Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, jeg har spilt siden i går formiddag og mine foreldre er ennå ikke blitt gamle (de blir det hvert øyeblikk da). De har rukket å komme til toppen av karrierestigen også, synes i grunnen det er nok, men hadde vært greit med litt til. Man kan forlenge det voksne livet deres ved å kjøpe en sånn "elixir of life" som du får tilgang til med karrierepoengene. For hvert glass du drikker får du en dag ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hah! Nå ser dere hvordan oss gutta har lidet oss igjennom med å vente og ville spille pc-spill igjennom 20 år.

Tror jeg venter med å spille Sims2 til jeg vet litt mere om hvordan det er og hvilke expansions som kommer.

Jeg strevde med å lage hus med sims 1. Så kom jo ikke et sånn Jentekjønn da på 11 år, min kusine, på rommet mitt og måtte bare spille det, og jo da, lagde bare deeeeen kåken på 10 mins.

Urettferdig er det! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

om du klikker to ganger på det andre innredningsmappen så skal du finne den der et sted men ja det er uoversiktlig.. Leta som en gal etter tv'n!

Men når en lager egen sim, er det mulig å få til et bilde og ikke bare tom ramme som ikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar litt tid å bli vant med hvor man finner de forskjellige møblene og tingene, men det går lettere etterhvert.

Når det gjelder det med egen sim og ikon, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du har fått det problemet? Alle mine egne simmer har bildet sitt i ramma. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter enormt med å flytte bildet, slik at jeg kan se NED på huset i stedet for rett på det. Ser stadig rett i veggen og finner ikke det jeg vil.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

ingen av de som er mine får blide i ramma.. og når jeg prøver å ta et bilde så blir det bare svart..

Og de er superforelsket men jeg får ikke til å lage baby..

Lea det skal være er hurtigtast for det men du kan jo bare klemme ned musehjulet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea: Bruk pilene opp og ned, ikke de til høyre og venstre. Har du slikt hjul på musa, så kan du trykke den ned og bevege opp og ned.

Gjest: Jeg klarer heller ikke å få mine til å lage barn. De er superforelsket, gift og hele pakka, jeg får dem til å kysse og kline som bare det, men ingenting. Hittil har jeg måttet adoptere alle barna (noe som heldigvis kan gjøres når som helst, man slipper å vente på telefon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...