Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har fått helt dilla på Sims2 jeg nå: Hjem fra jobb, spise og så har jeg bare lyst å spille. Hadde samboern hatt sånn mood-bar, tror jeg den hadde nærmet seg illrødt for lenge siden :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gubben dauet igår uten noen grunn, og dattera ble fratatt fra mora, så fikk hun adoptert henne tilbake igjen.

Teite mongospill, de folka blir aldri fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har heldigvis en sambo som ikke legger seg i hva jeg bruker fritiden min på, og selv om hans synes Sims er kjedelig skjønner han at jeg er hekta. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager er den "klokke-lyden" jeg hører konstant? :roll: Det høres ut som om jeg trenger rørleggerhjelp av et eller annet slag...

Men jeg finner ikke ut hvor det kommer fra!

Og jeg har fått hjem både skadedyr-kontroll og reperatør, men de sier at alt er greit...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er den "klokke-lyden" jeg hører konstant? :roll: Det høres ut som om jeg trenger rørleggerhjelp av et eller annet slag...

Men jeg finner ikke ut hvor det kommer fra!

Og jeg har fått hjem både skadedyr-kontroll og reperatør, men de sier at alt er greit...

:klø:

Det kommer en klokkelyd når det blir mørkt om kvelden og lyst om morgenen. I tillegg er det en annen lyd når simmene dine har fått oppfylt noen av drømmene sine, eller noe av det de frykter har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke klokke som i ur... :-) Kanskje jeg skulkle skrevet klukke i stedet! :Nikke:

Vanskelig å forklare lyden...

Hva med ploppe-lyd?

plopp plopp plopp plopp

Høres ut som en lyd som kan komme fra en vask eller en sluk. Og det holder på hele døgnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg lurt på, lillen. Den begynner alltid etter en av simmene mine har vaska hendene. Når jeg bytter ut vasken stopper det (selvom reperatøren sier alt er greit).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg restartet spillet, og da var det borte! :-)

Takk for tips om å skifte vasken! :-)

Lurte på om jeg skulle prøve å skifte ut en og en ting, for å se hva det var, men gadd ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har lyst på en ailien-unge, men mennene mine blir aldri bortført! Den siste dama ble bortført første natten etter at de flyttet inn, men gubben står der natt etter natt uten at det hjelper.

Har satt aging off - kan det ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe... Kan man få alien-babyer også? Så kult!!!

Jeg sliter også med noe, nemlig hagen min... Den er så stor at gartneren rekker ikke over det hele. Den er stadig full av ugress, blomstene dør og hekkene må klippes hele tiden. Er det noe jeg kan gjøre for å opprettholde en vakker hage? Går det an å leie flere gartnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en max-grense på å ha kun 2 gjester når man har fest? Jeg får aldri invitere mer enn 2 jeg...

Jeg TROR at man får invitere flere hvis man har bra fester. Men jeg er ikke helt sikker altså.

Når jeg skal ha fester pleier jeg å invitere et par stykker på besøk først, så inviterer jeg to til fest.

Husk sjampis og bartender. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hvis mennene blir bortført av ailiens så kommer de alltid gravide tilbake og får en ailien unge. Problemet er bare at jeg aldri får mennene til å bli bortført :veldigsur:

Fest kan man såvidt jeg vet bare invitere to. Men hver i husstanden kan invitere to hver samt invitere to hver på besøk - da kan det jo bli litt folk. Og så kan du "dra inn" folk fra fortauet; sett noen ballonger ved postkassa slik at det syns at det er fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kunnet invitere 4 gjester på fest, jeg... Det har hendt at jeg bare får ha med 2 stykker, og da tar jeg trikset med å invitere noen fra gata, eller ha noen på besøk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene simmen min er sammen emd en superheltinne! Hva kan man si? møtes gjennom jobben og oppdager uante sider med folka! ;)

Ellers har jeg prøvd å mekke bandet mitt da. 5 stk i et lite hus.. Litt av en gjeng ;)

Synes det er morsomt at simmene får sine særegne rarieter, som f.eks å danse til metall i bare underbuksene midt i stua! Eller som gamlemann i huset opplever det, hver gang han skal på dassen (selvsagt når det er krise) så er det alltid en som skal dusje, bajse eller øve seg forann speilet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet tvillinger i huset (igjen.. hater å få tvillinger). jenta er normal, men gutten har bobler som kommer ut av rumpa hans. Hele tiden. :roll:

Jeg har prøvd ALT for å få vekk boblene, men det nytter ikke.

Ekstra festlig er det når han danser for å få opp humøret. Det bobler og bobler og bobler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...