Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekle holdninger? Hva da med de menn som bruker gamle bilder av seg selv, eller som også er kreativ med vinkler for at de skal virke tynnere og yngre enn det de er? Er ikke det å lure seg til kontakt de ellers ikke ville fått hvis de hadde vært mer ærlige mtp. bildebruk? Nok av eksempler på kvinner som klager når menn gjør dette. Og det med god grunn. Men når en mann påpeker det, da har han "ekle holdninger"? Snakker om dobbeltmoral. På eks. Tinder er jeg nøye med å bruke relativt ferske bilder. Har ingen interesse av å "lure" meg til noen treff.

Edit: hva mener du jeg burde gjort i den situasjonen? Blitt med henne? For hun hintet om en viss ting, og det fristet overhodet ikke...

Hvis du var stor selv på den tiden, er det kanskje litt rart at du vemmet deg slik over at hun også var stor?

Uansett. Du virker ofte noe hissig og småaggressiv i innleggene dine her på forumet. Om noen påpeker det, selv på en vennlig måte, blir du ekstremt defensiv.

Merk deg hvor mange som har trykket 'liker' på den kommentaren du nå hisset deg opp over. Når såpass mange synes at du virker utrivelig gjennom måten du skriver på, så er det kanskje noe i det.

Anonymous poster hash: 1024f...100

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet ei med hund. Hunden skulle være med overalt. Med i sofaen når vi skulle kline. Med på soverommet når vi skulle ha sex. Taklet det ikke og avsluttet det.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Det der med hund/katt ser jeg også på som et issue faktisk. Jeg elsker dyr og har hatt hund selv, som singel. Men fader så nasty det må være å ha sex mens hunden/katten er i rommet! Hadde virkelig ikke taklet det...



Anonymous poster hash: f0ea2...a5d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr fra nettet. Etter kun 20 minutt kom han med unnskyldningen om at "han måtte hjem og passe på lillebroren sin". Greit nok at han ikke følte noen kjemi, men han kunne vel sagt det? (Vi er kristne begge to, så den replikken var ikke noe triks for å få meg med hjem i senga hans).

Verste er kanskje at i løpet av de korte 20 minuttene møtte vi på et kjærestepar som jeg gikk i klasse på vgs. med. Siden de gikk rett forbi oss kunne jeg jo ikke late som at jeg ikke kjente dem, og da måtte jeg presentere dem for han også. :flau::flau:

---

Det er heldigvis mange år siden nå, og nå er jeg gift med en kar som er helt perfekt for meg! :)



Anonymous poster hash: 50acc...d71
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke helt en date men..

Var på byen og traff en gutt jeg har kjent i mange år, og hadde en crush på som 17-18åring. Jeg var nydumpet, hadde kjærlighetssorg og gav faen, rett og slett. angrer på det nå!

Pratet mye og fant ut at jeg skulle bli med han hjem. var ganske langt til han, så ble hentet av søsteren.

I baksetet var han veldig klar, og ville kline masse, men syntes det var veldig ukomfortabelt siden søsteren satt forran oss. sa til han at vi fikk gjøre det når vi kom hjem til han.

Han bodde fremdeles hos moren, noe som er helt greit..

Vi gikk opp på såverommet, og rotet. Så skulle vi ha sex...

Varte ca 2min. Så sier han at han er trøtt og vil såve. jeg sier det er helt greit, og at jeg får ta bussen i morgen tidlig. Det ville han ikke...

Da går han ned og vekker moren! klokken var ca 5 på morgenen. Så kommer han opp igjen og sier at moren skal kjøre meg hjem. Jeg sier at det synes jeg var veldig unødvendig, og at jeg kan såve på sofaen hans eller noe, men han insisterer. ca en time senere har moren kjørt meg hjem.. Jeg beklaget meg og sier at dette var idiotisk gjort, men hun var veldig snill og sa at hun var vandt til det...

:sjokkert::hakeslepp: At noen kan behandle andre slik!! :hakeslepp::hakeslepp:

Anonymous poster hash: 50acc...d71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangs-klining her også. Var veldig ung. Måtte bite fyren hardt i tunga for å komme løs da han holdt meg veldig godt fast. Vi satt og han holdt hardt rundt hodet mitt med begge hender Da jeg kom, løs løp jeg gråtende av gårde og ble etterhvert sittende på benk og snufse. Etter en stund kom han etter på sykkel og lurte på hva som egentlig var galt..

En annen fyr satt å leste i min dagbok (joda klønete at den ikke var bedre gjemt. Men framme lå den ikke) da jeg kom tilbake etter et æren. Han var ikke flau eller følte seg ferska, men leste noe høyt for meg som han syns var svært festlig skrevet



Anonymous poster hash: aee60...617
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver denne anonym, av åpenbare årsaker.

Tror daten jeg var på for en liten stund siden slår det meste...

Hadde sendt to eller tre korte meldinger med en mann på Tinder, da det en fredags kveld jeg tilfeldigvis hadde barnefri tikket inn en melding med spørsmål om jeg ville ta et par øl.

Svarte at vi kunne gjøre det dersom han ville komme opp mot Tøyenområdet.

Vi avtalte å møtes på en cafe/ bar, og da han ankom så jeg at han måtte være skikkelig full allerede.

Etter en halvtime sa han at han hadde vært ute siden kl 14, at han hadde vært litt mer edru hvis han visste at jeg var så pen, og at han ikke hadde lyst på stebarn men nå som han hadde møtt meg så skulle han kanskje tenke på saken (Jeg har ett barn)... Øøh?

Utover det at han tok litt av så var han hyggelig og ganske morsom, og jeg tenkte som så at vi i hvert fall kunne sitte og ta noen øl og skravle litt, men visste at dette ikke var en mann jeg ville date videre.

Etter to øl nummer to kommer derimot bekjennelsene på bordet... :o. Han skal snart i fengsel for drapsforsøk på et familiemedlem, og har besøksforbud mot sin søster, hennes mann og barna! Hva som egentlig har skjedd husker han ikke, men han påstår han har det helt fint med seg selv.

Dette var så vanvittig at jeg et øyeblikk lurte på om han hadde ombestemt seg når det gjaldt hva han tenkte om meg, og derfor forsøkte å få meg til å mislike og avvise ham, så han selv slapp...

Men da jeg så avviste ham, ble han tryglende og lei seg og forsøkte å overbevise meg om å ta et par øl til slik at jeg kunne se hvor snill han egentlig var.

Herregud. Enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 97432...d9a
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangs-klining her også. Var veldig ung. Måtte bite fyren hardt i tunga for å komme løs da han holdt meg veldig godt fast. Vi satt og han holdt hardt rundt hodet mitt med begge hender Da jeg kom, løs løp jeg gråtende av gårde og ble etterhvert sittende på benk og snufse. Etter en stund kom han etter på sykkel og lurte på hva som egentlig var galt..

En annen fyr satt å leste i min dagbok (joda klønete at den ikke var bedre gjemt. Men framme lå den ikke) da jeg kom tilbake etter et æren. Han var ikke flau eller følte seg ferska, men leste noe høyt for meg som han syns var svært festlig skrevet

Anonymous poster hash: aee60...617

Har opplevd noe liknende, huff ;).

Var en gang nesten sikker på at jeg kom til å kaste opp i munnen på en mann, som overraskende kysset meg etter en alt for lang fest.

Anonymous poster hash: 97432...d9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden var jeg på første date med en som var nyseparert. Allerede etter 5 min hadde jeg lyst til å dra min vei. Fyren stinket av røyk, bar fremdeles gifteringen, kom ustelt (du skulle tro at han hadde nettopp våknet), snakket om hvor fælt livet hans var og beklaget for at han hadde glemt å nevne i profilen at han røykte fast. Etter 30 minutter begynte jeg å brekke meg pga lukten og da måtte jeg takke pent for meg.

Den daten står i sterk kontrast til den som varte en hel helg med han som nå er min kjæreste/drømmemann.

:rodmer::kyss:

Anonymous poster hash: 64c78...7a3

Anonymous poster hash: 64c78...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvangs-klining her også. Var veldig ung. Måtte bite fyren hardt i tunga for å komme løs da han holdt meg veldig godt fast. Vi satt og han holdt hardt rundt hodet mitt med begge hender Da jeg kom, løs løp jeg gråtende av gårde og ble etterhvert sittende på benk og snufse. Etter en stund kom han etter på sykkel og lurte på hva som egentlig var galt..

En annen fyr satt å leste i min dagbok (joda klønete at den ikke var bedre gjemt. Men framme lå den ikke) da jeg kom tilbake etter et æren. Han var ikke flau eller følte seg ferska, men leste noe høyt for meg som han syns var svært festlig skrevet

Anonymous poster hash: aee60...617

hahaaha :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er virkelig preventiv for en gammel frøken som definitivt kunne trengt et spark bak for å komme seg ut på markedet igjen :sjokkert:

Men faen heller; så SINNSYKT MORSOMT det er å lese her inne :skratte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er virkelig preventiv for en gammel frøken som definitivt kunne trengt et spark bak for å komme seg ut på markedet igjen :sjokkert:

Men faen heller; så SINNSYKT MORSOMT det er å lese her inne :skratte:

Hvis det hjelper har jeg vært på date med sikkert 20 forskjellige menn. Har aldri opplevd noe av det som beskrives i denne sinnsyke tråden! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er virkelig preventiv for en gammel frøken som definitivt kunne trengt et spark bak for å komme seg ut på markedet igjen :sjokkert:

Men faen heller; så SINNSYKT MORSOMT det er å lese her inne :skratte:

Jeg var ute på datemarkedet igjen i høst etter nesten åtte år i forhold. Jeg har hatt noen dårlige dater, men de aller fleste er trivelige folk, altså! Jeg lover det er gøy med dating. Det verste som kan skje er at du får en god historie ;)

Anonymous poster hash: 5483d...47b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hjelper har jeg vært på date med sikkert 20 forskjellige menn. Har aldri opplevd noe av det som beskrives i denne sinnsyke tråden! :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

Jeg var ute på datemarkedet igjen i høst etter nesten åtte år i forhold. Jeg har hatt noen dårlige dater, men de aller fleste er trivelige folk, altså! Jeg lover det er gøy med dating. Det verste som kan skje er at du får en god historie ;)

Anonymous poster hash: 5483d...47b

Frøkna har nå funnet ut at hun heller bør la seg motivere til å forfatte nye sinnsyke datehistorier, fremfor å la galskapen virke preventivt. I verste fall motiveres noen av gutta til å skrive om katastrofale dater med en småsprø frøken - aldri så ille at det ikke er godt for noe :ler:

Takk for oppmuntrende ord, kjære medsøstre; here I go ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte aldri på sms'n han sendte dagen etter, der han lurte på om jeg hadde hatt det kjekt i oslo, på tross av at jeg ikke fikk en bit av ham...

Å herregud, jeg føler med deg, men samtidig så må jeg le. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...