Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg hører alle disse historiene får jeg faktisk litt håp om at jeg faktisk kan finne noen der ute



Anonymous poster hash: 0573b...e99
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fikk en unnskyldning etterpå, fortalte ham at jeg syntes det hele ble kleint og at det ikke var noe kjemi fra min side. Vi endte det hele med "good blood". Daten i seg selv var helt ok, fram til punktet hvor jeg begynte å føle meg ukomf.

Huff da syns det er han som burde gitt deg en unnskyldning. Kvalmt og respektløst å bringe opp det med at senga var ren og pen når du hadde sagt klart i fra at du ikke ville ha sex, for så å overfalle deg med tungekyss og prøve å få deg til å kle av deg under et så sleipt og åpenbart dekke som "la meg få se på magen din", og atpåtil gjøre at du ikke rakk banen du måtte ta.

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk enda mer på hjertet!

Daten begynte ganske koselig. Han hentet meg hjemme, vi kjørte til byen og spiste ute. Plutselig fikk han en telefon om han hadde lyst til å jobbe, og tror du jammen ikke fyren sier ja?

Han spurte meg jo først om det var greit, men ærligtalt - er man på date, så sier man jo at det ikke passer? Det var ikke akkurat krise på jobben hans heller.

Og ikke nok med det - han tok meg med på jobb! Han jobbet på et verksted, og det snødde den dagen, så på vei bort til verkstedet klarte han selvsagt å kjøre utfor og bilen ble sittende fast... Jeg visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Så gikk han ut av bilen og begynte å spa snø, mens jeg satt inne i bilen. Spurte om jeg skulle hjelpe, men han sa at jeg ikke trengte. Var skikkelig kleint.

Og da vi endelig kom frem til verkstedet, tok han meg inn på et kontor og dro meg over fanget sitt å begynte å kline med meg. Han var ikke spesielt flink og jeg synes det bare var kleint, så jeg sa at jeg måtte på do da.

Han viste meg toalettet, og sto å ventet RETT utenfor døra. Trodde aldri jeg skulle klare å tisse.. og da jeg kom ut, prøvde han å kysse meg igjen. men jeg avviste det og sa at jeg synes det ble litt tidlig, fordi vi hadde jo bare vært på en date.

Da han var ferdig med det han skulle gjøre på jobben... (viste meg rundt, ditt og datt.. veeeldig gøy ja) ringte plutselig en kompis av han som var ute å skuffa snø. Han lurte på om denne fyren hadde lyst til å henge da, og plutselig satt jeg jammen meg i en lastebil og glante utover snø som ble pusha vekk fra veien. Litt av en date ja...

Først dratt med på jobben til han fyren, for å deretter være med på jobben til kompisen... ehm.

Haha - høres egentlig mest ut som at han bare hadde sykt angst for å være alene med deg, usikker på seg selv og nervøs for hvordan han skulle underholde deg og hva han skulle prate om, sånn at han hadde avtalt med en på jobben for å ringe han så dere kunne henge alle sammen ilag så han slapp å måtte være den eneste som du hadde alt fokus på! Har selv gjort lignende ting, vært på date, møtt andre venner med daten, for å få de til å føre samtalen litt så jeg slipper å måtte ta meg av alt og forholde meg 100% til bare han :P

Anonymous poster hash: f0ea2...a5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hentet i bil av en jeg hadde møtt på nett og snakket i ca et år med, jeg så på det som en vanlig hang out og ikke en date. Vi dro å spilte bowling, og røyka en joint først. Bowlinga var kult, helt til han begynte å gå som en dame, liksom gynge og svaie skikkelig med rumpa mens han skulle kaste ballen liksom. Og høy og fjern som jeg var så greide jeg ikke å finne ut av om han tulla, om jeg hallusinerte, om han mente at jeg gikk sånn, eller om han hinta til at jeg også skulle gå sånn (så han fikk sett rumpa mi, jeg går ellers ganske stift/ufeminint) så jeg turte ikke reise meg opp å kaste ballen mer når det ble min tur. Kjempe pussig for jeg hadde jo syntes det var kjempe gøy før han gjorde det. Så spurte han om det var fordi jeg hadde fått mensen og jeg bare hæ wtf shit tenk om jeg har fått mensen og har blødd igjennom eller at han lukter det eller noe nå. Hahaha. Det var jo sikkert mere fordi jeg plutselig ble "sur" og ikke ville spille bowling mer at han sa det på fleip. Han kjørte meg hjem, stemninga i bilen var bra igjen, han parkerte bilen og gjorde seg klar på å bli med meg inn for å henge mer, så jeg bare gitt drit fort og forsvant inn porten og ropte HADET ! mens han fulgte etter meg helt til jeg kasta ut hadet fra det blå, og sikkert ble stående igjen som et stort spørsmålstegn på hva i helvete som skjedde der haha.



Anonymous poster hash: f0ea2...a5d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RunawayShadow

Inviterte en fyr hjem til meg, etter veldig mye mas om å treffe meg.

Fra første sekund satte han seg rett inntil meg, slik at jeg kunne kjenne låret hans inntil mitt, og han hadde ansiktet sitt så nærme mitt, at jeg måtte nærmest skjele for å kunne møte blikket hans.

Han gikk mildt sagt langt over komfort-sonen min, og da jeg prøvde å trekke meg unna, la han bare armen rundt meg og hoppet etter meg.

I ren desperasjon etter å få litt avstand mellom oss, spurte jeg om han hadde lyst til å spille Ludo, og det ville han heldigvis!

Da vi var ferdig med å spille ludo, begynte han å bli klein igjen, og jeg ga han en serviett (bare for tull) og sa: "du kan jo ta denne med deg hjem. Som et minne fra i kveld."

Det var jo egentlig et hint om at jeg ville at han skulle gå, men han tok virkelig ikke hintet. Istedet kremtet han dypt og sa med et dramatisk tonefall: "Jeg vil ha noe mer... Jeg vil ha dette som et minne fra i kveld også." Også kastet han seg over meg, bokstavelig talt, slik at jeg falt bakover i sofaen. Så begynte han å kline med meg, og jeg klinte jo ikke tilbake, så jeg ble full av spytt rundt munnen. Begynte bare å le, for jeg synes hele situasjonen var så latterlig. Og da så han opp meg og sa: "du har nydelig øyne! Og du er utrolig vakker, og du smaker kjempegodt."

Fikk forklart han at jeg ikke var intressert i å kline, og da tok han meg på låret og sa: "Men vi kan jo gjøre noe annet da...? bare kose litt?"

Da jeg avviste det også, begynte han å sutre om at ingen jenter hadde lyst på han, og at det var skikkelig tragisk hvor lite sex han hadde hatt, til tross for alderen osv.

Til slutt sa jeg bare rett ut at han måtte gå, fordi jeg ville legge meg og var trøtt. Da spurte han om han ikke kunne sove over, som om det skulle vært helt naturlig å spørre om. Jeg avviste det også.

Har ikke møtt han igjen.

Stakkars deg. Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg blitt så redd av oppførselen hans at jeg mest sannsynlig hadde truet med kniv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joint og bilkjøring, ja. Direkte uansvarlig, spør du meg. Man høster som man sår.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohyes, jeg har flere. Men orker ikke skrive mer i kveld. NÅR skal jeg møte the one liksom? Er like håpefull hver gang. Anonymous poster hash: e29d3...73e

Skriv flere. Værsåsnill :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myflower

En fyr ba meg hjem på middag han skulle diske opp. En svær porsjon kjøtt med tilbehør, og en sjokolademoussé til dessert. Imellom middagen og desserten måtte jeg på toalettet.

Da jeg kom ut igjen hadde han spist opp både sin egen og min dessert.. Fordi "han trodde jeg ikke likte sjokolademoussé". Jeg prøvde å svare at jeg ikke hadde rukket å smake på den, og at jeg bare måtte på toalettet først, uten hell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, stakkars dere! Jeg har jo bare hatt hyggelige dates, om enn med manglende kjemi.

MER! :popcorn:



Anonymous poster hash: 0eaa1...c91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spurte om jeg hadde vært gravid da han tok meg på magen... Har ikke det.



Anonymous poster hash: a7784...74b
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært på noen dater med en fyr over en periode. Så skulle vi ha sex. Han hadde de mest crazy stillingene jeg noen gang har vært med på, og jeg var støl i flere dager etterpå. Ikke var det særlig bra heller, mer som en ivrig kanin. Vi snakker han står på gulvet, løfter meg opp imens vi har 69. Puh.



Anonymous poster hash: a7784...74b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date med en som hadde mindre legger enn meg. Det var så turn-off!!



Anonymous poster hash: a7784...74b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joint og bilkjøring, ja. Direkte uansvarlig, spør du meg. Man høster som man sår.

ikke diss det hvis du ikke har prøvd. Røyking gjør at man kjører mye saktere.

Anonymous poster hash: 6226d...dd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han stilte til date med løs mage.Det var noe av det første han fortalte da vi møttes.

Jeg fikk på følelsen av at det ville bli en dårlig kveld,men hadde aldri gjettet hvor pinlig det skulle ende.

Han prompet lydløse stinkbomber som han trodde jeg ikke merket,og fløy på dass for å drite hvert 20.minutt.

Da vi etterhvert reiste oss for å gå kjente jeg det luktet,og ettersom jeg gikk bak ham på vei ut og ned trappen kunne jeg tydelig se en brun flekk på størrelse med en knyttneve på buksebaken hans!Han ville gjerne at vi skulle dra hjem til ham å ha sex men jeg avslo.

Det ble med den ene daten.

Anonymous poster hash: 7d0ae...dcc

Det der er seriøst tatt rett ut av en av mine mareritt. Er det noe jeg frykter mtp dating så er det at akkurat det der skal skje. Har en sånn derre nydelig tarmsykdom, der en av symptomene er nettop diaré, og bare tanken på det scenarioet der gir meg kvelningsfornemmelser! :grine:

Haha, vet ikke om jeg skal le av historien eller bare synes synd på dere begge! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke diss det hvis du ikke har prøvd. Røyking gjør at man kjører mye saktere.

Anonymous poster hash: 6226d...dd7

Rus og bilkjøring hører ikke sammen. Men det har forstår du kanskje ikke?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den definitivt verste daten var da mannens munn og ansikt luktet kjønn fra en annen jente..

Hadde vært på noen dater med fyren, og vi var på stadiet hvor vi kysset litt når vi møttes. Jeg satt og ventet på ham på en kafé da han ikke dukket opp på avtalt tidspunkt. Etter 20 min sendte jeg en melding og spurte hvor han var. Fikk ikke svar på enda 15 minutter, og holdt på å stikke da en melding fra ham tikket inn... Han var blitt veldig forsinket på jobb og skulle skynde seg til kafeen nå. Betatt som jeg var, ble jeg sittende :rolleyes:

Da han endelig dukket opp, kunne jeg bare SE at han ikke hadde vært på jobb.. Ustelt på håret, krøllete skjorte og han virket veldig stressa og rar. Da vi kysset, kjente jeg plutselig en umiskjennelig lukt fra rundt munnen hans. Det luktet kvinnekjønn! Ble helt kvalm og sa ikke et ord.. Fant på en unnskyldning og forlot stedet temmelig fort, og slettet nummeret hans.

Et par år senere traff jeg på denne fyren tilfeldig igjen på et utested, og da innrømte han faktisk at han drev og "dobbeltdatet" en del i denne perioden, og at det ikke var noe han var stolt av. Så jeg hadde nok rett i hva lukten kom av!



Anonymous poster hash: e6f6d...096
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...