Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pappadrømmen skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hva en date er engang..😂

Ditto. Det er dritskummelt å bli bedt med på noe, tenk hvis det er en date? Tenk hvis det ikke er det?

Anonymkode: 82cbf...b6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er kanskje ikke ølen som er problemet, mest sannsynlig er dette typisk Tinder. Jeg prøvde tre treff før jeg fant ut at jeg ikke orket å gå på alle de merkelige datene før jeg evt. fant noen jeg likte. Aldri mer Tinder.

Anonymkode: 82cbf...b6e

Jeg trodde heller ikke det, det var bare litt morsomt at hver historie begynte med at de skal ta noen øl 😄

Og … Hva med å finne på litt andre ting på date ? 

Anonymkode: 09e9b...43a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2021 den 8.48):

De to mest intelligente mennene jeg har hatt forhold til (inkludert min nåværende kjæreste som er den store kjærligheten) har vært "paranoide" ang. kortbruk og brukt kontanter ofte. Begge er BDSM-ere, og også jeg, og spesielt når det gjelder kjøp av sexleketøy, tau, pisker etc. så har de begge kun kjøpt slikt i fysiske butikker med kontant betaling. Synes det er litt søtt.

Anonymkode: 1efb1...90c

Merkelig. Jeg har motsatt erfaring. En av de minst intelligente, han var paranoid angående "tæpping", slik at han hadde fjernet den funksjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Verste date (svært nylig): tror jeg ble dopa ned, og husker ikke kvelden. Orker ikke tenke på hva som kan ha skjedd mens jeg var offline. 

2. Møtte en som var tydeligvis var noe autistisk (våren i fjor) men ikke hadde fortalt meg det på forhånd. Merket ikke på tekst. Han var super hyggelig men måtte guides rundt og kunne ikke ta noen som helst avgjørelser. Skal vi stå, skal vi gå? Drikke kaffe eller ikke? Gå tur her eller bortover der? Man trenger ikke akk legge ut om hele sykehistorien sin men dette hadde muligens vært ok å vite om litt før... 

3. ADHD fyr: møttes og var helt på bølgelengde men det ble vanvittig slitsomt fordi han pratet konstant i tre timer og uten stopp (Jeg prøver bremse meg selv på det der at jeg snakker for mye - vi var ikke helt ulike) men HAN var jo helt ekstrem.  skiftet stadig tema og gikk ganske dypt i samtalene. Han ble også med ett distrahert om f.eks. en skjære fløy forbi 🙉🙈 Han pratet også med dem. Han var en fantastisk kul fyr... Men han slet meg ut på tre timer... 

4. Fyr som var 43 i virkeligheten men hadde bilder og info som tilsvarte 36 i appen. Vi møttes for en gåtur i byen og hadde en ok samtale men jeg konfronterte han med den åpenbare diskrepansen mellom chat og virkelighet. Han var imponert (???) over at jeg hadde lagt merke til at alderen ikke stemte helt og lurte på "Hva avslørte meg?" (burde svart: "Hva med alt?!") 

5. Fyr jeg møtte med klare intensjoner fra begge sider. Min egen alder, passe attraktiv, god kjemi, ok sex for rebound. Ble raskt et fast ff opplegg og seff fikk jeg noe følelser etterhvert 🙄 Han ghostet meg og blokkerte meg etter at jeg hadde hatt en kortvarig psykisk nedtur... Det var en kjip tileggsbelastning... Meeen 10 måneder senere dukket han plutselig opp igjen på apper og diverse. Bare for the hell of it liket jeg han og han liket straks tilbake (?!) Vi avtalte å møtes samme kveld.. Det var noe gjensynsglede og en slags debrief av året sm hadde gått i mellomtiden for oss begge - litt sånn reunionaktig 😆 Men det var også aggressiv stemning mellom oss (eller var det bare meg?? Oopsie) da vi snakket sammen og han pushet veldig på å ha sex. Jeg gikk sånn halvveis med på det men da han var i gang bare reiste jeg meg opp etter noen minutter og sa at det ikke kom til å fungere. Så dro jeg hjem og blokket han på alle kanaler 😈🐒 (Jeg kjente at jeg fortsatt var pissed på han fordi han ghostet meg i en veldig sårbar situasjon den gangen, at han var mindre attraktiv enn sist (og enn meg) og at han ikke tente meg - dessuten fikk jeg litt hevn... Bam!!! 😝

Anonymkode: 3a251...d81

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (22 minutter siden):

Merkelig. Jeg har motsatt erfaring. En av de minst intelligente, han var paranoid angående "tæpping", slik at han hadde fjernet den funksjonen. 

Gikk han med foliehatt og skrek noe om vaksiner med chips overvåket av russiske, kinesiske og amerikanske myndigheter? 🤔 Kjenner'n. 

Anonymkode: 3a251...d81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har datet så ufattelig mye rart. 

En kar som var med i en bad ass MC klubb lurte på hvordan det var å date en b-kjendis. Han mente tydeligvis seg selv, men hverken jeg eller noen jeg kjenner visste hvem han var på forhånd. Han var veldig sjarmerende og utadvendt på jobben sin, men når han kom hjem ville han bare sitte på PCen sin med skjermen vendt bort fra meg. PCen var kronisk låst med passord og jeg fikk ikke være i nærheten av den. Jeg lot ham gå etter at han hadde sendt for drøye og sex ladde meldinger til moren min.

En annen kar jeg datet satt mye oppe om natta. Jeg syntes det var så rart for han hadde et web kamera som dukket opp og forsvant fra toppen av tv skjermen, hvor PCen var koblet til, hele tiden. Jeg spurte han hva han brukte web kamera til. Da ble han bare helt rar og jeg skjønte det var ugler i mosen. En kveld laget jeg som om jeg hadde sovnet og han lusket opp. Etter en stund snek jeg meg etter ham og "fersket" ham. Han klarte å skru av før jeg fikk se hva han holdt på med men han satt naken og var helt hyper etter å ha blitt overrasket. Da han begynte å bruke babycall på meg om natten takket jeg for meg.

 

En annen kar var så sykt opptatt av hvor ufattelig intelligent han er. Han kunne snakke i timesvis om sin utrolige intelligens som til stadighet overrasket fagfolk. Han kunne også snakke i evigheter om hvor uvanlig intelligent barnet hans var. Han gikk på nav, eide ikke flisa i veggen og hadde knapt fullført VGs og vært et par turer i fengsel...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var det en kar som det viste seg ville ha meg som suger mama 😂 jeg gikk på nav og var raka fant, men han mente at siden han hadde vært på nav mye lenger enn meg kunne jeg godt betale for alt mulig for ham slikt som bilvedlikehold, mat, underholding for kidden hans og gaming utstyr....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen jeg har møtt men hatt slengende rundt i Snaplista på overtid. Kan i alle fall nevne to kandidater som var cirka slik: 

Sendte halvnakne selfies av seg selv uoppfordret gjentatte ganger. Etterhvert kom det ikke engang særlig respons fra meg. De fortsatte. 

Sendte bilder av tilfeldige gjenstander i sine omgivelser, trolig ting som blir sett på som statussymboler. Fortsatte også med dette tross i null interesse fra meg. Noen ganger ga jeg fra meg et litt sarakstisk svar som "Jaha? Hva skal dette fortelle meg?" 

Skrøt uoppfordret om ting de hadde gjort, sett, folk de hadde møtt - men stilte ikke spørsmål tilbake. Snakket ikke om følelser - bare ting. 

De gikk ut fra at jeg var ekstremt interessert i dem og at jeg hadde googlet dem/funnet dem på andre SoMe. Det kom liksom bare frem i de få korte samtalene vi hadde, at de gikk ut fra at jeg hadde mer info om dem enn de hadde gitt fra seg selv, typ: "du vet vel hvem jeg er???" Han ene spurte meg konkret om jeg hadde googlet/funnet han og virket skuffet over at jeg ikke hadde. Derpå ga han meg etternavnet sitt (?!!!) fordi jeg svarte kort og greit: "Nei. Jeg vet jo ikke engang hva du heter." Jeg har fortsatt ikke søkt han opp - bare for å være litt kjip 😆 

Felles for disse mennene er nok at de ikke er interesserte i meg i utgangspunktet (altså fra vi matchet) men kun er ute etter bekreftelse. Tror de har matchet meg fordi de ser på seg selv som høyere på skalaen enn meg og håper derfor på at jeg dermed skal være ekstra interessert? Jeg jar beholdt han ene på lista fordi jeg synes det psykologiske spillet han tror han driver er super interessant 😆 Er som å følge med på noe som er frastøtende men spennende på en gang 😝

 

 

 

Anonymkode: 7416c...12f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg var på en fotballturnering..Det var litt komplisert i forholdet, og hun hadde bedt ham ryke og reise. Da han prøvde å ringe henne etter en suksessrik kamp og hun ikke svarte, takket han ja til å utveksle tlfnr med en tilskuer. 

Tilskueren ringte han litt senere, og hadde kjøpt vin. Han dro så dit. Etter å ha drukket litt vin, begynte de å danse. Ikke før de var i gang, innså han megatabben. Null connection. Hun ville ha ham på overnatting. Etc. 

Det som gjorde at han takka for seg, var at hun gikk bort til sofaen og begynte med skikkelig rumperisting.  

Han hadde bare sett sjokkert på henne før han sa han måtte gå. Hennes kommentar: liker du meg ikke? 
 

Anonymkode: 65d35...cce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på å lese om den eneste gangen jeg har møtt en jente etter jeg ble overfalt og fikk ptsd skal skrive historien jeg. 
 

jeg føler meg som karen fra helvete men når jeg ser hva dere jenter møter på så er jeg kanskje ikke så ille.. eller det vet jeg ikke.. 

ble kontaktet av en antagelig super jente, men jeg hadde isolert meg etter å blitt overfalt og fått ptsd, hun kunne ikke vite hva som hadde skjedd og det hele endte i katastrofe for min del. Brukt snart et tiår og tør enda ikke møte en jente men hun var så kvalitet så har ikke delt det her. Ganske utrolig men det gir meg håp når jeg ser at det er mange av mine «brødre» som går rett inn i samme kategori…

Anonymkode: 450c0...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg venter fremdeles på å lese om den eneste gangen jeg har møtt en jente etter jeg ble overfalt og fikk ptsd skal skrive historien jeg. 
 

jeg føler meg som karen fra helvete men når jeg ser hva dere jenter møter på så er jeg kanskje ikke så ille.. eller det vet jeg ikke.. 

ble kontaktet av en antagelig super jente, men jeg hadde isolert meg etter å blitt overfalt og fått ptsd, hun kunne ikke vite hva som hadde skjedd og det hele endte i katastrofe for min del. Brukt snart et tiår og tør enda ikke møte en jente men hun var så kvalitet så har ikke delt det her. Ganske utrolig men det gir meg håp når jeg ser at det er mange av mine «brødre» som går rett inn i samme kategori…

Anonymkode: 450c0...d68

Det var leit å høre om din ptsd. Men tror du glemte å fortelle om daten.

Anonymkode: 72739...2ec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min værste date blekner sammenlignet med mange andres opplevelser her inne..

Men da jeg var sammen med eksen min, så var det en kveld jeg skulle låse butikken jeg jobbet i den gang.. utenfor sto han og sa han ville overraske meg med å ta med meg ut på middag etter jobb.

Jeg ble jo kjempeglad, var jo sulten og syns det var morsomt å bli overrasket slikt.

Han bestilte biff og oppfordret meg til det samme. Han bestilte også flere glass av en dyrere rødvin også, selv drikker jeg ikke så jeg tok et glass brus.

Når servitøren kom med regningen som var dyrere enn hva jeg hadde tjent den dagen i butikkjobben min stirret han bare på meg og sa han var blakk og dessuten var lommeboken hjemme. Så jeg måtte spandere🤣 utrolig nok var jeg sammen med han i 4 år. Mest fordi jeg var veeeeldig konfliktsky som ung og turte rett og slett ikke å ta steget. 

Anonymkode: 23f87...ba2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr på Tinder. Vi skulle møtes ute på byen for første gang, da vi begge to skulle ut på samme sted med hver vår gjeng. Jeg hadde drukket en del når de kom, og han var helt grei utseendemessig.

Dagen etter så får jeg en melding om jeg vil ha besøk. 
Greit, vi kan se en film. Men jeg sa klart i fra om at barna mine er hjemme, og at han må dra rundt 23 tiden. Jeg skulle på jobb, og levere barn i barnehagen dagen derpå.

Han kom hjem til meg, og jeg mente å huske at han så bedre ut. Menmen, personligheten er nok bra. Vi satt på en film, og det ene førte til det andre. Det var som en romantisk scene i han sine øyne tror jeg. For han sa «det er så deilig å putte den inni deg *navn*». Skal innrømme jeg ble ganske så paff da, og egentlig ville bare han ut. Menmen, jeg gjorde han ferdig. Det vil si, sørget for at han kom-så han kan dra. Han skulle trosset rekke siste tog hjem.

Endelig skal han dra, og løper til toget. Etter 20 minutter får jeg en melding «jeg rakk ikke toget, kan jeg sove hos deg?». Jeg kunne jo ikke si nei. Svarte da med at det er greit så lenge han er ute av huset før klokken 07:00 når barna våkner.. Det var da helt i orden, første toget hans går klokken 05, så den skal han ta.

Morgenen kommer, alarmen min ringer og barna våkner. 
Jeg går ut til stua med barna, og ett hodet fra sofaen stikker opp. Der ligger han, nettopp våkna. Jeg vil ikke at barna skal se han, og tar de inn på badet og fikser oss der og på rommet. Vi er så klare for å dra, og vi løper ut døra for å rekke alt. Jeg kjenner på dette tidspunktet at det koker inni meg, og sier til han at jeg drar og at han skal dra så fort han har mulighet.

Etter en time får jeg en melding: «nå har jeg dratt. Jeg må bare si at det var så fantastisk å se deg med barna idag tidlig»...

Ikke snakket mer med han, og det skal jeg ikke heller. Dette er to år siden😂

Anonymkode: 91b19...562

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg møtte en fyr på Tinder. Vi skulle møtes ute på byen for første gang, da vi begge to skulle ut på samme sted med hver vår gjeng. Jeg hadde drukket en del når de kom, og han var helt grei utseendemessig.

Dagen etter så får jeg en melding om jeg vil ha besøk. 
Greit, vi kan se en film. Men jeg sa klart i fra om at barna mine er hjemme, og at han må dra rundt 23 tiden. Jeg skulle på jobb, og levere barn i barnehagen dagen derpå.

Han kom hjem til meg, og jeg mente å huske at han så bedre ut. Menmen, personligheten er nok bra. Vi satt på en film, og det ene førte til det andre. Det var som en romantisk scene i han sine øyne tror jeg. For han sa «det er så deilig å putte den inni deg *navn*». Skal innrømme jeg ble ganske så paff da, og egentlig ville bare han ut. Menmen, jeg gjorde han ferdig. Det vil si, sørget for at han kom-så han kan dra. Han skulle trosset rekke siste tog hjem.

Endelig skal han dra, og løper til toget. Etter 20 minutter får jeg en melding «jeg rakk ikke toget, kan jeg sove hos deg?». Jeg kunne jo ikke si nei. Svarte da med at det er greit så lenge han er ute av huset før klokken 07:00 når barna våkner.. Det var da helt i orden, første toget hans går klokken 05, så den skal han ta.

Morgenen kommer, alarmen min ringer og barna våkner. 
Jeg går ut til stua med barna, og ett hodet fra sofaen stikker opp. Der ligger han, nettopp våkna. Jeg vil ikke at barna skal se han, og tar de inn på badet og fikser oss der og på rommet. Vi er så klare for å dra, og vi løper ut døra for å rekke alt. Jeg kjenner på dette tidspunktet at det koker inni meg, og sier til han at jeg drar og at han skal dra så fort han har mulighet.

Etter en time får jeg en melding: «nå har jeg dratt. Jeg må bare si at det var så fantastisk å se deg med barna idag tidlig»...

Ikke snakket mer med han, og det skal jeg ikke heller. Dette er to år siden😂

Anonymkode: 91b19...562

Beklager, men å dra inn en random fyr mens ungene er våkne... Og så la ham overnatte... 

Anonymkode: 65d35...cce

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Beklager, men å dra inn en random fyr mens ungene er våkne... Og så la ham overnatte... 

Anonymkode: 65d35...cce

Faktisk enig 😳

Anonymkode: d2d61...054

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en fyr fra sukker. Satt ved et bord og hadde en drink på en bar. Samtalen fløt lett og vi lo og hadde det kjekt. Plutselig kom samtalen inn på sukker og hvordan det var å nettdate. Da sier han: Jeg pleier aldri å sende melding til de fine damene der inne, for de gidder aldri å svare.

😕 Aw, thanks!

Anonymkode: e62e2...7de

  • Liker 33
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Drev på med en som kastet søppel rett på bakken. Som en trassig liten dritt unge. Vi gikk tur og han spiste på en sjokolade. Når han var ferdig med den så slapp han bare papiret rett på bakken selv om det var søppelkasser i nærheten. Samme med røyksneiper, bare knipset de fra seg. Når jeg sa fra om ar jeg ikke synes sånt var greit så sa han seg til og med enig i det 😳 "jaaa jo han var kanskje litt enig i at det var unødvendig å hive søppel fra seg når det er en søppelkasse fem meter lenger framme". Likevel bare fortsatte han! Var mye annet som ikke stemte med denne fyren, men var dette jeg kom på nå som stakk seg litt frem. 

Altså.. en ting er å hive fra seg søppel i skjul når ingen ser. Men på date, med en jente du liker..????? Merkelige greier.

Anonymkode: 78f79...729

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drev på med en som kastet søppel rett på bakken. Som en trassig liten dritt unge. Vi gikk tur og han spiste på en sjokolade. Når han var ferdig med den så slapp han bare papiret rett på bakken selv om det var søppelkasser i nærheten. Samme med røyksneiper, bare knipset de fra seg. Når jeg sa fra om ar jeg ikke synes sånt var greit så sa han seg til og med enig i det 😳 "jaaa jo han var kanskje litt enig i at det var unødvendig å hive søppel fra seg når det er en søppelkasse fem meter lenger framme". Likevel bare fortsatte han! Var mye annet som ikke stemte med denne fyren, men var dette jeg kom på nå som stakk seg litt frem. 

Altså.. en ting er å hive fra seg søppel i skjul når ingen ser. Men på date, med en jente du liker..????? Merkelige greier.

Anonymkode: 78f79...729

Faktisk ikke greit og hive søppel. Punktum. 

Anonymkode: 8e835...8c7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Egentlig den verste av alle mine dater. 

Jeg synes det er best at første daten er kort. Sånn type ta en kopp kaffe sammen. Så kan man heller fortsette daten hvis ting klaffer, men også ha muligheten til å avslutte raskt hvis det er null kjemi og klein stemning. 

Ble kjent med en som var på jobbreise, og skulle bytte tog på mitt hjemsted. Det var en liten times opphold mellom togbyttet, så han foreslo at vi skulle møtes til en rask lunsj mens han ventet på toget som skulle ta han videre. 

Perfekt, tenkte jeg. Måtte riktignok stå opp  tidlig for å møte han, men pytt. Så møtes vi, og jeg forsto raskt at dette ikke var min type. Virkeligheten var litt annerledes enn bildene kan du si, dessuten var han kortere enn meg selv om han i følge Tinder var 10 cm høyere enn meg, og jeg likte ikke energien hans i hele tatt. Det ble en klein lunsj og klokka kunne ikke gått saktere for min del. Så begynte det å nærme seg at toget skulle komme og jeg stusset over at han ikke begynte å pakke sammen og avslutte daten. Han bare satt der. Jeg foreslo at vi skulle rusle bort til perrongen, da sa han at han hadde gjort om på billetten og skulle heller ta neste tog sånn at vi fikk litt mere tid sammen. Trodde jeg skulle dø når han sa det for jeg bor på et lite sted og vet hvor ofte (les:sjelden) togene går der. Hadde planer om å gå rett hjem å legge meg etter den lunsjen 😵

Dette var rundt 10 på morgenen, og neste tog til hans destinasjon gikk ca 23 på kvelden. Det ble en laaaaaaaaaaaaaaaang dag for å si det pent. Jeg er introvert og fungerer bare noen timer sosialt før jeg må ha alenetid, og kjente jeg bare ble mer og mer irritert og lei for hver time jeg måtte være med han og underholde han. Kunne jo ikke akkurat si at jeg ikke følte vi passet så godt sammen og så la han sitte der på stasjonen i i et halvt døgn. Eller jo det kunne jeg sikkert, men hadde ikke samvittighet..

Anonymkode: 78f79...729

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...