Gå til innhold

Tidsspørsmål før Pegida leder mister jobben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hva du egentlig snakker om. Det er noen i tråden og som du følger opp med påstand om Hermansen og rasisme. Ingen av dere klarer og komme med noe. Jeg vet hva man kaller slikt. Men det passer seg ikke i tråden.

Der har du max som kommenterer til noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror 90 pst av Norge er helt klar for å bremse den ikke-vestlige innvandringen. Dette gjelder meg også. Men å si at det er null holdepunkter for Hermansen facebook vegg, notater og praksisen på kommentarene grenser seg til rasisme, er bare tøv. Det finnes en bedre måte å ta den debatten på. Men når du går fra allah-fanten, til stadige faste strofer i din argumentasjon, og fortsatt velger å ikke møte opp til debatt uten å stille en rekke krav mot hvordan debatten skal foretas, så fremstår man som en idiot. Og slike folk er vanskelig å ta seriøst. Tar man likevel en slik fremgangsmåte, så vil det være konsekvenser. Menmen nok fra meg nå

Det er langt vanskeligere og ta folk som kaster ut påstander som er svært alvorlige på alvor. Spesielt når man ikke kan dokumentere det. Tydeligvis har Hermansen gjort noe med dere sosialister. Dere gjør alt fra å diagnostisere fyren til og kalle han rasist. Det eneste han gjør, er motstand mot islam. Man ser ikke det samme når Blitz og andre sosialister hyler og går i tog mot nazisme. Islam og nazisme er begge ideologier. Ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du max som kommenterer til noen.

Forstår ikke hva du mener? Kan du ikke heller dokumentere den rasisme du mener han har ytret. Da er debatten over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt vanskeligere og ta folk som kaster ut påstander som er svært alvorlige på alvor. Spesielt når man ikke kan dokumentere det. Tydeligvis har Hermansen gjort noe med dere sosialister. Dere gjør alt fra å diagnostisere fyren til og kalle han rasist. Det eneste han gjør, er motstand mot islam. Man ser ikke det samme når Blitz og andre sosialister hyler og går i tog mot nazisme. Islam og nazisme er begge ideologier. Ingen forskjell.

og nå har debatten blitt venstre- vs høyrefløyen? Du har fått påpekt 100 ganger om å ta deg en tur på facebooken hans som er åpen. Du fikk nettopp en kommentar fra fyren der han prater med ei. Av og til ser man trærne istedenfor hele skogen visst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hva du mener? Kan du ikke heller dokumentere den rasisme du mener han har ytret. Da er debatten over.

Miljøskadet av ens omgivelser, er visst ikke noe hokuspokus!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå har debatten blitt venstre- vs høyrefløyen? Du har fått påpekt 100 ganger om å ta deg en tur på facebooken hans som er åpen. Du fikk nettopp en kommentar fra fyren der han prater med ei. Av og til ser man trærne istedenfor hele skogen visst.

Nå er ikke jeg på facebokk. Det var for noen uker siden en som forsøkte seg med og vise til disse sider. Ikke et snev av rasisme. Så kan ikke du med enkelhet vise oss hvor du mener det er rasisme? Det er jo så tydelig som du sier, for du juger vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg på facebokk. Det var for noen uker siden en som forsøkte seg med og vise til disse sider. Ikke et snev av rasisme. Så kan ikke du med enkelhet vise oss hvor du mener det er rasisme? Det er jo så tydelig som du sier, for du juger vel ikke?

Det er blitt vist til i HI og jeg viste det nettopp som både tilsvar til deg og en annen debattant. Og dere kaller sosialister for å være trangsynt. Humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt vist til i HI og jeg viste det nettopp som både tilsvar til deg og en annen debattant. Og dere kaller sosialister for å være trangsynt. Humor.

Jeg forventer dokumentasjon på påstander om at Hermansen har ytret seg rasistisk. Registrerer at du ikke sitter på noen form for dokumentasjon. Annet en tøv som du rabler ned uten noen form for mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer dokumentasjon på påstander om at Hermansen har ytret seg rasistisk. Registrerer at du ikke sitter på noen form for dokumentasjon. Annet en tøv som du rabler ned uten noen form for mening.

Søk han opp på facebook og let.

Jeg prøvde, men fant ikke noe rasistisk på de minuttene jeg gadd å lete, så da er han neppe noen versting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk han opp på facebook og let.

Jeg prøvde, men fant ikke noe rasistisk på de minuttene jeg gadd å lete, så da er han neppe noen versting.

Jeg vet at Hermansen ikke har ytret seg rasistisk. Det er kun noe i hode på enkelte mennesker som ser og hører rasisme overalt. De vet ikke en gang hva rasisme er. Men disse alvorlige påstander bør følges opp, helt til dem trekker det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Det er basic juss. Til og med en 3 års jusstudent kan fortelle deg det. Lurer på hvorfor saksbehandlere i UD eller barnevernet aldri uttaler seg offentlig om den offentlige sak om de har ytringsfrihet på fritiden sin. Og ja, taushetsplikten spiser opp ytringsfriheten.

Taushetsplikt er noe helt annet enn å drive med politikk.

Du trenger ikke belære noen med juss, om du ikke vet forskjellen på de to tingene. Det er ingenting Hermansen sier, som jeg har sett som bryter med taushetsplikten.

Endret av Example
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taushetsplikt er noe helt annet enn å drive med politikk.

Du trenger ikke belære noen med juss, om du ikke vet forskjellen på de to tingene. Det er ingenting Hermansen sier, som jeg har sett som bryter med taushetsplikten.

Lol. Ytringsfriheten blir spist opp av taushetsplikt. Les eksemplet du fikk servert igjen. Ringer det noen bjelle? Er det noen hjemme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Hermansen ikke har ytret seg rasistisk. Det er kun noe i hode på enkelte mennesker som ser og hører rasisme overalt. De vet ikke en gang hva rasisme er. Men disse alvorlige påstander bør følges opp, helt til dem trekker det tilbake.

Nei. Vi vet ikke. For noen som jobber i psykiatrien burde man forvente mer, eksempelvis evnen til å sette sammen ting i et perspektiv, men det er visst for mye forlangt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer dokumentasjon på påstander om at Hermansen har ytret seg rasistisk. Registrerer at du ikke sitter på noen form for dokumentasjon. Annet en tøv som du rabler ned uten noen form for mening.

Hehe, snakk om tøv når du er Ts i en annen tråd om asylrettigheter for IS krigere? Snakk om å møte seg i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Ytringsfriheten blir spist opp av taushetsplikt. Les eksemplet du fikk servert igjen. Ringer det noen bjelle? Er det noen hjemme?

Du har virkelig ikke forstått det du.

Taushetsplikten går på det han gjør på jobb. Hermansen snakker om muslimsk innvandring i Norge, hva har det med taushetsplikten å gjøre? Taushetsplikten skal verne om sensetivt matriale om sine elever, ikke dekke over hans meninger om samfunnet generelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, snakk om tøv når du er Ts i en annen tråd om asylrettigheter for IS krigere? Snakk om å møte seg i døra.

Har jeg sagt noe at IS krigerne skal ha noen rettigheter, uten retten til og få ei kule i panna? Alle som støtter eller er med i IS bør dømmes for krigsforbrytelser mot menneskeheten og straffen bør være dødsstraff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Vi vet ikke. For noen som jobber i psykiatrien burde man forvente mer, eksempelvis evnen til å sette sammen ting i et perspektiv, men det er visst for mye forlangt.

Så det er kun spekulasjoner og synsing dere syr sammen en felles forståelse om at Hermansen har ytret seg rasistisk. Fagligsett burde du, om du hadde slik kunnskap. Vist at slikt ikke holder faglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig ikke forstått det du.

Taushetsplikten går på det han gjør på jobb. Hermansen snakker om muslimsk innvandring i Norge, hva har det med taushetsplikten å gjøre? Taushetsplikten skal verne om sensetivt matriale om sine elever, ikke dekke over hans meninger om samfunnet generelt.

Igjen, påstanden her inne var at lærere har ytringsfrihet på lik linje med andre profesjonsutøvere. Poenget mitt, som fløy over hodet på deg, var at som profesjonsutøver gjelder ikke en ubetinget ytringsfrihet, uansett hvor du ytrer deg (hint hint fritiden din). Du er likevel bundet av tjenesteforholdet ditt. Så tok jeg et eksempel med saksbehandlere i UDI og ansatte i barnevernet. Det var dagens teskje. Den er på samme måte som tjenesteforholdet et bånd på ytringsfriheten. Ja? Ringer det noen bjeller nå? :) der ja, bra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er kun spekulasjoner og synsing dere syr sammen en felles forståelse om at Hermansen har ytret seg rasistisk. Fagligsett burde du, om du hadde slik kunnskap. Vist at slikt ikke holder faglig.

Spekulasjoner faktisk. Skal vi si hallusinasjoner når vi først er igang? Det er en kollektiv illusjon at Hermansen spyr ut rasisme. Nå har jeg virkelig skjønt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt noe at IS krigerne skal ha noen rettigheter, uten retten til og få ei kule i panna? Alle som støtter eller er med i IS bør dømmes for krigsforbrytelser mot menneskeheten og straffen bør være dødsstraff.

Jeg slutta å lese tråden når du begynte å bable om asylrettigheter for IS krigere. Det viste meg bare nivået ditt. Forøvrig enig på det siste der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...