Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tinder date i Desember. 
Vi snakket sammen i kanskje 3-4 mnd på tinder og snap. For jeg vil helst luke ut idioter og vil kun gi menn som virkelig bryr seg en sjanse. Orker ikke noe tull! Derfor bruker jeg unormalt lang tid på å bli kjent før vi møtes. gjelder alle fra Tinder.

Vi avtalte tid og sted, alt var hans ideer (avslo alle mine, greit nok for meg). Bussen hans skulle være fremme ca 16.30. Jeg var fremme 16.15, så ble et kvarter å vente. Null problem. Været var dårlig, snøstorm og kuldegrader. Et kvarter er lenge i kulden, men ok. Vi snakket sammen jevnlig på snapchat hele dagen og frem til 16.30. Jevnlig oppdateringer om hvor han er, han er i rute sier han flere ganger. Bussen hans stopper 2 min unna der jeg sto å ventet og han viste når jeg kom dit og hvor jeg sto. 
Klokken 16.30 kommer og jeg ser bussen hans kjøre forbi meg. Nå er han på vei tenker, men han dukker ikke opp. Jeg sender snap melding og spør hvor han er etter 5 min. Ingen svar. 10 min, ingen svar. 15 min, ingen svar. 
Halvtime på overtid "Er på vei" fikk jeg til svar. Ooook tenkte jeg, hva faen. For bussen han liksom satt på kjørt jo forbi meg for en evighet siden. 

17:20 kommer han. Jeg sto i over en time i kuldegrader og snøstorm. Jeg var våt inn til skinnet, jeg frøs så mye at jeg klarte ikke å tenke klart. Han sa bare fort og enkelt at han ombestemte seg og tok en senere buss.
Han hadde da sittet i 45 min og skreiv på chatten uoppfordret ting som "på vei til bussen, venter på bussen, sitter på bussen, kjørt forbi x, snart fremme" etc, som da tydelig var ren løgn. Why?! 

Vi skulle på en restaurant (fancier enn Egon men i samme prisklasse ca), så vi gikk mot restauranten, men han ombestemte seg på vei dit. For plutselig gikk han inn på Mcdonalds! Dit skulle vist vi, for han gikk bare inn, fant plass og slang fra seg jakken sin og ba meg om å passe på bordet. Så gikk han for å bestille seg mat. Og jeg sto der i døren som en IQ løs potet og tenkte "HVA FAEN SKJER NÅ?!". 

Praten gikk relativt greit under "middagen" og jeg prøvde å glemme alt det som hadde skjedd. For å gi han en sjanse. Samtidig ønsket jeg ikke å gi for mye av meg selv, for han hadde ødelagt ganske mye allerede. Så jeg passet på å få han til å prate mest mulig om seg selv. Null problem, for jeg fikk null spørsmål i retur, tror ikke han stilte meg et eneste spørsmål. Ikke noe "enn du da?" når jeg spurte han om noe. 
Så fort han var ferdig med å spise, husk jeg måtte vente ved bordet på han mens han bestilte og ventet på sin mat. Så han var halvveis ferdig når jeg satt meg ned for å spise. Så når han var ferdig så var vi ferdig. jeg var ikke ferdig! Måtte slenge fra meg maten og nesten løpe etter han. 
I sentrum (2 min unna, rett rundt hjørnet av mcdonalds) så var det julemarked fortsatt, så jeg foreslo vi kunne rusle litt der og se på bodene. Det var kor som sang julesanger og ganske lite folk med tanke på at det var helg. Snøstormen hadde gitt seg og det var normal snøvær, så det hadde jo vært fint å rusle litt rundt å prate videre. Normalt er det kaos der, men pga stormen så var det få folk og bare koselig stemning. 

"Bussen min går om 5 min, må løpe. Snakkes". Det er en buss som går hvert 10. minutt. 
Så dro han bare. 

Rareste daten EVER! 

Jeg tror vi seriøst satt i 15-20 min og spiste også var det over. Surt med tanke på den timen jeg sto ute å frøs! Verste er at vi snapper fortsatt, men jeg har ingen planer om å møte han igjen. Venter bare på at han skal gå lei og slette meg, for jeg tørr ikke å slette han fra snap. 
Han har spurt om vi skal møtes igjen men jeg ignorerer spørsmålet. Verken sagt ja eller nei. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi seriøst satt i 15-20 min og spiste også var det over. Surt med tanke på den timen jeg sto ute å frøs! Verste er at vi snapper fortsatt, men jeg har ingen planer om å møte han igjen. Venter bare på at han skal gå lei og slette meg, for jeg tørr ikke å slette han fra snap. 

Historien viser hvorfor det kan være lurt å ta dates ganske raskt for å luke ut de useriøse og / eller de som er dårlig match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Måneskinn skrev:

visste jeg burde skrevet det i stad - men har nevnt det i andre datingtråder: jeg er VELDIG nøye på at alle bildene mine skal være nye. Ingen av bildene mine har noen gang vært mer enn 4-5 mnd gamle. Jeg bruker aldri filter eller fotoshop av noe slag -  jeg  har t.o.m en bekjent som er fotograf som har tatt bilder av meg. Mye mer enn jeg kan si for mange av de mannfolka jeg har møtt (og som jeg har hørt om fra venninner) 

så den slags bastante uttaleser du kommer med skal jeg ha meg frabedt! 

Ikke bastant,egentlig bare ekstremt logisk å anta at noe er rart med bildene dine. Altså 3 menn har investert masse tid i å chatte med deg, sette av tid til treff, pynte seg opp, og dra gud-vet-hvor-langt for å treffe deg, også løper de andre veien når de ser deg.
FØR du har sagt et ord. Meget enkel deduksjon tilsier at de så en person som de ikke forventet å se.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Historien viser hvorfor det kan være lurt å ta dates ganske raskt for å luke ut de useriøse og / eller de som er dårlig match.

Vi snakket sammen i nesten et halv år på forhånd. Det er jo da man forstår om det er dårlig match eller ei. 
Han kom, spiste og gikk. Han stilte null spørsmål og hele samtalen gikk bare 1 vei. Så forstår ikke helt kommentaren din. For å finne ut om noen er en dårlig match så må man bli kjent først. Og det gjorde vi. Alt gikk jo skeis lenge før han møtte opp. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så forstår ikke helt kommentaren din. For å finne ut om noen er en dårlig match så må man bli kjent først

6 måneder med tasting var bortkastet da han "...kom, spiste og gikk. Han stilte null spørsmål og hele samtalen gikk bare 1 vei.". Hadde du truffet han etter kanskje et par uker og innsett hvor dårlig match dere var kunne du spart deg for alle månedene og heller funnet deg noen som var verdt å bruke tiden på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, padawan skrev:

6 måneder med tasting var bortkastet da han "...kom, spiste og gikk. Han stilte null spørsmål og hele samtalen gikk bare 1 vei.". Hadde du truffet han etter kanskje et par uker og innsett hvor dårlig match dere var kunne du spart deg for alle månedene og heller funnet deg noen som var verdt å bruke tiden på. 

har ikke noe imot å bruke tid. heller det enn å møte drittsekker eller noen som absolutt ikke passer meg. F.eks nekter å flytte til byen og vil bo på landet. Uaktuelt, rasist eller andre fordommer, uaktuelt. Vil ikke ha barn, uaktuelt. Har barn fra før, uaktuelt. Liberale holdninger rundt narkotika også det som røykes, uaktuelt. 
Det viktigste er at vi ønsker det samme og like verdier og holdninger. Det finner man ut ved å snakke sammen. 
Det som er lettest å luke vekk ved å snakke lenge, er menn som er useriøse og som bare er ute etter sex. 

Det at han var så sær har ikke så mye med match å gjøre. Alt annet var jo riktig. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, padawan said:

6 måneder med tasting var bortkastet da han "...kom, spiste og gikk. Han stilte null spørsmål og hele samtalen gikk bare 1 vei.". Hadde du truffet han etter kanskje et par uker og innsett hvor dårlig match dere var kunne du spart deg for alle månedene og heller funnet deg noen som var verdt å bruke tiden på. 

Enig. Vil heller møtes fort og sjekke om det er en match i virkeligheten også, ikke bare per tekst. Er det det kan man jo tekste og bli kjent videre, og date litt også.

Anonymkode: 86237...ac1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakket sammen i nesten et halv år på forhånd. Det er jo da man forstår om det er dårlig match eller ei. 
Han kom, spiste og gikk. Han stilte null spørsmål og hele samtalen gikk bare 1 vei. Så forstår ikke helt kommentaren din. For å finne ut om noen er en dårlig match så må man bli kjent først. Og det gjorde vi. Alt gikk jo skeis lenge før han møtte opp. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Hvis alt gitt skeis lenge før dere møttes .... så har jo virkelig taktikken din bare slått feil: hvorfor møte noen det har gått feil med? 

Virker som du var misforstått dating når du vil deg så vondt at du ikke går hjem før du har ventet i kulda så lenge at du ikke tenker klart, for en date du vet det allerede var gått skeis med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 21.53, Stiigen skrev:

Ikke bastant,egentlig bare ekstremt logisk å anta at noe er rart med bildene dine. Altså 3 menn har investert masse tid i å chatte med deg, sette av tid til treff, pynte seg opp, og dra gud-vet-hvor-langt for å treffe deg, også løper de andre veien når de ser deg.
FØR du har sagt et ord. Meget enkel deduksjon tilsier at de så en person som de ikke forventet å se.

ja her var det mye synsing... 

Hvor lang tid vi hadde snakket sammen på forhånd vet du ingenting om.  De hadde faktisk ikke pyntet seg så veldig,en av dem kom i treningstøy og meget slitte sneakers,  alle bodde i samme by som meg på den tida. Så maks reisetid for alle den gangen var 20-30 min. Ikke så langt det, i min bok. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Men, når det samme skjer gang på gang og fellesnevneren er deg så ville hvert fall jeg lurt. 3 stk har rømt av å se deg i virkeligheten, men de er problemet alle 3? Hvor mange ganger skal det skje før du ser det de ser?

nei, vi får vel bare konkludere med at jeg er stygg da....  jeg kan da ikke endre sånn på mitt utseende. Det er jo flertallet som har likt meg, men det var da heller ikke poenget eller ideen med tråden??  sier heller ikke at de er problemet - jeg sier bare hva som skjedde tre ganger. Skal man ikke dele uten å få kritikk her inne?? 

Endret av Måneskinn
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2020 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Tinder date i Desember. 
Vi snakket sammen i kanskje 3-4 mnd på tinder og snap. For jeg vil helst luke ut idioter og vil kun gi menn som virkelig bryr seg en sjanse. Orker ikke noe tull! Derfor bruker jeg unormalt lang tid på å bli kjent før vi møtes. gjelder alle fra Tinder.

Vi avtalte tid og sted, alt var hans ideer (avslo alle mine, greit nok for meg). Bussen hans skulle være fremme ca 16.30. Jeg var fremme 16.15, så ble et kvarter å vente. Null problem. Været var dårlig, snøstorm og kuldegrader. Et kvarter er lenge i kulden, men ok. Vi snakket sammen jevnlig på snapchat hele dagen og frem til 16.30. Jevnlig oppdateringer om hvor han er, han er i rute sier han flere ganger. Bussen hans stopper 2 min unna der jeg sto å ventet og han viste når jeg kom dit og hvor jeg sto. 
Klokken 16.30 kommer og jeg ser bussen hans kjøre forbi meg. Nå er han på vei tenker, men han dukker ikke opp. Jeg sender snap melding og spør hvor han er etter 5 min. Ingen svar. 10 min, ingen svar. 15 min, ingen svar. 
Halvtime på overtid "Er på vei" fikk jeg til svar. Ooook tenkte jeg, hva faen. For bussen han liksom satt på kjørt jo forbi meg for en evighet siden. 

17:20 kommer han. Jeg sto i over en time i kuldegrader og snøstorm. Jeg var våt inn til skinnet, jeg frøs så mye at jeg klarte ikke å tenke klart. Han sa bare fort og enkelt at han ombestemte seg og tok en senere buss.
Han hadde da sittet i 45 min og skreiv på chatten uoppfordret ting som "på vei til bussen, venter på bussen, sitter på bussen, kjørt forbi x, snart fremme" etc, som da tydelig var ren løgn. Why?! 

Vi skulle på en restaurant (fancier enn Egon men i samme prisklasse ca), så vi gikk mot restauranten, men han ombestemte seg på vei dit. For plutselig gikk han inn på Mcdonalds! Dit skulle vist vi, for han gikk bare inn, fant plass og slang fra seg jakken sin og ba meg om å passe på bordet. Så gikk han for å bestille seg mat. Og jeg sto der i døren som en IQ løs potet og tenkte "HVA FAEN SKJER NÅ?!". 

Praten gikk relativt greit under "middagen" og jeg prøvde å glemme alt det som hadde skjedd. For å gi han en sjanse. Samtidig ønsket jeg ikke å gi for mye av meg selv, for han hadde ødelagt ganske mye allerede. Så jeg passet på å få han til å prate mest mulig om seg selv. Null problem, for jeg fikk null spørsmål i retur, tror ikke han stilte meg et eneste spørsmål. Ikke noe "enn du da?" når jeg spurte han om noe. 
Så fort han var ferdig med å spise, husk jeg måtte vente ved bordet på han mens han bestilte og ventet på sin mat. Så han var halvveis ferdig når jeg satt meg ned for å spise. Så når han var ferdig så var vi ferdig. jeg var ikke ferdig! Måtte slenge fra meg maten og nesten løpe etter han. 
I sentrum (2 min unna, rett rundt hjørnet av mcdonalds) så var det julemarked fortsatt, så jeg foreslo vi kunne rusle litt der og se på bodene. Det var kor som sang julesanger og ganske lite folk med tanke på at det var helg. Snøstormen hadde gitt seg og det var normal snøvær, så det hadde jo vært fint å rusle litt rundt å prate videre. Normalt er det kaos der, men pga stormen så var det få folk og bare koselig stemning. 

"Bussen min går om 5 min, må løpe. Snakkes". Det er en buss som går hvert 10. minutt. 
Så dro han bare. 

Rareste daten EVER! 

Jeg tror vi seriøst satt i 15-20 min og spiste også var det over. Surt med tanke på den timen jeg sto ute å frøs! Verste er at vi snapper fortsatt, men jeg har ingen planer om å møte han igjen. Venter bare på at han skal gå lei og slette meg, for jeg tørr ikke å slette han fra snap. 
Han har spurt om vi skal møtes igjen men jeg ignorerer spørsmålet. Verken sagt ja eller nei. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Er jo ekstra spesielt siden dere har hatt kontakt i flere måneder før dere møttes. Hvis han virket normal før det fysiske møtet, er det jo mulig det kan dreie seg om sjenanse, nervøsitet, en form for sosial angst eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ti10 skrev:

Er jo ekstra spesielt siden dere har hatt kontakt i flere måneder før dere møttes. Hvis han virket normal før det fysiske møtet, er det jo mulig det kan dreie seg om sjenanse, nervøsitet, en form for sosial angst eller noe.

Jeg synes ikke at det er en god unnskyldning. Jeg er selv veldig sjenert og har hatt sosial angst, men ville aldri oppført meg sånn.

Jeg ville nok ha sagt fra til han at det er uakseptabelt å ikke si fra om at man blir sen og at det er normal folkeskikk å vente til andre har spist opp maten sin. Jeg ville bare ha latt han gå om jeg ikke var ferdig å spise. Spørs om han hadde kommet tilbake i det hele tatt.

Skjønner at det er kjipt med slike opplevelser, men jeg er egentlig enig i at man bør møtes relativt raskt.

Anonymkode: 7eb63...9f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste daten? Hun var ganske pen egentlig, men strødde om seg masse ting angående tidligere xer, snakket mye om den siste ovenfor meg som ikke viste en dritt om henne. Helt utrolig at det er mulig å gjøre noe slikt. Hun digget å snakke om seg selv og alt hun ikke likte, stilte jeg et spørsmål avbrøt hun meg mitt i en setning. Til slutt gav jeg bare opp, men var høflig og full førte seansen med henne. Men noe videre var totalt uaktuelt. Det var ikke en eneste ting som matchet. Hun ville treffes på nytt, men jeg bare skygget langt unna. Hun trakterte alt som heter datingsteder virket det også som, toppet driten med å sende melding til meg som tydeligvis var myntet på en annen mann. Da blokkerte jeg hele kvinnemennesket. Fysj at det er mulig! Stakkars den mannen som innleder noe med det kvinnemennesket.

Anonymkode: d383b...805

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/19/2020 at 7:38 PM, AnonymBruker said:

 

Jeg tror vi seriøst satt i 15-20 min og spiste også var det over. Surt med tanke på den timen jeg sto ute å frøs! Verste er at vi snapper fortsatt, men jeg har ingen planer om å møte han igjen. Venter bare på at han skal gå lei og slette meg, for jeg tørr ikke å slette han fra snap. 
Han har spurt om vi skal møtes igjen men jeg ignorerer spørsmålet. Verken sagt ja eller nei. 

Anonymkode: 2efb6...8a3

Du tør ikke slette fyren fra snap?🤔 Han løy deg opp i trynet om at han var på vei, lot deg stå å vente i regn og blåst, han stakk mens du var halveis i middagen din - og likevel snapper dere enda, selv om du ikke har planer om å møte han igjen? Altså..du slår meg som veldig ensom og tar det du får (selv om han var idiot mot deg). Så er du ganske tiltaksløs som fremdeles chatter med han. Men, kanskje dere ender opp sammen likevel. Ingen av dere gidder å treffe hverandre men koser dere med chat fordetom. 

Anonymkode: 121d6...3a1

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den verste daten? Hun var ganske pen egentlig, men strødde om seg masse ting angående tidligere xer, snakket mye om den siste ovenfor meg som ikke viste en dritt om henne. Helt utrolig at det er mulig å gjøre noe slikt. Hun digget å snakke om seg selv og alt hun ikke likte, stilte jeg et spørsmål avbrøt hun meg mitt i en setning. Til slutt gav jeg bare opp, men var høflig og full førte seansen med henne. Men noe videre var totalt uaktuelt. Det var ikke en eneste ting som matchet. Hun ville treffes på nytt, men jeg bare skygget langt unna. Hun trakterte alt som heter datingsteder virket det også som, toppet driten med å sende melding til meg som tydeligvis var myntet på en annen mann. Da blokkerte jeg hele kvinnemennesket. Fysj at det er mulig! Stakkars den mannen som innleder noe med det kvinnemennesket.

Anonymkode: d383b...805

Kanskje det var hennes måte å avslutte noe som ikke var aktuelt for henne, slik at hun slapp å avvise selv.

Anonymkode: dea8f...dd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde snakket en stund med en fyr på nettet, var nysingel og ble revet med av hans stormende interesse. Vi bodde langt fra hverandre så vi avtalte at jeg skulle komme og være hos han i helgen. Ifølge våre samtaler hadde vi veldig mye til felles i livet og vi hadde avtalt at vi skulle gå ut sammen og danse, noe vi begge var veldig glade i. Han hadde invitert noen venner, kun menn, til vorspiel hos seg, noe jeg syns var litt merkelig.  Mens jeg var på badet og stelte meg ferdig, viste han noen lettkledde bilder av meg som jeg hadde vært dum nok til å sende han, og de lå oppe på pcen når jeg kom inn igjen, noe som gjorde meg både flau og brydd og jeg burde tatt hintet allerede da. Så går vi på byn da, jeg hadde pyntet meg for å gå ut for å danse og han drar oss med på en skikkelig brun pub der folk satt i grilldress og røykte rullings, det var stamstedet hans der han var hver helg... Absolutt ikke min type sted i det hele tatt. Jeg følte meg jo som en påfugl der jeg gikk stasjet opp for et mer hipt dansested. I tillegg forsvant han og snakket med masse venner, jeg sto igjen alene og kjente ingen. Ene kameraten hans tok synd i meg, sammen med bartenderen, så de snakket med meg og fikk meg til å føle meg litt mindre lost. Så når utestedet stenger så blir daten kjempe sjalu og begynner og krangle med meg og påstår at jeg heller vil være med kompisen hans hjem enn han siden jeg har flørtet med han hele kvelden. Dessverre kunne jeg ikke dra fra stedet, kjente ingen, var i en fremmed by og ingen tog gikk før dagen etter til flyplassen slik at jeg kunne komme meg hjem. 
På ett eller annet vis så ble vi venner igjen og merkelig nok datet jeg fyren en liten stund. Jeg kan skylde på at jeg hadde ekstremt dårlig selvtillit på den tiden og fyren var både eldre og manipulerende.

Når det kom til at jeg skulle dumpe han, så mente han at jeg ikke kunne dumpe han over telefon, sms, messenger, jeg måtte komme og være hos han en helg for at jeg skulle bevise for han at det virkelig var det jeg ville. Det takket jeg heldigvis nei til så det ble slutt mellom oss, jeg brukte ca like lang tid på å dumpe han som jeg hadde vært sammen med han.. 
Etter den historien la jeg dating på hyllen i mange år og gikk singel i nesten 10 år..

 

Anonymkode: fbcf0...da4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.2.2020 den 21.53, Stiigen skrev:

Ikke bastant,egentlig bare ekstremt logisk å anta at noe er rart med bildene dine. Altså 3 menn har investert masse tid i å chatte med deg, sette av tid til treff, pynte seg opp, og dra gud-vet-hvor-langt for å treffe deg, også løper de andre veien når de ser deg.
FØR du har sagt et ord. Meget enkel deduksjon tilsier at de så en person som de ikke forventet å se.

Legg merke til at ho blir tatt bilde av av en fotograf. Fotografer kan jo få hvem som helst til å se fine ut på bilde omtrent!

Anonymkode: 1f103...760

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på en Tinderdate med en kar som virket hyggelig, og siden han var veldig "på" med å treffe meg med en gang så gjorde vi det!
Endte opp med at han satt i 1 time og snakket om hvor fælt det er å snakke med kundeservice og at kunden ALLTID har rett når det er problemer.
Han visste fra før at jeg jobbet på kundeservice.

----
Jeg hadde blitt kjent med en type over fb tror jeg? Er noen år siden nå.

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle sitte i en godstol, foran peisen, med et glass cola i hånda... Mens min date spiller gitar og synger "i kveld skal jeg puuuule *navnet mitt*"... for så å bringe meg mozart kuler og fortsette med de kleineste låtene om at han skal ha sex med meg.
Tydeligvis kan stille typer som nesten ikke tør prate bli varmet opp mye på en time. Han fikk ikke sex.

Anonymkode: 532b1...e52

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til at ho blir tatt bilde av av en fotograf. Fotografer kan jo få hvem som helst til å se fine ut på bilde omtrent!

Anonymkode: 1f103...760

Er det mulig! Legg nå den ballen død. 

Anonymkode: 84d1e...509

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den her er jo egentlig ikke så fæl, men det var fryktelig kleint. 

Jeg ble bedt ut på date av en fyr jeg kjenner litt fra før av, da vi har en felles hobby. Det er ikke så mange menn som driver med denne idretten, så jeg tenkte "why not, det er en koselig fyr og vi deler en ganske stor interesse". 

Vel... det er jaggu ikke rart at fyren er singel. For det første: han er 30 år og bor fortsatt hjemme hos foreldrene sine. Har aldri bodd for seg selv. Under daten snakket han om at han ville flytte ut snart, men at det var så vanskelig å kjøpe seg bolig alene. Han kom med flere hint om at "kanskje vi kunne kjøpt noe sammen høhøhø". Han sa også mange andre kleine ting som jeg ikke visste hvordan jeg skulle reagere på. Han er jo veldig snill og hyggelig, men han mangler noen sosiale antenner som kom tydelig frem under denne daten. 

Det toppet seg da han prøvde å kysse meg på slutten av kvelden. Jeg trakk meg unna og sa "du får ikke noe kyss av meg altså, heheh det får holde med en klem". Det var faktisk helt grusomt fælt. Stakkars. Jeg takket for en hyggelig kveld, men at jeg ikke tror det kommer til å skje noe mer mellom oss. Han tok det heldigvis veldig fint.

Anonymkode: ce161...3b4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...