Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.5.2015 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en nettdate en gang der fyren for det første hadde det veikeste og slappeste håndtrykket noen sinne. Ekkelt. Og han var enig i alt jeg sa. Jeg begynte derfor å motsi ting jeg hadde sagt tidligere, og han var fortsatt enig :P

 

Datet også en fyr som skrøt så uhemmet av all sin rikdom og sin høye lønn. Gikk faktisk ut med han flere ganger av alle ting. Greia var at det såkalte digre huset hans på beste vestkant, var et lite og slitt rekkehus han hadde arvet. Han ville alltid at jeg skulle betale, eller dele regningen også. Samtidig som han uten stans snakket om alle sine penger :P

 

Har også så klart datet disse mannfolka som skal rakke ned på alt du sier og gjør. Og de samme mannfolka har en tendens til å rakke ned på alle og snakke alt og alle ned, mens de skryter av hvor flinke og smarte de selv er. Ja jøsses. Sjarmerende til tusen :P

 


Anonymous poster hash: b0fd6...3ff

 

Vært borti sistnevnte type. Mest sannsynlig psykopat.

Anonymkode: b5f54...613

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å bli litt småbetatt av en fyr jeg datet, og en kveld ville han ta meg med ut på en øl. Jeg takket ja og gledet meg. Husker jeg tok meg en lang joggetur den dagen, sminket meg, krøllet håret, fant frem en nyinnkjøpt kjole og følte meg såå fin! 

Vi pratet mye den kvelden, danset og alt var fint. Følte vi fikk en veldig bra connection. Satte oss ned et øyeblikk og da gikk det en fyr forbi bordet vårt som daten min kjente. Denne fyren bøyde seg ned mot han og sa "jeg har sett deg med bedre, *navn på daten min*" og nikket bort mot meg, før han klappet han på skuldera og gikk videre. 

Han sa det så høyt at det var helt åpenbart at det var meningen jeg skulle høre det. Jeg ble skikkelig utilpass og følte meg plutselig som en søppel haug, og det verste syns jeg egentlig var at daten min ikke svarte han tilbake, irettesatte han eller noe. Han ble bare flau, og begynte å snakke om noe annet. Ble ikke så mye mer kontakt mellom oss etter det, ting døde ut. Trist, for jeg likte han som sagt godt. 

Vet ikke hvorfor, men den hendelsen der ga selvtilliten min en ordentlig knekk. Begynte å tenke at jeg var fæl, hvor mye penere alle andre er osv. Å få slengt midt i trynet at du er stygg, er ikke noe jeg trodde jeg skulle få oppleve i mitt voksne liv. Måtte i tillegg ta samme buss som denne kompisen hans hver dag i et halvt år etterpå så jeg ble påmint den kjipe hendelsen hver eneste dag. 

Anonymkode: 91f8d...342

Åh, herregud enkelte folk eller menn er så stygge i oppførselen. Du er sikkert vakker. Var bare han som var en idiot, skjønner godt at det gikk ut over selvtilllten, men prøv å tenk positivt og se fremover. Menn kan være noen jævla drittstøvler noen ganger, du skulle egebtlig bare gått bort å sagt ifra at det han gjorde var helt dårlig gjort og ikke akseptabelt av en voksen mann og spør han hvorfor han gjorde det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Daten førte til sex, og hun stønnet og sa " slå meg, Pap.......pAAAAAA" Verste daten jeg har hatt i hele mitt liv.🙄🙄

Anonymkode: f9919...e57

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg var på date med den klassiske «20 kg siden». Jeg var hans drømmedame. Han. Not so much. 
 

En som ikke så på meg men alle andre da vi var ute. Jeg ga opp til slutt og har lyst til å synke gjennom gulvet hver gang vi tilfeldigvis møtes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en voksen og etablert fyr. Vi var hjemme hos han (dette er mange år siden og jeg var naiv nok til å tenke at det var lurt). Han var vel 165cm høy, og skallet. Men han var likevel kjekk, og virket som en skarp type. I ettertid skjønner jeg at han må ha vært ekstremt usikker på seg selv. 

Først møtte jeg to svære katter. Jeg elsker dyr, men er litt skeptisk til gigantiske katter, og jeg var ikke forberedt på at han hadde dyr så jeg skvatt litt og det ble et samtaleemne. 
 

Så begynte vi å snakke, og naturlig nok snakket vi om hva vi jobber med. Han importerer sprit, og jobber med utelivsbransjen. Jeg synes stemningen var litt kjiip, samtidig som jeg oppfattet han som en smart og humoristisk fyr, så jeg prøvde nok å være litt morsom:

Jeg fullførte setningen hans. Han startet med å fortelle om fordommer han opplever når han forteller hva han jobber med. Så sier han noe sånt som «utelivsfolk pleier jo ikke være de..» og jeg svarte «de skarpeste knivene i skuffen?»

Det var IKKE det han skulle si. Og han tente på alle pluggene. Han ble rett og slett forbanna! Han skjelte meg ut, og det endte selvsagt med at jeg kom meg hjem, fort som fy. 
 

Jeg har aldri møtt et så humorløst og lettantennelig menneske før! Jeg fant i det minste ut av det fort 😅

Anonymkode: 09e94...058

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 Jeg fullførte setningen hans. Han startet med å fortelle om fordommer han opplever når han forteller hva han jobber med. Så sier han noe sånt som «utelivsfolk pleier jo ikke være de..» og jeg svarte «de skarpeste knivene i skuffen?»
 

Jeg har aldri møtt et så humorløst og lettantennelig menneske før! Jeg fant i det minste ut av det fort 😅

Anonymkode: 09e94...058

Den der var ikke morsom i det hele tatt, bare frekk. Forstår han godt. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Den der var ikke morsom i det hele tatt, bare frekk. Forstår han godt. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Altså, humor har jo veeeeldig mye med tonefall å gjøre. Sier man noe med en veldig overdrevet og påtatt stemme, skjønner jo de fleste at man tuller 100%. Spesielt om man har spøkt en god del i forkant. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

Jeg fullførte setningen hans. Han startet med å fortelle om fordommer han opplever når han forteller hva han jobber med. Så sier han noe sånt som «utelivsfolk pleier jo ikke være de..» og jeg svarte «de skarpeste knivene i skuffen?»

Anonymkode: 09e94...058

Han forteller at han er vant til at folk ser ned på han og du kommer med en spøk der du sier utelivsfolk ikke er de smarteste. Ja, her tabba du deg ut. Han fortalte om noe vondt og du gjorde narr

Anonymkode: 3fd67...f32

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: Ikke bruk online dating hvis du ønsker å unngå slike mareritt dates 

Anonymkode: 79eec...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Han forteller at han er vant til at folk ser ned på han og du kommer med en spøk der du sier utelivsfolk ikke er de smarteste. Ja, her tabba du deg ut. Han fortalte om noe vondt og du gjorde narr

Anonymkode: 3fd67...f32

Snakk om å bli fornærmet på andres vegne. Du var ikke ser og så ikke kroppsspråk, tonefall osv så ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan said:

Snakk om å bli fornærmet på andres vegne. Du var ikke ser og så ikke kroppsspråk, tonefall osv så ta deg en bolle.

Mannen ble sur på henne, så det virker som jeg har forstått situasjonen riktig. Hadde ab vurdert situasjonen bra hadde ikke mannen blitt sint

Anonymkode: 3fd67...f32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han forteller at han er vant til at folk ser ned på han og du kommer med en spøk der du sier utelivsfolk ikke er de smarteste. Ja, her tabba du deg ut. Han fortalte om noe vondt og du gjorde narr

Anonymkode: 3fd67...f32

Var det ikke hun som jobbet i utelivsbransjen?  Eller inkluderer det spritimportører.  Uansett.  Om det ikke var helt hennes plass å si burde han jo tatt det som et klønete forsøk på jovialitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mannen ble sur på henne, så det virker som jeg har forstått situasjonen riktig. Hadde ab vurdert situasjonen bra hadde ikke mannen blitt sint

En av to parter ble sure så du har nødvendigvis ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han forteller at han er vant til at folk ser ned på han og du kommer med en spøk der du sier utelivsfolk ikke er de smarteste. Ja, her tabba du deg ut. Han fortalte om noe vondt og du gjorde narr

Anonymkode: 3fd67...f32

Jeg trodde helt oppriktig at vi hadde en humoristisk og «erten» tone. Jeg opplevde han som en som tok den type humor. Vanligvis leser jeg folk godt, men her tråkket jeg åpenbart på feil tå. 
 

Det sjukeste var at jeg ikke tok reaksjonen hans heller. Jeg trodde han spøkte, fordi det ble så absurd. Så jeg prøvde å le det bort, og det gjorde det jo bare enda mer aggressivt.

Anonymkode: 09e94...058

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg vil kalle det date, men jeg var på kino med ei jeg hadde kommet i kontakt med på nettby eller noe. Hun tastet på mobilen hele filmen, sa ingenting, ville absolutt ikke at jeg skulle kjøre henne hjem etterpå, og fortsatte å sende masse meldinger på nettby i etterkant. Det er sjelden jeg blokkerer folk, men det der var rart. 

Anonymkode: 77126...270

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden jeg datet, men jeg kom på en historie om en kar jeg møtte på Sukker. Vi var begge i 30-40 årene. Vi pratet litt frem og tilbake et par uker. Jeg synes han virket reflektert og ålreit, men ikke mer enn det. Han var litt rar med at han først var frempå og sa at han ville møtes, for så å trekke det tilbake som om det var min ide å møtes. Jeg var ikke så ivrig, så jeg sa bare ok til å ikke møtes og avsluttet praten. Men så tok han tråden opp igjen og ville møtes. Jeg var litt nysgjerrig, så jeg gikk med på å møtes for en kopp kaffe på en kafe. På profilbildet han hadde var han høy, slank, velkledd og med masse brunt hår. Da han kom så var han fremdeles høy og velkledd, men hadde litt mage og grått hår. Så profilbildet var nok litt gammelt, men likevel ganske innafor. 
Vi gikk på en kafé og kjøpte et par kopper kaffe. Og så satte han i gang med tidenes «forhør»... Jeg husker ikke alle spørsmålene, men har noen eksempler:

- hvorfor det ble slutt med eksen som jeg hadde ett barn med

- hva jeg tenkte om å bli bonusmor

- mine fremtidsplaner og karriereplaner

Disse spørsmålene kom 1 minutt etter at jeg hadde møtt mannen! Jeg drakk opp koppen med kaffe, takket for meg og gikk. Det var lange 40 minutter...!!! 

 

 

Anonymkode: 0e9e2...eae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke meg, men en venninne måtte nylig redde en fyr som hadde knekt nøkkelen i låsen til baderomsdøra ved å sage han ut med brødkniv. Litt voldsom andredate vil jeg påstå. 

Anonymkode: 430ea...566

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg har skrevet i denne tråden før, men orker ikke lese gjennom 89 sider for å sjekke.

Traff en fyr over nettet som jeg chatta med og vi ble enige om å møtes (bodde i samme by). Vi gikk på en pub og tok et par øl. Vi hadde èn felles interesse så vi pratet litt om den. Utenom det så hadde vi ingenting å snakke om, praten gikk tregt og det var mye pinlig stillhet. 

I det vi skulle gå hver for oss så spurte han om vi kunne treffes igjen. Jeg kunne ikke begripe at han kunne være interessert i et nytt møte når vi så tydelig ikke hadde noe å prate om. Det ble med den ene daten.

Anonymkode: 6e664...bf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 9.28):

Ikke meg, men en venninne måtte nylig redde en fyr som hadde knekt nøkkelen i låsen til baderomsdøra ved å sage han ut med brødkniv. Litt voldsom andredate vil jeg påstå. 

Anonymkode: 430ea...566

Haha de fikk vel i det minste noe å prate om 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en fyr, så viste det seg at han var 179 høy 😱 For å toppe det hele måtte jeg betale for min egen kaffe!

Anonymkode: ff534...849

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...