Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I min bisarre familie er ingen gift eller forlovet, men de har fått to unger for det.

I tillegg har flere av dem to hjerter for to personer og en har to hjerter for to personer og i tillegg ett for en tredje person - ingen har 100 på noen av scorene for noen.

For å få opp "try for baby" må de være i form: Så gi de noe å spise, tur på do og i dusjen før de "relax" i senga eller er i boblebadet. Da kan de cuddel og kysse litt og så kommer try for baby opp etterhvert (forutsatt at de har flørta og kosa litt tidligere).

Skal kikke litt på naboene gjennom teleskopet - det visste jeg ikke gikk an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kikker på naboene når man kikker på dagtid... :wink:

Det dyre teleoskopet er forresten fantastisk! Det er super-fun (10), så mine har topp på logic nå... :-)

Det dumme er at man må ha det ute...og da kan det jo lett bli stjålet... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig klart det. Laget et nytt hus med tre mennesker, to av dem gift og så en mann til. Mann2 ble etterhvert kjærester med kvinnen (litt av et strev, for mannen hennes kom jo løpende hele tiden for å stoppe det), og etter mye strev (mannen ble sendt på jobb) klarte jeg å få henne gravid med mann2. Kvinnen er nå kjærester med begge mennene (men bare gift med den ene), og er gravid med elskeren sin. De to mennene hater hverandre dypt og inderlig. Barnet er født og ligner naturlig nok mest på mann2, men det ser ikke ut til at mann1 bryr seg om at dette barnet ikke er hans. Han har ikke behandlet det annerledes, følelsene for kona er heller ikke forandret. For en tålmodig mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden gjør jeg for å få rektor til å spise middagen jeg har servert? Han nekter :( jeg vil inn på skole jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva i all verden gjør jeg for å få rektor til å spise middagen jeg har servert? Han nekter :( jeg vil inn på skole jo!!

Når du har laget middagen, så trykker du på rektoren og velger underhold. Da får du spørsmål om du vil by han på middag eller gi omvisning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vent med å invitere rektor til i allefall et av familiemedlemmene er i stand til å lage et skikkelig måltid (kalkun, hummer thermidor), det får du masse ekstrapoeng for. Flørt og prat med rektor og ungene er inne på privatskole lenge før tiden har gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler ikke å skryte' date=' da ble han sur da![/quote']

Enig. Bruk "smooch" istedet, og smooch alt du kan.

Den lille trioen min går ikke så bra. Kvinnen ble gravid igjen, med elskeren sin, og en morgen hun satt og spiste frokost kom plutselig mannen med ljåen og hentet henne. Skjønner ingenting jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, hun bare døde, helt uten forvarsel. Hun var ikke syk, hun var helt uthvilt, ren og pen, ikke tissetrengt, glad og satt og spise frokost. Plutselig stod han bare der og jeg fikk ikke mannen opp fort nok for å trygle han om å ikke ta henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neida, hun var ung, hadde jo akkurat startet spillet. Og hun var uansett gravid, de gamle kan ikke bli gravide. Hadde hun hatt influensa eller noe sånt kunne jeg skjønne det, men dette var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen dør når de er gravide...

Eller svimte hun av, uten at du vekket henne?

Du kan jo bringe henne tilbake ved å lage en lik dame da! :wink: Bare sett den nye damen ved en postkasse, så dukker hun nok opp på hilserunde utenfor huset en dag...og da kan dere bli venner, kjærester, flytte henne inn osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går bra. Enkemannen hennes og elskeren lever nå i et homofilt forhold sammen med sønnen hennes og de har adoptert en liten afrikansk jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...