Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun skal sikkert ha et bevis til et mord hun skal gjennomføre senere, creepy!



Anonymous poster hash: 3ad0f...73a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hun skal sikkert ha et bevis til et mord hun skal gjennomføre senere, creepy!

Anonymous poster hash: 3ad0f...73a

 

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om å få det tilbake. I alle fall spurt hva faen hun gjorde det for og skal med det?



Anonymous poster hash: 3ad0f...73a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om å få det tilbake. I alle fall spurt hva faen hun gjorde det for og skal med det?

Anonymous poster hash: 3ad0f...73a

 

Nei, jeg har ikke noe kontakt med henne, mer. Jeg vet faktisk ikke hvor hun befinner seg i verden. Noe jeg er veldig godt fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date med en jeg hadde snakket med på nett i lengre tid for en del år siden.

 

Møtte ham og det var egentlig ganske hyggelig. Han så ikke ut som på bildene (han hadde nok fikset en del på dem han også, men han var en trivelig fyr). Vi rotet litt, men før jeg skulle gå fant jeg ut at han dagen før hadde hatt en lik date med en annen jente som han hadde snakket med parallelt på nett. Sykt turn off.



Anonymous poster hash: c11cf...cb2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg var på date med en jeg hadde snakket med på nett i lengre tid for en del år siden.

 

Møtte ham og det var egentlig ganske hyggelig. Han så ikke ut som på bildene (han hadde nok fikset en del på dem han også, men han var en trivelig fyr). Vi rotet litt, men før jeg skulle gå fant jeg ut at han dagen før hadde hatt en lik date med en annen jente som han hadde snakket med parallelt på nett. Sykt turn off.

Anonymous poster hash: c11cf...cb2

 

Åssen fant du det ut?

Anonymous poster hash: 3ad0f...73a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg var på date med en jeg hadde snakket med på nett i lengre tid for en del år siden.

 

Møtte ham og det var egentlig ganske hyggelig. Han så ikke ut som på bildene (han hadde nok fikset en del på dem han også, men han var en trivelig fyr). Vi rotet litt, men før jeg skulle gå fant jeg ut at han dagen før hadde hatt en lik date med en annen jente som han hadde snakket med parallelt på nett. Sykt turn off.

Anonymous poster hash: c11cf...cb2

 

 

Er da ikke noe galt med det. Forpliktelse før man har møtt?

Anonymous poster hash: 30183...089

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er da ikke noe galt med det. Forpliktelse før man har møtt?

Anonymous poster hash: 30183...089

 

enig

Anonymous poster hash: 3ad0f...73a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren som ga meg komplimenter på tlf, ikke irl. Han sa venninna så vakker ut, ikke et ord til meg. Men på sms fikk jeg høre det. Altså what?

Anonymous poster hash: 818c2...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok, bare lurte. Du formulerte deg på enkelte måter som kunne tyde på at norsk ikke er morsmålet ditt. Men da er det greit, og avsporingen er over. :)

Jeg kan skrive på den måten fordi jeg ikke vil at min egentlige bruker skal skinne igjennom.

 

Anonymous poster hash: 59f1c...f1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan skrive på den måten fordi jeg ikke vil at min egentlige bruker skal skinne igjennom.

 

Anonymous poster hash: 59f1c...f1e

 

Det må da gå an å skrive på en måte som er mindre slitsomt for andre å lese? Samtidig som din egentlige bruker ikke skinner gjennom.

Dessuten tror jeg ikke så mange gidder å sitte og fundere på hvem du "egentlig" er.

Anonymous poster hash: 1a182...3ad

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date i dag med ei jeg møtte på sukker. Vi gikk på egon og hun satt og rapte og prompe. Holdt på å synke der jeg satt. Da vi var ferdig sa hun at vi måtte gjenta dette. ARLDI



Anonymous poster hash: 3ad0f...73a
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive på den måten fordi jeg ikke vil at min egentlige bruker skal skinne igjennom.

Anonymous poster hash: 59f1c...f1e

Hahah, diva eller? Folk sitter ikke og analyserer hvem som er hvem her da...

Anonymous poster hash: a54d7...a28

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en "date" jeg hadde da jeg var 16. Vil ikke kalle det en ordentlig date, men har egentlig fortrengt hele møte.

Jeg hadde snakket med en på MSN (da MSN var skikkelig inn) og ham skulle kjøre til min by. Kjøreturen tok 7 timer. At han gadd :ler:

Vi møttes i en park i byen. Det første han sa var at han var 11! år eldre enn hva han hadde sagt. Han 30 og ikke 19. Vel, jeg lot det passere og vi ble sittende på en benk der. Så spør han om jeg vil bli med han på hotellrommet. Han sa at ingenting skulle skje, vi kunne bare se på tv og høre på musikk. Nervøs som jeg var, så sa jeg ja.

så fort vi kom inn, så sier han "sett deg der" i sengen. Han satt ved siden av meg og hiver seg over meg, så jeg ramlet bakover. Han prøvde å stikke tunga langt ned i halsen min og slikket meg i hele ansiktet. Fikk dyttet han vekk og han sa "helt siden jeg så du komme gående mot meg, så fikk jeg stå og ville pule dritten ut av deg. Jeg sa jeg ville gå og da sier han "Vær så snill. La oss pule" mens han laget trutmunn til meg. Kyss meg sa han. Jeg klappet til han (ikke hardt) og gikk. Mens jeg går bortover gangen, så roper han "skjønner du trenger tid, men kom hjem til meg neste helg😧?" Dust!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Kom på en "date" jeg hadde da jeg var 16. Vil ikke kalle det en ordentlig date, men har egentlig fortrengt hele møte.

Jeg hadde snakket med en på MSN (da MSN var skikkelig inn) og ham skulle kjøre til min by. Kjøreturen tok 7 timer. At han gadd :ler:

Vi møttes i en park i byen. Det første han sa var at han var 11! år eldre enn hva han hadde sagt. Han 30 og ikke 19. Vel, jeg lot det passere og vi ble sittende på en benk der. Så spør han om jeg vil bli med han på hotellrommet. Han sa at ingenting skulle skje, vi kunne bare se på tv og høre på musikk. Nervøs som jeg var, så sa jeg ja.

så fort vi kom inn, så sier han "sett deg der" i sengen. Han satt ved siden av meg og hiver seg over meg, så jeg ramlet bakover. Han prøvde å stikke tunga langt ned i halsen min og slikket meg i hele ansiktet. Fikk dyttet han vekk og han sa "helt siden jeg så du komme gående mot meg, så fikk jeg stå og ville pule dritten ut av deg. Jeg sa jeg ville gå og da sier han "Vær så snill. La oss pule" mens han laget trutmunn til meg. Kyss meg sa han. Jeg klappet til han (ikke hardt) og gikk. Mens jeg går bortover gangen, så roper han "skjønner du trenger tid, men kom hjem til meg neste helg?" Dust!

 

Hjelp, jeg trodde nesten han hadde tenkt å voldta deg en stund der.. :s 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg trodde nesten han hadde tenkt å voldta deg en stund der.. :s

Ja, det trodde jeg å. Glad jeg kom meg vekk. Snakk om å være desperat her. Skulle tro han ikke hadde fått noe på flere år!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tenkt til å bryte opp med den BESTE daten jeg har vært på!

 

Dette var første date, selv om vi hadde møttes flere ganger.

Han plukker meg opp (førsteintrykk: for en bil! wow), jeg hadde ingen aning om hvor vi skulle. Etter en kort kjøretur og hyggelig prat parkerer han på teknisk museum. Dette viste egentlig bare hvor godt han leste meg, for bedre ide til første date med meg skal du lete lenge etter. Vi storkoste oss der noen timer (han betalte, for de som er nøye på det).

Videre spurte han om jeg var keen på noe å drikke. Joa, hadde vært greit det. Nok en kjøretur. Jeg fulgte ikke med på veien, for jeg var mer opptatt av han.

Endte opp på Holmenkollen hvor det ble kakao og vaffel (jeg var veldig bevisst på at det var min tur til å betale), og enda mer prat. Underveis tar han meg forsiktig på korsryggen når vi skal inn dører eller lignende. Igrunn veldig sexy, ikke for tuchy, akkurat fysisk nok.

 

Det finnes bra drømmefyrer også. Etter et par dater med denne fyren ser jeg bevisst etter eldre fyrer. (Han var 12år eldre enn meg, men fortsatt ung og sexy). Han viste meg hvordan det er å date en trygg og bevisst kar! Yay!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du norsk?

Anonymous poster hash: af36a...512

 

Kan forøvrig lure på om mange her på KG er det eller ikke grunnet måten de skriver på. 

Anonymous poster hash: 59f1c...f1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en egen tråd om "beste dater", ikke ødelegg denne tråden.......

Anonymous poster hash: 013fb...756

Tenker det er mange av dere KG tøs helst vil ha det slik. Elsker drama.

Anonymous poster hash: ff564...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...