Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg skulle på date med møtte jeg på ett utested. Kjemien var dårlig det merket begge to men godt oppdratt som jeg er,så er hyggelig og gjør det beste ut av daten. Han sa at han måtte på do,å han kom aldri tilbake 😮 Syns det utrolig dårlig oppførsel og respektløst å bare stikke av på den måten!

Anonymkode: c5c10...b89

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært på så veldig mange dater, men nylig var jeg på en Tinder-date som for det første så helt annerledes ut enn bildene (han hadde veldig proffe bilder på Tinder), og var i tillegg lavere i virkeligheten enn det han så ut som.

Greit nok det, men vi bestemte oss for å møtes hjemme hos han og han skulle spandere vin og mekke noe godt. Da jeg kom inn i leiligheten hadde han ikke noe å by på, han hadde ingen dekorasjoner og det så ut som om han hadde flytta inn nettopp.

Jeg stussa litt over dette og spurte om han var nyinflytta, og ja han var visst bare på ferie og bodde i et annet land men nektet å si hva han gjorde der (???). Det hele begynte å bli litt creepy, men jeg bare lo med og lekte dum. Deretter sitter han bare og stirrer på meg før han stiller spørsmål om sexlivet mitt, hva jeg har prøvd og ikke prøvd, osv. Jeg svarer bare kort og fortsetter å spille dum. 

Han merker vel etterhvert at jeg blir ukomfortabel, og at jeg ikke egentlig er så interessert. Da tar han opp telefonen sin og går inn på instagrammen min for å dømme bildene mine 1 etter 1. I tillegg beordret han meg til å bytte et bilde på Tinder fordi han mente at jeg så ut som en kreftpasient på bildet mitt. Endte med at jeg byttet bilde til ett han likte, før jeg sov over ettersom det ble ganske sent. Han hadde visst bare en dyne og nektet å dele den, så jeg lå uten dyne og frøs hele natta :)

 

Anonymkode: e1f10...5ac

  • Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skulle på date med en fra Tinder å på bildet hadde han hår;

Minner meg litt om ei jeg datet i fjor sommer. På alle bildene sine hadde hun skulderlangt hår men da hun kom på daten hadde hun helt kort hår. Hun var kul og alt det der men er greit å ha bilder i profilen som samstemmer med hvordan man faktisk ser ut. 

Var på date med ei i forrige uke og etterhvert fikk jeg nok informasjon om henne til å Google henne. Fant en avisartikkel om henne hvor hun hadde gått ned over 50 kilo. Bra jobbet og ble imponert over hva hun hadde gjort. Men så begynte jeg å tenke litt. I følge henne selv hadde hun gått opp nesten alt igjen og det var stor forskjell på bildene på profilen hennes, åpne profilbilder på Facebook og hva hun hadde i appen vi hadde brukt. Ble veldig usikker på hva som stemte utseenemessig og hva jeg kom til å møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En jeg skulle på date med møtte jeg på ett utested. Kjemien var dårlig det merket begge to men godt oppdratt som jeg er,så er hyggelig og gjør det beste ut av daten. Han sa at han måtte på do,å han kom aldri tilbake 😮 Syns det utrolig dårlig oppførsel og respektløst å bare stikke av på den måten!

Anonymkode: c5c10...b89

Var det du som måtte betale for dagen? 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (19 minutter siden):

Var det du som måtte betale for dagen? 🤪

Hehe nei så gale var det ikke. Men syns det forsatt var frekt og feigt å bare stikke av uten å si noe først.

Anonymkode: c5c10...b89

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har ikke vært på så veldig mange dater, men nylig var jeg på en Tinder-date som for det første så helt annerledes ut enn bildene (han hadde veldig proffe bilder på Tinder), og var i tillegg lavere i virkeligheten enn det han så ut som.

Greit nok det, men vi bestemte oss for å møtes hjemme hos han og han skulle spandere vin og mekke noe godt. Da jeg kom inn i leiligheten hadde han ikke noe å by på, han hadde ingen dekorasjoner og det så ut som om han hadde flytta inn nettopp.

Jeg stussa litt over dette og spurte om han var nyinflytta, og ja han var visst bare på ferie og bodde i et annet land men nektet å si hva han gjorde der (???). Det hele begynte å bli litt creepy, men jeg bare lo med og lekte dum. Deretter sitter han bare og stirrer på meg før han stiller spørsmål om sexlivet mitt, hva jeg har prøvd og ikke prøvd, osv. Jeg svarer bare kort og fortsetter å spille dum. 

Han merker vel etterhvert at jeg blir ukomfortabel, og at jeg ikke egentlig er så interessert. Da tar han opp telefonen sin og går inn på instagrammen min for å dømme bildene mine 1 etter 1. I tillegg beordret han meg til å bytte et bilde på Tinder fordi han mente at jeg så ut som en kreftpasient på bildet mitt. Endte med at jeg byttet bilde til ett han likte, før jeg sov over ettersom det ble ganske sent. Han hadde visst bare en dyne og nektet å dele den, så jeg lå uten dyne og frøs hele natta :)

 

Anonymkode: e1f10...5ac

Hvorfor fant du deg i dette? Hvorfor forble du i denne situasjonen? 

Anonymkode: 05a06...3d8

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg på en til!

Jeg møtte en jeg skulle date på en pizzarestaurant der en pizza koster rundt 130 kr,altså veldig rimlig. Han vil imponere meg så han skulle spandere. Vi deler en pizza som koster ca 130 kr,å når de spør hva jeg vil ha å drikke så svarte jeg cola. Da spør daten om jeg ikke kan bestille vann istedet for det er gratis 😂😂  Vi er veldig forskjellige så det ble aldri noe forhold men vi er forsatt venner. Etter han hadde hatt sex med en dame han datet ,så han hadde han spurt umiddelbart etterpå om de skulle spleise på angrepillen 😂😂 Det var lenge etter han gikk ut meg altså,men det viser jo nok en gang hvor gjerrig han er.

Anonymkode: c5c10...b89

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den gangen jeg møtte en fyr på Egon, han beklaget seg over at han var så forsinket: fordi han var så heit og deilig og derfor kunne han ikke noe for det da, fordi han var så kjekk, liksom. (Han var altså offer for sin egen hotness)
 

videre under middagen satt han og akket og sukket seg over hvor mye mat det var på menyen og ble imponert over at Egon hadde så mye på menyen. ‘Dette må være en stor og bra restaurant’ sa han. Han bestilte seg en biff med bernaisesaus og biffsnadder, mens jeg hadde selvfølgelig en liten kvist som jeg kun nøt 1 mm på for hver gang jeg spiste den. Jeg liker å nyte maten sakte. Sloooow motion!!!! Dovendyr-style. Han satt bare og så på meg så han fikk ikke fokusert på hva han spiste, så halve maten falt på gulvet, men han sa han ikke kunne noe for det og at det ikke var hans skyld! 
 

da sa jeg: men det er jo ikke din skyld at det ikke er din skyld, vel! Dessuten er det liksom litt pirrende og ‘forbudt’ at du ikke følger de berømte ‘reglene’ !!! Jeg blir kåt i buksen min!!! SE DEN STORE VÅÅÅÅTEE flekken. Det betyr at jeg er kåt. Prrrrr og brrrrr, *flakse med fjærne* Jeg føler meg som en høne, du må være HANEN min!!! 
 

og så gikk vi i buskene og gjorde noe ‘forbudt’ og ‘frekt’, for vi er åpne og lekne. Så det så. 

Anonymkode: 7e994...7fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle møte en for tur-date. På profil og chat virket han som en som likte å være normal aktiv. 

Han ga også inntrykk av å ha orden på livet, god økonomi osv. Jeg trenger ingen til å ta vare på meg økonomisk, men det kom frem slik når vi charter.

Jeg syntes han var kjekk og var litt nervøs på egne veier, men hadde fremstilt meg selv ærlig. Både på bilder og det jeg skrev om meg selv.

Han jeg møtte var ca 20 kg + fra bildene (seriøst, tror man så mye på egen sjarm at man tror det ikke blir synlig).... Han pustet og peste etter 150 meter motbakke og fortalte han bodde på en hybel og ikke hadde råd til bil! Jeg hadde bare lyst til å forsvinne ned i jorden, men var høflig og grei og fullførte møtet. 

Jeg kunne sett bort fra noen kg ekstra, men en som starter alt med løgn er helt uinteressant. 

Den turen ble kort og jeg endte ikke opp med han, for å si det sånn.....

Anonymkode: ed7ae...8d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye date-erfaring, men jeg gikk ut for å spise med broren til en god kollega av meg. Hun hadde før daten fortalt at han spurte mye om meg og var nysgjerrig. Hun garanterte for at han var en hyggelig mann med gode manerer.
Vi skulle spise på et ganske fancy sted uten at det var noe plan for hva vi skulle finne på etterpå.
Under HELE restaurantbesøket satt han med mobiltelefonen foran seg. Samtalen var treig og vanskelig, og jeg følte meg utrolig utilpass. Da det gikk opp for meg at han satt og spilte på mobilen så bestemte jeg meg for å gå.
 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke så mye date-erfaring, men jeg gikk ut for å spise med broren til en god kollega av meg. Hun hadde før daten fortalt at han spurte mye om meg og var nysgjerrig. Hun garanterte for at han var en hyggelig mann med gode manerer.
Vi skulle spise på et ganske fancy sted uten at det var noe plan for hva vi skulle finne på etterpå.
Under HELE restaurantbesøket satt han med mobiltelefonen foran seg. Samtalen var treig og vanskelig, og jeg følte meg utrolig utilpass. Da det gikk opp for meg at han satt og spilte på mobilen så bestemte jeg meg for å gå.
 

Oj, er det mulig! Kanskje det var søsteren som prøvde å få broren til å treffe kvinner... og var den som planla alt her. 

Anonymkode: 5d8a3...134

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var den gangen jeg møtte en fyr på Egon, han beklaget seg over at han var så forsinket: fordi han var så heit og deilig og derfor kunne han ikke noe for det da, fordi han var så kjekk, liksom. (Han var altså offer for sin egen hotness)
 

videre under middagen satt han og akket og sukket seg over hvor mye mat det var på menyen og ble imponert over at Egon hadde så mye på menyen. ‘Dette må være en stor og bra restaurant’ sa han. Han bestilte seg en biff med bernaisesaus og biffsnadder, mens jeg hadde selvfølgelig en liten kvist som jeg kun nøt 1 mm på for hver gang jeg spiste den. Jeg liker å nyte maten sakte. Sloooow motion!!!! Dovendyr-style. Han satt bare og så på meg så han fikk ikke fokusert på hva han spiste, så halve maten falt på gulvet, men han sa han ikke kunne noe for det og at det ikke var hans skyld! 
 

da sa jeg: men det er jo ikke din skyld at det ikke er din skyld, vel! Dessuten er det liksom litt pirrende og ‘forbudt’ at du ikke følger de berømte ‘reglene’ !!! Jeg blir kåt i buksen min!!! SE DEN STORE VÅÅÅÅTEE flekken. Det betyr at jeg er kåt. Prrrrr og brrrrr, *flakse med fjærne* Jeg føler meg som en høne, du må være HANEN min!!! 
 

og så gikk vi i buskene og gjorde noe ‘forbudt’ og ‘frekt’, for vi er åpne og lekne. Så det så. 

Anonymkode: 7e994...7fb

Dette er tråden for verste dater, men dere to var jo som skapt for hverandre.

Anonymkode: 34f15...f7a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irkan90
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke vært på så veldig mange dater, men nylig var jeg på en Tinder-date som for det første så helt annerledes ut enn bildene (han hadde veldig proffe bilder på Tinder), og var i tillegg lavere i virkeligheten enn det han så ut som.

Greit nok det, men vi bestemte oss for å møtes hjemme hos han og han skulle spandere vin og mekke noe godt. Da jeg kom inn i leiligheten hadde han ikke noe å by på, han hadde ingen dekorasjoner og det så ut som om han hadde flytta inn nettopp.

Jeg stussa litt over dette og spurte om han var nyinflytta, og ja han var visst bare på ferie og bodde i et annet land men nektet å si hva han gjorde der (???). Det hele begynte å bli litt creepy, men jeg bare lo med og lekte dum. Deretter sitter han bare og stirrer på meg før han stiller spørsmål om sexlivet mitt, hva jeg har prøvd og ikke prøvd, osv. Jeg svarer bare kort og fortsetter å spille dum. 

Han merker vel etterhvert at jeg blir ukomfortabel, og at jeg ikke egentlig er så interessert. Da tar han opp telefonen sin og går inn på instagrammen min for å dømme bildene mine 1 etter 1. I tillegg beordret han meg til å bytte et bilde på Tinder fordi han mente at jeg så ut som en kreftpasient på bildet mitt. Endte med at jeg byttet bilde til ett han likte, før jeg sov over ettersom det ble ganske sent. Han hadde visst bare en dyne og nektet å dele den, så jeg lå uten dyne og frøs hele natta :)

 

Anonymkode: e1f10...5ac

Fy fader 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde chattet med en fyr som virket veldig bra på forhånd, sexy og skarp type. Han drev med kampsport på høyt nivå og trente mye. Da vi møttes var han absolutt kjekk og veltrent, men hadde aldri forventet hvor mye energi han hadde - han var faktisk helt koko. Han snakket som en foss, byttet samtaleemne en gang i minuttet, og var raskt veldig mye inni intimsonen min ved å stryke mye på meg osv. Jeg følte jeg må skyndte meg å få si noe før han begynte å prate om noe annet. Når han begynte å snakke om alle de ulike narkotikumene han hadde prøvd og fortsatt dreiv med kom jeg meg raskt derifra... Ingen av oss sa noe etterpå heldigvis og jeg slettet han fra sosiale media. 

Anonymkode: 3d2ec...434

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøpølse skrev (På 27.3.2021 den 15.30):

Jeg har vært på en del merkelige dates. Her er de som utpeker seg: 

1. Møtte fyren på Tinder, og han inviterte meg til leiligheten sin på date nummer 2. Vi tok noen øl og det var hyggelig. Helt til det plutselig ringte på calling-systemet, og han skyndte seg ned trappa for å åpne opp. Jeg fikk ikke engang spurt hva det her var, før EKSEN hans tydeligvis ble invitert opp til han. Der satt vi tre, da, og tørrprata helt til jeg ble irritert og spurte om hva greia her var. Da hadde hun satt seg på fanget hans og lekte med håret hans mens hun stirra meg i senk. Helt merkelig hele opplegget, og jeg fikk aldri noe svar på hva hun gjorde der. Han mente hun kom uanmeldt og at han derfor ikke klarte å nekte henne å komme inn.

Resten av kvelden gikk de to heeelt ut (utenfor leilighetskomplekset) for å prate, og det var visstnok et ferskt brudd. Jeg satt der som et nek og overhørte samtalen deres, før jeg senere dro. Skammer meg ganske mye over at jeg fortsatte å treffe fyren (for de to var jo helt ferdige, og det var meg han var interessert i) over en periode, som kokte ned til at jeg fant ut at han lå med eksen sin samtidig som han traff meg. I retrospekt begynner man å lure på hvorfor man kasta bort tiden på en møkkastøvel som det her, men man er i hvert fall en erfaring rikere. 

2. Møtte også denne fyren via Tinder. Jeg foreslo å møtes på en pub for noen øl, noe han sa ja til. Da vi møttes i nærheten av denne puben, sa han at han ikke helt følte for å ta noen øl, men at han heller ville på kino. Jeg fikk ikke engang spørsmålet om dette var ok, men tenkte jeg skulle gi det en sjanse. Da vi dro til kinoen var det ikke stort å velge i (etter min smak), men han insisterte på at vi burde se den verst tenkelige filmen å se på en første date - nemlig Fifty shades of Grey. Jeg burde kanskje ha gått der og da, men tenkte at det sikkert ikke var så ille.

Under sex-scenene i filmen stirra han meg i senk mens han smilte, og SNUDDE seg mot meg. Det var utrolig ekkelt, men jeg ignorerte og stirra bare rett frem. Ubehagelig seanse, som ble avslutta med at han prøvde å kysse meg i det jeg skulle "ta bussen hjem" (jeg bodde i gåavstand, men måtte jo redde skinnet mitt fra denne fyren), og jeg snudde hodet brått idet bussen heldigvis kom. Ble ikke noen gjentakelse der. 

3. En slags sommerflørt som jeg hadde møtt på Tinder, og vært på en 8 dater med den sommeren. Vi skulle møtes for noen øl en kveld, og tidligere på dagen hadde jeg fått vite at jeg kom inn på et studie i en annen by, og fortalte dette til han. På tidligere dater hadde vi prata en del om politikk, og det virka som vi hadde samme syn på ting (noe som er ganske viktig for meg), og at han var enig. Men dette var tydeligvis gruelig feil, for da jeg denne kvelden sa at jeg skulle flytte til en annen by, kom det litt av en skyllebøtte fra han.

Han greia ut om hvor uenig han var i alt vi hadde prata om på tidligere dater, og at han faktisk var ganske enig i det som stod i ABB sitt manifest, og derfor var det kanskje greit at jeg skulle til en annen by likevel. Nuvel. Kan ikke si det frista å holde noe kontakt med han, nei. Forstår ikke helt hensikten med å ikke være ærlig, når han tydeligvis var så opptatt av dette. Den lunta hadde jeg ikke lukta før den eksploderte denne kvelden. 

4. Møtte en fyr på Tinder som jeg hadde prata en del med. Virka veldig bra på "papiret", drev visst på med en doktorgrad og den pakka der. Vi skulle møtes på en pub for å ta noen øl. Han så veldig flott ut da jeg møtte han, og praten gikk løst. Vi kom fram til stedet vi skulle drikke øl, og ved baren drar han frem noen kontanter og insisterer på å spandere den første ølen på meg, selv om jeg er ganske klar på at jeg vil betale selv. Jeg sier "greit", men ettersom dette var i 2020, og det ikke er vanlig å gå rundt med kontanter, sier jeg noe sånn som "jøss, ikke ofte man ser kontanter nå om dagen". Hvorpå han svarer "jeg bruker bankkort minst mulig, fordi jeg ikke vil at myndighetene skal overvåke meg". Han hadde imidlertid et lurt smil om munnen, så jeg lo og tenkte det var en spøk. Tenkte ikke noe mer på det resten av kvelden, fordi vi hadde det veldig hyggelig og lo masse.

Han ble med meg hjem og vi hadde sex. Dagen etterpå skjer noe helt sykt. Han spør om hvor kondomene vi brukte på natten er, jeg svarer at de ligger ved senga. Han spretter opp av senga og rasker dem til seg, og spør meg hvor søppelbøtta mi er. Han knyter sammen søppelposen, og jeg sier "men altså, jeg kan jo ta søppelet, ikke stress med det". Da sier han "neida, jeg tar det med meg på vei ut og kaster det selv", mens han holder bestemt fast i søppelposen. Jeg sier hadet, og snakker ikke noe mer med han. Denne oppførselen hadde kanskje vært berettiget om jeg hadde ymta frempå hvor mye jeg ønska å bli gravid eller å få barn kvelden før, men jeg vil ikke engang ha barn. Så det var i grunnen ganske urovekkende at han oppførte seg slik - man begynner å lure på hva han har vært utfor tidligere 😄 

Du burde finne på noe annet enn å ta en øl med datene dine 😂

Anonymkode: 09e9b...43a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, strapaziert said:

Jeg har ikke så mye date-erfaring, men jeg gikk ut for å spise med broren til en god kollega av meg. Hun hadde før daten fortalt at han spurte mye om meg og var nysgjerrig. Hun garanterte for at han var en hyggelig mann med gode manerer.
Vi skulle spise på et ganske fancy sted uten at det var noe plan for hva vi skulle finne på etterpå.
Under HELE restaurantbesøket satt han med mobiltelefonen foran seg. Samtalen var treig og vanskelig, og jeg følte meg utrolig utilpass. Da det gikk opp for meg at han satt og spilte på mobilen så bestemte jeg meg for å gå.
 

Det der er SÅ frekt og dårlig gjort. Har vært på dates der hjertet har sunket i brystet av skuffelse og skjønt innen 10 sekunder at dette ikke blir noe, men har merket de var glade for å møte meg så har klistret på smilet og gjort en hyggelig liten kveld ut av det. Makan altså! 

Anonymkode: 19f31...d13

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

Er det en ting jeg har innsett så er det at en i beste fall får et inntrykk av de man taster med og at dette ikke nødvendigvis stemmer så godt med hvordan personen er på ordentlig. Og alle er nødvendigvis ikke helt ærlige på hva de vil ha ut av datingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du burde finne på noe annet enn å ta en øl med datene dine 😂

Anonymkode: 09e9b...43a

Det er kanskje ikke ølen som er problemet, mest sannsynlig er dette typisk Tinder. Jeg prøvde tre treff før jeg fant ut at jeg ikke orket å gå på alle de merkelige datene før jeg evt. fant noen jeg likte. Aldri mer Tinder.

Anonymkode: 82cbf...b6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har ikke vært på så veldig mange dater, men nylig var jeg på en Tinder-date som for det første så helt annerledes ut enn bildene (han hadde veldig proffe bilder på Tinder), og var i tillegg lavere i virkeligheten enn det han så ut som.

Greit nok det, men vi bestemte oss for å møtes hjemme hos han og han skulle spandere vin og mekke noe godt. Da jeg kom inn i leiligheten hadde han ikke noe å by på, han hadde ingen dekorasjoner og det så ut som om han hadde flytta inn nettopp.

Jeg stussa litt over dette og spurte om han var nyinflytta, og ja han var visst bare på ferie og bodde i et annet land men nektet å si hva han gjorde der (???). Det hele begynte å bli litt creepy, men jeg bare lo med og lekte dum. Deretter sitter han bare og stirrer på meg før han stiller spørsmål om sexlivet mitt, hva jeg har prøvd og ikke prøvd, osv. Jeg svarer bare kort og fortsetter å spille dum. 

Han merker vel etterhvert at jeg blir ukomfortabel, og at jeg ikke egentlig er så interessert. Da tar han opp telefonen sin og går inn på instagrammen min for å dømme bildene mine 1 etter 1. I tillegg beordret han meg til å bytte et bilde på Tinder fordi han mente at jeg så ut som en kreftpasient på bildet mitt. Endte med at jeg byttet bilde til ett han likte, før jeg sov over ettersom det ble ganske sent. Han hadde visst bare en dyne og nektet å dele den, så jeg lå uten dyne og frøs hele natta :)

 

Anonymkode: e1f10...5ac

Hvorfor sov du over selv om det var sent? Du kunne vel tatt en taxi? Eller dro du milevis avsted for å møte denne mannen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...