Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Simgjesten

Simmenes hukommelse!

Bimbosim skreiv på forumet sitt det går ikke an å lagre huset når simmene som bor i huset at dem har så mye hodet med minner gjennom et langt simmeliv at hukommelsesfila er oppbrukt og da kan man ikke lagre huset.

Hvis det er tilfelle, så har ikke Maxis gjort jobben skikkelig og da må det være en bug i spillet.

Det som blir det verste er å avinnstalere spillet og innstalere på nytt igjen.

Hvilke patcher finnes det til The Sims2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxis jobber for øyeblikket på et patch som skal fikse mange feil med spillet.

De eneste andre er laget av brukere. Blandt annet så finnes det ett hvor barnevernet aldri kommer, kjøleskapet fylles automatisk opp, at du kan låse dører så for eksempel unger ikke ka krype inn på badet og leke med vannet i do, og en som gjør at simmer alltid legger seg i den senga du styrer dem til første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Spollte på huset til Drømmerud, Dagfinn er død, sønnen er gift med Lillian Jovialsen.

Dagfinn adopterte en datter etter at kom i pensjonist alderen, heldigvis var hun tenåring da han døde og hun klarte seg.

Spøkelse til Dagfinn likte ikke sitt faste holdepunkt, nemlig dobbelsenga i 2 etasjen ble solgt og erstattet med enkelsenger.

Jeg kan se at han vimser utenfor huset med boble overhodet om minnet om dobbelsenga.

Han døde der oppe ved siden av senga, han var ofte der oppe og vimset rundt omkring.

Adoptivdatteren jobber i politiet som sin far gjorde og har selv adoptert 4 barn fpr at Drømmerudslekta føres videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er gøy. Etter noen ukers eksamenslesing har jeg endelig tid til å spille Sims2 igjen. Jeg startet en ny familie, et par med firlingebabyer. Straks de flyttet inn i det nye hjemmet sitt flyttet faren ut og moren ble alene med ungene. Hun og faren har likevel beholdt kontakten, og han kommer jevnlig på besøk så de kan ha sex og hun bli gravid. Foreløpig er hun gravid med nr 13 (de eldste barna har flyttet hjemmefra), og mannen har flyttet tilbake for en periode. Moren drikker "elixir of life" for harde livet og er faktisk nå yngre enn de eldste barna sine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORDAN får man en vellykket fest??? Mine fester blir enten "not bad" eller "disaster". Sukk...

Server mat og sett på musikk og få de til å danse sammen. Når du har samlet litt poeng kan de også kjøpe et sånt selskapsspill som alle kan leke med. Man kan også bestille en bartender, men pass på at du har kjøpt inn en bar først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både bar, bartender, har lagd mat, spiller musikk, noen danser..men det blir aldri bra!

Kan de danse sammen flere enn to stykker? Hvilken musikk vil de danse til?

Mine simmer er visst ikke noen party løver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper også å ha boblebad.

De er alltid fulle de gangene festene mine blir bra. Og så er det også bra hvis noen av de som kommer på festen kjenner hverandre for da har de bra samtaler osv. Blir ikke så vellykka hvis ukjente sims begynner å legge ann på hverandre hvis en er allerede opptatt og sånt. Når det kommer til mat tror jeg grillmat funker bedre enn vanlig mat som lages på ovnen.

Sett også ut pinball spillene. De blir alltid en hit. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Misc. Codes

Press CTRL + SHIFT + C to access the cheat window, then enter the following:

Exit (closes cheat window)

Expand (expands or contracts cheat window)

Kaching (get 1000 cash)

Help -all (list cheats)

Autopatch (on/off) (lets you know if theres a patch)

Vsync (on/off) (increases game performance but lowers graphics)

StretchSkeleton (makes your sims larger or smaller)

Motherlode (§50.000)

intProp maxNumOfVisitingSims 8 (You can invite more people to your parties.)

Intprop censorgridsize 0 (Takes off censoring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver person kan vel be to stk hver? Så da kan jo alle i familien ringe to?

Nei, det kan de ikke (har prøvd).

Men jeg pleier å invitere noen personer før jeg lager fest og evt. stopper et par personer på gata før festen eller mens den pågår.

Viktig å skåle masse, blåse ut lys på kaka, spille musikk og danse masse. Hvis en i familien danser, så kan man klikke på gjestene og velge "Bi med". Da danser de sammen, men ikke to og to. Hiv ut noen ballonger også. Men ikke før festen begynner.. da sprekker de før gjestene kommer omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hva skjer nå da. Hadde en barnevakt tidligere men avbestilte henne siden ungen klarte seg fint. Men foreldrene vil jo ikke gå på jobb når ungen er alene hjemme, derfor har jeg ringt etter ny barnevakt. Hun sier at alt er greit og at hun skal komme. Men det kommer jo aldri noen? Har prøvd to morgener nå, men ingen barnevakt dukker opp. Noen som har et godt råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hva skjer nå da. Hadde en barnevakt tidligere men avbestilte henne siden ungen klarte seg fint. Men foreldrene vil jo ikke gå på jobb når ungen er alene hjemme' date=' derfor har jeg ringt etter ny barnevakt. Hun sier at alt er greit og at hun skal komme. Men det kommer jo aldri noen? Har prøvd to morgener nå, men ingen barnevakt dukker opp. Noen som har et godt råd??[/quote']

Jeg har nesten motsatt problem. Barnevakten kommer hver dag, selv om ingen går på jobb. En periode jeg hadde tre spedbarn på en gang ble det litt slitsomt så jeg ringte etter barnevakt utenom arbeidstiden også, bare for én kveld, men denne barnevakten dukker opp hver eneste morgen fremdeles og selv om jeg sender henne hjem kommer hun neste dag, så jeg har alltid to barnevakter hos meg. Jeg tror det er en del bugs i spillet, håper det blir fikset snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...