Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ALDRI opplevd å se noen håndhilse, og med det tenke "hih, første dæit'n og greier jo. Sleng over popcornet".

Aldri.

Haha :fnise: , ikke jeg heller. Husker derimot at jeg og en venninne satt ved siden av to som må ha møttes for første gang. De satt der med null kjemi og pinlig stillhet. Hun stakkars kvinnen prøvde å finne litt samtaleemner som "gleder du deg til nyttårsaften? Likte du maten?", men det var så pinlig. Vi fikk så vondt av de der de satt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var den første jeg ikke fant noe rart med i det hele tatt. Håndhilsing ved første møte er jo normal folkeskikk. Hvis jeg ser noen håndhilse på en restaurant så tenker jeg ikke "hahaha, første date", hvis jeg tenker noe i det hele tatt så er det et møte mellom kolleger eller venner. Men sjansen for at jeg legger merke til en sånn detalj i en fullsatt restaurant er egentlig lik null. Og selv hvis jeg visste at noen var på første date så er jo ikke det akkurat interessant nok til at jeg glemmer maten og den jeg er sammen med og sitter med ørene på stilk.

Anonymous poster hash: b35ee...32c

Enig. Det er da helt vanlig å håndhilse hver gang man møter noen. Både på venner, familie, bekjente og ukjente. Spesielt menn hilser, kvinner klemmer.

Anonymous poster hash: 5432e...492

Da får dere håndhilse, da ;) Siden dere er såå formelle;) jeg syns hvertfall det var pinlig og ubehagelig!

Denne tråden er vel at jeg skal fortelle om min date, og denne syns jeg var kjip ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinligste daten jeg har vært på var når vi begge hadde rumlende mager under hele filmen. Hjalp Ikke akkurat at filmen var veldig rolig og lite snakking, så rumlingen hørtes ekstra godt.... Og nei, jeg var ikke sulten

Anonymous poster hash: 013fb...756

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett flaut når ALLE ser at dette er 1 date. Tipper det er det folk tenker. Spesielt hvis man lukter godt og er veldig pyntet.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Ukjente folk bryr seg generelt mindre om deg enn du tror.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker historie:

Vi bodde et lite stykke fra hverandre, så ble enig om å møtes på halvveien! På forhånd hadde vi avtalt hvilke restaurant vi skulle møtes på, så det var greit det. Jeg kommer meg på brygga hvor alle restaurantene ligger på rekke, og står utenfor den vi hadde blitt enig om.

Jeg ventet i ca. ti min, før jeg ringer han og spørr om hvor han var. Han var allerede inne på restauranten, null problem, jeg rusler inn for å sette meg på bordet han valgt. Restauranten var STAPPA, han velger å reise seg og håndhilse! Det er ok å håndhilse, men hallo..... Trenger ikke å vise til at og alle om at det var første date da!

Han var skruuuubbsulten, og hadde allerede bestilt mat. Jeg tok en kaffe, som jeg måtte betale for selv............. Jeg hørte ikke noe fra han, og han hørte heller ikke noe fra meg.

PS: vi hadde ingen kjemi. Det var bare flaut.

Anonymous poster hash: 787b6...1ff

Øh, verste date fordi fyren var høflig og håndhilste?

Lol

Anonymous poster hash: 12d16...f59

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett flaut når ALLE ser at dette er 1 date. Tipper det er det folk tenker. Spesielt hvis man lukter godt og er veldig pyntet.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Nei, det tenker ikke folk. De færreste legger merke til dere i det hele tatt. Om du lukter godt tror jeg ikke kelneren hadde lagt merke til en gang. Pleier du lukte vondt hvis det ikke er første daten? Nei, pris deg heller overlykkelig hvis dette var din verste date :)

Anonymous poster hash: b35ee...32c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh, verste date fordi fyren var høflig og håndhilste?

LolAnonymous poster hash: 12d16...f59

Ok, nok kommentarer om det nå da.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :fnise: , ikke jeg heller. Husker derimot at jeg og en venninne satt ved siden av to som må ha møttes for første gang. De satt der med null kjemi og pinlig stillhet. Hun stakkars kvinnen prøvde å finne litt samtaleemner som "gleder du deg til nyttårsaften? Likte du maten?", men det var så pinlig. Vi fikk så vondt av de der de satt.

Det har jeg å opplevd når jeg tenker meg om. De satt rett ved siden av oss. Null kjemi og det var super kleint. Begge satt bare å så ut i luften.

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett flaut når ALLE ser at dette er 1 date. Tipper det er det folk tenker. Spesielt hvis man lukter godt og er veldig pyntet.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Håndhilsing er da helt vanlig. Det er så vanlig at ingen tenker over det når de ser andre gjøre det. Selv min bror og vår far håndhilser når de møtes.

Anonymous poster hash: 5432e...492

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, verste date fordi fyren var høflig og håndhilste?

Lol

Anonymous poster hash: 12d16...f59

Øh, klarer fu ikke å lese at de hadde null kjemi?

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle treffe en kollega på kaffe for mange år siden som hadde vist litt interesse, og vi møttes på en Egon-restaurant. Fant oss et bord ikke så langt fra hovedinngangen, og jeg satte meg med ryggen vendt mot døra, mens han satte seg mot meg.

Nå hadde det seg sånn at han hadde begynt i militæret og vært der en stund, så han møtte opp i grønt, og begynte å beskrive hvordan militæret hadde forandret ham fullstendig fra det øyeblikket han satte seg ned ved bordet. Mens han forklarte om hvordan de brøt deg ned, for så å bygge deg opp igjen, begynte jeg å merke hvordan øynene hans flakket vilt frem og tilbake - særlig mot døra!

Etter hvert begynte jeg å få en sykelig trang til å snu meg for å sjekke døra, når han plutselig lener seg over bordet og hvisker "Hvis det hadde kommet noen inn døra her med en pistol, så hadde jeg overmannet ham på fem sekunder". Og så stirret han på døra igjen! Som om han forventet at denne bevæpnede mannen bare sto utenfor Egon og ventet på at han skulle blunke! Øynene flakket under hele kaffen.

Det var ikke en forferdelig date, den var heller litt spennende, men jeg må innrømme at jeg etter hvert begynte å bli skikkelig nervøs, og ble sittende og halvsnu meg litt diskret i stolen for å se etter den bevæpnede mannen han ventet på :laugh:

Det nådde et punkt der jeg opplevde det slik:

johnny-english-explosion-o.gif

Bortsett fra det var det et hyggelig møte!

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var medlem av sukker.no og fikk melding av en mann som så veldig kjekk ut. Vi pratet endel og tullet masse om forskjellige ting.

Han jobbet som lege, og jeg jobber også innen helsevesenet, så vi hadde mye til felles. Tilslutt kvinnet jeg meg opp til date. Vi avtalte at vi skulle møtes for å spille squash ( tror det heter det) også ut å spise etterpå.

I forkant hadde jeg bestemt meg for at nå skulle jeg gjøre skikkelig bra inntrykk, dette kunne være drømmemannen. Jeg bare glemte et øyeblikk at samtidig som jeg er sykt klønete også er kjent for å ha litt av et konkurranseinstinkt!

Jeg suuugde i squash, og det gode inntrykket jeg skulle gi ble fort byttet ut med banneord og jeg ble nesten sint for st jeg ikke fikk det til :flau:

Ettersom vi hadde tullet masse i forkant med at jeg var klønete forsøkte jeg å tulle det bort, men han syntes liksom bare synd i meg.. Haha, vanskelig å forklare men var skikkelig flaut. Tilslutt spør han om vi kanskje skal gi oss, han sa at han følte jeg ikke koste meg så vi kunne heller gå ut å spise.

Jeg gikk i garderoben og ringte venninna mi, jeg sa til henne at aaaaldri om han er der når jeg kommer ut, og fortalte om hvordan jeg regelrett dreit meg ut.. Men joda, han stod klar og ventet.

Okei, må spole litt for dette blir langt:

* Jeg prøver stadig vekk å tulle med ting vi har snakket om før, han svarer nesten alltid " jeg syns du er kjempemorsom jeg", " nei, jeg syns faktisk du virker veldig smart" osv osv.. Kjemien bare kræææsjet plutselig.

* blir takeaway, og det var tydeligvis bare tven på soverommet som virket. Han setter seg nærmere og nærmere- og jeg flytter meg lenger og lenger bort fra han.Faller nesten utav senga faktisk.

* Verste er at han bor et stykke unna meg, og det går ikke kollektiv transport- så vi har avtalt at han skal kjøre meg hjem. Jeg ymter frempå at jeg er trøtt- han KASTER seg over meg, og kysser seriøst hele ansiktet mitt.. Altså.. Anatomilæren hans må ha vært utdatert.

* Han kjører meg hjem, og midt i ruta sier han: si fra hvor jeg skal kjøre, er ikke kjent i området. Jeg har slettes ikke stedssans så turen på normalt sett 30-40 min tar to timer :( og dette etter den kleine stemninga og jeg har i tillegg avvist han..

Uff, ble sikkert langt og uinteressant dette, men jeg ler skikkelig godt av denne historien idag :D han derimot fortsatte å ringe å sende meldinger i laaang tid etterpå- tok ikke noen hint. Jeg forstår virkelig ikke hva han så i meg.

Lasse- hvis du leser dette. Sorry :) du er sikkert en bra fyr, men for noen andre.

Anonymous poster hash: 502cc...15d

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han som ringte pappaen sin når vi møttes på restauranten for å si at han var trygt fremme. ( mann ca 25 år, hadde kjørt bil, og var litt glatt ute ) Jeg fikk også snakke med pappaen, koselig å si hei liksom :flau:

Han pratet mest om ulike sykdommer han hadde hatt, ikke noe alvorlig, men om hvor bekymret mammaen hans ble da han hadde hele 39 i feber og pådratt seg en skikkelig runde med influensa. Måtte til legen og greier.

Stakkars. Han var egentlig bare veldig veldig snill, men hele greia var bare skikkelig merkelig.

Han har dame den dag i dag, og lurer svært på hvordan de kommuniserer og om mamma og pappa er en del av det hele. :)

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg å opplevd når jeg tenker meg om. De satt rett ved siden av oss. Null kjemi og det var super kleint. Begge satt bare å så ut i luften. Anonymous poster hash: 11e32...8c6

Ja uff, samme her. De satt rett ved sidenav oss også. Umulig å ikke legge merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date nr 1:

Ok, alle kan være nervøse på 1 daten (det kan jeg å) men turn off med menn som ikke sier noe og som ikke tør å ha øyekontakt en gang. Var på date med en som var veldig sjenert. Da vi møtes, håndhilser vi og han ser meg ikke inn i øynene. Ser bare bort. Jeg måtte bestemme alt. Han sa bare "samme for meg" Vi gikk litt rundt i byen hvor jeg bestemte hvor vi skulle gå. Etter en liten klein gåtur, så spør jeg om vi skal på cafe. Samme for meg sa han igjen. Ok, da gjør vi det. Da jeg spør hva han vil ha, sier han "tar det samme som deg jeg" og jeg må betale for han glemte visst penger hjemme.

Da sitter vi der da. Han ser bare ned i maten og sier ingenting. Jeg prøvde desperat å holde samtalen gående for jeg hater pinlig stillhet. Han svarer kort og spør ikke om noe. Bare et spørsmål "liker du rotter og edderkopper? Jeg har 2" Etter cafe besøket (som var kleint og kjedelig) gikk vi hvert til vårt. Han skulle bli hentet av en kompis og ikke spurte han om jeg ville sitte på selv om vi skulle samme vei. Kjører bare avgjørende mens jeg står i regnet.

Fikk en sms om at han ville møtes igjen, men takket pent nei for det var ikke noe kjemi. Hørte ikke noe mer fra han.

Date nr 2:

Møtte en på sukker i fjor. Han var en del større enn hva han så ut på bildene og stiller opp med bomseklær. Her snakker vi slafsete joggebukse, Nike t-skjorte med flekker på, åpen skinnjakke (skinnjakke var forsåvidt greit) og utslitt joggesko. Jeg synes man bør stelle seg litt når man skal på date da og ikke bare hive på seg det første man ser. Han luktet svette og vondt. Vi ble enige dagen før å spise på restaurant, men endte opp på Burger King hvor han bestilte 3 store burgere, 2 pommesfrits og en stor brus og milkshake til seg selv. Kjemien var helt grei, men følte dette ikke ville funke og hadde ikke så mye til felles likevel. Sendte han en sms og han var helt enig.

Date nr 3:

Kom 1 time for seint og snakket hele tiden om hvor mye han hata eksen sin. Jævla ditt og jævla datt. Sa han ville drepe henne. Prøvde å bytte samtaleemne, men han bare avbrøt meg. Kom på en unnskyldning og kom meg fort bort derfra.

Date nr 4:

Han virket så hyggelig og oppegående. Vi fikk en god start. Spanderte mat og drikke gjorde han å.

Etter maten spurte han om jeg ville bli med hjem til han. Siden dette bare var 1 date, så ville jeg ikke. Det var litt for tidlig. Da endret han ansiktsutrykk og sier surt "nå hadde jeg faktisk leid film vi kunne se og kjøpt inn dyr eksklusiv drikke til oss, liker du meg ikke så kan du seriøst si det nå!" Jeg liker deg, men er litt tidlig for å bli med deg hjem. Vi kan godt gå på en bar hvis du vil sa jeg. Da sa han "nei, du er tydeligvis en av disse kjipe kjerringene. Dette gidder jeg ikke. Du er tydeligvis ikke interessert. Vil du jeg skal kjøre deg hjem da?" Nei takk. Jeg tar heller buss. Prøvde å gi han en klem bare for å være hyggelig, men det ville han ikke. Ble ikke noe mer der gitt.

Date nr 5:

Daten dukket aldri opp. Neste dag, så sa han hadde sittet på bingoen og sett meg sitte på møteplassen vår. Satt der i 30 min og ringte flere ganger. Dust!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket så hyggelig og oppegående. Vi fikk en god start. Spanderte mat og drikke gjorde han å.

Etter maten spurte han om jeg ville bli med hjem til han. Siden dette bare var 1 date, så ville jeg ikke. Det var litt for tidlig. Da endret han ansiktsutrykk og sier surt "nå hadde jeg faktisk leid film vi kunne se og kjøpt inn dyr eksklusiv drikke til oss, liker du meg ikke så kan du seriøst si det nå!" Jeg liker deg, men er litt tidlig for å bli med deg hjem. Vi kan godt gå på en bar hvis du vil sa jeg. Da sa han "nei, du er tydeligvis en av disse kjipe kjerringene. Dette gidder jeg ikke. Du er tydeligvis ikke interessert. Vil du jeg skal kjøre deg hjem da?" Nei takk. Jeg tar heller buss. Prøvde å gi han en klem bare for å være hyggelig, men det ville han ikke. Ble ikke noe mer der gitt.

Likte du ham fortsatt etter det der?

Anonymous poster hash: b35ee...32c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date nr 4:

Han virket så hyggelig og oppegående. Vi fikk en god start. Spanderte mat og drikke gjorde han å.

Etter maten spurte han om jeg ville bli med hjem til han. Siden dette bare var 1 date, så ville jeg ikke. Det var litt for tidlig. Da endret han ansiktsutrykk og sier surt "nå hadde jeg faktisk leid film vi kunne se og kjøpt inn dyr eksklusiv drikke til oss, liker du meg ikke så kan du seriøst si det nå!" Jeg liker deg, men er litt tidlig for å bli med deg hjem. Vi kan godt gå på en bar hvis du vil sa jeg. Da sa han "nei, du er tydeligvis en av disse kjipe kjerringene. Dette gidder jeg ikke. Du er tydeligvis ikke interessert. Vil du jeg skal kjøre deg hjem da?" Nei takk. Jeg tar heller buss. Prøvde å gi han en klem bare for å være hyggelig, men det ville han ikke. Ble ikke noe mer der gitt.

:sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Anonymous poster hash: af36a...512

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...