Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kjøpte spillet idag, og har det som trengs som står bakpå, men hver gang jeg skal lage en ny person, klikker hele greia og jeg må restarte hele maskina :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til en amerikansk nettbutikk hvor jeg kan bestille The Sims 2 til den prisen? Har spillet norsk tekst?

Desverre ikke. :-(

Jeg leita etter det her om dagen for å finne det til ei venninne av meg men fant ingen ting. Der jeg fikk det så billig var bare et kort salg. Teksten er på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Kjøpte spillet idag' date=' og har det som trengs som står bakpå, men hver gang jeg skal lage en ny person, klikker hele greia og jeg må restarte hele maskina :-([/quote']

Det skjer hos meg også. Har funnet ut (etter mye stress) at det sikkert kommer av at den bærbare pcen min sliter med kjøling når jeg kjører mye grafikk.. Vet at jeg har den nyeste driveren til skjermkortet mitt. Directx 9.0c er også i orden. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tok lykkelig med min bærbare jobb-PC hjem i går for å legge inn spillet der også slik at samboern og jeg kan spill på hver vår PC. MEN fikk ikke kopiert den fordømrade CD 1 som må stå i for å spille. Er det kopisperre på den? Og hvordan kommer jeg rundt den? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakka pent med IT-mannen på jobb og han skal fikse kopiering for meg  :)

Ja, du må jo skjønne at det er derfor vi er der.. :P

The Sims 2 kommer med norsk tekst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en no-cd fix? Har ikke prøvd den men den funker kanskje!

Det finnes ikke en god no cd fix enda - så man må bruke andre ting for å få det til å funke. Finnes et par ting man kan bruke, sjekk på et bit torrent-forum, der har de mange triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Morsomt å lese alt dere finner på!

Har spillet liggende og skal spille det så snart jeg får tid.

Det jeg lurer på er hvordan er tiden i forhold til aktivitetene? Det som irriterte meg med nr 1 var at det tok en halv time å tisse, 1 time å lage mat osv. Måtte jo stå opp 2 timer før de skulle på jobb, ettermiddagen var samme kaoset og de fikk jo aldri kost seg før de måtte legge seg - sånn at de igjen kan stå tidlig opp og gjøre det nødvendige. Er tidsbegrepet bedre i dette spillet?

Please si ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Faktisk synes jeg det er mye verre. Å gå på do går litt raskere fordi de ikke lenger automatisk vasker hendene, men å spise tar lengre tid. Det verste er egentlig at når man skal stoppe den aktiviteten de driver med fordi de f.eks. skal rekke bussen eller gjøre noe annet, så tar det så grusomt lang tid før de blir ferdige. Ganske irriterende. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å registrere med skikkelig på hjemmesiden til sims2. jeg går via mappen i programfiler for å registrere meg via en fil der, men neida, det står at jeg ikke har internett-forbindelse når jeg har det :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den varer noen sekunder, var visst ikke bare da jeg skulle lage nye mennesker, men hele spiller, varer noen sekunder, så flipper det helt ut og fryser, eller så kommer det opp mange farger hulter til bulter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bør sjekke at du har siste versjon av skjermdriver og installere siste versjon av directX(hvis du ikke installerte dette ved installasjon av spillet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jordbærii
Gjorde det' date=' fulgte visstnok den nyeste versjonen av directX i spillet, men kanskje jeg bør laste ned igjen selv fra nettet?[/quote']

Nei, det bør ikke ha noe å si.

Du kan forsøke å skru ned maskinvareakselrasjonen din, og feilsøke på den måten. Men prøv også å laste ned de nyeste driverene til skjermkortet mitt. Er du sikker på at skjermkortet ditt støtter kravene til spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...