Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle virkelig ønske at dette var kødd, men jeg sverger det er det ikke! 
Han her må være tilbakestående! 
 

Matchet med denne fyren på tinder. Praten var veldig fin, og fikk et godt inntrykk av han. Han virket sjarmerende, ordentlig, snill og god. Vi ringte også til hverandre. Ingen bad vibes av han. Helt til vi møttes for første gang. 
Han bodde 2 timer unna meg, så jeg tok toget ditt. 
Jeg går av så toget, og jeg får da en kjempe klem av han. Koselig det, men.. han skulle også absolutt holde hender. Jaja tenkte jeg. Rart, men okei.. 

Vi kom så hjem til han. Jeg rekker ikke å ta av meg veska fra skuldra før han tar tak i ansiktet mitt og kliner PÅ MEG, og ikke med meg. Jeg var ikke med på det. 
Jeg setter meg ned i sofaen og får en øl. Jeg rekker ikke ta en slurk av Ølen min før han hiver seg over meg. Sa pent ifra at jeg ikke ønsker noe kos. Han sa seg greit med det. Han lå fortsatt over meg, og kommenterte hvor pen jeg var og hvor fine øyne jeg hadde. 

Han kunne også finne på å fise ved siden av meg. Greit nok at vi alle må sleppe ut en fis, men det gir så dårlig første inntrykk ved første møte. 

Vi ser da en film, og han spør om han kan overraske meg med noe. Jeg sa ja. Han tar av meg den ene sokken og gir meg en footjob. Ble så paff at jeg ante ikke hva jeg skulle si. 
Senere på kvelden forteller han at han allerede har slettet tinder. I følge han så hadde han møtt «en fin og fantastisk jente». I tillegg til dette, så hadde han allerede fortalt om meg til familie og venner at vi holder på. 
Og så… da spør han om vi skal bli kjærester. Jeg sa at dette er altfor tidlig, og han sa seg okei med det. 
Jeg skjønte da at jeg måtte komme meg til h*lvete hjem. 
 

Sendte en melding til han da jeg kom hjem at jeg ikke så for oss to sammen. Jeg ble blokkert.. 

Anonymkode: 98bb8...b0b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skulle virkelig ønske at dette var kødd, men jeg sverger det er det ikke! 
Han her må være tilbakestående! 
 

Matchet med denne fyren på tinder. Praten var veldig fin, og fikk et godt inntrykk av han. Han virket sjarmerende, ordentlig, snill og god. Vi ringte også til hverandre. Ingen bad vibes av han. Helt til vi møttes for første gang. 
Han bodde 2 timer unna meg, så jeg tok toget ditt. 
Jeg går av så toget, og jeg får da en kjempe klem av han. Koselig det, men.. han skulle også absolutt holde hender. Jaja tenkte jeg. Rart, men okei.. 

Vi kom så hjem til han. Jeg rekker ikke å ta av meg veska fra skuldra før han tar tak i ansiktet mitt og kliner PÅ MEG, og ikke med meg. Jeg var ikke med på det. 
Jeg setter meg ned i sofaen og får en øl. Jeg rekker ikke ta en slurk av Ølen min før han hiver seg over meg. Sa pent ifra at jeg ikke ønsker noe kos. Han sa seg greit med det. Han lå fortsatt over meg, og kommenterte hvor pen jeg var og hvor fine øyne jeg hadde. 

Han kunne også finne på å fise ved siden av meg. Greit nok at vi alle må sleppe ut en fis, men det gir så dårlig første inntrykk ved første møte. 

Vi ser da en film, og han spør om han kan overraske meg med noe. Jeg sa ja. Han tar av meg den ene sokken og gir meg en footjob. Ble så paff at jeg ante ikke hva jeg skulle si. 
Senere på kvelden forteller han at han allerede har slettet tinder. I følge han så hadde han møtt «en fin og fantastisk jente». I tillegg til dette, så hadde han allerede fortalt om meg til familie og venner at vi holder på. 
Og så… da spør han om vi skal bli kjærester. Jeg sa at dette er altfor tidlig, og han sa seg okei med det. 
Jeg skjønte da at jeg måtte komme meg til h*lvete hjem. 
 

Sendte en melding til han da jeg kom hjem at jeg ikke så for oss to sammen. Jeg ble blokkert.. 

Anonymkode: 98bb8...b0b

Å fy faen! Hva er en footjob egentlig? Bra du kom deg hjem, alene og i en bit...

Anonymkode: 5b867...0ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Å fy faen! Hva er en footjob egentlig? Bra du kom deg hjem, alene og i en bit...

Anonymkode: 5b867...0ec

Tror det er å suge på tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date var vel da "hun" etter å ha sugd meg dro av seg kjolen og trusa og stod der med en full erigert penis. Shemale er farlige greier…

Anonymkode: b5910...4e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (4 minutter siden):

Tror det er å suge på tær

Da hadde jeg sparka ham i trynet og løpt... 

Anonymkode: 5b867...0ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste date er jo egentlig ingenting, mer typisk Tinder-date.

Dette er en del år siden, jeg hadde matchet med en fyr som virket som han hadde samme interesser som meg. I ettertid ser jeg at han var veldig fokusert på eget utseende og fysikk, der jeg var mer fokusert på felles interesse for fjellturer, friluft, og fysisk aktivitet. Jeg fikk inntrykk av at vi begge var levende opptatt av livet i villmarken.

Jeg møtte fyren første gang da han skulle følge meg et stykke på veien til en fjelltopp. Jeg hadde full oppakning for flere døgn fordi jeg skulle gå videre inn på fjellet og være der noen dager. Han hadde bare løpesekk (logisk nok). Hele veien føltes han litt i overkant familiær, men snakket kun om seg selv og sitt vanskelige liv (...). Vi gikk i ganske ulendt terreng, så det var betydelig lettere for ham. Da vi omsider kommer til det punktet der det er normalt for mosjonister å snu, vil han gi meg en klem. Jeg var ikke imot det, han var jo en grei nok fyr (det tok litt tid før jeg skjønte hva grei nok betør). Kjekk, sprek, energisk, kanskje litt stresset fordi vi akkurat har møtt hverandre?

Han går inn for et kyss, og begynner umiddelbart å tungekysse meg på en måte som føles veldig... overveldende? Ekstremt mye tunge, og hender overalt. Der står jeg - fullstendig ute av balanse med min relativt tunge sekk på ryggen (fordi han lener seg frem og jeg tilbake) - og prøver å unngå det meste av dette. Klem hadde jeg vært med på, og kanskje et lite kyss om jeg følte meg klar. Men denne fyren hadde åpenbart vært klar for fullbyrdet runde i lyngen. Jeg har akkurat klatret opp et fjell med en sekk som innholder det jeg trenger for flere dager alene, og er innstilt på å snakke om vannsøyler og tenning av bål i regnvær.

Etter en superklein avskjed der jeg sa at jeg burde fortsette videre asap om jeg skulle komme frem til mål før det ble mørkt, fikk jeg en positiv melding dagen etterpå. Alt var åpenbart helt fantastisk.

Lesson learned. Noen av mennene som jeg tenkte jeg matchet med på Tinder er fremdeles bare ute etter et kjapt ligg, selv om det er på lyng og mose med svett kvinne som egentlig bare tenker på å få satt og telt og laget bål. Jeg slettet Tinder ganske kjapt etterpå, jeg forstod da at at Tinder var begynt å bli en app for kjappe ligg.

Anonymkode: 4473e...15c

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært på så mange dater. Men som mann så finnes det mye rart blant damer også. Har skrevet med en del, men ikke vært "modig" nok til å gå videre enn en prat.

 

Har vært borti ei som var klar for å bli gift og få en kids ganske kjapt (ønsket ikke noen av delene)

Var på date med ei som hadde endret på bildene sine. Hu var blond og brukte briller, men på bildene var hu svarthåret og uten briller.

Etter en kommentar på bildet til ei så dumpet det inn nakenbilder i innboksen. Droppet hu kjapt.

Hadde så en lang pause før jeg møtte min nåværende samboer 

 

 

Anonymkode: b40e0...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (På 2.1.2024 den 20.32):

Tror det er å suge på tær

En footjob er å runke en mann med føttene, så sånn sett har neppe hun som postet historien mottatt en footjob. Tipper hun mener fotmassasje.

Anonymkode: 9b6a8...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg hadde litt godt øye til, men litt usikker på.  Ba meg ut. Vi skulle møtes på diskoteket.  Han var ikke edru, så han så ikke jeg kom. Observerte han hengende rundt halsen på intet mindre enn 5 damer på 10 minutter ink hans ex. Alle avviste han da. Så ser han meg, og kaster seg rundt halsen min. Så jeg sier bare at jeg tror ikke dette blir noe, så jeg gikk. 

Fikk masse spørsmål fra felles venner om hvorfor det ble sånn,  svarte de at det fikk være mellom meg og han. Han gadde selvsagt servert sin versjon, der jeg var den slemme i historien,  altså en løgn.

Noen mnd senere, han turte jo ikke snakke med meg selv. For han visste jo hvorfor.  Men iallefall møtte jeg han tilfeldig, og da spilte han dum og uviten. Og skjønte ingenting han. Så jeg svarte at dette er jo bare tull, for jeg tok set jo opp med deg når vo møttes. Og starte en date med å henge rundt halsen på 5 damer, det er dessverre ikke noe for meg. 

Han benektet det, på samme vis som første gangen.  Og atter en gang livredd for at jeg skulle si noe til felles venner så serverer han en ny skrøne,samtidig som han skal prøve å vinne meg tilbake. Ga beskjed om at det er jo ikke sånn ting fungerer.

Tiden gikk, han hentet dame ra Thailand.  Det går visst ikke så bra. 15år etter har jeg blitt konfrontert av tidligere felles venner om at jeg ødela alt for han, gordi jeg dumpet han, før det i det hele tatt var noe. Så tror nok han har servert en gigantisk skrøne her. Og de skjønner jo ingenting for han er jo så snill. Ja det var jo drrfor også jeg sa ja til første date. Takk, men neitakk. 

Lett å skylde på andre når man ikke er så trofast i oppførsel selv. Og utro har han vært mange ganger mot kona si. Men forstår fortsatt ikke hvorfor forholdet er dårlig.  Tror han er skikt nå

Anonymkode: ac363...dc2

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste daten jeg var på var egentlig hyggelig, var mer i ettertid jeg kjente på det. Vi hadde en fin tur sammen og laget mat ute, praten gikk greit. I ettertid fikk jeg melding om at han hadde kost seg, det hadde jeg også. Så ble han bare ivrigere og ivrigere, jeg hadde lyst opp hele livet hans og naboene hadde lagt merke til at han hadde en ny glød. Så kom det selfier fra sengen (ikke seksuelle) der jeg måtte ha en like nydelig dag som jeg var selv. Livet gikk bra nå som jeg var i bildet. Det ble så mye at jeg kastet inn håndkleet (var over 3 timers reisevei mellom oss også). Da var det nye meldinger at hjertet hans hadde knust og deprimert og lignende. Han var i utgangspunktet OK, men ble alt for mye i ettertid. Valgte og blokkere han en stund etter jeg takket for meg, orket ikke mer av de nedstemte meldingene. 

Anonymkode: 76a89...4a4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (På 23.4.2021 den 9.30):

Haha - jeg også - vi har nå vært sammen i 21 år, og snart gift i 19 år 💕

Jeg og. Jeg ble med ham da. Vært sammen i 11 år nå. 

Anonymkode: aa4e9...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 21.16):

Min verste date er jo egentlig ingenting, mer typisk Tinder-date.

Dette er en del år siden, jeg hadde matchet med en fyr som virket som han hadde samme interesser som meg. I ettertid ser jeg at han var veldig fokusert på eget utseende og fysikk, der jeg var mer fokusert på felles interesse for fjellturer, friluft, og fysisk aktivitet. Jeg fikk inntrykk av at vi begge var levende opptatt av livet i villmarken.

Jeg møtte fyren første gang da han skulle følge meg et stykke på veien til en fjelltopp. Jeg hadde full oppakning for flere døgn fordi jeg skulle gå videre inn på fjellet og være der noen dager. Han hadde bare løpesekk (logisk nok). Hele veien føltes han litt i overkant familiær, men snakket kun om seg selv og sitt vanskelige liv (...). Vi gikk i ganske ulendt terreng, så det var betydelig lettere for ham. Da vi omsider kommer til det punktet der det er normalt for mosjonister å snu, vil han gi meg en klem. Jeg var ikke imot det, han var jo en grei nok fyr (det tok litt tid før jeg skjønte hva grei nok betør). Kjekk, sprek, energisk, kanskje litt stresset fordi vi akkurat har møtt hverandre?

Han går inn for et kyss, og begynner umiddelbart å tungekysse meg på en måte som føles veldig... overveldende? Ekstremt mye tunge, og hender overalt. Der står jeg - fullstendig ute av balanse med min relativt tunge sekk på ryggen (fordi han lener seg frem og jeg tilbake) - og prøver å unngå det meste av dette. Klem hadde jeg vært med på, og kanskje et lite kyss om jeg følte meg klar. Men denne fyren hadde åpenbart vært klar for fullbyrdet runde i lyngen. Jeg har akkurat klatret opp et fjell med en sekk som innholder det jeg trenger for flere dager alene, og er innstilt på å snakke om vannsøyler og tenning av bål i regnvær.

Etter en superklein avskjed der jeg sa at jeg burde fortsette videre asap om jeg skulle komme frem til mål før det ble mørkt, fikk jeg en positiv melding dagen etterpå. Alt var åpenbart helt fantastisk.

Lesson learned. Noen av mennene som jeg tenkte jeg matchet med på Tinder er fremdeles bare ute etter et kjapt ligg, selv om det er på lyng og mose med svett kvinne som egentlig bare tenker på å få satt og telt og laget bål. Jeg slettet Tinder ganske kjapt etterpå, jeg forstod da at at Tinder var begynt å bli en app for kjappe ligg.

Anonymkode: 4473e...15c

Haha var det slikt han kysset?

 

Anonymkode: 412d6...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke meg, men en venninne. Hun skulle møte en fra Tinder, og hadde chattet med han en ukes tid eller noe ( ikke så lenge, men ikke rett etter match heller). Hun har brunt hår, og har det på alle bildene bortsett fra ett - der var hun litt lysere i håret. ( Hun bruker ikke filter, er ei naturlig og alminnelig pen jente, nye bilder som tydelig er slik hun ser ut altså). Han virket irritert fra starten av, men hun visste ikke om han bare var nervøs eller hva det var. Plutselig smalt han hånda i bordet, og sa han var drittlei av alle disse falske bildene folk la ut på profilene sine, det var rett og slett svindel osv. Hun ble jo satt ut og sa seg enig i det, men kunne ikke helt skjønne at det gjalt henne? Han sa han kun var tiltrukket av blondiner, det var en ufravikelig preferanse. Hun hadde lurt han og fikk vær så god spandere det de hadde bestilt seg ( ca en kaffe og muffins hver, eller noe i den stilen). Hun ble så satt ut, og ville jo ikke aggrevere han mer, så hun sa ja til det - og gikk opp til disken for å betale. På vei ut ( han satt fremdeles ved bordet og drakk kaffeen sin) kikket han opp på henne og sa « Skal du gå?» 😅😅😅

Anonymkode: 0dda4...3dd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på en date for litt over 1 år siden, ca. Dating er noe jeg egentlig har gitt opp, men det var noe med denne fyren på tinder. 

Møttes et sted som var midt i mellom, godt og nøye planlagt. Jeg møter opp i god tid, har tatt på meg pene rene klær, litt pyntet, men ikke for mye. Har kun mascara for å være mest mulig naturlig og løst hår. 

Møter han som kommer forsinket, i møkkete joggebukse, tresko, arbeidsgenser, ustelt hår (ikke dusja på en uke?) Han lukter rart, han er dobbelt så skjeggete som på bildene og han har lengre negler på fingrene sine enn meg. 

Jeg prøver likevel å bli kjent med han som person, det jeg får høre om er jo ikke positivt..

Han er i midten av 30 årene, eier ikke bolig, leier ikke bolig, bor gratis hos moren sin. Det er vist endel familiedrama hos de, men det er ikke noe som skremmer meg. Det virket som om han forsøkte å få en mer drøy historie for hver gang jeg ikke viste meg skremt. 

Så forklarer han at han var rundlurt av sin eks. Legg til dagfinn lyngbø sin stemme på den og alt han forklarer. Han var virkelig rrrrundlurt av sin eks da de eide bolig sammen. Det var noe med gjeld, leid ut leilighet til narkomane og da han forsket henne i utroskap. Han hadde kommet hjem og hørt at hun lagde slike lyder. Han forklarer og viser hvordan han beveger seg inn i huset. Han står brått bak fyren som jokker på dama si, fyren får med seg at han er der mens dama maser på at jukkefyren må sette opp farten. Så hadde han tatt tak i fyrens penis og "jeg drar han etter meg, gjennom gangen, gjennom stuen, gjennom en gang til og rrrett ut." 

Jeg ble fascinert av dialekt og hvordan han pratet, men alt virket veldig white trash for min del. 

Jeg lot vel samtalene dø ut på snapchat i etterkant, ingen av oss tok den praten. Det ble med den ene daten for min del. 

Anonymkode: 77ccc...31e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Legg til dagfinn lyngbø sin stemme på den og alt han forklarer. Han var virkelig rrrrundlurt av sin eks da de eide bolig sammen. Det var noe med gjeld, leid ut leilighet til narkomane og da han forsket henne i utroskap. Han hadde kommet hjem og hørt at hun lagde slike lyder. Han forklarer og viser hvordan han beveger seg inn i huset. Han står brått bak fyren som jokker på dama si, fyren får med seg at han er der mens dama maser på at jukkefyren må sette opp farten. Så hadde han tatt tak i fyrens penis og "jeg drar han etter meg, gjennom gangen, gjennom stuen, gjennom en gang til og rrrett ut." 

hahaha jeg "hørte" faktisk denne historien med "lyngbøstemme". Ser det for meg også. 

Anonymkode: 80b75...f06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr som pilla på en kvise i trynet sitt og SPISTE den når han trodde jeg ikke så. 
 

En kompis matchet med ei på Tinder som han snakket med i flere mnd før de møttes. Da hun kom på daten var hun høygravid, hadde aldri nevnt det før de møttes. 

Anonymkode: 35b87...6be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dro på date med en kar som beskrev seg selv som "en fornøyd og positiv person" fra start til ende på daten baksnakket han alle, hver og en vi passerte "så du han eller.. Tror du ikke han var.." "fy søren hun der var skikkelig.." sånn holdt han på om alle i livet sitt, utenom datteren da, hun var visst helt perfekt. 

Jeg fant på en unnskyldning etterhvert og blokka han. 

Dette er ikke en date men nylig chatta jeg litt med en kar fra tinder. Han virket grei i selve tinder appen, men når vi begynte å skrive på facebook chat så kom det frem at han ikke hadde VGS utdanning, jobb, moren var alkoholiker og at han ønsket et forhold der man var avhengig av hverandre for å greie seg.  🤷 Snakka om hvordan han var en 3er som pleide å kunne dra damer som var 5ere når han spillte spill med dem. At tidene hadde blitt så dritt og at kvinner ikke lengre var feminine, men selvstendige eller noe sånt skit. Sa ja ha og ha og blokkerte med titt og stunder. Ble litt engstelig av hele fyren egentlig. 

Anonymkode: 72739...2ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg lurer på hvorfor jeg aldri har kommet til date nr.2 🤔

Anonymkode: 2b79b...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...