Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er lenge siden jeg har vært på date(vært sammen kona i over 17 år), men datet mye en periode da jeg var 19-20 år, hvor jeg opplevde mye spesielt.

To stykker skiller seg ut:

Den første var en jente jeg møtte etter kun å ha chattet på IRC en kveld. Så jeg visste egentlig ikke noe om henne. Vi avtalte å møtes dagen etter.

Da jeg går av toget på stasjonen der vi skal møtes, så er hun ikke der. Dette var på tiden hvor det var vanlig å ha kontantkort blant unge mennesker, men jeg hadde ikke penger på det kortet, så fikk ikke ringt for å spørre hvor hun var. Gikk ut av togstasjonen, og etter at jeg hadde ventet i hvertfall en halvtime, dukket hun opp sammen med en venninne, noe hun ikke hadde sagt noe om at hun skulle ha med.

Vi gikk hjem til denne venninna, som bodde med kjæresten sin i en kjellerleilighet. Etterhvert dukket kjæresten til venninna, broren hans, kona til broren og en kamerat av de igjen opp i leiligheten, og vi ble sittende og se på en 6 timers lang video fra bryllupet til den tidligere omtalte broren, kun avbrutt av at daten min sendte meg meldinger om hvor feit og stygg venninna hennes var. Hun pratet i tillegg masse om eksen sin og hvor glad hun var i han, men at det ikke hadde fungert pga avstand, og at hun gledet seg helt sykt til bilturen hun skulle på med kompisen etter daten vår. Jeg følte ikke akkurat at hun var interessert.

Da vi skulle gå fra venninna, så skulle hun følge meg til toget siden hun kunne veien og ikke jeg. Vi gikk en omvei, og hun fikk vondt i beinet, noe som i følge henne var min feil. Før vi skulle bryte opp, så nevnte jeg at jeg kanskje syntes det var litt dårlig gjort å skrive slike meldinger til meg om bestevenninna slik hun hadde gjort. Hun klikket da helt, og mente at siden jeg ikke så noe når vi var hos venninna, så var det helt forkastelig å nevne noe for henne om det etterpå når vi var på tomannshånd.

Og så har vi hun som var bifil, hvor daten gikk veldig bra, og vi bestemte oss for å bli bedre kjent, men hvor hun møtte venninna si samme kveld, og de hadde kysset og blitt sammen. Dette forteller hun da meg på neste date, uten å ha sagt et ord på melding eller telefon om det. Tre år etterpå, lenge etter at jeg møtte kona mi, fikk jeg en melding fra denne jenta. "Hei, vi kan bli sammen nå hvis du vil. Hilsen xxx"

Anonymkode: 99449...47b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært på 2-3 dater i mitt 40+ år lange liv.

har vært i fast forhold i godt over 20 av dem.

hadde jeg blitt singel nå, så hadde jeg vært fullstendig sjanseløs. Om jeg hadde «mot alle odds» fått meg en date, så hadde det blitt historiens kleineste 😅

Endret av sicario
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg datet så ganske fin ut på bildene, selv om jeg syntes hun så litt ung ut ift til alderen. Hun snappet bilder så jeg skulle tro de var up to date, men da jeg plukket henne opp var hun ugjenkjennelig.

Sikkert minst 20 år med totalt forfall og +100 kg tyngre enn bildene. Her var det bare om å gjøre det så skånsomt som mulig, og svaret jeg fikk da jeg sa det ikke ble noe videre kontakt, var at det ønsket ikke hun heller...

Sykelig selvskading kaller jeg det, hun er fortsatt på tinder med de samme bildene.

Anonymkode: a8113...5cc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 12.27):

Haha nei, men grøss at det er flere denne beskrivelsen kan passe til..

Anonymkode: e5267...e86

Hva serverte han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en for noen måneder siden. Hadde chattet med en fyr fra en datingside en god stund og han ville møte meg. Jeg hadde dessverre nylig operert så bestemte meg for at han fikk ta turen hjem til meg da så vi fikk møtes siden jeg ikke kunne dra noe sted på glatta.

Daten startet bra - trivelig fyr, helt til han plutselig begynte å se gjennom alle skapene/skuffene mine både på kjøkken og bad og egentlig snoke i hele leiligheten min.. Fikk en kommentar fra badet "Du har mye smertestillende" - hvor han da til og med hadde sjekket medisinskapet hvor reseptene mine fra operasjonen naturlig nok sto.. 

Valgte å "se bort" fra dette siden daten ellers gikk fint - vi kysset litt til han plutselig ble revet med og ville mer. Han presterer da å ta hånda si ned i sin egen bukse og "leke" med seg selv foran en person han hadde kjent i 2 timer. (Han er i midten av 30 årene, har god jobb og er pappa).

"Hva holder du på med egentlig?" Spør jeg.
"Det er jo bare digg å ta på seg selv".

Jeg har ALDRI i hele mitt voksne liv vært vitne til noe så sært som dette før, aldri før har jeg vært så KLEIN. 
Kort forklart - han dro og jeg har ikke snakket med vedkommende igjen.
 

Anonymkode: 255aa...15a

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lunaris
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde en for noen måneder siden. Hadde chattet med en fyr fra en datingside en god stund og han ville møte meg. Jeg hadde dessverre nylig operert så bestemte meg for at han fikk ta turen hjem til meg da så vi fikk møtes siden jeg ikke kunne dra noe sted på glatta.

Daten startet bra - trivelig fyr, helt til han plutselig begynte å se gjennom alle skapene/skuffene mine både på kjøkken og bad og egentlig snoke i hele leiligheten min.. Fikk en kommentar fra badet "Du har mye smertestillende" - hvor han da til og med hadde sjekket medisinskapet hvor reseptene mine fra operasjonen naturlig nok sto.. 

Valgte å "se bort" fra dette siden daten ellers gikk fint - vi kysset litt til han plutselig ble revet med og ville mer. Han presterer da å ta hånda si ned i sin egen bukse og "leke" med seg selv foran en person han hadde kjent i 2 timer. (Han er i midten av 30 årene, har god jobb og er pappa).

"Hva holder du på med egentlig?" Spør jeg.
"Det er jo bare digg å ta på seg selv".

Jeg har ALDRI i hele mitt voksne liv vært vitne til noe så sært som dette før, aldri før har jeg vært så KLEIN. 
Kort forklart - han dro og jeg har ikke snakket med vedkommende igjen.
 

Anonymkode: 255aa...15a

Ikke. Inviter. Noen. Hjem. På. Første. Date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innhold og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så lenge etter at jeg oppdaget tinder og var fortsatt naiv. Hadde vel litt med alder og erfaring å gjøre også. Uansett, traff en fyr uten å vite mer om han enn fornavn og det vi hadde snakket om på tinder. Falt vel egentlig pladask fra vi møttes utenfor stedet der vi skulle ta en øl, tok han med hjem og hadde sex etter under en time. Etter vi hadde hatt sex fisket jeg ut nok informasjon om han til å google meg frem til facebookprofilen hans mens han var på do. Ganske lett å se der at han var i forhold med en gravid jente. Svartnet helt for meg og har aldri vært så lei meg, skrek til han og kastet han ut og gråt to dager i strekk. Forferdelig opplevelse og i flere år gikk meg rundt og blamet meg selv for å ha fucket opp for henne...

Anonymkode: 18ba5...e8e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Var ikke så lenge etter at jeg oppdaget tinder og var fortsatt naiv. Hadde vel litt med alder og erfaring å gjøre også. Uansett, traff en fyr uten å vite mer om han enn fornavn og det vi hadde snakket om på tinder. Falt vel egentlig pladask fra vi møttes utenfor stedet der vi skulle ta en øl, tok han med hjem og hadde sex etter under en time. Etter vi hadde hatt sex fisket jeg ut nok informasjon om han til å google meg frem til facebookprofilen hans mens han var på do. Ganske lett å se der at han var i forhold med en gravid jente. Svartnet helt for meg og har aldri vært så lei meg, skrek til han og kastet han ut og gråt to dager i strekk. Forferdelig opplevelse og i flere år gikk meg rundt og blamet meg selv for å ha fucket opp for henne...

Anonymkode: 18ba5...e8e

Her var nok både du og den gravide jenta uskyldige. Ikke skyld på deg selv fordi han var en drittsekk.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest 321 skrev (På 29.5.2015 den 20.02):

Dette var vel ingen date og mange år tilbake men, uansett.

 

Hadde fått en god tone med en ganske kjekk fyr ute på byen, så vi dro hjem til han og hadde det gøy. Alt var fryd og gammen og kvelden endte opp til sengs... og fortsatte neste morgen.

Det var egentlig skikkelig trivelig og god stemning da vi våknet, så vi spilte playstation og han hadde plutselig bestilt pizza så vi satt på senga og spiste og slappet av.

 

Plutselig hamrer det i døra. Døra smeller opp, og inn stormer ei illsint jente som traver rundt i hybelen og skriker til han, Setninger som: "JASSÅ har du dratt med deg noe annet hjem?"og begynner å rive ned ting. Han begynner å skrike tilbake, og jeg sitter bare der på senga i undertøy med pizzaen på fanget og så på.

 

Var vanvittig kleint, men jeg hadde ikke så mange steder å gå. Så begynner hun å rive ut playstation og diverse andre ting hos han som hun kaster ut på gata "for det var hennes" (dette var nesten som hentet ut av en sånn breakup film der de kaster den andres ting på gata..). Og gjemt bak dørkarmen står to venner av henne som tydeligvis var moralsk støtte, og holder noen av tingene hun skal ha med seg.

Så der står de der og skriker og hyler og hun kaster ting ut vindu og han kjefter på henne, mens vennene går og plukker med seg det ene etter det andre og tar med ut.

Etterhvert var det fryktelig tomt på hybelen når alt av hennes ting var ute, så kommer hun bort til meg tar tak i lakenet og sier "Det her skal jeg brenne".. Visste ikke helt hva jeg skulle svare så jeg klarte ikke å si så mye annet enn: "Vil du ha pizza?" Det ville hun ikke.. Eh-heh.

 

Så smalt de igjen døra og dro. Han hadde tydeligvis gått videre etter bruddet deres litt tidligere enn henne..

 

da ble det den kleineste stillheten jeg noensinne har vært med på, vi satt bare i hybelen uten playstation med konsollen fremdeles i hånda, før han sier: "Jaja, skal vi finne på noe litt utover dagen eller?"

 

Jeg var så sjokkert over hele greia at jeg bare vandret avsted, husker ikke om jeg svarte en gang. Så vi traff aldri hverandre igjen nei.

Denne er så brilliant🤣. Beste er han fyren som bare helt upåvirket av det hele har lyst å henge senere på dagen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt kjent med ei vi et nettsted, chattet et par uker før vi bestemte oss for å møtes for en date. Hadde god kjemi og gledet meg til å møte henne.


Fikk skikkelig sjokk! Ikke at hun ikke var like pen som på bildene, men på chat var hun veldig lett å chatte med....hun spurte og var aktiv i alle våre samtaler.

MEN irl satt hun stort sett å så ned i bordet....klarte bare å svare i enstavelsesord som ja eller nei. 
Jeg satt der å prøvde å få igang praten med henne....men det endte bare opp i pinlig stillhet om hun ikke bare kunne svare ja eller nei. 
 

Endte opp med at jeg gikk på do og ringte til en kompis og ba ham om å redde meg ut av verdens kleineste date. Så etter at jeg hadde kommet tilbake til bordet og sittet der i noen minutter ringte han og ba meg komme.

Jeg beklaget til henne at det hadde skjedd noe viktig og at jeg måtte dra. La igjen 500,- kroner til henne så hun kunne betale for pizzaen vi hadde bestilt. Så dro jeg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2021 at 1:03 PM, Lothlorien- said:

Her var nok både du og den gravide jenta uskyldige. Ikke skyld på deg selv fordi han var en drittsekk.

Ja, med litt mer livserfaring har jeg innsett det :) Turte ikke å fortelle venninner for de ville gitt meg huden full for å ligge med han med én gang. Så tygget på denne alene ganske lenge :( 

Anonymkode: 18ba5...e8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjæreste nå, men for to år siden var jeg singel og datet litt. En jeg møtte på tinder og var på date med. Hyggelig date, ikke full klaff, men vi avtalte å møtes igjen etter første date. Han ba meg ut fredagen etter, og da sa jeg at jeg hadde planer om å gå ut og ta noen øl med venninner, så heller en annen gang. Greit nok det, vi holdt kontakten på chat og han spurte hvor vi skulle den kvelden. Jeg nevnte stedet, vi avsluttet chatten.

Et stykke uti venninnekvelden så dukket denne fyren opp! Alene. Sviste seg inn på sammenkomsten vår, presenterte seg for alle venninnene mine, og prøvde å innlemme seg i samtalen. Kleint og flaut hele opplegget. Sa klart i fra etterpå at jeg ikke var interessert i noe mer etter det, men det virket ikke som om han skjønte problemet. Banket nok på døren på jentevors hos den neste han datet.

Anonymkode: 79b4c...8f3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 1.24):

Har kjæreste nå, men for to år siden var jeg singel og datet litt. En jeg møtte på tinder og var på date med. Hyggelig date, ikke full klaff, men vi avtalte å møtes igjen etter første date. Han ba meg ut fredagen etter, og da sa jeg at jeg hadde planer om å gå ut og ta noen øl med venninner, så heller en annen gang. Greit nok det, vi holdt kontakten på chat og han spurte hvor vi skulle den kvelden. Jeg nevnte stedet, vi avsluttet chatten.

Et stykke uti venninnekvelden så dukket denne fyren opp! Alene. Sviste seg inn på sammenkomsten vår, presenterte seg for alle venninnene mine, og prøvde å innlemme seg i samtalen. Kleint og flaut hele opplegget. Sa klart i fra etterpå at jeg ikke var interessert i noe mer etter det, men det virket ikke som om han skjønte problemet. Banket nok på døren på jentevors hos den neste han datet.

Anonymkode: 79b4c...8f3

Minner meg om en jeg har gått på skole med. Har hørt om flere damer som har vært på dater med ham, men det hadde bare blitt med den ene daten. 
En gang hadde han invitert ei hjem til seg på en date/ta en øl sammen, åpnet i bare boxern...etter at de hadde sittet i stuen i 15-20min så gjorde han ikke noe interesse til å gå og få på seg mer klær. Så hun hadde blitt litt irritert over å bli invitert på en date og at han bare satt der i boxern og ingen øl hadde hun fått så hun bare avsluttet hele daten og dro hjem. 
Kjenner til ei annen som han også var på date med. Hun hadde invitert ham hjem på ei flaske vin. Men hun la merke til at blikket hans var litt merkelig når han satt i sofaen og pratet med henne....han satt bare og stirret på puppene hennes. Før han plutselig ut av det blå lurte på om de var ekte eller om hun hadde silikon? Hun ble litt satt ut...men fortalte at de var ekte. 
hvorpå han svarte at da måtte de være utrolig flotte og deilige og lurte på om han kunne få kjenne på de....han ble sendt hjem🤣 ingen av de to hadde hintet innpå sex på forhånd, men han blir sett på som litt merkelig og er vel ikke så tart at han er singel🤣

Endret av TrønderM
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var på første date en gang. Vi møttes ute og skulle ta noen øl. Det ble ikke bare noen, og endte med at jeg sovna på utestedet og nesten ikke husker noe. Må legge til at jeg hadde en veldig hektisk periode i livet og tålte ikke så mye. Men noe så flaut😄

Anonymkode: bfa4c...6df

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne må jeg ta som anonym.

Jeg har chattet i mange år, og ble kjent med en fyr som virka ok. 


Vi fortsatte samtalen på snap, og det viste seg at han var kortvokst, og fortalte om livet sitt. Delte bilder av damer han datet, osv. 

Han reiste til et annet land for å gifte seg, men ble avvist. Ble sammen med ei dame som forventa at han skulle oppdra sønnen på 1,80. Sorry, men...

Så ble det slutt med dama, og hun endte opp med en hunk. Disse tre hadde hatt trekant, og jeg fikk en del detaljer... Blant annet at hun hadde trødd hodet hans ned i rumpa si, og der måtte han ligge, siden han var så liten. 
 

Jeg orka ikke flere detaljer, og måtte bare blokke han til slutt, da det ble for sært. 

Anonymkode: 65d35...cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (På 16.3.2021 den 13.05):

Største skuffelsen ever. 
En tinderdate som jeg hadde snappa masse med på forhånd. Jeg hadde sendt masse nudes og fått dickpics tilbake. Deilig bilder av en stor glinsende stake som fikk tennene mine til å løpe i vann. 
Han var i garden, så han inviterte meg med på gardeballet. Han leide en suite på et fint hotel, og han spanderte til og med ny kjole på meg. 
Vi hadde en herlig kveld på ballet. Danset tett og jeg ble skikkelig kåt. Kunne nesten ikke vente til å komme tilbake på suiten hans og smake på den deilig pikken. 
Når vi endelig var tilbake rev han av meg kjolen. Jeg satt meg på kne foran han og begynte å åpne smekken. Og gjett hva som spratt ut. En liten sossis av en babykuk. På ingen måter den han hadde sendt bilde av. Fy f... så skuffa jeg ble. 
 

jeg dytta han bak i senga, tok på meg kjolen og stakk. 
ned i baren på hotellet så jeg en kjekkas i 50 årene. Jeg gikk rett bort og spurte om han ville ha meg. 
Gardisten fikk snap av at jeg sugde og fikk skikkelig pikk

Snakk om å være drittsekk. Når han likevel spanderte alt på deg kunne du i det minste vært høflig istedet for å såre han bare fordi du var misfornøyd med størrelsen. Greit du ikke ville ligge med han, men å ydmyke er ikke greit. Jeg er kvinne, men kunne aldri vært så stygg med noen, selv om jeg har møtt menn som er 40 kilo tyngre enn på bildet i profilen. 

Anonymkode: f9143...72a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Snakk om å være drittsekk. Når han likevel spanderte alt på deg kunne du i det minste vært høflig istedet for å såre han bare fordi du var misfornøyd med størrelsen. Greit du ikke ville ligge med han, men å ydmyke er ikke greit. Jeg er kvinne, men kunne aldri vært så stygg med noen, selv om jeg har møtt menn som er 40 kilo tyngre enn på bildet i profilen. 

Anonymkode: f9143...72a

Hvis de er 40 kilo tyngre enn på bildet, så er nok bildet fortsatt et bilde av dem. 
Sender de bilde av en stor deilig pikk for så å møte opp med ei flis så har du sendte bilde av en annen pikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (1 time siden):

Hvis de er 40 kilo tyngre enn på bildet, så er nok bildet fortsatt et bilde av dem. 
Sender de bilde av en stor deilig pikk for så å møte opp med ei flis så har du sendte bilde av en annen pikk. 

Eller så er bilde bare tatt i "riktig" vinkel 🤷‍♀️ 

Uansett enig med den over, man oppfører seg ikke sånn! 

Anonymkode: 42ca2...342

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...