Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har kjørt mine simmer litt hardt for å oppnå full score på alle kunnskapsgrafene. Damens sosiale-bar var derfor helt mørkerød. Da kom det plutselig en stor rosa hare-bamse som het social-bunny og pratet med henne :hoho: Holdt på å le meg ihel - var bare hun som så den. Når jeg klikka på mannen så sto hun bare og dansa med løse luften og snakket for seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sånn de blir gale? :ler:

Jeg mener noen skrev tidligere i tråden at man kunne ha møblene på skrå... Jeg får ikke det til jeg! Gjelder det spesielle møbler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis-kaninen kommer frem når folkhar vært for asosiale. De kan snakke, leke og danse med kaninen til de har kommet på riktig spor igjen.

Det har sluttet å komme bobler fra rumpa til sønnen i huset. Stoppet da han ble tenåring.

Men jeg har hatt lege i huset flere ganger. Han kommer dalende ned i en paraply og redder stakkarene som har satt seg helt fast på gulvet i sittende stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått spillt på fire dager nå for CD ROMen har gått i stykker. :o

Får helt abstinenser her. :ler: Må nøye meg med å bare lage klær i BodyShop.

Lillen, bare noen av møblene kan settes på skrå. Det eneste jeg husker er speil, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fundamentet trenger ikke være skrått. Jeg har satt mange forskjellige møbler på skrå. Jeg tror kanskje du må jukse og skrive "move_objects on" for å få det til, men jeg kan ikke huske akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ikke få spillet til X-box?? :(

Sikkert ikke. Hvorfor vil du ha det der da? Mye bedre å spille på PC da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Sims2 finnes ikke på X-box, ennå. Men du kan få The Sims, The Sims Busting Out og The Sims Urbz på X-box. Det er gøy det også, men jeg foretrekker The Sims til PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mistet ene ungen min :o

Guttungen skulle endre litt på håret i speilet på badet. an ble veldig fornøyd med resultatet og sto og hoppet opp og ned og lo og PLOPP så var han borte! Han forsvant også fra fjesene nedover til venstre og var sporløst borte helt til jeg gikk ut av spillet (tok sjansen på å lagre for jeg hadde spilt lenge før han forsvant). Da jeg startet spillet igjen kom han ruslende inn porten med avisen.

Underlig, må vel være en bug av et eller annet slag? Noen som har værtr borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig! :o Det har jeg aldri opplevd før. Men jeg synes det er mange underlige ting som skjer i Sims2. Den første familien min hadde to barn og en dag da barnepiken kom tok hun dem med seg og kjørte av gårde, og de forsvant fra oversikten. Så merkelig tenkte jeg og foreldrene laget et nytt barn. Og så plutselig, et par dager etter, kom de forrige barna tilbake. :klø: Og en annen familie hadde 4 barn og den ene ville jeg bli kvitt, så jeg sørget for at han ikke møtte på skolen noen dager slik at karakterene ble dårligere. De andre hadde det veldig bra. Så kom da omsider hun fra barnevernet, og tror du ikke hun tok med seg de to småbarna også i tillegg til gutten! Jeg skjønner ikke hvorfor i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan blir de flinke på skolen? Dattereren her har ikke bedre karakter enn C+.  :-?

De må møte opp på skolen hver dag. Mister de én dag faller de en hel karakter (f.eks. fra B+ til C+) og de bør være i rimelig godt humør når de går på skolen. I tillegg må de gjøre leksene hver dag, det er ikke så farlig om de ikke rekker å gjøre alt hver dag, men hvis de ikke gjør noenting en dag går karakterene ned. De kan få leksehjelp fra foreldrene (går fortere) eller søsken som er like gamle eller eldre kan gjøre leksene for dem (:sjarmor:). Det hender dessverre at man ikke finner leksene deres, som oftest legger de den innendørs i nærheten av et skrivebord. Men jeg har opplevd at de ikke legger den fra seg og at jeg ikke finner den. Noen ganger legger de den fra seg utendørs, der er den litt vanskelig å se og man må zoome inn litt for å få øye på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, den siden var morsom gjest!

Og en annen familie hadde 4 barn og den ene ville jeg bli kvitt' date= så jeg sørget for at han ikke møtte på skolen noen dager slik at karakterene ble dårligere. De andre hadde det veldig bra. Så kom da omsider hun fra barnevernet, og tror du ikke hun tok med seg de to småbarna også i tillegg til gutten! Jeg skjønner ikke hvorfor i det hele tatt.

Syntes det var riktig klokt av barneværnet jeg. :ler:

(Men de skulle vel tatt med det siste også. Hvis ikke det var nesten voksent eller no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Jeg har løsningen hvordan barna får A+ nesten daglig.

Hvis barna har gule streker på moro

La dem leke med disse "hjelpemidlene" tv-spillet til morostreken er grønn og klikk på leksene slik at dem blir gjort.

Et annet tips:klikk på tastene F2+T(kjøpemodus og da ser man ovenfra og ned for å få oversikt hvor leksene, eventuelle ubetalte regninger befinner seg på tomten eller inne i huset.

Hhvis huset har flere etasjer, bruk page up/pagedown-tastene

Luykke til med forbedre karakterer til simbarna.

Jeg er Obben/Knallert fra thesims.nu-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig! :o Det har jeg aldri opplevd før. Men jeg synes det er mange underlige ting som skjer i Sims2. Den første familien min hadde to barn og en dag da barnepiken kom tok hun dem med seg og kjørte av gårde' date= og de forsvant fra oversikten. Så merkelig tenkte jeg og foreldrene laget et nytt barn. Og så plutselig, et par dager etter, kom de forrige barna tilbake. :klø:

:ler: det skjer så utrolig mye psykt i dette spillet.

Det mest irriterendes med min familie er at de bare kan få jenter ser det ut til :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det mest irriterendes med min familie er at de bare kan få jenter ser det ut til :-?

jeg har spilt tre familier og de får kontinuerlig tvillinggutter?!? Har fått fire fem tvillingpar og kun to unger "alene" - det ene tvillingparet var gutt-jente og den ene ungen var jente. Familien jeg spiller nå har tvillinggutter, gutt, gutt - jente. Tenkte noen av dem kunne drukne i bassenget, men de gangene jeg har prøvd å bli kvitt noen av simmene mine syns jeg alltid så synd på dem at jeg setter ned stigen igjen...

Fatter ikke at jeg kan være så bløthjerta - det er jo bare et spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...