Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mylian i.i.

Jeg prøver å finne en måte å vaske ungen på. hun stinker tydeligvis, for det oser grønn gass av henne :ler: men hvordan skal jeg få vasket henne? :roll:

Angående å lage baby.. de må bli forelsket nok, så må de "slappe av" på senga og så "prøve å lage baby" eller "årnings". det samme kan man gjøre i badekaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mylian: Klikk på et badekar og så får du opp en mulighet til å bade babyene dine.

Så man må altså lage barn i senga eller badekaret, trodde det var som på gamle Sims ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan vaske babyer i alle vasker..

Kan dere klike på ikonet til babyen deres? Det kan ikke jeg.. Og jeg har fortsatt ikke fått til å få bilde på ikonene til de simsene jeg selv har laget.... Ikke kan jeg filme eller ta bilder ehller, de blir bare svarte.. HJELP..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut hvordan jeg vasket babyen, fikk det ikke til i vask, men kjøpte et badekar og da gikk det greit. selv om jeg måtte vaske henne fire-fem ganger før hun sluttet å lukte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får man simmedamen gravid? Noen som har fått det til? Kan simmene bli gravide uten at de bor under samme tak?

Og forresten: er det noen som har funnet ut hva som EGENTLIG skjedde med Bella? Og har hun kommet tilbake hos noen av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man simmedamen gravid? Noen som har fått det til? Kan simmene bli gravide uten at de bor under samme tak?  

Og forresten: er det noen som har funnet ut hva som EGENTLIG skjedde med Bella? Og har hun kommet tilbake hos noen av dere?

Man får noen gravid ved at en gutt og en jente velger "slapp av"-funksjonen på en seng. så "prøv å få en baby" eller "årnings". min dame ble gravid etter tre ganger.

Forresten, hvem Bella? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt Sims 2 i timesvis siden jeg kjøpte det tre dager siden nå. Blir så avhengig. :)

Jeg lurer på noe da, er det noen her som kommer til å fortsette å spille Sims 1?

Jeg tror ikke jeg hadde klart å gå tilbake til det for jeg hadde blitt så irritert over at det er så mye mindre å gjøre der i forhold til Sims 2. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvem Bella? :klø:

Har du spilt TS1? Bella er kona til Mortimer Goth :) Hun var med i TS1, men nå har hun visstnok forsvunnet på mystisk vis. Ryktene sier at hun skal ha blitt bortført av romvesner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvem Bella? :klø:

Har du spilt TS1? Bella er kona til Mortimer Goth :) Hun var med i TS1, men nå har hun visstnok forsvunnet på mystisk vis. Ryktene sier at hun skal ha blitt bortført av romvesner...

Jeg har spilt det mye, men har ikke helt fått med meg denne delen :-)

Jeg kommer ikke til å gå tilbake til sims1, sims2 er mye bedre, både når det gjelder funksjoner og grafikk. jeg kommer til å irritere livet av meg på f.eks zoome-funksjonen på det gamle spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har tenkt å kjøpe meg Sims2, men er det lurt å begynne på/må man ha Sims1?

The Sims og Sims2 er to helt forskjellige spill. Dvs, Sims2 er en videreutvikling av The Sims.

Du trenger ikke The Sims for å installere Sims2, men om du har spilt The Sims tidligere vil du kjenne igjen spillet som sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at kvinnene faktisk går gravide når de skal ha barn! Synes det er mange artige detaljer, f.eks. at de tar med seg avisen på do. At de sier hei når de går forbi hverandre (f.eks. om morgenen eller om den ene kommer hjem fra jobb mens den andre er på vei ut). Litt kjedelig at det aldri er noen spennende telefoner, bare venner som vil prate. Og telefonen slutter jo aldri å ringe, og når det ikke er noe spennende så har jeg ikke så lyst å ta den, men det er irriterende å høre lyden. Stilig at de kan chatte med venner på internet, mye lettere å holde vennskap ved like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen er reist til fellestomten?

Når dere har baby, kan dere trykke på babyens ikon da?

Hvilken fellestomt? :klø:

Jeg kan ikke trykke på baby'ens ikon før han/hun har vokst for første gang. da kan jeg se behovene hans/hennes og få han/henne til å leke med leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh..

Spiller dere Geekene i snålfoss.. Får to menn der romvesenynglinger...!

Jeg forstod ingenting.. Plutselig føder sims-mennene.

:ler:

Jeg har ikke vært innom de ferdiglagde byene engang, bare laget min egen. men nå tror jeg at jeg skal ta meg en tur dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...