Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våre verste datehistorier er stort sett damene er dørgende kjedelige og forventer at mannen står for all stemning, snakking og initiativ i løpet av daten. :P

Har derimot truffet flere gærne kvinner på byen, blant annet hun som plutselig sa at hun helt sikkert kunne klart å slå ut mesteparten av tennene mine med ett slag med en hockeykølle, for deretter å spørre om jeg fortsatt ville synes hun var heit hvis hun mistet flere tenner. Hun spilte visst nemlig hockey. Før det hadde det vært ganske god stemning, og sex lå i luften. men så ble hun bare rarere og rare, og virket egentlig helt manisk. I følge en kompis som kjente henne såvidt fra før har hun aldri spilt hockey heller.

Ikke for å ødelegge hocky-jente historien din eller noe , men det høres egentlig mere ut som at hun sa de tingene (spurte om du ville likt hun selvom hun fikk slått ut alle tennene sine osv) fordi hun ville sjekke om det var bare utseendet hennes du likte, eller om det var personligheten også. Og kompisen din som "såvidt kjente hun fra før" kan da strengt talt ikke vite om alle tingene hun driver med på fritiden. Selv driver jeg med en sport som overhodet ikke er tema å snakke om blandt bekjente jeg møter på i ny og ne på byen eller bekjente fra skole eller andre sammenhenger, så mange blir overrasket når de får vite det selvom det er noe jeg har drevet med hele livet og som mine nærmeste venner definerer som "meg".

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg datet en mann som var kjempehyggelig. Vi satt og pratet på kafe over et par-tre-fire kaffekopper. Han var intelligent og intellektuell og virkelig koselig.

Et par dager etterpå snakket vi sammen på telefonen og han var fortsatt veldig hyggelig å snakke med. Så jeg inviterte han på kaffe hjemme hos meg.

Da han kom hjem til meg så fikk jeg en klem og han var fortsatt hyggelig og hadde med sjokolade og greier.

Vi pratet fint sammen og alt var helt greit helt til han prøvde seg... men ikke på sex. Han ville suge på puppene mine. Ville ligge på armen og sutte og at jeg skulle stryke han over hodet. Han laget suttelyder og små stønnelyder og jeg ble så satt ut at jeg lot han holde på en stund. Så fikk jeg han bort og sa at det ble for mye for meg. Så vi pratet sammen som vanlig igjen, før han var nedi bh'n og puppene mine igjen. Da var det takk for nå og ha det så fint...



Anonymous poster hash: 5a576...ea1
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på marerittdaten i fjor sommer....typen var egentlig ganske oki av utseende og virka normal så utpå kvelden gikk vi til han og begge visste nok hva som kom til å skje.På forhånd hadde han fortalt att han hadde hund og håpet jeg likte hunder.Jeg svarte att jeg elsker hunder.Etter 2 flasker vin lå vi "plutselig" naken på sofaen og hadde oss da jeg kjente noen slikke meg på rumpa,jeg skvatt til men han sa bare att hunden ville hilse på......greit nok tenkte jeg og vi fortsatte....men da jeg så merka att hunden slikka meg i vagina ble det for ekkelt for meg.Typen sa bare att hunden ikke visste bedre.Jeg kledde meg og dro fort derfra.Har etter det ALDRI datet typer med hund,hahahaha.EKKELT !!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 12be0...8c9

Hahahaha, u just made my day!

Anonymous poster hash: 4900b...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Jeg datet en mann som var kjempehyggelig. Vi satt og pratet på kafe over et par-tre-fire kaffekopper. Han var intelligent og intellektuell og virkelig koselig.

Et par dager etterpå snakket vi sammen på telefonen og han var fortsatt veldig hyggelig å snakke med. Så jeg inviterte han på kaffe hjemme hos meg.

Da han kom hjem til meg så fikk jeg en klem og han var fortsatt hyggelig og hadde med sjokolade og greier.

Vi pratet fint sammen og alt var helt greit helt til han prøvde seg... men ikke på sex. Han ville suge på puppene mine. Ville ligge på armen og sutte og at jeg skulle stryke han over hodet. Han laget suttelyder og små stønnelyder og jeg ble så satt ut at jeg lot han holde på en stund. Så fikk jeg han bort og sa at det ble for mye for meg. Så vi pratet sammen som vanlig igjen, før han var nedi bh'n og puppene mine igjen. Da var det takk for nå og ha det så fint...

Anonymous poster hash: 5a576...ea1

:sjokkert:

:fnise::fnise::fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på marerittdaten i fjor sommer....typen var egentlig ganske oki av utseende og virka normal så utpå kvelden gikk vi til han og begge visste nok hva som kom til å skje.På forhånd hadde han fortalt att han hadde hund og håpet jeg likte hunder.Jeg svarte att jeg elsker hunder.Etter 2 flasker vin lå vi "plutselig" naken på sofaen og hadde oss da jeg kjente noen slikke meg på rumpa,jeg skvatt til men han sa bare att hunden ville hilse på......greit nok tenkte jeg og vi fortsatte....men da jeg så merka att hunden slikka meg i vagina ble det for ekkelt for meg.Typen sa bare att hunden ikke visste bedre.Jeg kledde meg og dro fort derfra.Har etter det ALDRI datet typer med hund,hahahaha.EKKELT !!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 12be0...8c9

Hahahaha :fnise:

Forsåvidt enig i at hunder ikke vet bedre,og hunder elsker jo sånn saltsmak,men likevel..ganske merkelig av han å si.

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg elsker slike tråder! Ler så tårene triller her. :skratte: Nå har ikke jeg vært singel på noen år, men kom på noen dater jeg hadde i mine yngre dager da jeg var en aktiv dater.

Venninnen min hadde hooket meg opp med broren sin siden han sleit litt med å få seg dame. No shit! Hadde ikke så veldig lyst, men ga han en sjanse.

Under middagen gikk det fint. Snill fyr og hadde ting å snakke om. Ikke helt min type, men hyggelig. Så gikk vi for ta noe å drikke på en pub og da begynte han plutselig å si hvor vakker jeg var, hvor mange barn vi skulle ha, giftermål og hele greia. Han endra seg helt. Da mistet jeg lysten med en gang. Sa jeg måtte hjem for jeg måtte opp tidlig. Så fikk jeg meldinger hvor vakker jeg var og jeg var drømmedama <3

Så var det jo han rike som snakket om seg selv og skrytte av hvor mye penger han hadde. Verste var når vi satte oss på en uterestaurant hvor han sa "neeemen heeei du!" og heiv seg over en jente. Det var visst en gammel venninne som han ikke hadde sett på lenge. Hun satt seg ned og de begynte å snakke om hvor lenge siden det var og gode gamle dager. Jeg sa jeg måtte gå og han sa bare hade. Ingen klem eller noen ting. Hørte ikke noe mer fra han.

Så var det en date jeg var på hvor vi hadde null kjemi. Det var vanskelig å snakke med han. Han var så alvorlig hele tiden. Etter middagen (som jeg måtte betale) ville han kjøre meg hjem. Greit nok. Kunne ikke takke nei til det. Det var 15 laaaaange minutter. Ingenting å snakke om. Da vi endelig kom fram, så prøvde han å kysse meg. Jeg trakk meg unna. Da sier han "vil du ikke sysse meg? (Han sa sysse) Ingenting for at jeg gadd å kjøre deg hjem?!" Sorry og jeg gikk ut av bilen. Han ropte bitch etter meg. For en dust!

Endret av smalls
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti mye rart på date, men den største flausen har jeg stått for selv. Det gjør fysisk vondt å skrive dette, men la gå.

Tredje date og ting så lovende ut. Jeg var ganske betatt og hadde invitert han hjem til meg for en casual filmkveld. Vi endte opp med å se en film som gikk på tv. God stemning så langt. Midt i en spennende del av filmen måtte jeg selvsagt tisse. Jeg løp som en gal til do for å bli ferdig fortest mulig.Når jeg kommer inn i stuen igjen ser daten min rart på meg, peker og sier "hva er det der"? Jeg snur meg rundt og ser noe hvitt stikke ut av buksen min.

Jo, der henger toalettpapiret jeg har brukt til å tørke meg med ut av buksa. I all min hast, der jeg i en og samme bevegelse har tørket meg og trukket opp buksa, har toalettpapiret blitt fanget opp og henger nå nedover baken min. Jeg kjenner jeg blir rød, det sviiir i kinnene, men jeg tenker at dette kan vi le bort. Han er dessverre ikke av samme oppfatning. Jeg utbryter litt nervøs latter og et "hehe, sånn går det når man har det travelt eehehehe" og ser forventningsfullt bort på ham. Steinansikt! Fyren er tydelig disgusted og om mulig enda flauere enn meg. Stuntet mitt satte en stor demper på resten av daten og vi sa nesten ikke mer til hverandre den kvelden.

Må ha vært litt av en turn-off for han. Fikk en melding tre dager senere der han skrev at han ikke så noen fremtid for oss to.

Anonymous poster hash: 051e2...607

Sorry at jeg ler men :skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ivrig kar etter meg i ca 6 mnd som maste i et sett om en date. Jeg avslo høflig hele veien. Til slutt valgte jeg å si ja en dag han foreslo en sushibar med fantastisk sushi, hvor han kjente eierene og vi kunne spise så mye vi ville gratis.

Så vi dro jo dit da. Når vi var gode og mette begge to spurte han om det var ok for meg at vi betalte hver for oss.. Hallo? Hadde spist noen biter mindre om jeg visste at vi allikevel skulle betale. Var student det året, og hadde ikke akkurat mye å rutte med. Ble havregryn og vann på meg resten av uka for å si det sånn.

Noen dager senere spurte han om jeg ville komme på besøk til han. Jeg sa ja, og en snill veninne svippet meg bort siden hun skulle videre samme veien...(han bor ca halvtime unna meg) Han bodde i en mørk, knøttliten hybel hvor det luktet skikkelig BOMS (typen gardinene trukket for midt på dagen når solen skinner i 30 plussgrader, og lukten av sure sokker, promp og 4 dager gammel pizza grandiosa)))), og han satt og spilte tvspill... Lurte på om jeg ville se på mens han spilte og jeg bare "ehh,ja..". Var ikke akkurat så møe annet å finne på der i det knøttlille rommet. Ble sittende å se han sitte der i bare boxeren å spille i TO LANGE TIMER. Ingen som kunne komme å hente meg. Tro meg, jeg sendte mld til nesten hele tlflista mi for å høre om noen hadde mulighet til å hente meg!

Til slutt begynte klokka å nærme seg busstid heldigvis og han ville følge meg til bussen. Han tok hånda mi å ville leie meg, jeg var ikke keen, men lot han gjøre det. Klam ekkel hånd...grøsser ved tanken den dag i dag. Så ville han kysse meg når bussen kom, noe jeg fryktet og kviet meg til for han hadde sånne hvite, knusktørre sprukne lepper. Verste kysset ever.....

Snakket aldri med han igjen, men han har aldri gitt opp å får rett som det er mld fra han med referater fra dagene sine, hva han har gjort i helga osv...... :S

Anonymous poster hash: 013fb...756

Herregud, stakkars deg! Nå fikk jeg vondt. Jeg ville byttet nr. Høres slitsomt ut. Å hvem er det som sitter å spiller tv spill i 2 timer når man har besøk da? Hjelpes.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stakkars deg! Nå fikk jeg vondt. Jeg ville byttet nr. Høres slitsomt ut. Å hvem er det som sitter å spiller tv spill i 2 timer når man har besøk da? Hjelpes.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Det er det jeg har sagt hele tiden...Norske menn MÅ lære seg å bli mer gentlemen!!!!

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker historie:

Vi bodde et lite stykke fra hverandre, så ble enig om å møtes på halvveien! På forhånd hadde vi avtalt hvilke restaurant vi skulle møtes på, så det var greit det. Jeg kommer meg på brygga hvor alle restaurantene ligger på rekke, og står utenfor den vi hadde blitt enig om.

Jeg ventet i ca. ti min, før jeg ringer han og spørr om hvor han var. Han var allerede inne på restauranten, null problem, jeg rusler inn for å sette meg på bordet han valgt. Restauranten var STAPPA, han velger å reise seg og håndhilse! Det er ok å håndhilse, men hallo..... Trenger ikke å vise til at og alle om at det var første date da!

Han var skruuuubbsulten, og hadde allerede bestilt mat. Jeg tok en kaffe, som jeg måtte betale for selv............. Jeg hørte ikke noe fra han, og han hørte heller ikke noe fra meg.

PS: vi hadde ingen kjemi. Det var bare flaut.

Anonymous poster hash: 787b6...1ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en: Møtte en kar på byen, som virket veldig hyggeig, hvor vi dagen etter skulle treffes igjen. Vi gikk på kafé, hvor det viste seg at han var ekstremt lite pratsom, hvor jeg i tre kvarter snakket om alt og ingenting, og det var umulig å få noe ut av han. :o Etterpå spurre jeg om vi ikke skulle gå derfra, hvor han skulle kjøre meg hjem. Uten å si noe særlig, kjørte han meg hjem til seg, og plutselig satt vi og så på film, rettere sagt: En dokumentar om et band han likte... (metal-band). Deretter lagde ham middag i all stillhet mens jeg satt i stuen og så i lufta, hvorpå den kleineste stillheten av en middag fant sted.

Han kjørte meg deretter hjem etter 5 (!) timer med monolog fra meg av en date, og spurte etter å ha sluppet meg av på sms om vi skulle møtes igjen, for han hadde hatt det sååååå koselig. Skal sies at jeg er veldig ekstrovert. Han var interessant fordi jeg ble fascinert over hvorDan han kunne ha hatt det så hyggelig uten å ha sagt et ord omtrent, og dro på en ny date med han fordi han ellers var så pratsom på sms. Jeg tenkte at han kanskje ville åpne seg mer etterhvert. Men han gjorde ikke det....

Andre date var hjemme hos han, hvor han satt på gitar-hero og ville spille dette med meg de neste 4 timene, etterfulgt av at han hadde invitert en gjeng på fest hos seg resten av kvelden. Selv ikke med sine nærmeste venner sa han et kveld, og jeg endte opp med å snakke med de andre hele kvelden, hvor han satt i nærheten av meg eller fulgte etter meg der jeg gikk og bare smilte... Han var skjønn, men andre date var siste for oss to. :P

Anonymous poster hash: 8d6cc...953

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med dette? Det er normal folkeskikk og en del av å være gentleman, som så mange kvinner etterspør, er det ikke?

Anonymous poster hash: a9c31...47e

Jeg skjønner henne veldig godt jeg da. Jeg synes det er bedre med klem enn håndhilse. Jeg hadde blitt flau hvis daten ville håndhilse på en full restaurant hvor alle ser at dette er 1 date. Da ville jeg bare følt at alle fulgte med på oss og hvordan det går med oss :fnise:

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner henne veldig godt jeg da. Jeg synes det er bedre med klem enn håndhilse. Jeg hadde blitt flau hvis daten ville håndhilse på en full restaurant hvor alle ser at dette er 1 date. Da ville jeg bare følt at alle fulgte med på oss og hvordan det går med oss :fnise:

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Det var akkurat sånn jeg følte det ... Følte at bordene rundt ble stille hver gang det ble stilt et spørsmål jeg måtte svare på!

Flautflaut..

Anonymous poster hash: 787b6...1ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er glad jeg ikke har møtt så mange rare menn! Skjønt, møtt rare menn har jeg jo, uten at det har vært på date.

Den verste daten min må være da han ikke dukket opp. Sto der og ventet, og ventet, og ventet. Skuffet og irritert.

Jeg skjønner henne veldig godt jeg da. Jeg synes det er bedre med klem enn håndhilse. Jeg hadde blitt flau hvis daten ville håndhilse på en full restaurant hvor alle ser at dette er 1 date. Da ville jeg bare følt at alle fulgte med på oss og hvordan det går med oss :fnise:



Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Jeg er ingen klemmer, jeg ville aldre klemt noen jeg ikke har møtt før. Nå er jeg ikke så glad i å håndhilse heller, men klem blir feil for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel egentlig ikke en date, men et møte. Fra den tiden jeg var ung og dum, sikkert 15 år siden nå. (Herregud, tida går fort!!).

Hadde pratet med en gutt som var noen år eldre enn meg, på nettet over lengre tid. Han var kjekk og ganske smart og reflektert. Likte han. Vi bestemte oss for å møtes, og han skulle bo hos meg en helg(jeg vet, dumt).

Allerede når han kom ut av toget på stasjonen skjønte jeg at dette kom til å bli kleint. Jeg vet hva slags gutter jeg liker og hva som tiltrekker meg, og han var rake motsetningen. Mistenker at han kanskje tenkte det samme med meg og. Egentlig hadde jeg bare lyst til å avslutte der og da, men han hadde reist langt og brukt mye penger så det hadde jeg ikke hjerte til.

Mens vi chatta på nettet hadde vi blitt veldig close og på en måte blitt nettkjærester så vi holdt hender mens vi ruslet, selv om det bare føltes helt feil. Jeg bare gikk å tenkte at dette kom til å bli en lang helg.

Endte med at jeg spurte han om det var greit for han at han bodde på et motell istedenfor hjemme hos meg, noe som var ok for meg.

Tilbrakte helga med han, syklet til og fra hver dag, men jeg hata det og angret veldig på hele greia. Vi hadde lite å prate om og lite felles interesser.

Når helgen var over og jeg fulgte han på toget var jeg dødssliten, og det var sikkert han også. Kontaktet han ikke igjen og han kontaktet heller ikke meg.

Har alltid denne skrekk episoden i bakhodet når jeg skal treffe folk for første gang via nettet, det er det flaueste jeg noen sinne har opplevd. Tar mine forhåndsregler, stiller med lave forventninger og passer på at første møte blir kortvarig.

Anonymous poster hash: 013fb...756

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndhilse blir så formelt synes jeg og liker bedre å gi klem. Ikke sånn holde rundt klem, men kinn mot kinn. Håndhilse blir litt teit for vi vet jo hva vi heter.

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en fyr som hadde en skikkelig lang og spiss lillefingernegl. Han var gitarist så tenkte det var (litt ekkelt men) forståelig siden det var til spillingen.

Vi holdt hender, og jeg kjente han "gned" denne neglen sin mot håndflaten min, men tenkte det var tilfeldig.

På restaurant tar han hånda mi og begynner å kjæle meg oppover armen med kun denne neglen, imens han kikker meg intenst inn i øynene. Da fikk jeg nok. Urk!

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...