Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den verste var vel han som gikk rett på politikk- og religionsdiskusjoner. Han hadde dannet sitt eget parti, og hadde skrevet et manifest på 200 sider som han skulle ha meg til å lese. Dette var heller høyreekstremt, for å si det mildt. Han var nærmest aggressiv i utspørringen om hva jeg ville gjort i en slik og sånn håpløs hypotetisk situasjon. Han avsluttet med å ville planlegge en helgetur til London for oss uken etter... Neitakk, du. Da jeg avslo date nr 2 og sa at jeg ikke følte den helt store kjemien mellom oss fikk jeg beskjed om at jeg lagt fra hadde sjarmert ham heller, men jeg hadde fin kropp..

Nest verste var vel han som snakket i ett om seg selv og sitt, og ikke stilte et eneste spørsmål til meg. Null interesse for meg.



Anonymous poster hash: 9a28e...880
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tatt direkte med hjem for å hilse på mor og far av en date en gang. Fikk også omvisning på gutterommet hans, som var akkurat det. Et barnerom. Etterpå kjørte han meg hjem, snudde seg forventningsfullt mot meg og sa begeistret, "ja her var det full klaff! Ikke sant? " Jeg var nødt å fortelle ham på en utrolig skånsom og mild måte at det ikke ville være sjangs i helvete for en date nr 2, men han begynte likevel å gråte.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, dette hørtes da veldig kjent ut.

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

Dette var et drøyt halvår etter Utøya, så ja, fikk litt dårlige assosiasjoner da...

Anonymous poster hash: 9a28e...880

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et drøyt halvår etter Utøya, så ja, fikk litt dårlige assosiasjoner da...

Anonymous poster hash: 9a28e...880

Uff av meg, jeg hadde løpt ut! Denne tråden har virkelig fått meg til å innse hvor heldig jeg har vært.. har faktisk aldri hatt en dårlig date, selv om noen var "helt greie". Det verste har vel vært når jeg dumper vedkommende og de står der og bare "Jammen.. jeg skjønner ikke." Da har jeg følt meg ganske råtten.

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var på date en gang med en fyr som var kjemperar. Under middagen spiste han som en gris.

Plutselig havnet litt av maten i pannen på han istedet for i munnen. Fyren bare fortsatte uten å tørke seg i ansiktet.

GROOOOOSSSS.



Anonymous poster hash: 3b5f3...434
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er lenge siden, jeg var vel en 18/19 år.

Skulle på deit med en ganske så kjekk fyr. Han kom og hentet meg og vi kjørte til en koselig kafe. Plutselig ble han oppringt av en kompis som lurte på om han ville være med å mekke bil. Daten lurte på om det var greit for meg og om jeg ville vente på han hjemme hos han, det skulle ikke ta så lang tid.

Det han derimot ikke hadde sagt var at han i en alder av noen og tyve bodde hjem til moren sin fortsatt! Så da satt jeg der da og kopte sammen med et eldre kvinnemenneske jeg ikke ante hvordan jeg skulle forholde meg til. Og såklart eviglangt unna nærmeste bussholdeplass..

Han kom etter noen timer tilbake og kjørte meg hjem igjen.

Det ble med den daten for å si det sånn....

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke akkurat en date, men jeg og treneren min hadde flørtet en stund over sms. Jeg var vel rundt 14-15 år og han var sikkert 5 år eldre. Vi avtalte hvertfall at vi skulle møtes for å kline. Som sagt så gjort. Jeg var ganske uerfaren, men det er verste kliningen jeg noen gang har vært bort i både før og etterpå! Var sikker på han kom til å spise meg, det var sikkel over alt og tenner som kakket borti hverandre. Jeg turte ikke si noe der og da, men gav beskjed på sms senere at dette gadd jeg ikke mer. Tror ikke han var vandt til å bli avvist, for han stalket meg i lang tid etterpå. Jeg behandler ham som luft de gangene jeg treffer på ham nå, 15 år etter...



Anonymous poster hash: c6bc5...729
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke akkurat en date, men jeg og treneren min hadde flørtet en stund over sms. Jeg var vel rundt 14-15 år og han var sikkert 5 år eldre. Vi avtalte hvertfall at vi skulle møtes for å kline. Som sagt så gjort. Jeg var ganske uerfaren, men det er verste kliningen jeg noen gang har vært bort i både før og etterpå! Var sikker på han kom til å spise meg, det var sikkel over alt og tenner som kakket borti hverandre. Jeg turte ikke si noe der og da, men gav beskjed på sms senere at dette gadd jeg ikke mer. Tror ikke han var vandt til å bli avvist, for han stalket meg i lang tid etterpå. Jeg behandler ham som luft de gangene jeg treffer på ham nå, 15 år etter...

Anonymous poster hash: c6bc5...729

Bra det ikke skjedde mer, han kunne blitt fengslet i lang tid.

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte til date med løs mage.Det var noe av det første han fortalte da vi møttes.

Jeg fikk på følelsen av at det ville bli en dårlig kveld,men hadde aldri gjettet hvor pinlig det skulle ende.

Han prompet lydløse stinkbomber som han trodde jeg ikke merket,og fløy på dass for å drite hvert 20.minutt.

Da vi etterhvert reiste oss for å gå kjente jeg det luktet,og ettersom jeg gikk bak ham på vei ut og ned trappen kunne jeg tydelig se en brun flekk på størrelse med en knyttneve på buksebaken hans!Han ville gjerne at vi skulle dra hjem til ham å ha sex men jeg avslo.

Det ble med den ene daten.

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

Dette er helt grusomt. Ughh.. :kvalm:

Anonymous poster hash: 0aed2...161

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hadde vært på noen dater med en fyr over en periode. Så skulle vi ha sex. Han hadde de mest crazy stillingene jeg noen gang har vært med på, og jeg var støl i flere dager etterpå. Ikke var det særlig bra heller, mer som en ivrig kanin. Vi snakker han står på gulvet, løfter meg opp imens vi har 69. Puh.

Anonymous poster hash: a7784...74b

:ler:

Du fikk da litt trening ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - høres egentlig mest ut som at han bare hadde sykt angst for å være alene med deg, usikker på seg selv og nervøs for hvordan han skulle underholde deg og hva han skulle prate om, sånn at han hadde avtalt med en på jobben for å ringe han så dere kunne henge alle sammen ilag så han slapp å måtte være den eneste som du hadde alt fokus på! Har selv gjort lignende ting, vært på date, møtt andre venner med daten, for å få de til å føre samtalen litt så jeg slipper å måtte ta meg av alt og forholde meg 100% til bare han :P

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

Hahah, nei, for dette var kl. 9 på kvelden, og vi var hele alene på jobben hans. Det var bare noe ekstra arbeid han egentlig ikke trengte å gjøre.

Fikk egentlig litt inntrykk av at sjefen bare hadde kødda når han ringte han fyren, og at han ikke forventet at denne fyren faktisk skulle si ja. (sjefen visste jo at han var på date haha.) :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars mamma! Jeg hadde vært så flau over sønnen min at jeg hadde latt han sove på sofaen og deg i hans seng. Deretter hadde jeg tvunget han til å lage frokost til deg dagen etter.

Anonymous poster hash: 0eaa1...c91

ja, jeg fikk så forferdelig vondt av henne... Men hun var megahyggelig, og vi pratet hele veien hjem til meg. Merket at dette var noe hun hadde gjort før. At han ikke skjems...

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært på et par morsomme

1. En fyr jeg data en periode. Virka grei og morsom, helt til jeg måtte melde a en pga sykdom. Sendte han mld å sa at jeg ikke kunne møtes fordi jeg var syk. Da ble han helt vill, mente at jeg ikke kunne være så syk at jeg ikke kunne møte han, jeg løy garantert og jeg ville ikke møte han og han hadde mange venner som hadde samme sykdom (influensa) :fnise: . Ble ikke så gira etter det for å si det sånn.. Men han ga seg ikke med det. Bombaderte meg med meldinger, stalka meg på fest der han begynte å gråte fordi jeg var slem. En dag dukka han til og med opp på verandaen til naboen der han sto å stirra. Creepy :sjokkert:

2. Var på 1. date hjemme hos en. Vi så tv og kosa oss, helt ut av det blå så kaster han seg over meg og spør om vi skal ha sex. Jeg takker høflig nei. Da ble han skikkelig snurt, og all interesse for det jeg har å si er som forduftet. Greit nok tenker jeg, er gira på å komme meg ut, men bussene går ikke akkurat ofte fra der han bor. Han spør om når bussen min går, jeg sier om en halvtime. Etter 15 min fullstendig stillhet tar han tak i armen min: "Du, nå er det 15 min til bussen din går. Du har vel ikke lyst til å suge meg litt?" Dere kan vel tenke hva jeg svarte til det :fnise:

Mannfolk assa!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RunawayShadow

Jeg skjønner ikke hvordan dere tør å være hjemme hos folk dere ikke kjenner. Dere vet aldri hva de kan finne på å gjøre. Nå har jeg lest flere ganger at guttene har kastet seg over dere. Vær i alle fall litt utrusta.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan dere tør å være hjemme hos folk dere ikke kjenner. Dere vet aldri hva de kan finne på å gjøre. Nå har jeg lest flere ganger at guttene har kastet seg over dere. Vær i alle fall litt utrusta.

Vi hadde snakket mye sammen før vi møttes. Hadde aldri dratt hvis jeg trodde han kom til å oppføre seg sånn. Men når det er sagt, jeg drar aldri hjem til noen på første date igjen! Man lærer så lenge man lever .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..jeg spolerte selv en date som gikk relativt bra.

Jeg hadde begynt å tusle med en kar for å komme over exen, og vi endte opp i senga etter noen øl. Jeg ble ganske brisen, og ville være entusiastisk over hans sengekunster. Jeg ropte "åååhhh...per så deilig!"

"Per" var exen min...

Anonymous poster hash: 4580d...0b0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...