Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvis det er den barnestolen du mener, så finnes den på samme plass der alt barneutstyret er.

Jeg finner den ikke jeg.. eneste som er der er den pandastolen men den heter jo ikke High Chair og ikke koster den $500 heller..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå i barnemenyen (bamsen) og trykk så på de tre sirklene nede til høyre eller uendelig-symbolet (liggende åttetall), tror jeg det var da får du opp alle barnetingene på en gang (er på jobb og har dessverre ikke sims her :wink: )

Der finne du også kaken såvidt jeg husker.

Skrevet

Har sett der også.. er også på jobb nå så får ikke sjekket.

Skrevet
Hvorfor får jeg ikke "rewards" når jeg topper karrierene? Fikk det bare første gangen jeg gjorde det... :-(

Ingen som vet?

Skrevet

Ah festen ble en katastrofe fikk jeg beskjed om :ler: men men! Når mora sover og ungen driter på gulvet, er det vel ikke så mye å lure på HVORFOR?

Nå lurer jeg på ting: jeg har lest folk kan bli sinnsyke, men hvordan?

Og du kan ikke ha pusekatter her kan du vel?

og da hushjelpa kom, så skiftet det seg i en sær vinkel som ser rett ned, jeg får det ikke rett igjen, jeg ser bare ned på alt, bua!!

Og hvorfor vil ikke lesbedamene mine ha sex? Går ikke det an? De skal vise seg for naboguttene skjønner dere :o

Skrevet

Jeg måtte nettopp flytte.. To eldre damer okkuperte det ene badet, der de sto og kjeftet, gråt, tisset på gulvet og sovnet. Etter tre dager gikk den ene hjem, mens den andre ble stående og stinke.

Skrevet

Ok. Jeg skal liksom bare IKKE gifte meg med noen av dere. Bare så det er sagt :o

Skrevet

Nå er spillet i gang :sjarmor:

Casanovaen min legger ned damer i fleng. Årnings i sengen, hadet bra, ringe ny dame, ny årnings i sengen :ler:

Synes tidsbegrepet er litt bedre. Og det ser ut til at et måltid, søvn og tømming av blæren varer lengre, slik at jeg ikke må styre med det hele tiden. Nå kan han stå opp klokken 7 og helt fint klare å være våken til 12 om jeg vil det.

Skrevet

Jeg har et problem. Jeg vurderer å skulke skolen for å bli hjemme for å spille :oops: NEI NEI NEI! Må ikke det! Nå går jeg til bussen! For jeg kan spille mellom skolen og legetimen, det blir en halvtime, bare en liten, men likevel får jeg spilt! JUHU! :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå er spillet i gang :sjarmor:

Casanovaen min legger ned damer i fleng. Årnings i sengen, hadet bra, ringe ny dame, ny årnings i sengen :ler:

Jeg har også en Casanova og han har noe på gang med hushjelpen og et par-tre andre damer utenfor huset (i tillegg til de to i huset). Men hvordan får jeg de damene utenfor huset i seng med han?

De kliner og flørter og står i, men for å gjøre noe mer må han vel være i boblebadet eller relax i senga med dem og jeg kan jo ikke styre de damene til å gå dit?

Skrevet

Hva med å rope på når du står ved bassenget?

Skrevet

Jeg har også en Casanova og han har noe på gang med hushjelpen og et par-tre andre damer utenfor huset (i tillegg til de to i huset). Men hvordan får jeg de damene utenfor huset i seng med han?

De kliner og flørter og står i, men for å gjøre noe mer må han vel være i boblebadet eller relax i senga med dem og jeg kan jo ikke styre de damene til å gå dit?

Du kan putte casanovaen i boblebadet, og deretter klikke på den damen du vil skal være med oppi. Du får en kommando som heter "join". Da kommer damen :)

Skrevet

Jeg har prøvd forgjeves å se om det stemmer at kvinnene kan få barn med andre enn mannen sin. Kona i huset har prøvd å få elskeren i seng flere ganger, men han nekter å strekke seg lenger enn til litt kyssing. Så det er visst ikke mulig da? Eller kanskje må denne andre mannen bo i huset med dem? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har laget en bisarr husholdning i Strangtown bestående av en bestemor, to damer og to menn hvor damene er søstre og bestemor er moren dems og mennene er brødre, men ikke i slekt med damene.

Nå har damene fått hver sin unge med hver sin mann. Så tenkte jeg at de kunne få en unge til hver med den de ikke fikk unge med først. Det er ikke så enkelt for både mennene og damene blir kjempesjalu og kommer stormende og lager bråk når deres forhenværende flørter med en annen (men flørter gladelig selv uten skrupler).

Gamlemor får jeg bare WooHoo på, kan vel ikke få unger mer.

Tenkte også de kunne få seg litt utenfor huset, men har ikke kommet lenger enn flørting og klining der. Noen som har fått unge med hushjelpen for eksempel? Hva skjer da, flytter hushjelpen inn, dumper hun ungen der eller hva? Hva med andre damer utenfra, flytter hun eller ungen eller begge inn?

Tror det snart er nok folk i det huset nå: Er nå 5 voksne, en baby og en todler.

Men har som sagt tenkt på to unger til pluss at jeg gjerne vil at mennene skal få alien-babyer, men ingen har ikke blitt bortført enda enda de glaner i de teleskopene så og si hver natt. Noen som vet hva man skal gjøre for å bli bortført av aliens?

Skrevet

Etter det jeg har skjønt, kan ikke damer bli gravide uten at de er gift, og bor under samme tak (de må i hvertfall bo under samme tak). Så hvis du skal ha barn med hushjelpen, må hun faktisk flytte inn... (noen som vet om jeg tar feil??)

Når det gjelder dette med aliens, har ikke jeg heller fått simmene mine til å bli kidnappet. Det går noen rykter om at det må være det dyreste teleskopet, og at det må stå i 2. etg eller på taket... Nå har jeg ikke prøvd dette selv, så det kan hende det bare er et rykte :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Man trenger ikke å være gift eller bo sammen for å få barn. Min sim har fått tre barn med tre forskjellige mannfolk. Har ikke vært gift med noen av dem og ingen har bodd i huset. For at de skal få barn må de være forelsket. De må ha 2 hjerter i måleren(en lilla og en rød).

Skrevet

Da jeg skulle styre de tre brødrene (husker ikke hva de heter, men de bor i et stort rart hus). da han ene gikk på toppen for å se i teleoskopet, ble han tatt av en tallerken. Og så kom han tilbake...GRAVID! :ler:

Barnet ble grønt...

Hva er det egentlig med det dyre teleoskopet? De brødrene kommer å kjefter og slår meg når jeg bruker det! :cry:

Hva skjer egentlig hvis man spør hushjelpen om å flytte inn? Da får man vel styre henne? Og går hun på jobb som hushjelp da? Den jobben finnes jo egentlig ikke... :wink:

Skrevet
Man trenger ikke å være gift eller bo sammen for å få barn. Min sim har fått tre barn med tre forskjellige mannfolk. Har ikke vært gift med noen av dem og ingen har bodd i huset. For at de skal få barn må de være forelsket. De må ha 2 hjerter i måleren(en lilla og en rød).

Det har jeg prøvd flere ganger og det fungerer ikke. De er hyperforelsket i hverandre, 100 på begge scorer og har kjent hverandre lenge. Men jeg får aldri opp "try for baby" når de ligger i senga.

Skrevet

Hva er det egentlig med det dyre teleoskopet? De brødrene kommer å kjefter og slår meg når jeg bruker det! :cry:

Hva skjer egentlig hvis man spør hushjelpen om å flytte inn? Da får man vel styre henne? Og går hun på jobb som hushjelp da? Den jobben finnes jo egentlig ikke... :wink:

Med det dyre teleskopet kan du "se" inn til naboene dine. Det er nok derfor de kommer og blir sint på deg..

Når det gjelder hushjelpen, får du styre henne som alle de andre i familien. Min sim giftet seg med brannmannen, men han hadde ikke jobb som brannmann - han var arbeidsledig da han flyttet inn. Det som også var litt teit, var at han hadde ingen andre klær enn brannmannsuniformen. (Måtte dra til byen å kjøpe, da)

Det har jeg prøvd flere ganger og det fungerer ikke. De er hyperforelsket i hverandre, 100 på begge scorer og har kjent hverandre lenge. Men jeg får aldri opp "try for baby" når de ligger i senga.

Det samme har jeg også prøvd, men aldri fått til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...