Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å spille Sims1 også (fordi det er annerledes, og andre muligheter), men det blir vel en stund til tenker jeg. Må spille meg lei av Sims2 først.

Fellestomtenene kommer man til ved å bruke telefonen og ringe til "Transportation", da kan man handle o.l. Ikonet til babyene kommer ikke fram før de blir toddler/spedbarn, det tar som i Sims1 tre dager. Og kvinnene går også gravide i tre dager. Jeg tror de kan bli gravide uten at de bor sammen/er gift, for det stod på den offisielle Sims2 siden at kvinner kunne få barn med andre enn mannen og mannen ville vite at barnet ikke var hans (det må testes ut :sjarmor:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å spille Sims1 også (fordi det er annerledes, og andre muligheter), men det blir vel en stund til tenker jeg. Må spille meg lei av Sims2 først.

Fellestomtenene kommer man til ved å bruke telefonen og ringe til "Transportation", da kan man handle o.l. Ikonet til babyene kommer ikke fram før de blir toddler/spedbarn, det tar som i Sims1 tre dager. Og kvinnene går også gravide i tre dager. Jeg tror de kan bli gravide uten at de bor sammen/er gift, for det stod på den offisielle Sims2 siden at kvinner kunne få barn med andre enn mannen og mannen ville vite at barnet ikke var hans (det må testes ut :sjarmor:).

Da er det altså en hel del jeg ikke har utforsket ennå! gleder meg til å komme hjem og spille igjen.. huff, høres en smule avhengig ut nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp.. da er ny pc og Sims 2 bestilt... regner med å plukke den opp etter jobb så da vet dere hva jeg kommer til å drive med ikveld... :D

Trengte ny pc altså.. ikke bare for Sims... *helt sant* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. da er ny pc og Sims 2 bestilt... regner med å plukke den opp etter jobb så da vet dere hva jeg kommer til å drive med ikveld... :D

Trengte ny pc altså.. ikke bare for Sims... *helt sant* :)

:hoho:

Sikker på det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. til dere som klarer å komme til fellestomten, hvordan gjør du det? har prøvd å komme meg dit via telefonen, men jeg ser ingen jeg kan ringe til for å komme meg dit :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det? :D

OK, det var kanskje den endelige utløsende faktor da.. :roll: :D

liv:

Om du går inn i mappene til sims som er lagret på pcen din kan du kanskje kopiere ut familen din? Det gikk i sims 1 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du klikker på telefonen får du opp et alternativ "transportation" (vet ikke hva det står på norsk), da kommer noen og henter deg og tar deg med til byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis man har sims 1, living it up, house party og unleashed, får man beholde tingene som følger med der, hvis man installerer sims 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man har sims 1' date=' living it up, house party og unleashed, får man beholde tingene som følger med der, hvis man installerer sims 2?[/quote']

nei, spillene er uavhengige av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha penger for å bygge hus, og man får jo startkapitalen på 20.000 simoner. det er nok til å bygge og innrede et ok hus. etterhvert som du får deg jobb kan du alltids bygge på mer..

Jeg får fortsatt ikke til å transportere meg selv til fellestomten!! hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sims 2 også! Fikk spilt litt igår men ikke så mye. Tok litt tid å sette sammen pcen (byggesett) og så å lage familien jeg vil bruke. Man kunne jo endre så mye på hver person! Stilig! :)

Synes det er veldig kjekt at husene er mye finere nå. Da slipper man å bruke så mye penger på oppussing i starten. :)

Gleder meg til jeg kommer hjem fra jobb ja... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...