Nemigirl Skrevet 25. mai 2015 #201 Del Skrevet 25. mai 2015 Så du forventer å kunne snike i køer, og alle skal være gentlemens og slippe deg frem? Nei, overhodet ikke Tror du misforstår likestilling og likeverd i like stor grad som de kvinnene du referer til gjør det 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsbb Skrevet 25. mai 2015 #202 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Jeg hadde prata en god del med en fra sukker, han virka så ålreit og jordnær! Jeg gleda meg til å møte han:) Vi gikk en tur på havna og spiste is! Praten gikk, men var ikke den helt store kjemien mellom oss, jeg prøvde så godt jeg kunne.. Plutselig, ut av det blå begynner han å fortelle om eksene(!) sine, og at han gleda seg til jeg skulle hilse mora hans. Han hadde fortalt ALT om meg, og hu gleda seg også til å hilse på meg.. Stressa much?? Ja.. Når jeg hadde kommet hjem fikk jeg sms hvor han skrev at han likte meg så godt, og lurte på om jeg også likte han. Jeg svarte på en ålreit måte at det var hyggelig, men at jeg ikke følte kjemien mellom oss. Da fikk jeg sms tilbake med masse gråtetegn osv.. Han spurte om å treffes enda engang, jeg takket nei. Jaja... Edit: skriveleif Endret 25. mai 2015 av Fris123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paperlily Skrevet 25. mai 2015 #203 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg ble skjelt ut på første date en gang, fordi jeg hadde lagt husnøklene mine i den låste bilen min (hadde ikke veske, og gadd ikke dra med meg alt av nøkler, kun bilnøklene). Hvordan kunne jeg være så DUM sa han og kjeftet meg regelrett ut. Han var i tillegg en del eldre enn meg, og jeg følte jeg fikk en skjennepreken av faren min. Sendte han en melding noen dager senere og sa at jeg ikke trodde det kom til å funke med oss. Fikk svar tilbake om at det var leit, vi hadde jo hatt det så hyggelig.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. mai 2015 #204 Del Skrevet 25. mai 2015 Plutselig, ut av det blå begynner han å fortelle om eskene(!) sine, og at han gleda seg til jeg skulle hilse mora hans. Han hadde fortalt ALT om meg, og hu gleda seg også til å hilse på meg.. ???!!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildstar Skrevet 25. mai 2015 #205 Del Skrevet 25. mai 2015 For noen år siden da jeg nettopp hadde kommet ut av et forhold, satte min gode venninne meg opp på en blind date. Jeg stiller, tenkte det kunne bli morsomt å forsøke noe nytt. Vi møttes på en ganske stilig Pub/Cafe fredags kveld, og jeg hadde pyntet meg, kjøpt ny kjole og satt opp håret hos frisøren. Gledet meg faktisk meget. Men, fy faen, han hadde tydeligvis vert der noen timer allerede. Småfull og ikke kledd for stedet i det hele tatt. Han trodde han var en cowboy eller noe, oppknept gammel rød skjorte, skitne cowboyboots,og hadde en sånn gedigen beltespenne, hvor det sto, Hey Cowgirl"! Lekkert:/ Jeg var så skuffet. Vi bestiller mat, hvorpå han, etter å ha ølrapa lite skjult to ganger, sier han håper vi kan dele regningen, da han ikke har allverdens med penger, og at mange damer tror de får alt servert, og spør meg "du er ikke en sånn dame, er du vel"?. Raper og mumler noe om damer, igjen, tydeligvis full. Jeg gikk ikke, ville se hvorfor noen i kunne tro vi skulle date, så jeg holdt ut litt til. Kelneren gav meg muligheten til å bestille først, daten forsøkte gjøre det men kelner avbrøt han, og jeg bestilte en stor salat og et glass vin. Når det var hans tur, tok han like godt to store øl samtidig og en stor pizza, hvorpå han spør om det tar lang tid. Han var tydeligvis sulten.. Kelneren gikk med bestillingen ristende på hodet. Husker jeg ble sittende å stirre ut i tomme luften, og lure på hvordan jeg havnet her.. Så satte han inn støtet. Lente seg mot meg og sa at jeg var faen meg ei hot dame, og lenge siden han hadde hatt seg med noe så snaskent, mens han gliste med snusleppe og la hånden på låret mitt og forsøkte føre hånden innenfor trusa mi. Gikk så fort, og jeg skvatt så jævlig. Da fikk jeg nok. Reiste meg og sa at jeg tar regningen før jeg går, men at vi nok ikke passet sammen. Da klikket dennen mannen regelrett i vinkel. Frådene, som et tordenvær ut av intet, reiste han seg, smokket han til meg i skulderen med labben sin, og sa "han som hadde stilt opp for meg skulle liksom avvises. Og av ei sånn prippen lita fitte også. Faens horer alle sammen", ropte han over seg, og så dyttet han til stolene så de spratt ut i rommet, snudde seg mot meg og gav meg fingeren og skrek ordet "ludder", så høyt han kunne. Helt sjukt å se på, og både gjester og personell hadde stilt seg ved meg og passet på. Jeg følte, skam, pinlighet, redsel og oppgitthet på en gang. Når jeg betalte regningen, hadde han ikke betalt for de fire halvliterne han hadde drukket før jeg kom, selvfølgelig. Dene blind daten viste seg å være en venn, av min venninnes mann. De droppet han fra kretsen for å si det mildt. Han har siden flyttet til Thailand hehe Og jeg, jeg har aldri vert på blind date i mitt liv igjen! Selv om jeg klarer le litt av det, og godt av og til også, så skremte denne fyren meg faktisk ganske mye. Syns det er så rart at noen menn roper ut "ludder" og "hore" til noen som -ikke- har sex med hvem som helst, det gir jo ikke mening :D Idioter... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 25. mai 2015 #206 Del Skrevet 25. mai 2015 Syns det er så rart at noen menn roper ut "ludder" og "hore" til noen som -ikke- har sex med hvem som helst, det gir jo ikke mening :D Idioter... Ja, der var en svært ubehagelig episode. Vet ikke hvorfor han var sånn mot meg. Han var visstnok en jovial og hyggelig kollega i sosiale sammenhenger, av mannen til min venninne, og de trodde nok, siden jeg nettopp hadde gått ut av et forhold at jeg kunne behøve en "humørspreder"! Tror han slet med mer enn noen kan orke med, det triste mennesket! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #207 Del Skrevet 25. mai 2015 Har opplevd ca det samme, bare at dette skulle være første gang. Skulle møte en dame, og vi hadde avtalt tid og sted på forhånd. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid, ikke for tidlig, og ikke for sent. Minuttene gikk, ingen dukket opp. Så, 20 min etterpå får jeg en melding på Tinder hvor hun kom med en dårlig unnskyldning om at hun tok feil av tiden. Hun hadde trodd, sa hun, at det var kl 20 og ikke kl 19. Men vi ble enige om kl 1900, og det var det vi skrev på Tinder. Akkurat som om det går an å ta feil av de to klokkeslettene. Så da ble det bare å dra hjem igjen. Slettet matchen noen timer senere. Kvinnfolk, altså Hva? Det er da fort gjort å ta feil av tiden. Så da endte det opp med at dere ikke møttes? Fordi hun ville kommet en time for sent? Anonymous poster hash: af36a...512 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #208 Del Skrevet 25. mai 2015 Haha, selv om det aldri har blitt noe mer av de datene jeg har vært på, så skjønner jeg allikevel at jeg har vært heldig med dem og at det kun var gnisten som ikke var der. Anonymous poster hash: 1cb3d...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #209 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg har kun vært på 2 dater det ikke ble noe videre av med, men de var litt...småsære. Date nr 1: En fyr jeg hadde gått på videregående med. Vi hang da i samme gjeng, men var bare kompiser. Noen år senere møttes vi på byen, og det var full klaff med klinings og det hele. Ukene etter snakket vi mye på sms og møttes ofte på byen, men skjedde aldri mer enn klining. Helt til en dag han spurte om jeg ville komme og se film hjemme hos ham. Jeg dro bortover, og det viste seg at han bodde hos moren. Hilste på henne, og det var da helt ok. Helt til vi satte på filmen. Jeg må nevne at dette var Star Wars, en film broren min hadde glemt igjen, men som daten min insisterte på å se. Jeg tenkte at "se film, riiiiight", men det ble altså det. Se film. Prøvde å ta insj til noe mer spennende, men merka at fyren stirra på filmen mens vi klina, var visst mye mer interessant den. Da jeg skulle gå spurte han om han kunne låne filmen, og jeg sa ja. Jeg hørte aldri mer fra ham, og jeg måtte kjøpe ny DVD til broren min Date nr 2: Hadde møtt en fyr på byen som jeg hadde fått god kjemi med, hadde til og med ignorert en jeg hadde hatt et crush på leeeenge pga dette prakteksemplaret. Dagen etter fikk jeg spørsmål om jeg ville på date, og jeg sa jeg måtte opp grytidlig på mandag men et par øl kunne gå. Vi møttes på et kult sted på Løkka, han kjøpte 2 øl i slengen til meg og en kurv nachos. Classy. Han begynte å legge ut om at han var så interessert i fashion, og at fashion var livet hans. Jeg satt der i jeans og en topp, men han sa "jeg ser at du også er mer enn gjennomsnittlig interessert i fashion" før han prøvde å prakke på meg to øl til. Dersom jeg prøvde å si noe, avbrøt han meg og sa "jeg er sikker på at det er interessant, men hør på dette du...." Needless to say, jeg ville bare hjem. Da vi skulle gå insisterte han på å følge meg til bussen. På vei dit hev han seg over meg og pressa tunga inn i kjeften på meg. Jeg ble så satt ut at jeg bare stod der mens han bedrev rovdrift i kjeften min. Så spurte han om jeg ikke ville bli med hjem til ham å se film? Men han hadde nettopp flyttet inn til kompisen sin, så han hadde bare en madrass på gulvet vi kunne sitte på, men det gikk vel bra? Jeg stotret frem at jeg måtte opp klokka seks neste morgen, hvorpå han responderte med at jeg jo heeelt fint kunne ligge over. Da vi kom frem til bussen skulle han plutselig ta bussen med meg et stykke, for å "sørge for at det var riktig buss". På bussen hev han seg over meg igjen og reinsleika tunga mi før han igjen kom med et "madrassen er veldig myk altså, hø hø hø". Jeg sa igjen jeg måtte tidlig opp. Da tok han ansiktet mitt i hendene sine og nærmest ropte: "JEG SYNES DU FORTJENER NYTELSE I KVELD!". Jeg lo nervøst, og trykket på stoppknappen der han hadde sagt han skulle av og sa "oi, her er stoppet ditt!" Hørte aldri mer fra ham. Anonymous poster hash: 19303...336 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #210 Del Skrevet 25. mai 2015 "Jeg tenner egentlig ikke negrer, men du er fin" Denne kommentaren fikk jeg av date for noen uker siden. Han skulle snakke om hvor eksotisk han var og hvor mye han mislikte rasisme. Jeg måtte bite tunga for ikke svare sarkastisk, eller le av de idiotiske spørmålene hans. Burde egentlig stukket fra det hele, men var for feig og valgte å lide meg gjennom de 2 timene. Anonymous poster hash: 10efa...fd8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #211 Del Skrevet 25. mai 2015 "Jeg tenner egentlig ikke negrer, men du er fin" Denne kommentaren fikk jeg av date for noen uker siden. Han skulle snakke om hvor eksotisk han var og hvor mye han mislikte rasisme. Jeg måtte bite tunga for ikke svare sarkastisk, eller le av de idiotiske spørmålene hans. Burde egentlig stukket fra det hele, men var for feig og valgte å lide meg gjennom de 2 timene. Anonymous poster hash: 10efa...fd8 "ikke på negrer" skulle det stå Anonymous poster hash: 10efa...fd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #212 Del Skrevet 25. mai 2015 Har ikke vært på så mange dater. Men det var en fyr som maste og maste om at vi måtte dra på kino. Jeg var blakk og sa at jeg ikke hadde penger til å dra på kino. Han kunne spandere sa han, greit nok det. Jeg fikk lånt meg noen penger, just in case. Og smart var det, for i da vi bestilte billettene så sa han " Det er jo feigt at mannen alltid skal betale" så sto han bare der.. jeg ble helt paff og måtte betale. Først så sa sa han at vi kunne finne en film sammen, etter litt diskusjon så kom vi frem til en film. Men da vi kom dit så bestilte han billetter til en helt annen film. Den var gørr kjedelig og den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Han hadde sett den på nettet og ville se den på stor skjerm også. Vi satt der i en time i full stillhet, vi kom en time tidligere for det var da den filmen vi egentlig skulle se startet. Han prøvde å invitere meg med på kino igjen, aldri mer. Dette var mange år siden. Jeg og ei venninne avtalte å møte to gutter fra chat.no en gang. Snakket litt på MSN med de først også, men møtte de på chat.no. Vi utvekslet bilder og alt så greit ut. Vi lå i buskene ved avtalestedet og ventet på de. Der kom det to harrye gutter på scootere, de var så blodharry at vi holdt på å dø av latter. Hvite sokker helt opp til knærne, buksen var så stor at tre stk fikk plass i den, og capsen bakfrem og kvisetryne delux. Vi stakk så fort som fy, bildene var så falske som du får de. De maste og maste på msn, så vi endte opp med å blokkere de og snakket aldri med de igjen Anonymous poster hash: f7bc7...7e6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #213 Del Skrevet 25. mai 2015 Var på en date en gang, ei felles venninne satt det opp. Fyren var grei han, og daten var som så. Ingen kjemi, men vi lo masse og hadde det gøy. Vi drakk en del så begynte å bli litt beruset begge to. Han var mye eldre enn meg, jeg var 21 og han var 33. På slutten av kvelden så sa han at han ville bli med meg hjem. Jeg sa at jeg bodde hjemme hos foreldrene mine, så det var ikke så smart. Men han insisterte, så ok da han ble med hjem til meg. Vi fant fram vodka flasken og fortsatte drikkingen og endte opp med litt for høylytt sex. Falt ut av sengen et par ganger, hadde ei lita seng på den tiden, 90/200 seng. Ja du forstår, liten seng, litt for mye drikke og to personer i den sengen, ikke bra. Tidlig på morgningen så skulle jeg snike han ut, uten at noen merket det. I det han snudde seg for å si hadet, så hørte jeg tre stk som sa i kor "Hadet" bak meg. Det var mamma, pappa og søsteren min. Vi hadde vekket de med all bråket. Daten i seg selv var ikke så klein, men dagen derpå, det var den kleineste frokosten jeg noen gang har hatt. Datet et par ganger til, før vi fant ut at kjemien ble ikke noe bedre. Men er fortsatt venner. Anonymous poster hash: f7bc7...7e6 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsbb Skrevet 25. mai 2015 #214 Del Skrevet 25. mai 2015 ???!!!!!! 😂 haha! Eksene! Autocortect er noe dritt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #215 Del Skrevet 25. mai 2015 Sukker historie: Vi bodde et lite stykke fra hverandre, så ble enig om å møtes på halvveien! På forhånd hadde vi avtalt hvilke restaurant vi skulle møtes på, så det var greit det. Jeg kommer meg på brygga hvor alle restaurantene ligger på rekke, og står utenfor den vi hadde blitt enig om. Jeg ventet i ca. ti min, før jeg ringer han og spørr om hvor han var. Han var allerede inne på restauranten, null problem, jeg rusler inn for å sette meg på bordet han valgt. Restauranten var STAPPA, han velger å reise seg og håndhilse! Det er ok å håndhilse, men hallo..... Trenger ikke å vise til at og alle om at det var første date da! Han var skruuuubbsulten, og hadde allerede bestilt mat. Jeg tok en kaffe, som jeg måtte betale for selv............. Jeg hørte ikke noe fra han, og han hørte heller ikke noe fra meg. PS: vi hadde ingen kjemi. Det var bare flaut.Anonymous poster hash: 787b6...1ff Dette var den første jeg ikke fant noe rart med i det hele tatt. Håndhilsing ved første møte er jo normal folkeskikk. Hvis jeg ser noen håndhilse på en restaurant så tenker jeg ikke "hahaha, første date", hvis jeg tenker noe i det hele tatt så er det et møte mellom kolleger eller venner. Men sjansen for at jeg legger merke til en sånn detalj i en fullsatt restaurant er egentlig lik null. Og selv hvis jeg visste at noen var på første date så er jo ikke det akkurat interessant nok til at jeg glemmer maten og den jeg er sammen med og sitter med ørene på stilk. Anonymous poster hash: b35ee...32c 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #216 Del Skrevet 25. mai 2015 Dette var den første jeg ikke fant noe rart med i det hele tatt. Håndhilsing ved første møte er jo normal folkeskikk. Hvis jeg ser noen håndhilse på en restaurant så tenker jeg ikke "hahaha, første date", hvis jeg tenker noe i det hele tatt så er det et møte mellom kolleger eller venner. Men sjansen for at jeg legger merke til en sånn detalj i en fullsatt restaurant er egentlig lik null. Og selv hvis jeg visste at noen var på første date så er jo ikke det akkurat interessant nok til at jeg glemmer maten og den jeg er sammen med og sitter med ørene på stilk. Anonymous poster hash: b35ee...32c Enig. Det er da helt vanlig å håndhilse hver gang man møter noen. Både på venner, familie, bekjente og ukjente. Spesielt menn hilser, kvinner klemmer. Anonymous poster hash: 5432e...492 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 26. mai 2015 #217 Del Skrevet 26. mai 2015 Hva? Det er da fort gjort å ta feil av tiden. Så da endte det opp med at dere ikke møttes? Fordi hun ville kommet en time for sent? Anonymous poster hash: af36a...512 Det var hun som avlyste ved å ville gi inntrykk av at hun var "snill" ved å liksom skulle la meg slippe å vente på henne, fordi hun påsto hun hadde tatt feil av tiden. Og det var heller ikke snakk om noe forslag om nytt tidspunkt i etterkant, de få meldingene vi utvekslet. Så det der stinket av en feig form for avlysning. Sånne folk gidder ikke jeg å bruke tid på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2015 #218 Del Skrevet 26. mai 2015 Det var hun som avlyste ved å ville gi inntrykk av at hun var "snill" ved å liksom skulle la meg slippe å vente på henne, fordi hun påsto hun hadde tatt feil av tiden. Og det var heller ikke snakk om noe forslag om nytt tidspunkt i etterkant, de få meldingene vi utvekslet. Så det der stinket av en feig form for avlysning. Sånne folk gidder ikke jeg å bruke tid på. Har du noen flere historier om grusomme dater? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #219 Del Skrevet 26. mai 2015 Dette var den første jeg ikke fant noe rart med i det hele tatt. Håndhilsing ved første møte er jo normal folkeskikk. Hvis jeg ser noen håndhilse på en restaurant så tenker jeg ikke "hahaha, første date", hvis jeg tenker noe i det hele tatt så er det et møte mellom kolleger eller venner. Men sjansen for at jeg legger merke til en sånn detalj i en fullsatt restaurant er egentlig lik null. Og selv hvis jeg visste at noen var på første date så er jo ikke det akkurat interessant nok til at jeg glemmer maten og den jeg er sammen med og sitter med ørene på stilk. Anonymous poster hash: b35ee...32c Det er uansett flaut når ALLE ser at dette er 1 date. Tipper det er det folk tenker. Spesielt hvis man lukter godt og er veldig pyntet.Anonymous poster hash: 524f3...c5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 26. mai 2015 #220 Del Skrevet 26. mai 2015 Det er uansett flaut når ALLE ser at dette er 1 date. Tipper det er det folk tenker. Spesielt hvis man lukter godt og er veldig pyntet.Anonymous poster hash: 524f3...c5d Jeg har ALDRI opplevd å se noen håndhilse, og med det tenke "hih, første dæit'n og greier jo. Sleng over popcornet". Aldri. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå