Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 2/15/2019 at 10:57 PM, AnonymBruker said:

Min verste date må uten tvil være med en tysker jeg matchet med på Tinder. Dette er noen år siden. Jeg hadde nettopp flyttet til Spania på utveksling og ensom som jeg var lastet jeg ned Tinder rimelig kjapt. Matchet så med denne tyskeren, la oss kalle han Georg, og etter 2 dager ba han meg med på date. 

Vi møttes på en bar. Allerede da jeg traff han syntes jeg det var noe rart med han. Jeg fikk liksom ikke blikkontakt. Vi satte oss ned og han gikk bort til baren for å kjøpe øl. Han kom så med ølen og vi ble sittende og småsnakke i kanskje 3 minutter. Fikk ikke blikkontakt mens vi snakket heller. 

Så fikk han en telefonsamtale og gikk ut av baren. Jeg ble sittende der i kanskje 15 minutter før jeg gikk ut. Fant han ikke. Plutselig kom 3 gutter mot meg og spurte om jeg var på date med denne tyskeren. Jeg sa jo det var jeg, men han bare forsvant. De humret litt og sa noe sånn "Ja, nei sånn er Georg". Jeg ble stående der, veldig forvirret og ville bare gå hjem. De 3 vennene tilbydde meg å kjøre meg hjem. Var ung og dum og syntes det var i orden. I det vi satte oss i bilen kom Georg stormende og begynte å hamre på bilvinduet... Har aldri vært så redd i hele mitt liv! NÅ fikk vi blikkontakt og øynene hans var helt røde og ville. 

Heldigvis for meg var de vennene hyggelige. De kjørte meg hjem og ikke noe mer enn det. Lurer fremdeles på hva som feilte denne Georg..

Anonymkode: 3f1a7...757

Jeg lo høyt 😂 

Anonymkode: 19f31...d13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt ifra en av de verste, men hadde en rar date for noen mnd siden. Han klarte ikke sitte stille og prate, og forsvant flere ganger så jeg ble sittende alene med maten. Han skyldte på at det var fordi jeg var så rolig og stille, at han nesten begynte å lure på om jeg var normal (For den smalt fra rett kjeft du 😂). Dagen etter sendte han melding at han ikke følte kjemi og var litt misfornøyd med enkelte ting, jeg svarte at det er heeelt ok og ha en god dag. Hadde glemt han bort før han plutselig sender en ny melding noen uker senere at han ikke håper jeg ble såret av siste melding, men at han virkelig ikke har noe ønske om ny date!

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 19f31...d13

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg var på date i dag og hele greia ble bare rar. Vi gikk rundt en øy i nærheten av der jeg bor. Det er et populært område med gode / brede stier. Etter et lites tykke sier hun bare" jeg skal være ærlig og går tilbake". Jeg var litt "wtf?!" men så snudde hun og gikk tilbake der vi kom fra uten å si noe mer.

Anonymkode: a3f8a...48b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var hennes måte å avslutte noe som ikke var aktuelt for henne, slik at hun slapp å avvise selv.

Anonymkode: dea8f...dd1

Kanskje lese HELE innlegget først. Så slipper vi andre å høre på sånne ekstremt gode « gullkorn».

Anonymkode: 7fa53...5f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date i dag og hele greia ble bare rar. Vi gikk rundt en øy i nærheten av der jeg bor. Det er et populært område med gode / brede stier. Etter et lites tykke sier hun bare" jeg skal være ærlig og går tilbake". Jeg var litt "wtf?!" men så snudde hun og gikk tilbake der vi kom fra uten å si noe mer.

Anonymkode: a3f8a...48b

Tror ikke hun vet hva "være ærlig" betyr😂😂😂 good riddance

Anonymkode: 0adb2...709

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date på en kafe’ for mange år siden med en fyr jeg møtte på Nettby.

Trivelig fyr og god kjemi med en gang. Vi pratet som gamle venner og jeg ble mer og mer betatt. Men, når klokken nærmet seg 20 på kvelden sa han at daten var over fordi han NESTE date hadde kommet og ventet på han lengre inne i lokalet.

Noen uker senere fikk jeg en mld om at jeg skulle få sjangs på date nr 2 med han da han ikke greide å bestemme seg hvem han ville ha. 
Jeg takket pent nei og fikk noen stygge meldinger tilbake. 

Anonymkode: e4efb...bc4

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke hun vet hva "være ærlig" betyr😂😂😂 good riddance

Anonymkode: 0adb2...709

Det er det jeg også tenker.

Anonymkode: a3f8a...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på en date på en kafe’ for mange år siden med en fyr jeg møtte på Nettby.

Trivelig fyr og god kjemi med en gang. Vi pratet som gamle venner og jeg ble mer og mer betatt. Men, når klokken nærmet seg 20 på kvelden sa han at daten var over fordi han NESTE date hadde kommet og ventet på han lengre inne i lokalet.

Noen uker senere fikk jeg en mld om at jeg skulle få sjangs på date nr 2 med han da han ikke greide å bestemme seg hvem han ville ha. 
Jeg takket pent nei og fikk noen stygge meldinger tilbake. 

Anonymkode: e4efb...bc4

Hahahaha kastet ikke bort tiden han der! Folk 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på en date på en kafe’ for mange år siden med en fyr jeg møtte på Nettby.

Trivelig fyr og god kjemi med en gang. Vi pratet som gamle venner og jeg ble mer og mer betatt. Men, når klokken nærmet seg 20 på kvelden sa han at daten var over fordi han NESTE date hadde kommet og ventet på han lengre inne i lokalet.

Noen uker senere fikk jeg en mld om at jeg skulle få sjangs på date nr 2 med han da han ikke greide å bestemme seg hvem han ville ha. 
Jeg takket pent nei og fikk noen stygge meldinger tilbake. 

Anonymkode: e4efb...bc4

Jeg er imponert over at han trodde dette skulle være ok for deg, han var jo ærlig og alt, men Herregud 😅

 

Har min egen date fra nettby, var 17 år og på date med en som var 22, det viste seg at han egentlig var 32, men han turte ikke å si det fordi vi hadde så god tone og så mye til felles, at mine "aldersfordommer" ville ødelegge det. Dette fortalte han meg på kjøretur i bilen hans, som skulle vise seg å være daten (heldigvis ikke min siste ever, utrolig nok) der han etter det ikke sa ETT ord resten av turen. Vi kjørte rundt en stund, han kjørte meg hjem og sa dette må vi gjøre igjen. Fikk masse stygge meldinger når jeg skrev til ham at jeg egentlig ikke ville treffes mer, sjarmerende type! 

Anonymkode: e5267...e86

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann med mikropenis. Sier vel alt. Og da mener jeg ikke 10 cm, men like liten som min lillefinger (sikkert 5-6 cm).

Anonymkode: ef32e...e2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ONS, gjør vanligvis ikke slikt men det hender jo når man ikke finner daten sin interessant. Han virket helt normalt og vi snakket greit helt til han hintet hele tiden at han ville drikke alkohol. Han mente han er best i sengen når han får seg i det, men jeg bare ga han fordi han ville ikke holde kjeft med det. For å si det mildt, det var vel verken en bra opplevelse eller noe interesse fra meg å møte han igjen.

Anonymkode: ef32e...e2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg begynte å bli litt småbetatt av en fyr jeg datet, og en kveld ville han ta meg med ut på en øl. Jeg takket ja og gledet meg. Husker jeg tok meg en lang joggetur den dagen, sminket meg, krøllet håret, fant frem en nyinnkjøpt kjole og følte meg såå fin! 

Vi pratet mye den kvelden, danset og alt var fint. Følte vi fikk en veldig bra connection. Satte oss ned et øyeblikk og da gikk det en fyr forbi bordet vårt som daten min kjente. Denne fyren bøyde seg ned mot han og sa "jeg har sett deg med bedre, *navn på daten min*" og nikket bort mot meg, før han klappet han på skuldera og gikk videre. 

Han sa det så høyt at det var helt åpenbart at det var meningen jeg skulle høre det. Jeg ble skikkelig utilpass og følte meg plutselig som en søppel haug, og det verste syns jeg egentlig var at daten min ikke svarte han tilbake, irettesatte han eller noe. Han ble bare flau, og begynte å snakke om noe annet. Ble ikke så mye mer kontakt mellom oss etter det, ting døde ut. Trist, for jeg likte han som sagt godt. 

Vet ikke hvorfor, men den hendelsen der ga selvtilliten min en ordentlig knekk. Begynte å tenke at jeg var fæl, hvor mye penere alle andre er osv. Å få slengt midt i trynet at du er stygg, er ikke noe jeg trodde jeg skulle få oppleve i mitt voksne liv. Måtte i tillegg ta samme buss som denne kompisen hans hver dag i et halvt år etterpå så jeg ble påmint den kjipe hendelsen hver eneste dag. 

Anonymkode: 91f8d...342

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 91f8d...342

Du fortjener bedre! 🖤 Det minste han kunne ha gjort var å forsikre deg om at det ikke var sant. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg var 21, så skulle jeg møte en dame jeg hadde pratet med på tinder, og etter 1 uke der vi hadde chattet etc, så ville hun omsider bli med på date. Men hun virket skeptisk, og spurte meg om jeg var til å stole på, at jeg ikke bare ville ha henne til sengs osv. Det var ikke planen min heller, og det fortalte jeg jo. Men når jeg kom på daten og fikk hilst og vi satt oss, kom BROREN hennes etter 2 min og satte seg med oss. Og hele daten gikk ut på at Broren "angrep" meg og fortalte om alle eksene som hadde vært jævlig med henne, og at han skulle slå meg ned om jeg rørte henne osv. Det var helt sinnsykt, jeg var så glad når jeg kom meg hjem. 

Anonymkode: 4fd06...52a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Eller ei som sa hun ville ha snille menn men endte opp med en utro kødd🙃

Anonymkode: 12e6a...c84

Ja menn er flinke til å fake at de er snille.

Anonymkode: 91490...779

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynte å bli litt småbetatt av en fyr jeg datet, og en kveld ville han ta meg med ut på en øl. Jeg takket ja og gledet meg. Husker jeg tok meg en lang joggetur den dagen, sminket meg, krøllet håret, fant frem en nyinnkjøpt kjole og følte meg såå fin! 

Vi pratet mye den kvelden, danset og alt var fint. Følte vi fikk en veldig bra connection. Satte oss ned et øyeblikk og da gikk det en fyr forbi bordet vårt som daten min kjente. Denne fyren bøyde seg ned mot han og sa "jeg har sett deg med bedre, *navn på daten min*" og nikket bort mot meg, før han klappet han på skuldera og gikk videre. 

Anonymkode: 91f8d...342

Høres ut som han mobber denne mannen til vanlig og forsøkte sabotere for han. Det fungerte. Mannen du var på date med ble sannsynligvis plaget av denne fyren regelmessig og turte ikke si imot. Tror nok han forsøkte ødelegge for mannen og du ble bare tilfeldig offer. Han hadde sagt det samme uansett hvem som satt der

Anonymkode: 69e35...3f3

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Rowan said:

Du fortjener bedre! 🖤 Det minste han kunne ha gjort var å forsikre deg om at det ikke var sant. 

Takk ❤️ 

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som han mobber denne mannen til vanlig og forsøkte sabotere for han. Det fungerte. Mannen du var på date med ble sannsynligvis plaget av denne fyren regelmessig og turte ikke si imot. Tror nok han forsøkte ødelegge for mannen og du ble bare tilfeldig offer. Han hadde sagt det samme uansett hvem som satt der

Anonymkode: 69e35...3f3

Det kan faktisk godt hende, har ikke tenkt på det. Men uansett er jeg ikke interessert i å være i forhold med noen som ikke reagerer når noe sånt blir sagt. 

Anonymkode: 91f8d...342

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️ 

Det kan faktisk godt hende, har ikke tenkt på det. Men uansett er jeg ikke interessert i å være i forhold med noen som ikke reagerer når noe sånt blir sagt. 

Anonymkode: 91f8d...342

Nei, mobbeoffere er tafatte 

Anonymkode: b1ce8...444

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️ 

Det kan faktisk godt hende, har ikke tenkt på det. Men uansett er jeg ikke interessert i å være i forhold med noen som ikke reagerer når noe sånt blir sagt. 

Anonymkode: 91f8d...342

Skjønner jeg godt! 

I ungdommen traff jeg en fyr som likte meg godt og inviterte meg på noe greier i skauen med masse andre ungdommer. Hans bestevenn hilser og sier HØYT: Hu så mye bedre ut på bilder! Gutten jeg var med fnyste av han, la handa over skuldrene mine og førte meg bort mens han sa det ikke var sant og at jeg var kjempefin. Og dette var en 16åring!!

Morsomt minne å tenke tilbake på, har aldri tenkt på det etter det skjedde før nå😁

Anonymkode: 0adb2...709

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg begynte å bli litt småbetatt av en fyr jeg datet, og en kveld ville han ta meg med ut på en øl. Jeg takket ja og gledet meg. Husker jeg tok meg en lang joggetur den dagen, sminket meg, krøllet håret, fant frem en nyinnkjøpt kjole og følte meg såå fin! 

Vi pratet mye den kvelden, danset og alt var fint. Følte vi fikk en veldig bra connection. Satte oss ned et øyeblikk og da gikk det en fyr forbi bordet vårt som daten min kjente. Denne fyren bøyde seg ned mot han og sa "jeg har sett deg med bedre, *navn på daten min*" og nikket bort mot meg, før han klappet han på skuldera og gikk videre. 

Han sa det så høyt at det var helt åpenbart at det var meningen jeg skulle høre det. Jeg ble skikkelig utilpass og følte meg plutselig som en søppel haug, og det verste syns jeg egentlig var at daten min ikke svarte han tilbake, irettesatte han eller noe. Han ble bare flau, og begynte å snakke om noe annet. Ble ikke så mye mer kontakt mellom oss etter det, ting døde ut. Trist, for jeg likte han som sagt godt. 

Vet ikke hvorfor, men den hendelsen der ga selvtilliten min en ordentlig knekk. Begynte å tenke at jeg var fæl, hvor mye penere alle andre er osv. Å få slengt midt i trynet at du er stygg, er ikke noe jeg trodde jeg skulle få oppleve i mitt voksne liv. Måtte i tillegg ta samme buss som denne kompisen hans hver dag i et halvt år etterpå så jeg ble påmint den kjipe hendelsen hver eneste dag. 

Anonymkode: 91f8d...342

Husker jeg satt med daten min på fest, og en «kompis» av han kom bort og sa «det er jo hu alle sier er så jævelig stygg» mens han pekte på meg. Det var ydmykende og fælt, forstår deg godt. Men vil likevel si at jeg vet det ikke var sant, for daten fortalte i ettertid at mange kompiser var misunnelig på at han datet meg, og en av de som hadde sagt at jeg var stygg, løs osv til han bak min rygg hadde prøvd seg på meg og fått avslag noen uker før. Det er ikke bare jenter som kan være utspekulerte mens menn er chill og ærlige. Jeg tipper at hadde du faktisk vært mindre pen hadde ikke han fyren sagt noe. Og daten din var veik og lite omtenksom ja.

Anonymkode: 19f31...d13

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...