Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Takk j86 :nigo: da skal jeg gjøre det etterpå, må lage middag til mannen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Vil også se test! Gratulerer! :duskedame:

(Dette var vel en god anledning til å tre ut fra sniklesernes rekker, tenkte jeg. ;))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med snikleser som sniker seg frem Juliane :nigo:

Streken er en god del synligere i virkeligheten. Mannen så den også tydelig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jo tydelig positiv, den! :D

Jippi for at du også ser det :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle søte dere :kose:

Det er helt surrealistisk, etter tre år får vi endelig en positiv test :strix: Men slipper ikke jubelen helt løst før jeg ser en litt sterkere strek, men det kommer nok :) er jo bare 9 dpo i dag. Skal testdag er jo ikke før 15 dpo, så den har enda god tid til å bli sterkere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooow gratulerer så masse :hoppendeglad: kos dere masse, så gøy at det gikk!! :) håper spira vil være der i 9 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) testet positivt 7 dager etter innsett og da var hcg allerede på 48.

:strix: dette går bra :) deilig følelse etter tre år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow gratulerer så masse :hoppendeglad: kos dere masse, så gøy at det gikk!! :) håper spira vil være der i 9 mnd ;)

Tusen takk :kose: Det håper virkelig jeg også!

Gratulerer! :) testet positivt 7 dager etter innsett og da var hcg allerede på 48.

:strix: dette går bra :) deilig følelse etter tre år ;)

Takk :nigo: Bestilte du time til blodprøve, eller skulle du ta blodprøve så tidlig?

Får håpe det går bra ja! Ja, det er en fantastisk følelse, tenk at det skulle gå på første forsøk :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nervepirrende! Tok en test i dag tidlig, og syns den så nesten svakere ut enn forrige. Men etter en liten stund så ser jeg at den er litte granne sterkere :nigo: Lurer på å kjøpe en Clearblue digital, men vet ikke om jeg tør. Der er det liksom enten eller, og da vet jeg ikke om svak strek kvalifiserer til gravid på den. Det er jo forskjellig følsomhet på testene, så kan jeg skal vente til jeg nærmer meg ikm litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Dette er nervepirrende! Tok en test i dag tidlig, og syns den så nesten svakere ut enn forrige. Men etter en liten stund så ser jeg at den er litte granne sterkere :nigo: Lurer på å kjøpe en Clearblue digital, men vet ikke om jeg tør. Der er det liksom enten eller, og da vet jeg ikke om svak strek kvalifiserer til gravid på den. Det er jo forskjellig følsomhet på testene, så kan jeg skal vente til jeg nærmer meg ikm litt mer :)

Jeg tror du bør vente til ca IKM før du tar en digital. De er ikke like følsomme, så det kan hende du bare plager deg selv hvis den blir negativ (og blir den positiv sier den jo bare det samme som testene du har tatt nå). Det du har nå er en POSITIV test, så hva en digitaltest sier nå har jo ingenting å si? :) Så krysser vi fingre og tær for at spiren sitter. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har nok helt rett Idja :) Er bare det at det virker mer bekreftet når det faktisk står gravid, av en eller annen grunn :fnise: men jeg bør nok for å ikke bli helt sprø vente litt ja :)

Velkommen til deg Sapphira :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok blodprøve fordi jeg var dårlig og hadde blødninger.

Kjenner til det med digital test :P er så mye bedre når det står gravid enn med de to strekene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...