Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men Fiona: Meiner du med profilert at det her er en kjent mann?

Kjent og kjent, det er ikke Tommy Steine liksom, men de aller fleste innenfor bransjen jeg jobber i vet hvem denne mannen er. Men dette er noen år siden nå :)

Han hadde en ganske sentral rolle i et milliardkonsern på den tiden, aner ikke hva han gjør nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble stille litt, før jeg kaster et blikk oppover for å se om han fortsatt er der, for på dette tidspunktet har det faktisk begynt å regne. Vel, der sto han, på knærne og holdt seg fast i rekkverket mens han presset ansiktet gjennom sprinklene som en fireåring som ikke vil bli igjen i barnehagen...

Og jeg står pal i pøsende regnvær, med streng instruks om å ikke røre meg før jeg ble plukket opp av venninnen min.

Hun kommer kjørende, og i det øyeblikket jeg skulle hoppe inn i bilen roper han fra mellom sprinklene "Hvorfor gjør du dette, vi skulle jo ligge nakne sammen?"

Hahaha, stakar da! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Fiona: Meiner du med profilert at det her er en kjent mann?

Sikkert Kristian Valen.

Anonymous poster hash: 7eff7...c3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent og kjent, det er ikke Tommy Steine liksom, men de aller fleste innenfor bransjen jeg jobber i vet hvem denne mannen er. Men dette er noen år siden nå :)

Han hadde en ganske sentral rolle i et milliardkonsern på den tiden, aner ikke hva han gjør nå...

Oy, skit og så er han så helvetes dårlig på sosiale antenner.... :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oy, skit og så er han så helvetes dårlig på sosiale antenner.... :daane:

Ja, det var helt merkelig å se han i avisene etter det der...

Har tenkt på det i ettertid, og lurt på om han kan ha vært litt påvirket av et eller annet, for dette var da vitterlig ikke mannen jeg hadde snakket med i telefonen..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var helt merkelig å se han i avisene etter det der...

Har tenkt på det i ettertid, og lurt på om han kan ha vært litt påvirket av et eller annet, for dette var da vitterlig ikke mannen jeg hadde snakket med i telefonen..

Høres nesten slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste datter er nok den yngste. Utrolig surrehue, og kan være i overkant bisk og frekk i tillegg. Har ikke fått gjort særlig med livet sitt, til tross for at det ikke skorter på evnene. Men vi er jo så klart like glad i henne fordet-



Anonymous poster hash: 84da9...c2c
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er den verste daten, men jeg ble rimelig flau ihvert fall...

Var på date med en fyr på Aker brygge. Dette var vel vår andre date, og vi kjente hverandre ikke så veldig godt. Vi var på en av disse restaurantene som ligger ytterst på brygga mot Rådhuset. Vi satte ute. Det var ganske travelt den kvelden så kelneren vår hadde nok å gjøre. Vi hadde det egentlig ganske hyggelig helt til vi begynte å snakke om regninga. Da sier han, "hva sier du, skal vi bare stikke?" :sjokkert: Jeg så på ham, lo høyt, han lo med. Så så jeg på ansiktsuttrykket at han mente det (!), men fordi jeg reagerte, svarte han bare "hehe, nei da, vi gjør ikke det". Ookei, tenkte jeg. Hva var det? Så tilkaller vi kelneren, og hun er på vei med regningen. Da sier han "ta det med ro, jeg tar'n". Jøss tenkte jeg, kanskje han virkelig tullet istad?! Så ser han regningen, sperrer opp øynene, og sier fort "nei, forresten, vi kan dele den". Ikke med glimt i øyet, heller frykt. Jeg tilbød meg da å betale hele regningen, men det nektet han gjentatte ganger. Kelneren kom, vi betalte i stillhet, og gikk raskt der ifra. Kjente at situasjonen bare var kjempeflau, og at jeg ville vekk der ifra. Jeg tok ikke kontakt med ham etter daten. Ikke han heller. Like greit! :P

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ivrig kar etter meg i ca 6 mnd som maste i et sett om en date. Jeg avslo høflig hele veien. Til slutt valgte jeg å si ja en dag han foreslo en sushibar med fantastisk sushi, hvor han kjente eierene og vi kunne spise så mye vi ville gratis.

Så vi dro jo dit da. Når vi var gode og mette begge to spurte han om det var ok for meg at vi betalte hver for oss.. Hallo? Hadde spist noen biter mindre om jeg visste at vi allikevel skulle betale. Var student det året, og hadde ikke akkurat mye å rutte med. Ble havregryn og vann på meg resten av uka for å si det sånn.

Noen dager senere spurte han om jeg ville komme på besøk til han. Jeg sa ja, og en snill veninne svippet meg bort siden hun skulle videre samme veien...(han bor ca halvtime unna meg) Han bodde i en mørk, knøttliten hybel hvor det luktet skikkelig BOMS (typen gardinene trukket for midt på dagen når solen skinner i 30 plussgrader, og lukten av sure sokker, promp og 4 dager gammel pizza grandiosa)))), og han satt og spilte tvspill... Lurte på om jeg ville se på mens han spilte og jeg bare "ehh,ja..". Var ikke akkurat så møe annet å finne på der i det knøttlille rommet. Ble sittende å se han sitte der i bare boxeren å spille i TO LANGE TIMER. Ingen som kunne komme å hente meg. Tro meg, jeg sendte mld til nesten hele tlflista mi for å høre om noen hadde mulighet til å hente meg!

Til slutt begynte klokka å nærme seg busstid heldigvis og han ville følge meg til bussen. Han tok hånda mi å ville leie meg, jeg var ikke keen, men lot han gjøre det. Klam ekkel hånd...grøsser ved tanken den dag i dag. Så ville han kysse meg når bussen kom, noe jeg fryktet og kviet meg til for han hadde sånne hvite, knusktørre sprukne lepper. Verste kysset ever.....

Snakket aldri med han igjen, men han har aldri gitt opp å får rett som det er mld fra han med referater fra dagene sine, hva han har gjort i helga osv...... :S

Anonymous poster hash: 013fb...756

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at det ikke bare er jeg som har opplevd rare ting :D

Fra nettdate disse:

Var på 1.date med en jeg aldri hadde truffet før. Vi spiste middag og kjørte litt rundt. Veldig koselig i grunn. Vi endte opp hos et vennepar av ham og mens han var på do en tur fikk jeg spørsmål om hvor lenge vi hadde vært sammen... Han hadde sagt at han kom med kjæresten sin...

Møtte en for å gå tur. Først møtte jeg vente lenge før han kom, da var det en bil som kjørte forbi meg flere ganger og føreren stirret på meg. Viste seg at det var han. En av de første setningene han sa til meg "jeg er egentlig ikke interessert i å bli sammen noen som har barn, men det er koselig å gå tur da". Det kunne han jo sagt litt før (jeg har barn,og det visste han). Det ble en hyggelig tur forsåvidt bortsett fra at han snakket mest om seg selv.

Jeg skrev en del med en fyr som var så veldig interessert i å få ut av meg seksuelle preferanser. Jeg var ikke så interessert i å dele, kjente jo ikke fyren. Men hadde date med han, han hadde løyet ti år på alderen ("fordi man har ikke sjansj på nettet ellers") vi ruslet rundt også spiste vi middag. han var veldig intensiv, snakket mest om seg selv, var veldig ivrig på kroppskontakt. Heldigvis ingen snakk om seksuelle preferanser. Når vi skulle gå knuget han seg hardt til seg så jeg nesten ikke kom løs og sa han ville kysset meg om jeg ikke hadde vært forkjølet. Rett etter at vi sa hadet sendte han sms om at han hadde hatt det SÅ fint og at han var blitt SÅ betatt og gledet seg til å bli bedre kjent med meg. Litt senere på kvelden snakket vi på telefon og da prøvde han igjen å spørre om seksuelle preferanser. Jeg delte litt, men ikke så mye.

Neste dag svarte han ikke på sms jeg sendte på morgenen. Så utover dagen kom det en sms: "God dag, jeg har tenkt litt og er i tvil om vi egentlig er på riktig bane på den seksuelle fronten og tror dessverre jeg må si pass og stå over. Uansett hyggelig å treffes og god tur hjem :)"

Han ELSKET analsex og når det ikke var min favoritt så var det ikke liv laga... Ikke rart han er 40 år og singel...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn som har noen morsomme historier da?

Anonymous poster hash: 0573b...e99

Våre verste datehistorier er stort sett damene er dørgende kjedelige og forventer at mannen står for all stemning, snakking og initiativ i løpet av daten. :P

Har derimot truffet flere gærne kvinner på byen, blant annet hun som plutselig sa at hun helt sikkert kunne klart å slå ut mesteparten av tennene mine med ett slag med en hockeykølle, for deretter å spørre om jeg fortsatt ville synes hun var heit hvis hun mistet flere tenner. Hun spilte visst nemlig hockey. Før det hadde det vært ganske god stemning, og sex lå i luften. men så ble hun bare rarere og rare, og virket egentlig helt manisk. I følge en kompis som kjente henne såvidt fra før har hun aldri spilt hockey heller. Hun foreslo også å ta med hockeykølla i sengen som leketøy. Da jeg takket for meg og skulle gå, skulle hun gjøre meg sjalu ved å vise at hun kunne få noen andre til å ligge med seg (dette sa hun faktisk rett ut), og så hoppet hun bokstavelig talt på den første fyren hun så, så de nesten gikk i bakken. Da foreslo en vennlig, men bestemt vakt at hun kanskje hadde fått nok å drikke... Jeg håper nesten hun var ruset, for hennes skyld. :P

Jeg har en tendens til å tiltrekke meg rare mennesker som skal fortelle livshostorien sin eller mye annet rart. En annen gang ble jeg fornærmet av en psykologistudine nærmest sammenhengende en hel keld (var selvoppofrende wingman), og da jeg til slutt ble lei og kom med EN spydig kommentar tilbake, ble hun helt på gråten og skjønte ikke hvorfor alle menn hun traff skulle være slemme med henne. Egentlig var hun bare misunnelig for at venninnen ble sjekket opp, og ville få oppmerksomhet hun og. Hun var både søt og pen, og jeg hadde helt sikkert forsøkt å sjekke henne opp hvis hun hadde oppført seg som folk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre verste datehistorier er stort sett damene er dørgende kjedelige og forventer at mannen står for all stemning, snakking og initiativ i løpet av daten. :P

Har derimot truffet flere gærne kvinner på byen, blant annet hun som plutselig sa at hun helt sikkert kunne klart å slå ut mesteparten av tennene mine med ett slag med en hockeykølle, for deretter å spørre om jeg fortsatt ville synes hun var heit hvis hun mistet flere tenner. Hun spilte visst nemlig hockey. Før det hadde det vært ganske god stemning, og sex lå i luften. men så ble hun bare rarere og rare, og virket egentlig helt manisk. I følge en kompis som kjente henne såvidt fra før har hun aldri spilt hockey heller. Hun foreslo også å ta med hockeykølla i sengen som leketøy. Da jeg takket for meg og skulle gå, skulle hun gjøre meg sjalu ved å vise at hun kunne få noen andre til å ligge med seg (dette sa hun faktisk rett ut), og så hoppet hun bokstavelig talt på den første fyren hun så, så de nesten gikk i bakken. Da foreslo en vennlig, men bestemt vakt at hun kanskje hadde fått nok å drikke... Jeg håper nesten hun var ruset, for hennes skyld. :P

Jeg har en tendens til å tiltrekke meg rare mennesker som skal fortelle livshostorien sin eller mye annet rart. En annen gang ble jeg fornærmet av en psykologistudine nærmest sammenhengende en hel keld (var selvoppofrende wingman), og da jeg til slutt ble lei og kom med EN spydig kommentar tilbake, ble hun helt på gråten og skjønte ikke hvorfor alle menn hun traff skulle være slemme med henne. Egentlig var hun bare misunnelig for at venninnen ble sjekket opp, og ville få oppmerksomhet hun og. Hun var både søt og pen, og jeg hadde helt sikkert forsøkt å sjekke henne opp hvis hun hadde oppført seg som folk.

:skratte:

Du skulle sagt ifra om det til hun siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg sittet og lest fra første til siste side, og jeg grøsser over alt dere har opplevd. Men det jeg stusser mest over, er hvorfor mange av dere har funnet dere i så mye dritt fra datene deres? Dere holder ut drittlukt, dere finner dere i å bli tunget ned, og dere fortsetter å henge sammen med vedkommende som maser og maser og maser og maser!

Som ikke evner å ta et nei for et nei, men kaster seg over enkelte av dere flere ganger, og fortsatt så blir dere værende hos vedkommende helt til klokken omtrent blir både ett og fem om morgenen.

Jeg forstår jo at man i ettertid kanskje kan le av noe sånt, men herregud, ikke dra hjem til vilt fremmede folk, da! Hvis noen kaster seg over deg, og tunger deg ned, hvis noen holder deg fast, så skrik ut, da! Slå vilt, spark, klor øynene ut av drittsekken, kom dere vekk!

Det mange av dere opplever/har opplevd, er jo omtrent steget før det blir voldtekt ut av slikt. Kanskje noen mener at jeg overreagerer på dating-historiene her inne, men herregud, jeg hadde ikke taklet at noen hoppet opp på meg, som holdt meg fast mens han presset den skitne tunga si ned i halsen på meg. ÆSJ.!



Anonymous poster hash: f7456...c1e
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir delvis en gjentagelse av mange andres opplevelser her ser jeg, men here goes;

Hadde hatt en del kontakt med en type jeg fant på nettet, sukker tror jeg. Han var en relativt profilert mann, og jeg hadde et godt inntrykk av ham gjennom flere timer med skravling over telefon, mengder med sms etc. Han var også det jeg på den tiden definerte som "voksen", altså over 30. De mennene vet jo å behandle ei dame ordentlig, sant?

Meh.

Han bodde i Oslo, jeg et stykke unna, så vi avtalte at jeg skulle komme til ham for et glass vin på balkongen hans, så skulle jeg stikke til ei venninne i byen etterpå.

Jeg busset avgårde, med høye forventninger, og hva skjer? Katastrofe.

Det begynte med at han bokstavelig talt hoppet på meg i det øyeblikket jeg lukket døren bak meg hjemme hos han. Han klinte med hele ansiktet mitt, og hektet benet over hofta mi (altså, hæ? Gjør menn sånn?). Fikk dyttet ham på avstand, og sagt klart ifra om at det ikke er i den enden jeg ville starte.

Noe han respekterte... En bitteliten stund.

Det var tid for vin på balkongen, tenkte jeg fikk gi det en sjanse. Så jeg ble med ut. Til balkongen på ca 1kvm, der det sto et bord, med et par glass vin på, og ÉN STOL!! Det var altså lagt opp til at jeg måtte sitte på fanget hans og drikke den forbaska vinen. Takket pent nei, og sa jeg heller kunne stå.

Fikk stå ifred i sånn ca 45 sekunder, før han reiv meg ned i fanget hans, og satte igang med ansiktsspisingen igjen.

Det var da jeg takket for meg, og sa at nok fikk være nok. Stormet ut mens jeg ringte venninnen, whatsappet henne location, og fikk beskjed om å bli nøyaktig der jeg var, slik at hun kunne hentemeg.

Da jeg kom ut døren, sto han på balkongen sin, klar til å prøve alle teknikker han kunne for å få meg til å komme inn igjen... Han ble bare mer og mer patetisk, for hvert øyeblikk som gikk. Han begynte med å rope "ikke vær sånn a, vi kunne fått det så hyggelig", fortsatte etter litt med "jeg kan ikke noe for mitt sexuelle driv... kom opp igjen".

Det ble stille litt, før jeg kaster et blikk oppover for å se om han fortsatt er der, for på dette tidspunktet har det faktisk begynt å regne. Vel, der sto han, på knærne og holdt seg fast i rekkverket mens han presset ansiktet gjennom sprinklene som en fireåring som ikke vil bli igjen i barnehagen...

Ha ha, herlighet for en fyr! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere historier takk:D

Anonymous poster hash: 013fb...756

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på marerittdaten i fjor sommer....typen var egentlig ganske oki av utseende og virka normal så utpå kvelden gikk vi til han og begge visste nok hva som kom til å skje.På forhånd hadde han fortalt att han hadde hund og håpet jeg likte hunder.Jeg svarte att jeg elsker hunder.Etter 2 flasker vin lå vi "plutselig" naken på sofaen og hadde oss da jeg kjente noen slikke meg på rumpa,jeg skvatt til men han sa bare att hunden ville hilse på......greit nok tenkte jeg og vi fortsatte....men da jeg så merka att hunden slikka meg i vagina ble det for ekkelt for meg.Typen sa bare att hunden ikke visste bedre.Jeg kledde meg og dro fort derfra.Har etter det ALDRI datet typer med hund,hahahaha.EKKELT !!!!!!!!!



Anonymous poster hash: 12be0...8c9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...