Gå til innhold

Har politiet i Norge virkelig lov til dette?


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

Sjansen for at politiet "rutinemessig" stopper akkurat den bilen er vel heller liten, tror du ikke?

Spesielt liten hvis de aldri stopper tilfeldige.

Anonymous poster hash: 723ea...580

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to yrkesgruppene har ikke akkurat veldig mye til felles...

Innlegget var et stikk til den siterte brukeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er politifolk sånne som ikke fikk bli advokater, eller? :P

Er kg-brukere sånne som ikke fikk bli VGD-brukere, eller? :P

Anonymous poster hash: 8d04b...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kg-brukere sånne som ikke fikk bli VGD-brukere, eller? :P

Anonymous poster hash: 8d04b...800

En god parallell. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Er kg-brukere sånne som ikke fikk bli VGD-brukere, eller? :PAnonymous poster hash: 8d04b...800

Heller motsatt :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjansen for at politiet "rutinemessig" stopper akkurat den bilen er vel heller liten, tror du ikke?

 

Jo færre de stopper, desto lavere sannsynlighet. Men at de avdekker mye kriminalitet med rutinekontroller er ingen hemmelighet. Enda bedre resultater blir det når de bruker "politiblikket" og merker seg konkrete biler de ønsker å sjekke ut litt nærmere ut fra en mistanke om at det kan være noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de var på jakt etter en navngitt person, men ikke kunne si det til deg? En som kanskje muligens har blitt plukket opp av noen. Politiet braser jo vanligvis ikke inn sånn uten en grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de var på jakt etter en navngitt person, men ikke kunne si det til deg? En som kanskje muligens har blitt plukket opp av noen. Politiet braser jo vanligvis ikke inn sånn uten en grunn. 

Se på "politiet" og "nattpatruljen".

Anonymous poster hash: 723ea...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se på "politiet" og "nattpatruljen".

Anonymous poster hash: 723ea...580

 

 

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene..... 

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene.....   Anonymous poster hash: c5195...ae2

Bevis?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevis?

 

 Dette sier seg vel selv ?

 Det er vel ingen fornuftige mennesker som slenger dritt og er frekk i kjeften foran åpent kamera?

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du ikke sett Amerikanske reality serier...

 

 Amerikanske reality-serier er jo bare humbug da.

 Tror du seriøst at slike TV-serier viser det som faktisk skjer??

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg tror på at folk viser sitt sanne jeg i slike programmer fordi de slutter å tenke over at det er kameraer der og oppfører seg som normalt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene..... 

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2

 

Jeg kan fortelle deg at nattpatruljen gir en nokså korrekt gjengivelse av politiyrket. Hvorfor tillegger du politifolk de egenskapene at de er utspekulerte og frekke når kameraet ikke er der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene..... 

 

Dette er helt feil. Det er vist gang på gang at man bare legger merke til og innretter seg etter kameraene i en viss periode. Etter det blir man så vant til dem at man eventuelt går tilbake til sitt naturlige jeg.

 

Så her er det nok du som kommer med ren propaganda og hatefull hets.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på at de lette etter noen, så skulle de sjekke om du var den de så etter. Det var du naturligvis ikke.

 

Det var nok derfor de sa det var rutinekontroll, og ikke "vi har fått melding om en mann som sniker se rundt i garasjene på kveldstid og stjeler postkasser, så skulle bare sjekke om det var deg".

 

Tipper det var det som skjedde.

 

(Beklager min mangel på kreativitet. Er sikkert ikke så mange som stjeler postkasser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene..... 

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2

 

Vil du snakke om din autoritetsangst? <3

Anonymous poster hash: 723ea...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se på "politiet" og "nattpatruljen".

Anonymous poster hash: 723ea...580

 

Jeg har sett begge, har også sett alle coops- episodene. Liker de og sånne dokumentarer om etterforskning :) 

 

 

de TV-programmene der er jo selvfølgelig ren propaganda for politiet da. Politifolkene som er med på dette programmet veit å oppføre seg skikkelig, nettopp fordi dem har ett TV-kamera klint opp i ansiktet. Å oppføre seg som en ubehøvlet og frekk  drittsekk må dem gjøre ellers, når dem ikke blir fulgt av kamera-folkene..... 

 

Anonymous poster hash: c5195...ae2 [/acronym

Opplever dem ikke sånn jeg, men nå svarer jeg på alle spørsmål de har uten å nøle. De er da etter hva jeg erfarer veldig hyggelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...