Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det jeg har sagt hele tiden...Norske menn MÅ lære seg å bli mer gentlemen!!!!

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

Gentlemen forsvant med inntok av feminismen, er likestilling som gjelder nå... Gentlemenfakter er det motsatte av likestilling.

Anonymous poster hash: dc122...888

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gentlemen forsvant med inntok av feminismen, er likestilling som gjelder nå... Gentlemenfakter er det motsatte av likestilling.

Anonymous poster hash: dc122...888

Jeg sa noe lignende til noen damer da de forsøkte å snike i køen inn på et utested. Da de ble stoppet spurte de "hvor ble alle gentlemen av?". Jeg svarte "de forsvant med likestillingen". Det stoppet kjeften deres :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. For en blind date!

Venninnen din burde gjort litt mer forarbeid kan du si.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentlemen forsvant med inntok av feminismen, er likestilling som gjelder nå... Gentlemenfakter er det motsatte av likestilling.

Anonymous poster hash: dc122...888

Jeg sa noe lignende til noen damer da de forsøkte å snike i køen inn på et utested. Da de ble stoppet spurte de "hvor ble alle gentlemen av?". Jeg svarte "de forsvant med likestillingen". Det stoppet kjeften deres :P

Disse gentlemennene har aldri eksistert dersom de seriøst har så store motforestillinger mot likestillingens og likeverdets inntog :klo:

Herre min hatt for en historie det hadde resultert i dersom jeg havnet på date med en sånn :rolleyes:

  • Liker 28
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dene blind daten viste seg å være en venn, av min venninnes mann. De droppet han fra kretsen for å si det mildt.

Men sa de noe om hvorfor de hadde satt han opp med deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange fæle dater, men det er en jeg ikke glemmer. Det er 2 år siden.

Jeg hadde snakket med en på Match en stund og vi bestemte oss for å treffes. Vi bodde 6 timer unna hverandre og ble enige om at jeg skulle komme til han. Jeg skulle overnatte.

Vi møtes på bussterminalen og det var litt småkleint. Vi var begge nervøse. Gikk litt bedre da vi kom på restauranten. Samtalen gikk greit og vi hadde mye å snakke om. Koste meg jeg og virket som han gjorde det å. Etter det dro vi hjem til han for å se på film. Vi sa ikke så mye under filmen. Bare kommentere hva som skjedde og sånn. Jeg følte da vi kom hjem til han, så ble han annerledes. Virket ikke så interessert mer og sa ikke så mye. Satt å så på kl. Det så ut som han kjedet seg litt. Etter filmen ble det bare kleint. Jeg prøvde å holde samtalen gang, for jeg hater pinlig stillhet.

Plutselig (helt utav det blå) sier han. "Nei dette kommer ikke til å funke. Skal jeg kjøre deg ned til bussen?" Ehm Hæ? Jeg skjønte ingenting. Jeg som følte vi hadde så god kjemi. Hvert fall på restauranten. Han sa han følte det ble feil så fort vi møttes. Han sa jeg kunne overnatte på sofaen, men ville jeg bare skulle dra. Da gidder jeg ikke å overnatte hvis det er slik han føler. Følte han bare ville bli kvitt meg. Kjøreturen tok 8-10 min og vi sa ingenting til hverandre. Kleineste kjøreturen ever.

Da jeg kom fram (vi hadde sjekket bussruta før vi dro) så kom det ingen buss! Det skulle visst komme en klokka 10, men ingen kom. Det kom ingen flere. det endte med at jeg måtte ringe han og spørre om jeg kunne sove hos han. Hotell hadde jeg ikke råd til. Trenger vel ikke å si at det var super kleint. Spesielt neste morgen da vi nesten ikke snakket sammen. Var så glad da jeg endelig var på vei hjem og tok den tidligste bussen som gikk kl 9. Ville bare bort.

Slettet nr da jeg kom hjem og hørte aldri noe mer fra han.

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa de noe om hvorfor de hadde satt han opp med deg?

Ja, vennetjeneste, tenk det..

Kjente det skalv av raseri i meg lenge etter å ha hørt de ordene..

Nå er det ut døra her, ha en god dag, og takk for at du leste min historie, Summers:)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vennetjeneste, tenk det..

Kjente det skalv av raseri i meg lenge etter å ha hørt de ordene..

Nå er det ut døra her, ha en god dag, og takk for at du leste min historie, Summers:)

Jeg som skal takke og en god dag til deg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviterte en fyr hjem til meg, etter veldig mye mas om å treffe meg.

Fra første sekund satte han seg rett inntil meg, slik at jeg kunne kjenne låret hans inntil mitt, og han hadde ansiktet sitt så nærme mitt, at jeg måtte nærmest skjele for å kunne møte blikket hans.

Han gikk mildt sagt langt over komfort-sonen min, og da jeg prøvde å trekke meg unna, la han bare armen rundt meg og hoppet etter meg.

I ren desperasjon etter å få litt avstand mellom oss, spurte jeg om han hadde lyst til å spille Ludo, og det ville han heldigvis!

Da vi var ferdig med å spille ludo, begynte han å bli klein igjen, og jeg ga han en serviett (bare for tull) og sa: "du kan jo ta denne med deg hjem. Som et minne fra i kveld."

Det var jo egentlig et hint om at jeg ville at han skulle gå, men han tok virkelig ikke hintet. Istedet kremtet han dypt og sa med et dramatisk tonefall: "Jeg vil ha noe mer... Jeg vil ha dette som et minne fra i kveld også." Også kastet han seg over meg, bokstavelig talt, slik at jeg falt bakover i sofaen. Så begynte han å kline med meg, og jeg klinte jo ikke tilbake, så jeg ble full av spytt rundt munnen. Begynte bare å le, for jeg synes hele situasjonen var så latterlig. Og da så han opp meg og sa: "du har nydelig øyne! Og du er utrolig vakker, og du smaker kjempegodt."

Fikk forklart han at jeg ikke var intressert i å kline, og da tok han meg på låret og sa: "Men vi kan jo gjøre noe annet da...? bare kose litt?"

Da jeg avviste det også, begynte han å sutre om at ingen jenter hadde lyst på han, og at det var skikkelig tragisk hvor lite sex han hadde hatt, til tross for alderen osv.

Til slutt sa jeg bare rett ut at han måtte gå, fordi jeg ville legge meg og var trøtt. Da spurte han om han ikke kunne sove over, som om det skulle vært helt naturlig å spørre om. Jeg avviste det også.

Har ikke møtt han igjen.

Huff, snakk om å mangle sosialeantenner da. Verste var vel da han spurte om å overnatte. Skjønner godt du ikke ville det. Turn off med desperate gutter.

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med en fyr gjennom tinder, og vi skulle møtes for tredje gang. Vanligvis er jeg litt sånn nervøs, og vil alltid ha det bekreftet at "Vi skal møtes i dag, sant?" så jeg har lært meg å utsette å avtale eksakt møtested til den aktuelle dagen, for å ikke fremstå som hysterisk. Men denne gangen hadde vi avtalt både tid og sted et par dager i forveien, så jeg bestemte meg for å bare putte nervøsiteten i nattbordsskuffa, og dro nedover til dit vi skulle drikke kaffe. Jeg venta i 10 min uten å se snurten av han, så jeg sendte en melding og spurte hvor han var. 10 min senere får jeg svar; han ble dårlig og måtte dra hjem rett før jeg kom.

Altså.. Det er helt greit å plutselig bli sjuk, den har jeg forståelse for - men si i fra i det minste? Senere på dagen fant jeg forsåvidt ut at han ikke kunne ha vært så dårlig, da han la ut på fb om hva han hadde gjort den dagen, så jeg tror han bare hadde glemt meg, men ikke hadde baller nok til å si det. Så nå beholder jeg den nervøsiteten og spør i stedet. Mannfolk altså. :vetikke:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Det er helt greit å plutselig bli sjuk, den har jeg forståelse for - men si i fra i det minste? Senere på dagen fant jeg forsåvidt ut at han ikke kunne ha vært så dårlig, da han la ut på fb om hva han hadde gjort den dagen, så jeg tror han bare hadde glemt meg, men ikke hadde baller nok til å si det. Så nå beholder jeg den nervøsiteten og spør i stedet. Mannfolk altså. :vetikke:

Har opplevd ca det samme, bare at dette skulle være første gang.

Skulle møte en dame, og vi hadde avtalt tid og sted på forhånd. Møtte opp på avtalt sted til avtalt tid, ikke for tidlig, og ikke for sent. Minuttene gikk, ingen dukket opp. Så, 20 min etterpå får jeg en melding på Tinder hvor hun kom med en dårlig unnskyldning om at hun tok feil av tiden. Hun hadde trodd, sa hun, at det var kl 20 og ikke kl 19. Men vi ble enige om kl 1900, og det var det vi skrev på Tinder. Akkurat som om det går an å ta feil av de to klokkeslettene. Så da ble det bare å dra hjem igjen. Slettet matchen noen timer senere. Kvinnfolk, altså :P

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre min hatt for en historie det hadde resultert i dersom jeg havnet på date med en sånn :rolleyes:

Så du forventer å kunne snike i køer, og alle skal være gentlemens og slippe deg frem?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke ille ift mange andre her, men hadde en tragikomisk date for noen uker siden.

Vi hadde truffes før og alt var greit. Litt spontant spurte han om jeg ville være med på tur. Jeg takket ja, og regnet med det var en times gåtur rundt et vann e.l., slik som vi hadde gjort et par ganger før. Tok på meg vanlige klær og skoletter, samt regntøy siden været var faretruende.

Vi kjørte laaangt avgårde og det regnet mer og mer. Kjente det fristet lite med tur, men turde ikke si noe. Da vi kom fram sa han "du skal få bære sekk!". Jeg lo, trodde han tullet. Men nei. Han hadde pakket med seg en haug med VED, mat, drikke og klær. Jeg begynte å ane at turen skulle bli lengre enn forventa.

Jeg hadde tidligere tullet med at jeg var byjente som aldri brukte sekk, men nå måtte jeg...

Turen var en dritlang og bratt fjelltur. Herregud, så sliten jeg ble! Tung sekk, dårlig kondis og upassende klær. Regnet høljet. Prøvde holde motet oppe, men kjente jeg ble i dårligere og dårligere humør.

Da vi endelig kom til toppen var jeg gjennomsvett og begynte å fryse av de våte klærne. Fyren begynte å rigge til bål etter alle kunstens regler. Jeg ville bare få det overstått.

Så drar han fram PØLSER. Jeg er vegetarianer og det vet han, men hadde glemt ut. Så det eneste jeg kunne spise var noe klissete pinnebrød. Ble dårlig i magen av deigen, den ble jo aldri gjennomstekt.

Pausen draaaaar ut, var sikkert to timer med bålet. Jeg frøs og prøvde vise det, slik at vi kunne gå ned igjen. Da vi endelig pakket sammen, skulle han bare "utforske området litt" og ta en haug med bilder. Tålmodigheten min settes på prøve på ny.

Endelig går vi ned igjen, heldigvis litt lettere sekk uten all veden. Jeg prøver forte meg litt, men han tar seg goood tid og skal kikke på hver eneste stein. Jeg går fort i forveien og snakker nesten ikke med han.

Tror han merket at jeg ikke var den friluftsjenta han håpet på:P



Anonymous poster hash: 475b6...0f4
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forventer å kunne snike i køer, og alle skal være gentlemens og slippe deg frem?

Ta likestillingsdebatten et annet sted.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aww, do you think she came, saw you and left?

Haha unnskyld, men jeg måtte bare. Det er fra Friends, når Ross sin blind date aldri kommer

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke ille ift mange andre her, men hadde en tragikomisk date for noen uker siden.

Vi hadde truffes før og alt var greit. Litt spontant spurte han om jeg ville være med på tur. Jeg takket ja, og regnet med det var en times gåtur rundt et vann e.l., slik som vi hadde gjort et par ganger før. Tok på meg vanlige klær og skoletter, samt regntøy siden været var faretruende.

Vi kjørte laaangt avgårde og det regnet mer og mer. Kjente det fristet lite med tur, men turde ikke si noe. Da vi kom fram sa han "du skal få bære sekk!". Jeg lo, trodde han tullet. Men nei. Han hadde pakket med seg en haug med VED, mat, drikke og klær. Jeg begynte å ane at turen skulle bli lengre enn forventa.

Jeg hadde tidligere tullet med at jeg var byjente som aldri brukte sekk, men nå måtte jeg...

Turen var en dritlang og bratt fjelltur. Herregud, så sliten jeg ble! Tung sekk, dårlig kondis og upassende klær. Regnet høljet. Prøvde holde motet oppe, men kjente jeg ble i dårligere og dårligere humør.

Da vi endelig kom til toppen var jeg gjennomsvett og begynte å fryse av de våte klærne. Fyren begynte å rigge til bål etter alle kunstens regler. Jeg ville bare få det overstått.

Så drar han fram PØLSER. Jeg er vegetarianer og det vet han, men hadde glemt ut. Så det eneste jeg kunne spise var noe klissete pinnebrød. Ble dårlig i magen av deigen, den ble jo aldri gjennomstekt.

Pausen draaaaar ut, var sikkert to timer med bålet. Jeg frøs og prøvde vise det, slik at vi kunne gå ned igjen. Da vi endelig pakket sammen, skulle han bare "utforske området litt" og ta en haug med bilder. Tålmodigheten min settes på prøve på ny.

Endelig går vi ned igjen, heldigvis litt lettere sekk uten all veden. Jeg prøver forte meg litt, men han tar seg goood tid og skal kikke på hver eneste stein. Jeg går fort i forveien og snakker nesten ikke med han.

Tror han merket at jeg ikke var den friluftsjenta han håpet på:P

Anonymous poster hash: 475b6...0f4

:skratte: :skratte:

Ble det noen flere dater?

Anonymous poster hash: 11e32...8c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Har også vært på date med en fyr som presterte å si at han hadde sugd masse kuk i sin ungdom, og lurte på om jeg hadde hatt en eksperimentell periode også. :sjokkert:

OH EM GEE. :sjokkert:

Jeg har også forresten vært på noen dater hvor jeg sitter og tenker "SKYT MEG. SKYT MEG. SKYT MEG" gjennom hele opplevelsen, og når vi endelig går hvert til vårt tikker det inn melding om hvor utrooolig fint han har hatt det. Man kan jo begynne å lure om vi faktisk var på samme date.

Endret av iGirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...