Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte du ham fortsatt etter det der?

Anonymous poster hash: b35ee...32c

Haha, nei faktisk ikke, men visste ikke hva jeg skulle si og prøvde vel bare ikke å såre han :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inviterte ei dame hjem til meg. Jeg vet, kjempetabbe å ikke møtes ute først. Skjønte i det hun gikk inn døra at.. 'Nei.' Klokka var vel halv sju, så det ble en lang kveld. Jeg prøvde å oppføre meg så avvisende som jeg kunne, men hun nektet å skjønne tegninga, gikk ikke før halv ett. Og pepret meg full av meldinger og snaps dagen etterpå, og jeg måtte da si at jeg 'dessverre ikke var interessert'. Sender meg fortsatt snaps i ny og ne et halvt år etter, svarer aldri, men åpner dem jo, er litt tragikomisk.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterte ei dame hjem til meg. Jeg vet, kjempetabbe å ikke møtes ute først. Skjønte i det hun gikk inn døra at.. 'Nei.' Klokka var vel halv sju, så det ble en lang kveld. Jeg prøvde å oppføre meg så avvisende som jeg kunne, men hun nektet å skjønne tegninga, gikk ikke før halv ett. Og pepret meg full av meldinger og snaps dagen etterpå, og jeg måtte da si at jeg 'dessverre ikke var interessert'. Sender meg fortsatt snaps i ny og ne et halvt år etter, svarer aldri, men åpner dem jo, er litt tragikomisk.

Anonymous poster hash: 30183...089

Her kunne du jo sagt i fra tidligere på kvelden. Etter en time med klein stemning er det da innafor og være ærlig og si "Sorry, men dette funker ikke, du bør nok gå".

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kunne du jo sagt i fra tidligere på kvelden. Etter en time med klein stemning er det da innafor og være ærlig og si "Sorry, men dette funker ikke, du bør nok gå".

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

Selvsagt, men sliter veldig med å avvise, ikke gjort det så mye tidligere. Lettere å skjønne nå hvorfor damer ofte lar ting trekke ut, i håp om at det skal 'dø ut' av seg selv.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Møtte en mann via nettdating. Han kom på krykker. Greit nok. Men det viste seg at han de fleste dager satt i rullestol, og utsiktene for et liv i rullestol var nærstående. Vanskelig date, dette burde han ha sagt noe om mens vi chattet. Men han mente at siden jeg var lege, så ville jeg forstå uansett. Så det at han hadde en nevrologisk lidelse som vil både gi kognitive utfall og paralyse var ikke noe han trodde var viktig for meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date nr 4:

Han virket så hyggelig og oppegående. Vi fikk en god start. Spanderte mat og drikke gjorde han å.

Etter maten spurte han om jeg ville bli med hjem til han. Siden dette bare var 1 date, så ville jeg ikke. Det var litt for tidlig. Da endret han ansiktsutrykk og sier surt "nå hadde jeg faktisk leid film vi kunne se og kjøpt inn dyr eksklusiv drikke til oss, liker du meg ikke så kan du seriøst si det nå!" Jeg liker deg, men er litt tidlig for å bli med deg hjem. Vi kan godt gå på en bar hvis du vil sa jeg. Da sa han "nei, du er tydeligvis en av disse kjipe kjerringene. Dette gidder jeg ikke. Du er tydeligvis ikke interessert. Vil du jeg skal kjøre deg hjem da?" Nei takk. Jeg tar heller buss. Prøvde å gi han en klem bare for å være hyggelig, men det ville han ikke. Ble ikke noe mer der gitt.

:fnise:

Date nr 5:

Daten dukket aldri opp. Neste dag, så sa han hadde sittet på bingoen og sett meg sitte på møteplassen vår. Satt der i 30 min og ringte flere ganger. Dust!

Hvorfor gjorde han sånn? Utrolig barnslig gjort!

Anonymous poster hash: 2b941...331

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha :fnise: , ikke jeg heller. Husker derimot at jeg og en venninne satt ved siden av to som må ha møttes for første gang. De satt der med null kjemi og pinlig stillhet. Hun stakkars kvinnen prøvde å finne litt samtaleemner som "gleder du deg til nyttårsaften? Likte du maten?", men det var så pinlig. Vi fikk så vondt av de der de satt.

For å forsvare like situasjoner kan det jo hende at personen var deprimert da. Og at de kjente hverandre godt men han ville bare dø så han greide ikke hverken nyte eller engasjere seg, og hun visste godt at om han ikke ville prate så var det heller ikke noe vits å prøve å dra ting ut av han men gjorde en barmhjertig innsats for å finne positive ting for han, som nyttårsaften og god mat. Trenger ikke være pinlig, men var nok vondt for begge ja. Hilsen deprimert som også er stille og glor apatisk ned i maten eller på lærretet når jeg til slutt blir med på noe som noen nære meg (bror, kjæreste e.l) prøver å gjøre for meg for at jeg skal oppleve noe hyggelig men ikke greier å føle innvendig selv.

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Skjønner at det kan se dumt ut for andre og at det er lett å lage seg egne historier om hva som foregår/er tilfelle i situasjonen, men skulle håpet folk flest ikke hang seg så mye opp i andres liv altså så de registrerer sånt og gjør seg opp tanker som kanskje er helt feil om det.

Men for all del kan jo være det var en klein date også, men vet at det har kunnet oppfattet likedan når jeg og vennen min f eks har vært ute.



Anonymous poster hash: f0ea2...a5d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann via nettdating. Han kom på krykker. Greit nok. Men det viste seg at han de fleste dager satt i rullestol, og utsiktene for et liv i rullestol var nærstående. Vanskelig date, dette burde han ha sagt noe om mens vi chattet. Men han mente at siden jeg var lege, så ville jeg forstå uansett. Så det at han hadde en nevrologisk lidelse som vil både gi kognitive utfall og paralyse var ikke noe han trodde var viktig for meg.

Nevner ikke raskt lengre at jeg har studert psykologi av samme grunn ;).

Anonymous poster hash: 97432...d9a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Nevner ikke raskt lengre at jeg har studert psykologi av samme grunn ;).

Anonymous poster hash: 97432...d9a

He he. :) Uten at vi skal sammenligne og fordømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann via nettdating. Han kom på krykker. Greit nok. Men det viste seg at han de fleste dager satt i rullestol, og utsiktene for et liv i rullestol var nærstående. Vanskelig date, dette burde han ha sagt noe om mens vi chattet. Men han mente at siden jeg var lege, så ville jeg forstå uansett. Så det at han hadde en nevrologisk lidelse som vil både gi kognitive utfall og paralyse var ikke noe han trodde var viktig for meg.

Åh, herregud. Jeg har selv en funksjonsnedsettelse, og å troppe opp sånn uten forvarsel, kunne ikke falt meg inn. Selv om det høres ut som denne mannen har en mer alvorlig sykdom enn meg, så mener jeg at å ikke lufte sånt før den fysiske daten, vil ende i katastrofe. Og at det ble kleint, har jeg ingen problemer med å forstå.

Det finnes mange som er villige til å se forbi en funksjonsnedsettelse. Ikke alle, men mange. :) Men jeg tror man eliminerer mange av denne gruppen også, ved å holde tilbake denne informasjonen. Her gjelder det å ikke legge skjul på relativt viktig informasjon, så man ikke oppfattes som uærlig.

Anonymous poster hash: 70ce2...207

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere våknet opp, merker dere ikke at det luktet vondt i senga?

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket opp en jente i en butikk. Vi avtalte å møtes et par dager senere.

Da dagen kom kom det en jente bort og begynte å prate med meg. Problemet var at hun ikke lignet på hun som jeg hadde snakket med et par dager før, men høflig som jeg var bestemte jeg meg for at vi kunne gjennomføre stevnemøtet allikevel.

Utpå kvelden kom det etterhvert frem at jenta jeg hadde avtalt å møte hadde fått dårlig samvittighet fordi hun hadde kjæreste så hun ba heller en venninne om å gå. Jeg endte faktisk opp med å bli god venn med denne venninnen, men merket at de store følelsene ikke var der. Vi er gode venner den dag i dag.

Var kanskje ikke en ille date, men det var jo litt spesielt ihvertfall.

Endret av Personenmeg
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :skratte:

Den første her er ikke akkurat en date, men et ONS. Traff ei veldig søt, vakker, morsom og hyggelig jente på byen, og kjemien var veldig god. Hun var der med venninnen sin, som også ble kjent med en fyr.

Vi deler taxi til blokka de bor i (studentblokk, så de bodde hver for seg). Etter litt fram og tilbake så blir vi endelig alene og har vill sex (viktig å få med den detaljen :P ). Morgenen etter har vi oss en ny hyrdestund. Kort tid etter at vi var ferdige innser vi sjokket.. en av oss har klart, på en eller annen måte, å bæsje i senga i løpet av natta eller under den første sexøkta. Mest sannsynlig meg. Jeg gadd ikke bli værende for å leke CSI (crime shit investigator) akkurat, så jeg stakk derfra ganske fort. Utveksla ikke kontaktinformasjon, så det ble med den gangen. Kanskje like greit :P Vil understreke for alle her inne at det var første og siste gang altså.

Nummer to er en date. Møttes via Sukker, hun virka ålreit og hyggelig og inviterte meg over til hun for å være fra fredag til lørdag (hun bodde litt utpå landet). Da jeg ankommer togstasjonen i den nærmeste byen merker jeg at ting ikke er helt som det skal.. hun begynner nemlig å nyse og hoste hver gang det går en utlending forbi. Jeg spurte hva som var greia, og hun svarte glatt: "jeg er allergisk mot utlendinger". Jaha, tenkte jeg. Siden jeg hadde reist et stykke gadd jeg ikke hive meg på toget tilbake igjen, og tenkte at kanskje jeg kan bruke denne kvelden til å diskutere holdninger og livssyn med hun så det vil komme noe godt ut av dette. Kom ikke så langt med det, men hun var veldig morsom og søt ellers. Jeg var uansett bestemt på at dette ikke ville bli noe av. Dagen etter da jeg skal dra, begynner hun å gråte da jeg svarte "nei" på spørsmålet om jeg hadde begynt å elske hun og ville være sammen med hun. Jeg får noia, og det blir mye frem og tilbake her. Ender med at jeg får bestilt taxi da jeg rett og slett vil vekk fortest mulig, men hun tvinger seg inn i taxien med til byen. Jeg burde ha nekta hun her, men hva gjør man når en person fysisk går oppi deg og nekter å forlate deg? Så hun blir med til togstasjonen, kommer med nye argumenter og bønner om hvorfor vi skal bli et par. Jeg sier at hun er ei flott jente, men at hun fortjener en som passer bedre til hun. Dette nekter hun å godta, braser så ut i hylgråt og begynner å rope "jeg orker ikke mer" mens hun løper mot en av togplattformene... Jeg får panikk og løper etter. De blikkene folk rundt sendte.. de glemmer jeg aldri. Men jeg dreit litt i det der og da, for jeg ble oppriktig bekymra for denne jentas ve og vel. Slik går det fram og tilbake en god stund, jeg får snakket hun ned, men med en gang det går opp for hun at vi to ikke vil bli et par begynner hun å gråte igjen. Etter å ha ringt Kirkens Nødhjelp (ja, faktisk, visste ikke hvor ellers jeg skulle henvende meg) endte det med at jeg tok en ny taxi med hun til legevakta. Her fikk hun en samtale og noen piller, men jeg måtte være der da hun trua med å ta livet sitt hvis jeg stakk. Til slutt drar vi derfra (jeg var på vei til å dra rundt 10, nå var klokka blitt ca 16..), jeg ber hun dra hjem og ta pilla si, skaffe seg hjelp også skulle jeg tenke på å gi hun en ny sjanse. Først da ga hun seg, og jeg fikk kommet meg vekk derfra. Hun ringte og sendte mld i nesten ett år etterpå...

Beklager lang historie, men det var virkelig en marerittdate.

:sjokkert: sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere våknet opp, merker dere ikke at det luktet vondt i senga?

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Du skulle tro det, men nei. Det luktet overraskende lite faktisk. Tydligvis gjør fyll + sex sånt mot deg :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært ganske heldig med dates, men har et par som gikk ganske ille.

Den berste daten jeg har vært på var kanskje en da jeg bodde i Edinburgh. Møtte en fyr på fest, ga han nummeret mitt, ble spurt på kaffedate. Ca fem minutter inn i daten nevnte han plutselig fødselsdepresjon, og la ut om at han trodde dette var noe kvinner fant på fordi de var late og ville la mannen sin sitte med alt arbeidet med den nye babyen. Jeg ble provosert, men liker ikke konfrontasjoner. Sa bare at jeg trodde fødselsdepresjoner var et reellt problem for mange kvinner, og ikke noe som var oppdiktet, og prøvde å skifte samtalemne. Men han holdt fast på det han kalte 'fødselsdepresjons-myten'. La ut i det vide og det brede om hvor fæle disse kvinnene var som lurte de stakkars mennene deres, og i tillegg lot seg forfalle med fødselsdepresjon som unnskyldning. Til slutt ble jeg så provosert at jeg reiste meg opp, fortalte ham hva jeg mente om meningene hans, slengte penger på bordet for det jeg hadde bestilt og gikk ut uten et ord til. Dagen etter sendte han melding. Han syntes vi hadde hatt det veldig koselig og ville gjerne ta meg med ut igjen :sjokkert:

En annen en: da jeg bodde i Belfast dro jeg på middagsdate med en fyr jeg møtte på en bar. Han var kjekk og hyggelig, og vi koste oss og snakket mye under middagen. Han hadde hentet meg i bilen sin den kvelden og kjørt oss til restauranten, så jeg antok vel at vi ikke skulle drikke noe særlig alkohol på daten (maks ett glass siden jeg trodde han skulle kjøre senere). Men han bestilte flere glass øl og spurte om jeg ville ha mer vin, så da tenkte jeg at han hadde tenkt å la bilen sin bli igjen ved restauranten og ta taxi hjem. Så vi hadde et par drinker, og etter middagen spurte han om jeg ville bli med til en bar for en siste cocktail. Det ville jeg gjerne, men da vi kom ut begynte han å gå mot bilen sin. Han hadde tenkt å kjøre til det neste stedet. Jeg sa at jeg ikke syntes det var en god ide, da han hadde hatt et par drinker. Han ble da litt irritert og nedlatende, og sa at han hadde full kontroll og at vi bare kunne kjøre. Jeg sa at jeg ikke ville sitte på med en som hadde drukket. Han ble oppfarende og sint, og sa i irritert tonefall 'just get in the car please'. Ikke sjans for at jeg setter meg i bilen til en som hadde drukket og i tillegg snakker slik til meg. Heldigvis kom det en taxi forbi akkurat da, så jeg hoppet i den og så ikke noe mer til ham.

Har noen flere, skriver kanskje mer senere!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd :skratte:

Den første her er ikke akkurat en date, men et ONS. Traff ei veldig søt, vakker, morsom og hyggelig jente på byen, og kjemien var veldig god. Hun var der med venninnen sin, som også ble kjent med en fyr.

Vi deler taxi til blokka de bor i (studentblokk, så de bodde hver for seg). Etter litt fram og tilbake så blir vi endelig alene og har vill sex (viktig å få med den detaljen :P ). Morgenen etter har vi oss en ny hyrdestund. Kort tid etter at vi var ferdige innser vi sjokket.. en av oss har klart, på en eller annen måte, å bæsje i senga i løpet av natta eller under den første sexøkta. Mest sannsynlig meg. Jeg gadd ikke bli værende for å leke CSI (crime shit investigator) akkurat, så jeg stakk derfra ganske fort. Utveksla ikke kontaktinformasjon, så det ble med den gangen. Kanskje like greit :P Vil understreke for alle her inne at det var første og siste gang altså.

Nummer to er en date. Møttes via Sukker, hun virka ålreit og hyggelig og inviterte meg over til hun for å være fra fredag til lørdag (hun bodde litt utpå landet). Da jeg ankommer togstasjonen i den nærmeste byen merker jeg at ting ikke er helt som det skal.. hun begynner nemlig å nyse og hoste hver gang det går en utlending forbi. Jeg spurte hva som var greia, og hun svarte glatt: "jeg er allergisk mot utlendinger". Jaha, tenkte jeg. Siden jeg hadde reist et stykke gadd jeg ikke hive meg på toget tilbake igjen, og tenkte at kanskje jeg kan bruke denne kvelden til å diskutere holdninger og livssyn med hun så det vil komme noe godt ut av dette. Kom ikke så langt med det, men hun var veldig morsom og søt ellers. Jeg var uansett bestemt på at dette ikke ville bli noe av. Dagen etter da jeg skal dra, begynner hun å gråte da jeg svarte "nei" på spørsmålet om jeg hadde begynt å elske hun og ville være sammen med hun. Jeg får noia, og det blir mye frem og tilbake her. Ender med at jeg får bestilt taxi da jeg rett og slett vil vekk fortest mulig, men hun tvinger seg inn i taxien med til byen. Jeg burde ha nekta hun her, men hva gjør man når en person fysisk går oppi deg og nekter å forlate deg? Så hun blir med til togstasjonen, kommer med nye argumenter og bønner om hvorfor vi skal bli et par. Jeg sier at hun er ei flott jente, men at hun fortjener en som passer bedre til hun. Dette nekter hun å godta, braser så ut i hylgråt og begynner å rope "jeg orker ikke mer" mens hun løper mot en av togplattformene... Jeg får panikk og løper etter. De blikkene folk rundt sendte.. de glemmer jeg aldri. Men jeg dreit litt i det der og da, for jeg ble oppriktig bekymra for denne jentas ve og vel. Slik går det fram og tilbake en god stund, jeg får snakket hun ned, men med en gang det går opp for hun at vi to ikke vil bli et par begynner hun å gråte igjen. Etter å ha ringt Kirkens Nødhjelp (ja, faktisk, visste ikke hvor ellers jeg skulle henvende meg) endte det med at jeg tok en ny taxi med hun til legevakta. Her fikk hun en samtale og noen piller, men jeg måtte være der da hun trua med å ta livet sitt hvis jeg stakk. Til slutt drar vi derfra (jeg var på vei til å dra rundt 10, nå var klokka blitt ca 16..), jeg ber hun dra hjem og ta pilla si, skaffe seg hjelp også skulle jeg tenke på å gi hun en ny sjanse. Først da ga hun seg, og jeg fikk kommet meg vekk derfra. Hun ringte og sendte mld i nesten ett år etterpå...

Beklager lang historie, men det var virkelig en marerittdate.

"jeg er allergisk mot utlendinger" :fnise: Den var god. Haha. Må være slitsomt for henne å nyse og hoste hver gang hun ser en utlending. Du skulle ha tatt henne med til Grønland i Oslo :fnise:

Men hun dama virket veldig desperat. Bra du passet på at hun ikke tok noen dumme avgjørelser da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hoho, mye gøy her :hoho:  :hoho:

 

Jeg har å vært på noen dater hvor vi har hatt NULL kjemi og ikke mye å snakke om. Slitsomt altså.

 

Han jeg var på date med sist, var litt spesiell, men var ikke en dårlig date. Ble bare litt satt ut.Vi skulle spise middag hjemme hos han. JA, jeg vet det er dumt med 1 date hjemme hos noen. Nå ble det slik.

han henter meg og sier på veien "det er litt rotete, men har ryddet en del dal" Da jeg kommer inn, så fikk jeg sjokk. Ungkars leilighet deluxe! Masse rot, skittene sokker slengt overalt, oppvask overalt, (oppi kummen og på benken) bremsespor i doen, skjegghår i vasken, tannkremsprut på speilet, verktøy i gang og stue, ekkel oljelukt osv osv. Lurer virkelig på hvordan det så ut før han liksom hadde ryddet :sjokkert:

 

Vel, han står å lager mat og jeg må på do. Når jeg åpner døren, så ser jeg en stor edderkopp hengende ned fra veggen!!! Jeg hylte og løp ut døren fortere enn svint. Hva er det sier han? Det er en stor edderkopp på badet sa jeg, mens tårene trillet. Herregud å flaut. Jeg fikk helt panikk. Jeg fikk roet meg og kommet på do. Så var det klar for middag. Alt var overkokt, harde poteter, klumpete saus og knusk tørr kylling. Eneste som smakte godt var vinen. Jeg sa det var godt, men hva skulle jeg si? Etterpå skulle han spille blokkfløyte. Han hadde laget en liten sang til meg.  Han stilte seg opp på stuegulvet og begynte. Surt og fælt. Holdt på å spurte ut i latter, men måtte bare bite tenna sammen. Han så veldig alvorlig og konsentrert ut.

 

Han spurte om vi skulle se på en film og filmen han valgte var gørr kjedelig! Varte i 2 timer gjorde den. Han fulgte skikkelig med. Jeg holdt på å sovne og fikk ikke med meg noen ting.. Han setter seg nærmere og nærmere meg. Legger armen rundt meg og sier "legg hodet ditt på skulderen min" Jeg gjorde det, men holdt på å knekke ryggen. Satt så vondt. Da filmen endelig var ferdig, så ville han lese dikt for meg. Skjønte så vidt hva han leste. Han ser meg dypt inn i øynene. Han ville jeg skulle plukke ut noen dikt jeg skulle lese for han. Det sto på nynorsk Jeg leste og skjønte ikke hva jeg leste. Herregud, så kleint!

 

Var glad jeg kom hjem faktisk og følte ikke kjemien helt var der. Hyggelig fyr, men ikke helt min type altså :)

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...