Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tinderdate. Ble hentet av en som jeg hadde snakket med en stund og hadde det forsåvidt veldig hyggelig. Men så skulle han kjøre meg hjem og spurte om det ikke var bedre at jeg tok toget siden skiltene på bilene ikke var hans og han begynte å ta de av. Dum som jeg var ga jeg han en sjanse til. Endte med at han veltet en halvliter øl på fanget mitt neste gang mens vi var ute og skyldte på meg når servitøren kom bort for å tørke opp.

Anonymous poster hash: 77220...573

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1: Skulle se film med en jeg kjente litt fra skolen. Han kom på besøk til meg og vi begynte å kline. Plutselig spør han om jeg kan suge han, hvorpå jeg lattermildt svarer nei. Han blir dritsur og sier " neivel, da får jeg ringe pulevenninna mi.. hun bor i dette området". Jeg sa at det gikk helt fint og fulgte han til døren. Etter en halvtime ringer det på og han var kommet tilbake. Hun hadde nemlig ikke tatt telefonen ( Det var veldig sent på kvelden og det var midt i uka) også lurte han på om han kunne sove hos meg siden det var så langt hjem til han ( 20 min unna til fots). Jeg sa nei.

2: Møtte en fyr via Tinder. Han var kjekk og ganske morsom, men han skulle hele tiden vise meg sanger av favorittbandet hans. Dette ble utrolig irriterende på date nr 2 hvor han avbrøyt annenhver setning med en youtube fremvisning av favorittbandet hans. Samme kvelden spilte vi kort og han prøvde å jukse.. jeg påpekte det og lo litt men han ble dritsur og gikk. Syns han var en skikkelig raring og var ganske happy for at han dro. Syklet tilfeldigvis forbi han et halvt år senere og han prøvde å unngå meg. Jeg syns det var ganske barnslig , men også litt morsomt så jeg ropte " HEI THOMAS" idét jeg syklet forbi han. Han ble dritflau.

3: Var på lunsjdate med en fyr som bodde i nabobyen. Han kom hit med tog og vi hadde planlagt å spise sammen. Han var ganske hyggelig men var litt slitsom ( Hadde ADHD). Han var ikke min type men morsom nok å skravle med et par timer, problemet var bare det at han aldri ville gå! Jeg prøvde å hinte om at jeg måtte hjem og da tok han det for gitt at han også skulle være med. Siden han måtte ta toget hjem ville jeg ikke bare dra fra han og la han vente på toget alene. Hintet og hintet.. til slutt sa jeg bare at nå var daten over ( da hadde vi vært sammen fra 12.00- 20.30) og at jeg måtte hjem. Tilfeldigvis gikk en venninne av meg forbi oss da jeg fulgte han til toget og hun skulle samme vei som jeg bor, så hun ville gå med meg hjem etter at han dro. Han plukket opp det og foreslo at han kunne følge meg hjem, og da gikk han selvfølgelig glipp av det toget og.. Enden på visa var at han "misset" toget fire ganger og da han hintet om at hvis han ikke rakk siste toget ( som gikk klokka ett på natta) måtte han sove hos noen. "Da håper jeg du har andre venner i byen, ellers får du ta taxi hjem" sa jeg , og dro.

Han pepret meg med meldinger om å møtes igjen, ringte hver eneste dag og spurte når vi kunne møtes. Holdt på sånn i et par måneder selv om jeg sa at jeg ikke var interessert til å møtes igjen.

4: Var på date med en fyr som spurte om vi skulle kjøre en tur. Jeg tenkte at det hadde vært hyggelig, men det var ikke det. Han kjørte til den lokale Esso stasjonen og satt på en benk på utsiden der å røyka i et par timer. Fortalte at han pleide å henge der og at det var så fin natur rundt stasjonen. Det var jorder på alle kanter og E18 som dundret i bakgrunnen. Han var 26 år, jeg var 23.



Anonymous poster hash: 3ccb3...566
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Skulle se film med en jeg kjente litt fra skolen. Han kom på besøk til meg og vi begynte å kline. Plutselig spør han om jeg kan suge han, hvorpå jeg lattermildt svarer nei. Han blir dritsur og sier " neivel, da får jeg ringe pulevenninna mi.. hun bor i dette området". Jeg sa at det gikk helt fint og fulgte han til døren. Etter en halvtime ringer det på og han var kommet tilbake. Hun hadde nemlig ikke tatt telefonen ( Det var veldig sent på kvelden og det var midt i uka) også lurte han på om han kunne sove hos meg siden det var så langt hjem til han ( 20 min unna til fots). Jeg sa nei.

Anonymous poster hash: 3ccb3...566

Hahahaha i alle dager er det mulig?!?!

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler så jeg griner av disse datene! Er nesten så jeg har lyst til å komme meg på date igjen snart, bare for å ha noe morsomt å fortelle! :fnise:



Anonymous poster hash: 23da9...c11
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg har flere jeg dessverre husker godt.

 

Jeg møtte en fyr på treningsstudio som inviterte meg hjem til seg for å se film. Jeg hadde såvidt fått satt meg ned i sofaen før han nærmest hev seg over meg og prøvde å komme ned i buksene mine. Jeg avslo han tvert, han lurte på hva problemet mitt var, om jeg var redd for å bli gravid eller hva som var greia. Jeg sa jeg bare ikke ville ha sex, da reiste han seg opp og gikk sint frem og tilbake før han sa: "Jeg har planer, du må dra!"

En uke etterpå var han frekk nok til å sende meg melding og spørre om jeg var interessert i å "se film". Jeg svarte: Ja, jeg er veldig interessert i å komme til deg og være der i 5 minutter før du kaster meg ut igjen fordi jeg ikke vil ha sex!" Da fikk jeg som svar: "Fuck you!"

Jeg tålte ikke trynet på den fyren etter dette og avsluttet medlemskapet mitt på treningsstudioet.

 

En fyr inviterte meg på pizza. Da jeg kom viste det seg at han tydeligvis hadde vært sulten og begynt å spise, på bordet lå det nemlig kun pizzaskorper igjen. Jeg fikk i det minste Pepsi Max...

 

Jeg spiste middag med en fyr da han plutselig tar seg til munnen og noe er tydeligvis galt. Ut av munnen tar han en råtten tann. Han legger den på middagstallerknen sin og sitter der fascinert og pirker i den med gaffelen! (Dette mens jeg fortsatt spiste! Gjett hvem som mistet appetitten). Så forteller han at han ikke har vært hos tannlegen på 20 år og ikke kommer han til å dra til en nå heller!

Denne daten presterte også å si at han hadde så mye gjeld pga eksen, han betalte så mye for henne mens de var sammen at han tok lån. Dette lånet gledet han seg til at vi var to om og sa ifra om at jeg måtte forberede meg på skranten økonomi en stund! Denne fyren var tydelig gira på at jeg skulle flytte inn og betale ned på både huset hans og gjelden pga eksen!..

Etter den siste daten hadde jeg mareritt om hendelsen med tanna flere ganger.

 

 

Endret av Chloe87
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så veldig ille, men møtte en kar via en nettside, på bildet var han ca 20 på den tiden, jeg var 19.

Vi mailet litt frem og tilbake og bestemte oss for å møtes for en drink.

Jeg dukket opp tiden vi avtalte og så litt rundt i baren, men klarte ikke finne han. Jeg bestiller en drink mens jeg setter meg ned og venter, så kommer en mann på ca 50 og introduserer seg som 20 åringen jeg møtte på nettet. Viste seg at han hadde brukt sin sønns bilder til å sjekke opp yngre jenter, for det var visst umulig å møte noen på min alder om han brukte eget bilde.

Tok bare jakka mi og gikk uten ett ord. Fikk sms en time etterpå om at jeg måtte slutte å være så jævla prippen, at alder bare er tall. Svarte ikke på meldingen, etter ca en halvtime til sendte han en til sms hvor han spurte om jeg var villig til å suge han for 1000 kr.

...nei takk som byr.

Viser bare hvor patetiske enkelte eldre menn er. Stakkars guttungen, om han noen gang fant ut at faren brukte bilder av ham for å innlede forhold til ungjenter som var på alder med sin egen sønn!

Anonymous poster hash: 651f8...526

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr ba meg hjem på middag han skulle diske opp. En svær porsjon kjøtt med tilbehør, og en sjokolademoussé til dessert. Imellom middagen og desserten måtte jeg på toalettet.

Da jeg kom ut igjen hadde han spist opp både sin egen og min dessert.. Fordi "han trodde jeg ikke likte sjokolademoussé". Jeg prøvde å svare at jeg ikke hadde rukket å smake på den, og at jeg bare måtte på toalettet først, uten hell.

Hahahaha, ååh 😄😄😄😄
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere tør å være hjemme hos folk dere ikke kjenner. Dere vet aldri hva de kan finne på å gjøre. Nå har jeg lest flere ganger at guttene har kastet seg over dere. Vær i alle fall litt utrusta.

Og jeg som dro alene til et annet land for å møte en gutt:-p Bodde hos han og greier xD

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som dro alene til et annet land for å møte en gutt:-p Bodde hos han og greier xD

Fikk du eget rom eller sov du med han(og sex/sexpress fra første/andre natt?)

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde først det sto verste datter :O

Anonymous poster hash: 050fe...662

Anonymous poster hash: 050fe...662

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen menn som har noen morsomme historier da?



Anonymous poster hash: 0573b...e99
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du eget rom eller sov du med han(og sex/sexpress fra første/andre natt?)

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

Sov på samme rom :-) Tja, sexen skjedde litt for fort, men jeg ville det jo selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn som har noen morsomme historier da?

Anonymous poster hash: 0573b...e99

Jeg sitter på en følelse av at det er menn som er rarest i slike situasjoner. Min hypotese er at presset på konformitet og skjønnhet blant kvinner er større enn det er for menn. F.eks han som dro ut en råtten tann i historien over. En kvinne ville liksom ikke gjort noe sånn.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonGangerTo

For en del år siden var jeg på første date med en som var nyseparert. Allerede etter 5 min hadde jeg lyst til å dra min vei. Fyren stinket av røyk, bar fremdeles gifteringen, kom ustelt (du skulle tro at han hadde nettopp våknet), snakket om hvor fælt livet hans var og beklaget for at han hadde glemt å nevne i profilen at han røykte fast. Etter 30 minutter begynte jeg å brekke meg pga lukten og da måtte jeg takke pent for meg.

Den daten står i sterk kontrast til den som varte en hel helg med han som nå er min kjæreste/drømmemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr ba meg hjem på middag han skulle diske opp. En svær porsjon kjøtt med tilbehør, og en sjokolademoussé til dessert. Imellom middagen og desserten måtte jeg på toalettet.

Da jeg kom ut igjen hadde han spist opp både sin egen og min dessert.. Fordi "han trodde jeg ikke likte sjokolademoussé". Jeg prøvde å svare at jeg ikke hadde rukket å smake på den, og at jeg bare måtte på toalettet først, uten hell.

Var på middag hos en fyr og fikk servert akkurat det samme!!!: Masse kjøtt, og sjokolademousse til dessert. Begynner å lure på om det var samme fyr. Var det her i Oslo, og gjennom tinder? Vet han er skikkelig player.

Anonymous poster hash: 5b137...aba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på middag hos en fyr og fikk servert akkurat det samme!!!: Masse kjøtt, og sjokolademousse til dessert. Begynner å lure på om det var samme fyr. Var det her i Oslo, og gjennom tinder? Vet han er skikkelig player.

Anonymous poster hash: 5b137...aba

Hm, kan jo hende. Jeg har hatt et tosifret antall damer over på middag det siste året, og lager alltid det samme. Er blitt en rutine, så dette er kanskje hans rutine.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti mye rart på date, men den største flausen har jeg stått for selv. Det gjør fysisk vondt å skrive dette, men la gå.

Tredje date og ting så lovende ut. Jeg var ganske betatt og hadde invitert han hjem til meg for en casual filmkveld. Vi endte opp med å se en film som gikk på tv. God stemning så langt. Midt i en spennende del av filmen måtte jeg selvsagt tisse. Jeg løp som en gal til do for å bli ferdig fortest mulig.Når jeg kommer inn i stuen igjen ser daten min rart på meg, peker og sier "hva er det der"? Jeg snur meg rundt og ser noe hvitt stikke ut av buksen min.

Jo, der henger toalettpapiret jeg har brukt til å tørke meg med ut av buksa. I all min hast, der jeg i en og samme bevegelse har tørket meg og trukket opp buksa, har toalettpapiret blitt fanget opp og henger nå nedover baken min. Jeg kjenner jeg blir rød, det sviiir i kinnene, men jeg tenker at dette kan vi le bort. Han er dessverre ikke av samme oppfatning. Jeg utbryter litt nervøs latter og et "hehe, sånn går det når man har det travelt eehehehe" og ser forventningsfullt bort på ham. Steinansikt! Fyren er tydelig disgusted og om mulig enda flauere enn meg. Stuntet mitt satte en stor demper på resten av daten og vi sa nesten ikke mer til hverandre den kvelden.

Må ha vært litt av en turn-off for han. Fikk en melding tre dager senere der han skrev at han ikke så noen fremtid for oss to.



Anonymous poster hash: 051e2...607
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...