jordbær Skrevet 23. september 2004 #101 Skrevet 23. september 2004 Ikke glem å oppdatere spillene dere har kjøpt! Ofte forsvinner slike bugs som nevnt over, og i ny og ne, kan man få nye ting osv..
Arwen Skrevet 24. september 2004 #102 Skrevet 24. september 2004 http://magasinet.startsiden.no/magasinet/c...view/full/44442 veldig artig anmeldelse av sims2
Gjest pace Skrevet 24. september 2004 #103 Skrevet 24. september 2004 http://magasinet.startsiden.no/magasinet/content/view/full/44442 veldig artig anmeldelse av sims2 http://magasinet.startsiden.no/var/storage...g-GB/sims31.jpg Jeg laster inn spillet på nytt og prøver på nytt. Denne gangen finner jeg leksene (de lå ute ved søpla).... Bilde fjernet. Utdraget av anmeldelsen er slettet av hensyn til kopiretten. Dessuten finnes linkes det til den i innlegget over. Hege (admin)
Gjest 1111 Skrevet 24. september 2004 #104 Skrevet 24. september 2004 Pace: fjern bildet før du får det fjernet av en moderator
Gjest pace Skrevet 24. september 2004 #105 Skrevet 24. september 2004 ops Litt fjern jeg :oops: Jeg lærer så lenge jeg lever. :oops:
Mrs. B Skrevet 25. september 2004 #107 Skrevet 25. september 2004 Veldig rart. Jeg prøver å registrere Sims 2 spillet mitt (kjøpt og betalt ja!) på internett for å få tilgang til Sims2 websiden, men den påstår at seriellkoden min allerede har blitt brukt?!? Hva er dette for noe tull? Har dobbeltsjekket og alt er skrevet riktig. Noen andre som har opplevd dette?
Nasseline Skrevet 25. september 2004 #108 Skrevet 25. september 2004 Jeg har ikke prøvd selv enda, men jeg vet om flere som har dette problemet. Dessverre vet jeg ikke hva du kan gjøre med det...
Mrs. B Skrevet 25. september 2004 #109 Skrevet 25. september 2004 Søkte litt på nettet og fant svaret i denne tråden: http://www.thesims2.no/forums.view.asp?fID...ID=36&tID=17885 . Ser ut som jeg får maile kundeservice og få tilsendt en ny kode som virker.
liv Skrevet 25. september 2004 #110 Skrevet 25. september 2004 jeg har også samme problemet. Må nesten maile de jeg og da
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #111 Skrevet 26. september 2004 Dette måå jeg ha! Hadde veeldig dilla på Sims før men ble lei for det gikk treigere og treigere med alle tilleggspakkene. Noen som vet hvor mye plass Sims2 tar? Bare lurer på om dete r plass hos meg, har sletta Sims1 da..
Arkana Skrevet 26. september 2004 Forfatter #112 Skrevet 26. september 2004 Du trenger 3,5 GB ledig plass på disken.
Gjest 1111 Skrevet 26. september 2004 #113 Skrevet 26. september 2004 Når man har lastet ned ekstra-ting til sims2.. er det noen her som vet hvor man skal legge det for å få det til å fungere på selve spillet?
Gjest Kattepus i.il Skrevet 26. september 2004 #114 Skrevet 26. september 2004 Høres gøy ut. Men litt "rart" ut også. farvell til familiemiddager sammen, og lekselesing med de virkelige barnene*ler* - nå er det SIMS som teller. Hm, nei jeg kunne egentlig tenke meg å prøve, eller lignende spill. Ser ikke helt for meg hvordan ting virker. Beveger menneskene seg selv eller må man styre de med musen eller piltastene? Skjer ting av seg selv eller må det kommandoer til for alt? Hva skjer om man starter spillet og ikke gjør noe? Lever alt sitt eget liv inne på pc'en da? kan man laste ned lignende spill på Kazaa? Har ikke råd til spill nå :-( Og foresten, leste at ei hadde problemer med det Virtuelle minnet. Den advarselen får eg også opp inni mellom. PC'en er foresten veldig treg når jeg kjøre flere programmer på en gang, og lyden henger og hakker når jeg bruker musen og jobber med den. To år gammel bygge pc. Noe som ikke stemmer. Ville jeg fått problemer kanskje med et stort spill? har nå ingen spill på den.
Arkana Skrevet 26. september 2004 Forfatter #115 Skrevet 26. september 2004 Beveger menneskene seg selv eller må man styre de med musen eller piltastene? De beveger seg selv, men du kan be dem gå til et bestemt sted eller si at de skal gjøre forskjellige ting. Skjer ting av seg selv eller må det kommandoer til for alt? Du kommanderer dem rundt, men de har egen vilje så hvis du ikke gjør noe gjør de det de har lyst til. Er de sultne lager de mat, er de skitne tar de en dusj, kjeder deg seg går de og ser på TV osv. Hva skjer om man starter spillet og ikke gjør noe? Da lever de sitt eget liv. De har som sagt fri vilje. Problemet er at hvis de f.eks. ikke føler seg helt bra kan de la være å gå på jobben, eller kanskje de er så opptatt med frokosten at de ikke rekker bussen. Da mister de fort jobben. Ungene gjør heller ikke leksene sine uten at du ber dem om det, så da kan de fort bli sendt til militærskole. Det er best om du holder et lite øye med dem. kan man laste ned lignende spill på Kazaa? Du kan sikkert laste ned kopier på Kazaa, men det vil jeg ikke anbefale. De har ofte mange feil. På baksiden av Sims2-esken kan du lese systemkravene. Så kan du se om maskinen din er bra nok.
jordbær Skrevet 26. september 2004 #116 Skrevet 26. september 2004 Hvordan får man karrierepremier eller hva det heter? Ambisjonspremier er greit nok, det kjøper man jo for ambisjonspoeng...
Arkana Skrevet 26. september 2004 Forfatter #117 Skrevet 26. september 2004 Hvordan får man karrierepremier eller hva det heter? Det får man når man får forfremmelser og gjør det bra på jobben. Det finnes forskjellige karrierepremier etter hvilken karriere du har.
Gjest pace Skrevet 26. september 2004 #118 Skrevet 26. september 2004 Jeg syns det høres teit ut at hvis man møter fryktene sine for mye så blir man til slutt sinnsyk. Det er jo sånn at hvis man møter fryktene sine så blir man faktisk kvitt dem. Hvis ting går bra når du møter det du frykter da kanskje.. Men i har vel ikke det noe å si om det går bra eller ikke?
Arkana Skrevet 26. september 2004 Forfatter #119 Skrevet 26. september 2004 Nei, i Sims har det ingenting å si. Man må bare unngå det man frykter mest. Det er heldigvis ikke spesielt vanskelig da.
Gjest pace Skrevet 26. september 2004 #120 Skrevet 26. september 2004 Det er heldigvis ikke spesielt vanskelig da. Ok Jeg så nevøen min på 9 spille det i helgen. Også har lillebruttern laget familien vår og huset dems, og det ligna noe innmari på enkelte av oss :o Men det jeg alltid irriterte meg i Sims, og som jeg hørte var likt i sim2 var når du skulle flytte møbler. De kvadratene du flytter ting på er alt for store... Kanskje man kunne finne en fil eller et program på internett som gjorde kvadratene halvparten så store eller no. Og man kan vel heller ikke sette møblene på skrått? Uansett, det syntes jeg er skikkelig irriterende, fordi hadde de bare strukket seg litt lenger der så hadde det vært helt perfekt for å bygge din egen leilighet, laste ned møbler, flytte på ting og se hvordan du vil ha det. Også bedre hvis du vil ha et annet sted også. Leke arkitekt altsa. Det er bare så irriterne fordi det er bare den lille tingen der. Får nesten inntrykk av at de ikke gadd det bare sånn at da kan de lage en 3er og selge den. Det er mange andre morsomme ting med sims serien da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå