Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom på en til. Egentlig den verste av alle mine dater. 

Jeg synes det er best at første daten er kort. Sånn type ta en kopp kaffe sammen. Så kan man heller fortsette daten hvis ting klaffer, men også ha muligheten til å avslutte raskt hvis det er null kjemi og klein stemning. 

Ble kjent med en som var på jobbreise, og skulle bytte tog på mitt hjemsted. Det var en liten times opphold mellom togbyttet, så han foreslo at vi skulle møtes til en rask lunsj mens han ventet på toget som skulle ta han videre. 

Perfekt, tenkte jeg. Måtte riktignok stå opp  tidlig for å møte han, men pytt. Så møtes vi, og jeg forsto raskt at dette ikke var min type. Virkeligheten var litt annerledes enn bildene kan du si, dessuten var han kortere enn meg selv om han i følge Tinder var 10 cm høyere enn meg, og jeg likte ikke energien hans i hele tatt. Det ble en klein lunsj og klokka kunne ikke gått saktere for min del. Så begynte det å nærme seg at toget skulle komme og jeg stusset over at han ikke begynte å pakke sammen og avslutte daten. Han bare satt der. Jeg foreslo at vi skulle rusle bort til perrongen, da sa han at han hadde gjort om på billetten og skulle heller ta neste tog sånn at vi fikk litt mere tid sammen. Trodde jeg skulle dø når han sa det for jeg bor på et lite sted og vet hvor ofte (les:sjelden) togene går der. Hadde planer om å gå rett hjem å legge meg etter den lunsjen 😵

Dette var rundt 10 på morgenen, og neste tog til hans destinasjon gikk ca 23 på kvelden. Det ble en laaaaaaaaaaaaaaaang dag for å si det pent. Jeg er introvert og fungerer bare noen timer sosialt før jeg må ha alenetid, og kjente jeg bare ble mer og mer irritert og lei for hver time jeg måtte være med han og underholde han. Kunne jo ikke akkurat si at jeg ikke følte vi passet så godt sammen og så la han sitte der på stasjonen i i et halvt døgn. Eller jo det kunne jeg sikkert, men hadde ikke samvittighet..

Anonymkode: 78f79...729

Hallo, så ufattelig frekt!

Forlenge daten med 11 timer liksom wtf. Jeg hadde nå sagt at det ikke passa, at jeg hadde planer. Bye!

Anonymkode: e62e2...7de

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hallo, så ufattelig frekt!

Forlenge daten med 11 timer liksom wtf. Jeg hadde nå sagt at det ikke passa, at jeg hadde planer. Bye!

Anonymkode: e62e2...7de

Tror han satset alt på at jeg kom til å bli glad og lykkelig og at vi kom til å ha en fantastisk dag sammen. Greia var at jeg hadde på forhånd sagt at jeg ikke hadde planer for dagen, så følte meg litt låst. Jeg er konfliksky også 🙈Ikke hadde jeg noe lyst til å ha han hjemme hos meg heller, så ble mest gående rundt i byen hele dagen, og på Mcern. 

Anonymkode: 78f79...729

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror han satset alt på at jeg kom til å bli glad og lykkelig og at vi kom til å ha en fantastisk dag sammen. Greia var at jeg hadde på forhånd sagt at jeg ikke hadde planer for dagen, så følte meg litt låst. Jeg er konfliksky også 🙈Ikke hadde jeg noe lyst til å ha han hjemme hos meg heller, så ble mest gående rundt i byen hele dagen, og på Mcern. 

Anonymkode: 78f79...729

Haha, stakkar deg😂 Hvordan endte det da? Ble det klem da han dro? 😂

Og hørte du fra ham etter dette?

Anonymkode: e62e2...7de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en jeg også, som hendte for 7-8 år siden...

Begynte å snakke med ei trivelig dame på Tinder, og vi bestemte oss for å ta en kaffe for å sjekke kjemien IRL. Det var en trivelig kaffedate, og hun inviterte meg til middag fredagen etter (hjemme hos henne).
Jeg spiste ikke noe særlig etter lunsj den aktuelle fredagen, og var rimelig sulten da jeg dro til henne. Og jeg gledet meg til en hyggelig middagsdate med en hyggelig dame.
Og hva fikk jeg servert? Jo hun hadde kjøpt en sånn liten frossen en-porsjons-pizza (typ 240 gr) som vi skulle dele!!! Dvs to små stykker til hver!
Etterpå skulle hun sette på noe snacks, og da hadde hun en liten bolle med potetgull (som rommer kanskje en neve). Jeg må si jeg ble litt satt ut (og var jo fortsatt ganske sulten).

Det ble med den daten, ikke bare pga maten, men kjemien var ikke helt til stede den heller.

Anonymkode: f3421...3cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2021 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

Haha, stakkar deg😂 Hvordan endte det da? Ble det klem da han dro? 😂

Og hørte du fra ham etter dette?

Anonymkode: e62e2...7de

Ga han en klem når han skulle gå på toget ja, men den var kjapp. Jeg var sykt sliten, og sur etter å ha drasset rundt på han en hel dag. Jeg prøvde å forklare til han hvorfor det hadde vært smart av han å faktisk spørre meg før han endrer på billetten på den måten der. Han mente også at det var uhøflig av meg å ikke invitere han med hjem til meg når han likevel skulle være i byen hele dagen. Altså hallooo 🤷‍♀️ 

Og ja, han tok kontakt et par ganger etter at jeg sa at jeg ikke var intr. Nå har jeg ikke hørt fra han på lenge da..

Anonymkode: 78f79...729

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tidenes tråd😂😂🙌🏻Flere historier, please😄

Anonymkode: 94870...9c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en date med en person før jul som må være den verste daten jeg har hatt. Fyren ga uttrykk for at han var introvert på meldinger, men jeg har aldri møtt et så innadvendt og tafatt mannfolk før.

For det første hadde han overhodet ingenting å prate om. Unnskyld at jeg spør, men er det ikke åpenbart at man må ha noen ting å komme med i en samtale? 

Selv er jeg utadvendt og klarer å connecte med de fleste, men han her var så fullstendig blottet for sjarm. Det viste seg også at han ønsket seg ei dame som kunne gjøre han mer sosial. 

Anonymkode: 6a071...340

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde en date med en person før jul som må være den verste daten jeg har hatt. Fyren ga uttrykk for at han var introvert på meldinger, men jeg har aldri møtt et så innadvendt og tafatt mannfolk før.

For det første hadde han overhodet ingenting å prate om. Unnskyld at jeg spør, men er det ikke åpenbart at man må ha noen ting å komme med i en samtale? 

Selv er jeg utadvendt og klarer å connecte med de fleste, men han her var så fullstendig blottet for sjarm. Det viste seg også at han ønsket seg ei dame som kunne gjøre han mer sosial. 

Anonymkode: 6a071...340

Verste jeg veit er når mannfolk leter etter kvinnfolk som skal løse problemene deres. 

Har fått servert at han "trengte noen som kan få han opp på morgenen" blant annet. Da leter man etter en mamma og ikke en kjæreste. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en dårlig date faktisk, gjennomførte den med stil uansett. Hun hadde løyet på alt i sin profil :) Bilder, interesser ja det meste. Sjuskete kledd og hadde gange som en mann :)  Fikk lyst å løpe når jeg forstod det var daten, men jeg gjorde ikke det. Varte en time, og det var en time av livet som var bortkastet. Null kjemi og noe av det tørreste greiene som jeg har snakket med noen gang. Hun sendte melding 1 time etter at daten var ferdig, at hun ikke følte at det var noe der :)  Svarte ikke på meldingen , og humret litt for meg selv. Har en del dater etter hvert, om det ikke var klaff har jeg stort sett alltid kost meg. Aldri opplevd noe negativt tull med damer jeg dater med sexprat og annet tull. Virker som menn eider det greiene der helt alene, og det er ikke positivt for å si det slik.

Anonymkode: 877a7...6dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tindermatch 

Matchet med en som påpekte at jeg ikke matchet tidligere da vi var naboer… Kjente ham rett og slett ikke igjen. Da vi var naboer, virket han lite interessert i å bli kjent, hilste aldri og så ikke på meg (for å hilse) da han kjørte forbi, eller var imøtekommende. Da han på toppen av det ville ha en elskerinne, unmatcha jeg. På bildene var han smilende og blid. 🤷‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som deler ❤️ 
Utrolig mye morsomt å lese for ei som aldri egentlig har datet, gift i 25 år snart. 

Anonymkode: 40041...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet om noen av mine verste dater her inne og denne er barnemat i forhold, men dårlig på en annen måte.

Jeg møter alltid menn raskt for å teste kjemien, og tenkte å gjøre et forsøk med å bli litt kjent på melding først så vi skrev i lang tid og jeg begynte å få sommerfugler i magen da han var og er veldig kjekk også. Herregud den skuffelsen da vi møttes var stor, han hadde et flakkete blikk, utrolig slitsom energi, pratet nasalt og nesten opp i nesa på en måte da han trakk pusten opp i nesa hele tiden (vanskelig å forklare), gjentok seg selv hele daten som dessverre varte en hel dag og kveld og ikke minst litt mindre intelligent.
Aldri opplevd at jeg må lære en voksen mann helt elementære ting som at man ikke kan dø av å ta èn sovepille forskrevet fra legen og at kvinnens urinrør ikke går inn i skjeden, både flakkete og tom i blikket på en gang hver gang jeg forklarte han ting alle voksne mennesker bør vite.

Han luktet også svette og klamret seg til meg så det smittet av og luktet svette av meg og håret mitt også. Er fremdeles ikke kvitt denne fyren som bestemt mener vi er ment for hverandre. Første og siste gang jeg ikke møter noen veldig raskt for å føle kjemien.

Anonymkode: 19f31...d13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 9.28):

.

Han luktet også svette og klamret seg til meg så det smittet av og luktet svette av meg og håret mitt også. Er fremdeles ikke kvitt denne fyren som bestemt mener vi er ment for hverandre. Første og siste gang jeg ikke møter noen veldig raskt for å føle kjemien.

Anonymkode: 19f31...d13

For et mareritt 😂😂🤮🤮

Anonymkode: 94870...9c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei folkens. 
Corona er over for lengst, og inspirert av TIL MENN: fortell meg om rare damer på Tinder« tråden, på tide å dele sine verste historier…. 
for elendige dates må det vel ha vært de siste par årene???

Det eneste bedre enn en god date, er jo en fæl date😂😂

 

Anonymkode: 77919...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på weekendtur med en jeg var forelsket i før, vi møttes på fest og avtalte å dra på tur på julemarked i naboland. 

Vi hadde en koselig tur i flyet og lunsj, men da vi kom på hotellrommet så viste det seg at det var skisendinger på tv, og han sa "jeg må bare se dette, vi skal snart gå, jeg lover! Jeg må bare høre dette". Lørdag KVELD kom vi oss endelig ut og da var det lange køer til de gode bodene på markedet, han sutra om at det var kaldt og stod mye med mobilen. Jeg stresset og fikk smått angst fordi jeg ville stå i kø til ting, fikk sett noen men måtte bare gi opp og gå. Restaurantene var selvsagt booket og fyllt, en av Skandinavias største byer rett før jul liksom, men vi fikk et bord på en som hadde delvis utedel under varmelamper. Var kaldt! Vi dro tilbake til hotellet for han var trøtt, han snorket og sparket hele natten. Dagen etter hadde han vondt i magen og snudde seg bare rundt og ville sove mer. Jeg kledde på meg og gikk på markedet alene, fikk endelig sett og kjøpt noen ting. Kjøpte også noen hyggelige ting til ham. Da jeg kom tilbake før lunsj hadde han gått i hotellrestauranten og kjøpt seg lunsj enda jeg sa jeg kom tilbake til det. 

Resten av dagen var litt lunken og gikk med til pakking og reise hjem. På flyet holdt han meg plutselig i handa og pusa på meg mens han fortalte om hvor deilig helgen hadde vært og hvor mye han hadde kost seg, og at dette måtte vi gjøre igjen. Jeg ble helt himmelfallen og lurte på hvilken tur han hadde vært på. 

 

Anonymkode: 5b867...0ec

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg datet en fyr sånn litt nå og da,ble mest sex og fest.Sov over og vi var på danskebåten sammen.Så mistet vi kontakten,noen år senere tok han kontakt og lurte på om alt var bra med meg og at han ville sees igjen.Sa jeg var hjemme med min datter den helga han spurte.Da spurte han hvor gammelt barnet var,sa alderen.Og da han skjønnte at jeg hadde hatt barn den tiden vi møttes,kallte han meg hore,og ville ikke ha kontakt med ei som hadde løsunge 🙈1950 holdningene kunne han ha for seg selv🤣

Anonymkode: 47e0b...824

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg datet en fyr sånn litt nå og da,ble mest sex og fest.Sov over og vi var på danskebåten sammen.Så mistet vi kontakten,noen år senere tok han kontakt og lurte på om alt var bra med meg og at han ville sees igjen.Sa jeg var hjemme med min datter den helga han spurte.Da spurte han hvor gammelt barnet var,sa alderen.Og da han skjønnte at jeg hadde hatt barn den tiden vi møttes,kallte han meg hore,og ville ikke ha kontakt med ei som hadde løsunge 🙈1950 holdningene kunne han ha for seg selv🤣

Anonymkode: 47e0b...824

Håpa/trodde vel det var hans unge 😉

Anonymkode: 837ce...27a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/30/2023 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Jeg dro på weekendtur med en jeg var forelsket i før, vi møttes på fest og avtalte å dra på tur på julemarked i naboland. 

Vi hadde en koselig tur i flyet og lunsj, men da vi kom på hotellrommet så viste det seg at det var skisendinger på tv, og han sa "jeg må bare se dette, vi skal snart gå, jeg lover! Jeg må bare høre dette". Lørdag KVELD kom vi oss endelig ut og da var det lange køer til de gode bodene på markedet, han sutra om at det var kaldt og stod mye med mobilen. Jeg stresset og fikk smått angst fordi jeg ville stå i kø til ting, fikk sett noen men måtte bare gi opp og gå. Restaurantene var selvsagt booket og fyllt, en av Skandinavias største byer rett før jul liksom, men vi fikk et bord på en som hadde delvis utedel under varmelamper. Var kaldt! Vi dro tilbake til hotellet for han var trøtt, han snorket og sparket hele natten. Dagen etter hadde han vondt i magen og snudde seg bare rundt og ville sove mer. Jeg kledde på meg og gikk på markedet alene, fikk endelig sett og kjøpt noen ting. Kjøpte også noen hyggelige ting til ham. Da jeg kom tilbake før lunsj hadde han gått i hotellrestauranten og kjøpt seg lunsj enda jeg sa jeg kom tilbake til det. 

Resten av dagen var litt lunken og gikk med til pakking og reise hjem. På flyet holdt han meg plutselig i handa og pusa på meg mens han fortalte om hvor deilig helgen hadde vært og hvor mye han hadde kost seg, og at dette måtte vi gjøre igjen. Jeg ble helt himmelfallen og lurte på hvilken tur han hadde vært på. 

 

Anonymkode: 5b867...0ec

Jeg har hatt noen sånne opplevelser med menn også. Hvor de bare: åh, det var så fint blablabla. Og jeg sitter der, tenkende: GIKK VI PÅ SAMME DATE?!?!?!?!?! 

Anonymkode: 0ea6a...2b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en date for noen år siden, visste hvem han var fra maaaange år tilbake, men kjente han ikke personlig. Grei fyr sånn i utgangspunktet på Messenger. Jeg var på vei til en by for en jobbreise dagen etter, og skulle treffe han før. Vi avtalte å møtes på et gitt sted litt utenfor byen, han skulle kjøpe engangsgrill og drikke og jeg skulle ha med mat. Da jeg var på vei fikk jeg melding om at vi kunne møtes på halvveien å ta en kopp kaffe først. Vi møttes, han parkerte bilen og begynte å laste ting inn i min bil før han satte seg inn. Han sa at han ikke ville kjøre teslaen sin inn til byen der det var så mye trafikk og at vi like gjerne kunne kjøre i samme bil videre. Jeg hadde allerede fått dårlig magefølelse etter 5 minutt. Det var en slags dårlig energi. Den kaffen ble det jo ikke noe av, og jeg startet å kjøre mens jeg lurte på hvordan han skulle komme seg tilbake til bilen etter grillturen. 
Vi var på et sted med masse barnefamilier ved havet, som solte seg og badet i finværet. Det var jeg glad for da jeg slapp å være alene med han.
Under grillinga satt han helt i ro mens jeg ordnet alt. De gangene jeg satte meg ned så skulle han absolutt tafse og sitte helt inntil meg. Jeg hadde så mange icks allerede og grøsset faktisk når han tok på meg. Sa til han at han ikke fikk ta på meg. Noe han lot som han glemte flere ganger. 

Vel. Grilling unnagjort og jeg så for meg at jeg var nødt å skysse han en time tilbake til bilen hans. Neida, han skulle bli med meg inn til byen, han kunne ta buss derfra. Det var en fin sommer ettermiddag, og vi skiltes i byen. Jeg sjekket inn på hotellet og dro for å ta en utepils sammen med en venninne. 
Han kom dit og eglet seg innpå. Presenterte seg som kjæresten min og oppførte seg deretter som den største selvfølge. Jeg forklarte at jeg ikke var interessert.  Venninna mi syntes det var veldig ubehagelig og skulle dra, jeg gjorde det samme. Han fulgte etter meg på avstand. 5 minutter etter at jeg kom på hotellrommet banket det på døra. Jeg var så dum at jeg åpnet. Der satt han på et kne og spurte om han kunne sove der, for han hadde mista mobilen og bankkortet. Rommet var av den typen som hadde eget soverom og en sovesofa. Jeg var så teit at jeg ga han soverommet ettersom jeg ikke ønsket å være innestengt med han på utsiden. På natta våkna jeg ørten ganger av at han vandret inn og ut på toalettet, helt sikkert for å se meg. En gang sa han at det var vanskelig for han å sove når han ble så yr av at jeg lå i nærheten. En annen gang sa han at jeg måtte si fra om han skjærte tenner, men han hadde biteskinne på seg. Den tok han heller ikke av seg så han snakket liksom litt slafsende. I 4-tiden snorket han så høyt at jeg bare gikk i dusjen og dro på flyplassen. 
På morgenen i 8-tida fikk jeg en sms fra han om at det var dårlig gjort av meg å forlate han alene. Plutselig hadde han visstnok mobilen sin.. og han visste godt at flyet mitt gikk rundt kl 7. Han lurte på hvorfor jeg hadde endret meg «så mye», han trodde vi hadde en god greie. Han var merkelig, på en måte rolig og på en annen måte skummel/ekkel.

Dette er to år siden og han sender meg fortsatt meldinger på Messenger. 

Anonymkode: c7a67...aba

  • Liker 10
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...