Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at det er et eller annet her jeg har gått glipp av... :-?

Har aldri spilt noe særlig PC-spill, bortsett fra eldgamle spill på slutten av 80-tallet.

Dette Sims2 - er det vanskelig å forstå og spille for en grønnskolling som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at det er et eller annet her jeg har gått glipp av... :-?

Har aldri spilt noe særlig PC-spill, bortsett fra eldgamle spill på slutten av 80-tallet.

Dette Sims2 - er det vanskelig å forstå og spille for en grønnskolling som meg?

Det tar litt tid å sette seg inn i det. jeg har spilt mye den første versjonen, pluss de fleste tileggspakkene, men likevel tok det noen timer før jeg var inni det. men med en gang du kommer inn i spillet kan du velge "lær å spille" og da vises funksjoner og du kan prøve selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jukse seg til penger da. Trykk shift + ctrl + c og så kommer det opp en boks øverst. Skriv inn kaching, hvis du vil ha 1000 simoleons, eller motherlode for 50 000 simoleons. Du må skrive exit for å fjerne boksen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: Hva mener du med bilder i ramma?

Min sim ble gravid bare av at kjæresten tilbragte natten hos henne. Tror ikke de var gift ennå.

Hun ploppet ut en baby på badet :ler: Og etterpå gikk hun for å spille data-spill :roll: Fikk hele tre dagers perm :tunge1:

Foresten; mye enklere å få de gifte denne gangen. Før vi ble gift, kom jeg over en knapp som det sto "throw wedding party", men da jeg skulle gifte meg, fant jeg den ikke igjen... Hvor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Throw party-funksjonen finnes på telefonen.

Og for at ungdommene skal flytte ut, må de se etter eget sted i avisen eller på datamaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor?

I USA. :tunge1:

Vet ikke hvordan det er i Norge men her i USA finnes det to forskjellige versjoner av spillet. En DVD versjon hvor hele spillet er på en disk og en PC-CD versjon med fire forskjellige installeringsdisker. DVD versjonen er mye dyrere (og koster rundt 500 kr. )enn den med fire disker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke enda gått over til Sims 2, men spiller med Double Deluxe pakken. I går skjedde det noe rart! Vi fikk en baby, men da babyen ble til barn ble bildet av henne helt rart! Det er bilde av en eldre dame, og så er bildet opp-ned! Hva kan det bety? :-? Synes det var litt creepy, jeg. Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke enda gått over til Sims 2' date=' men spiller med Double Deluxe pakken. I går skjedde det noe rart! Vi fikk en baby, men da babyen ble til barn ble bildet av henne helt rart! Det er bilde av en eldre dame, og så er bildet opp-ned! Hva kan det bety? :-? Synes det var litt creepy, jeg. Noen som har opplevd noe liknende?[/quote']

Ja, det har skjedd meg rett som det er. Kanskje bare en feil? Jeg pleier alltid å lagre rett før babyen blir et barn og skulle det skje igjen så bare går jeg ut uten å lagre og inn igjen og da blir som oftest bildet rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...