Gå til innhold

Sims2....


Arkana

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dama mi blir syk av sex :o Hver gang jeg setter "try for baby" blir hun syk, grinete og spyr i tre dager uten at det blir noe unge ut av det.

Denne damen har jeg laget selv, hun er ikke en townie?Er det noen av simmene som ikke kan få unge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Har prøvd å bygge trapp med enkle trinn' date=' sånne som egentlig er til veranda, men får det ikke til :-? Noen som har klart det?[/quote']

Har bygd mange sånn - ute. De må plasseres slik at fra og med en rute ytterst på verandaen/gulvet (ikke fra kantenm og ned, men må ha en rute å starte på) og ha fritt leide et stykke utover plenen ettersom hvor lang den blir (tilpasser automatisk lengden fra verandaen ned til plenen).

Har ikke prøvd å bygge det inne og vet ikke om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Det går fint å bygge disse trappene inne.

Synes dene alminiumstrappa(bl trappetrinn) er finest med sort rekkverk.

Hvis dere tar en titt i de originale husene at noen har denne blanke trappen inne i huset.

Denne trappen koster 1,210 simeloner å strekke fra en etasje til en annen.

En fordel at trappene kan være over hverandre mellom etasjene og det sparer plass enn de øvrige ytrappene som har en "kasse" under trappetrinnene og den er så jævla stygge synes jeg.

Trappen som bygges etter terrenget prinsippet sletter man med Ctrl(hold og dra)+venstre klikk på musen.

Har dere kasta bort det arket The Sims2 tastaturkommandoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Simgjesten

Den blå over hodene deres er at det er en viktig hendelse i livet som for eks. Barna kommer jublende hjem fra skolen med toppkarakteren A+, har setvellykede forlovelser der det er blå sky med forlovelsesring, hvis det det ble nærmerst"tvangsforlovelse/giftemål som blir pådyttet av spilleren som styrer simmene er at det bli rød minne i hukommelsesmappen.

Håper jeg ikke blir misforstått eller har jeg misfostått innlegget.

Skriver bare mine erfaringer med spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Har sjekket litt av hvert om spillet.

Det var det første dødsfallet i mitt nye nabolag og da så jeg den blå skyen over hodene til arvingene at det ble først rødt over hodene da familiefaren gikk bort av alderdom, men da dem arvet penger kom den blå skyen over hodet på dem og da fortsattt dem med sine viktige gjøremål etter at sermonien var over og da sletta jeg gravstøtta.

Hvorfor har ikke Maxis tenkt på ha en kirkegård hvor man kan ha gravstøttene, vil ikke ha noen kirkegård i hagen der noen simmer sparker til gravstøttene.

Noen som sletter gravstøøtene etter at sørgesermonien er over?

Simmene husker hvor gravstøtten sto før jeg fjernet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som sletter gravstøøtene etter at sørgesermonien er over?

Jeg liker gravstøttene. Dessuten synes jeg det er litt spennende når spøkelsene kommer og hjemsøker slektningene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Vel, smaken er som baken, den er delt!

Døde simmer liker ikke at at senga dem sov i da da dem levde ble solgt.

Det har jeg fått erfare med Dagfinn Drømmerud,s dobbelseng ble solgt.

Spøkelset Dagfinn svevde ofte opp på rommet og tok et ståpause der i dobbelsenga.

Her er min advarsel: selg ikke objekter der de døde simmen er sterkt knyttet til og dem må få lov å besøke disse objektene som var kjært for dem.

Vet at Dagfinn,s avdøde kone Dagny likte ikke at han adopterte en datter fordi sønnen Dag ble gift i et annet hus, men det er en annen historie.

Spøkelset Dagny var ute på sin nattvandring da Dagfinn levde, etterpå overtok Dagfinn som spøkelse.

Det er et nytt nabolag jeg spiller på som heter Slarvstadbyen og alle simmene har etternavn som ender på sen som Hanssen, Jenssen, Nilssen, Henriksen + at Marlene Hansen, en by sim flytta inn hos venninnen Jane Jacobsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har tenkt å se hvor mange unger et simpar kan få i løpet av sin levetid. MEN det er jo begrensning på 8 i et hus. Når kan de første ungene flytte ut og bo for seg selv - må de bli voksne først eller kan de gjøre det som tenåringer?

Om jeg lar sosialen ta ungene når det blir for mange hvor blir det av dem da? Kan man da få dem tilbake ved adopsjon eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å se hvor mange unger et simpar kan få i løpet av sin levetid. MEN det er jo begrensning på 8 i et hus. Når kan de første ungene flytte ut og bo for seg selv - må de bli voksne først eller kan de gjøre det som tenåringer?

Om jeg lar sosialen ta ungene når det blir for mange hvor blir det av dem da? Kan man da få dem tilbake ved adopsjon eller noe?

Simer kan få uendelig med barn, i hvert fall hvis de drikker litt elixir of life...ellers blir kvinnen for gammel til å få barn. Det er bare voksne simer som kan flytte ut, men de kan ta med seg søsken.

Angående sosialen... Et simpar av meg ble fratatt sønnen. Noen generasjoner senere skulle etterkommerne adoptere et barn, og da fikk de gutten som ble tatt fra besteforeldrene :) Ps, foreldre som blir fratatt barn får ikke lov til å adoptere barn mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ps' date=' foreldre som blir fratatt barn får ikke lov til å adoptere barn mer.[/quote']

Joda, men de må vente litt først. Det er som når man ikke har penger til hushjelpen, da nekter hun å komme på en stund, men så går det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simgjesten

Det kommer en patch der hushjelpen tar opp flaskene som babyen/smårollingen har brukt og dem ligger strødd utover golvet.

Leste denne omtalen av den nye patchen på den offisielle TS2 siden.

Patchen kan lastes ned fra nettet om en stund, men kommer denne patchen i fremtidig ekspanspakke?

Det er planer om ny ekspansjonspakke første kvartal 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mange tråder her at jeg ble litt forvirret, men lurte på en ting.

Får dere lastet ned møbler fra nett inn i dette spillet?

Jeg gjorde det på 1'ern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...