Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Du har nok helt rett Idja :) Er bare det at det virker mer bekreftet når det faktisk står gravid, av en eller annen grunn :fnise: men jeg bør nok for å ikke bli helt sprø vente litt ja :)

Velkommen til deg Sapphira :blomst:

Så tidlig kan vel konsentrasjonen av urinen også påvirke styrken på streken litt frem og tilbake? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:smilbla: Hurra, og gratulerer med to streker! Sender deg masse gode tanker og lykkeønskninger til de kommende månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig kan vel konsentrasjonen av urinen også påvirke styrken på streken litt frem og tilbake? ;)

Det kan den nok ja :)

åååh!!! nå ble jeg superglad! :strix: endelig!! :hjerte:

Så kjekt :nigo: Jeg er også veldig glad, og litt vettskremt :rolleyes: Men siden testene blir sterkere og sterkere, så må det nesten stemme :hjerte:

:smilbla: Hurra, og gratulerer med to streker! Sender deg masse gode tanker og lykkeønskninger til de kommende månedene!

Tusen takk Bjørka :nigo: Det setter jeg stor pris på :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederste er dagens test, og den har som dere ser blitt skikkelig tydelig nå :strix: Det er ganske uvirkelig alt dette. Men prøver å ikke glede meg alt for mye, for jeg vet at sjansen for at det ikke går bra er der virkelig. Gleder meg til ultralyden i uke 7, hvis vi kommer så langt.

post-35553-0-84835400-1432392104_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: gratulerer så mye igjen :)

Testen er veldig tydelig positiv :) så deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: gratulerer så mye igjen :)

Testen er veldig tydelig positiv :) så deilig :)

Tusen takk igjen :strix: Ja, det er utrolig deilig! Selv om de andre også var å regne som positive, så er det noe med en så tydelig strek :nigo:

Da var Grand Prix i gang :nigo: Mannen er på jobb til ett i natt, så det er bare meg i kveld. Det er egentlig litt trist for vi pleier alltid å se det sammen, men sånn er det av og til :glare: Litt pinlig men middags planene i kveld er Fjordland lasagne :fnise: Men har laget en god salat til, i tillegg skal jeg ha hvitløksbaguette til, så det blir nok spisende :P

Har hatt veldig dårlig matlyst siden jeg fant ut at jeg er gravid, har gått ned 2 kilo på en uke. Nå har jeg jo en del å gå på, så det er jo egentlig bare bra. Jeg blir ofte sånn når jeg er veldig glad og oppspilt over noe. Spiste omtrent ikke første månedene etter jeg traff mannen :fnise: Så tror jeg også det at jeg er veldig redd for å legge på meg mye i svangerskapet spiller inn. Så jeg får hvertfall prøve å spise regelmessig og sunt så jeg får i meg det jeg trenger. Har kjøpt en del små smoothies som er greie å drikke når jeg føler jeg må ha noe men ikke har matlyst, så får jeg i hvertfall i meg litt frukt :)

Ha en strålende lørdagskveld jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da turte jeg å ta en digital test også :strix: Føler det ga en skikkelig bekreftelse :rodmer: 2-3 uker vil si 4-5, som stemmer med når uttak/befruktning var :)

post-35553-0-71463300-1432564843_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom dagboken din nå :) Gratulerer så mye!!!

Så koselig at du har tatt deg tid til å lese alt :) Og tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest meg igjennom hele dagboken din nå, og HURRA!!! Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest meg igjennom hele dagboken din nå, og HURRA!!! Gratulerer så mye :)

Tusen takk! :nigo:

Det føles helt uvirkelig, tenk at etter 3 år så skulle det virkelig gå på 1. forsøk! Føler for å rope det ut til hele verden. Det har jeg glemt å fortelle, men vi fortalte det til alle som visste om forsøket 1. dag med positiv test. Folk ble glade, men du merker at de er litt avmålt, for alle vet jo at mye kan skje enda. Og jeg skjønner det veldig godt, men man blir allikevel litt skuffet. Men vi får håpe entusiasmen vokser med magen :rodmer:

I tillegg kommer flere personer i svigerfamilien med alle mulige uttalelser om alt man må holde seg unna av mat og sånt, de mener at folk fikk når barn før i tiden også, og da røykte man til og med. Skjønner ikke at folk ikke bare kan la oss får ta de valgene. Med tanke på hvor lenge vi har ventet på dette, så koster det meg virkelig ingenting å holde meg unna de tingene som kan gjøre skade. Ville virkelig ikke tatt sjansen på det! Dagens utblåsning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin test! :)

Tror vi alle er borti noen sånne som mener dagens matregler er tull, for sånn var det ikke da de var gravide - og det gikk jo bra. Mamma jobbet som helsesøster da hun var gravid med meg (så jeg regner med hun var fullt oppdatert), og hun sier at det eneste man skulle holde seg unna på den tiden var røyk, alkohol og blåmuggost. Sjansen for at det skal gå galt hvis man spiser spekemat, brie eller kjøtt som ikke er skikkelig stekt er jo virkelig minimal, hvor ofte får man egentlig listeria eller toxoplasmose i løpet av et liv? :klo: Men, nå når man vet at sjansen er der er det fullstendig unødvendig å ta den sjansen! Ja, jeg savner spekeskinke noe voldsomt, men jeg klarer meg veldig fint uten i ni mnd. Så bare hold på ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin test! :)

Tror vi alle er borti noen sånne som mener dagens matregler er tull, for sånn var det ikke da de var gravide - og det gikk jo bra. Mamma jobbet som helsesøster da hun var gravid med meg (så jeg regner med hun var fullt oppdatert), og hun sier at det eneste man skulle holde seg unna på den tiden var røyk, alkohol og blåmuggost. Sjansen for at det skal gå galt hvis man spiser spekemat, brie eller kjøtt som ikke er skikkelig stekt er jo virkelig minimal, hvor ofte får man egentlig listeria eller toxoplasmose i løpet av et liv? :klo: Men, nå når man vet at sjansen er der er det fullstendig unødvendig å ta den sjansen! Ja, jeg savner spekeskinke noe voldsomt, men jeg klarer meg veldig fint uten i ni mnd. Så bare hold på ditt. :)

Det er helt sant at sjansen er liten, men som du sier hvorfor skal man ta sjansen :) Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del vondt i hodet i det siste. Natt til i går sov jeg nesten ikke, og det føltes som hele kroppen pulserte, i tilegg hadde jeg en hodepine som varte fra før jeg la meg til langt ut på dagen. Var redd jeg hadde fått høyt blodtrykk. Fikk en time hos legen. Jeg hadde heldigvis ikke høyt blodtrykk, men pulsen var høy. Jeg har måtte trappe ned på allergimedisinen. Hun mente det skyldtes en kombinasjon av det og hormoner. Så jeg ble sykemeldt ut uken, med beskjed om å ta det med ro. Da får jeg bare gjøre det. Er fryktelig trøtt for tiden, men det er vel bare ett godt tegn :)

Nå er jeg i 4+2 (hvis jeg har regnet rett :fnise: ) Har fått time til UL 18.06, det er jo bare tre uker til :strix: Er til tider veldig redd for å miste, er redd for å komme på UL og ikke se liv. Men sannsynligheten for å miste er jo ikke så stor, og sannsynligheten for MA er vel enda mindre. Så jeg får prøve å nyte tiden, og ikke gå rundt å bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det på tide og gjøre boka om til gravid-bok? Og får ticker? Føler det er for tidlig, men det er vel kanskje ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er det på tide og gjøre boka om til gravid-bok? Og får ticker? Føler det er for tidlig, men det er vel kanskje ikke det.

Jeg hadde nok laget ticker med engang, og flyttet dagboken etter UL. Men ikke spør hvorfor jeg tenker slik, har ingen logisk begrunnelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok laget ticker med engang, og flyttet dagboken etter UL. Men ikke spør hvorfor jeg tenker slik, har ingen logisk begrunnelse:)

Høres i hvertfall fornuftig ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere :-)

Og husker ikke om jeg sa det men, GRATULERER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere :-)

Og husker ikke om jeg sa det men, GRATULERER!!!!

Nå har jeg laget, føler kanskje det er litt tidlig, men det var veldig koselig i hvertfall :rolleyes:

Tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...