/sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd å flytte familien sin fra et hus til et annet? Når jeg går inn på familien min står det at de har litt over $30.000. Regner med at det er inkludert verdi av gjenstander.. hvor mye kan de da kjøpe hus for? De har vel drøyt $10.000 i "kontanter".

Leste i heftet som følger med spillet hvordan man flytter en familie fra et hus til et annet, og der står det at de får med seg verdien på tomt, hus og alle eiendelene sine. Når jeg prøver det i spillet får jeg beskjed om at alt de har vil bli solgt og at de vil miste alle poengene sine... Mister de da også det de har kjøpt for poengene, eller lønner det seg å bruke opp poengene sine før de flytter slik at de ikke taper noe? Noen som har prøvd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får med verdien av huset også.

Om du har en bolig som er verd 50000 og har 10000 i kontanter, så kan du kjøpe for 60000. Altså: den verdien som står på familien er det du kan kjøpe/bygge for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreldrene i familien min går begge og ønsker å kjøpe en High Chair til $500. Ser ut som det skal være en barnestol for det er sånt bamseikon på den.. men jeg finner den ikke noe sted?!? Noen andre som vet hva som menes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått dette nå JUHU :D

Dritbra virker det til nå! Men Birger beibien blir voksen i morra, og de sa forbered en fest eller noe, hvordan gjøres dette?

Og hvordan kunne mora bli smelt på tjukka i slik en fei? Hun spiser jo barna ut av huset! og hvorfor, HVOOOOOOORFOR liker hun ikke tenåringssønnen sin, han er så snill med henne og hun er så sur :( Og det kom en neger og velta søpla mi! BU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en bursdagskake og så må du bruke telefonen og invitere til fest. Jeg gjorde dette et par ganger, men sluttet så (for mye slit) og fant ut at det ikke hadde noen innvirkning på hvordan de vokste opp.

Mine har fått tvillinger, og du verden for et slitt. Begge foreldrene har fått besøk av psykiateren og de er totalt slitne, sure og lider av sult og søvnmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...