Gå til innhold

Tidsspørsmål før Pegida leder mister jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Hvordan ? Og er det relevant? Han kan ha visst at de som plaget han var muslimer. Om de var islamister eller muslimer er det ikke sikkert barna vet selv en gang.

Han har blitt trakassert av barn som ikke har fått grei oppdragelse, og disse har samtidig vært muslimer, i slikt perspektiv så vil det se ut som om barneoppdragelsen / kulturen i muslimske hjem er ett problem. Ett alvorlig problem. Ett problem så alvorlig at det ikke skal ties ihjel, selv om varslingen kan angripes med rasistretorikk. Det er sannsynlig at han opplever muslimsk kultur som helt ugrei, og han kan se at det er flere enn han som rammes. Muslimsk kultur er nemlig ugrei hvis den oppdrar barna til å bli trakasserende drittunger.

Barna forsøkte å mobbe han ut av skolen, og nå er det mange mektige voksne som drar mobbingen ett steg lenger. Det er på tide å stoppe dette.

Klager fra elever? Hvilke elever? Drittungene som trakasserte han i utgangspunktet?

Betyr det at norsk kultur er ugrei? For det finnes også norske drittunger i klasserommene.

Mannen har fått flere klager fra elevene. Og med de holdningene og debattstilen jeg har sett mannen fronte, så har han ikke noe i et klasserom å gjøre. Han vil nemlig ikke klare å skape den troverdigheten, arbeidsmiljøet og samarbeidet som trengs for å fungere som lærer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er du faktisk helt i utakt med det norske rettsvesenet som ikke legger bokmålsordbokas definisjon til grunn.

Anonymous poster hash: 6f2e3...674

Ja det håper jeg da ennå jeg er, ellers ville jeg blitt svært bekymret. Det er ingen bombe at jeg er uenig med Norsk politikk og juss og dommer, er et produkt av politikken i landet. Som sagt, jeg forholder meg til rasismebegrepet som er det korrekte, ikke moderne populisme som er skapt for å tilfredsstille populistiske politikere og sårbare innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja slikt er lærerforbundet fornøyd med. Skal alle lærere som får klager fra elever sparkes? Da er det ikke mange igjen til å undervise. Tåpelig kommentar Mann 42.

Tullprat. De færreste får klager. Endret av Vampen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at norsk kultur er ugrei? For det finnes også norske drittunger i klasserommene.

Mannen har fått flere klager fra elevene. Og med de holdningene og debattstilen jeg har sett mannen fronte, så har han ikke noe i et klasserom å gjøre. Han vil nemlig ikke klare å skape den troverdigheten, arbeidsmiljøet og samarbeidet som trengs for å fungere som lærer.

Ja og troverdighet og ro er jo norske lærere spesielt kjent for å inneha. Jeg har gått på skole i dette land i veldig mange år, jeg har i dag barn på skolen. Så den voldsomme troverdighet og ro. Den har jeg sett lite til. Men ja jeg har opplevd svært gode lærere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det håper jeg da ennå jeg er, ellers ville jeg blitt svært bekymret. Det er ingen bombe at jeg er uenig med Norsk politikk og juss og dommer, er et produkt av politikken i landet. Som sagt, jeg forholder meg til rasismebegrepet som er det korrekte, ikke moderne populisme som er skapt for å tilfredsstille populistiske politikere og sårbare innvandrere.

Hvilket rasismebegrep er korrekt, og hvem bestemmer det? Du selv?

Anonymous poster hash: 6f2e3...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn iom at jeg jobber i skolen, så vet jeg.

Påstand fra deg er ikke det samme som sannheten. Er du ikke lærer? Om så, vet og forstår du det like godt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket rasismebegrep er korrekt, og hvem bestemmer det? Du selv?

Anonymous poster hash: 6f2e3...674

Teorien om at mennesker er delt inn i ulike raser, der en rase er mer overlegen en annen. Det er raseteorien og definisjon av rasisme. Så har det kommet en masse populistisk søppel inn i begrepet. Kun for å tilfredsstille lett krenk bare mennesker med mørk hud og populistiske politikere som langt oftere kan kaste rasismekortet og demonisere andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja og troverdighet og ro er jo norske lærere spesielt kjent for å inneha. Jeg har gått på skole i dette land i veldig mange år, jeg har i dag barn på skolen. Så den voldsomme troverdighet og ro. Den har jeg sett lite til. Men ja jeg har opplevd svært gode lærere også.

Du har gått på skole selv, ja? Unnskyld at jeg ikke innså at du er ekspert på området.

Dette er enkelt, læreryrket er et av de som er en ekstremøvelse i samarbeid. Både foreldre og elever har rettigheter og krav, og som lærer må du kunne fylle den rollen. Når en stor del av de skal samarbeide med opplever at du sprer hat mot en gruppe som utgjør en stor del av de du skal samarbeide med, så kommer du ikke til å fungere i jobben. At læreryrket legger enkelte begrensninger på hva man kan gjøre i det offentlige rom, burde ikke komme som en i overraskelse på noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Påstand fra deg er ikke det samme som sannheten. Er du ikke lærer? Om så, vet og forstår du det like godt som meg.

Nei, det er selvfølgelig helt tilfeldig at det ikke har skjedd på noen av skolene jeg har vært innom, at en lærer har blitt gjenstand for klager til ledelsen. Sånn mtp at du fremstiller det som så vanlig. At det skjer er en ting, men normen er det definitivt ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gått på skole selv, ja? Unnskyld at jeg ikke innså at du er ekspert på området.

Når sa jeg noe om ekspert? Vær skeptisk til folk som kaller seg eksperter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Når sa jeg noe om ekspert? Vær skeptisk til folk som kaller seg eksperter.

Jeg kan berolige deg med at jeg er svært skeptisk til alt du skriver, uavhengig av om du bruker ordet ekspert eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er selvfølgelig helt tilfeldig at det ikke har skjedd på noen av skolene jeg har vært innom, at en lærer har blitt gjenstand for klager til ledelsen. Sånn mtp at du fremstiller det som så vanlig. At det skjer er en ting, men normen er det definitivt ikke.

Så det du da sier. Er at kommer det en klage på en lærer, da er det rett ut. Og har en lærer et litt annet syn, en hva som er politisk akseptert i samfunnet, rett ut. Ikke ulikt hva nazi Tyskland innførte på 30 tallet mot jødene. Flott politikk tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan berolige deg med at jeg er svært skeptisk til alt du skriver, uavhengig av om du bruker ordet ekspert eller ikke.

Ja det var da enda godt å høre. Du skal være skeptisk til alt du leser. Spesielt av dem som kaller seg eksperter. Det er det første man lærer seg når man begynner og studere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Så det du da sier. Er at kommer det en klage på en lærer, da er det rett ut. Og har en lærer et litt annet syn, en hva som er politisk akseptert i samfunnet, rett ut. Ikke ulikt hva nazi Tyskland innførte på 30 tallet mot jødene. Flott politikk tydeligvis.

Nei, det har jeg ikke sagt. Og det vet du nok egentlig også. Men fiffig forsøk på å legge ord i munnen på meg. Jeg foretrekker å snakke for meg selv, takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Ja det var da enda godt å høre. Du skal være skeptisk til alt du leser. Spesielt av dem som kaller seg eksperter. Det er det første man lærer seg når man begynner og studere.

Neida, det er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke sagt. Og det vet du nok egentlig også. Men fiffig forsøk på å legge ord i munnen på meg. Jeg foretrekker å snakke for meg selv, takk.

Du må gjerne forklare hvorfor en lærer med et kontroversielt syn og som er langt unna det offentlige synet på islam, ikke skal få undervise i den Norske skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teorien om at mennesker er delt inn i ulike raser, der en rase er mer overlegen en annen. Det er raseteorien og definisjon av rasisme. Så har det kommet en masse populistisk søppel inn i begrepet. Kun for å tilfredsstille lett krenk bare mennesker med mørk hud og populistiske politikere som langt oftere kan kaste rasismekortet og demonisere andres meninger.

Ja, jøss, for det har selvsagt ingenting med det faktum å gjøre at diskriminering og trakassering på bakgrunn av rase er like ille som diskriminering og trakassering på bakgrunn av religion, seksualitet, funksjonalitet, kjønn osv. osv. :ironi:

Anonymous poster hash: 6f2e3...674

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er det ikke.

Når jeg begynte å studere til vernepleier så var det noe av det første dem kom med. Ved seinere studier dukker dette opp. Vær skeptisk og still spørsmål. Ikke sluk alt man leser, selv av anerkjente psykologer og psykiatere. Men det er klart, vi er fra helt ulike yrkesretnginer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...