Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Fascinerende, jeg har ikke hatt noen bivirkninger. Greit at du bare skal ta de 5 dager da, så blir ikke ventetiden så lang. :)

Ja det er rart hvor forskjellig man reagerer :) Men jeg tror kroppen min reagerer veldig på hormoner, kjenner godt når jeg har EL og har veldig vondt 1. dagen med TR. Og så lurer jeg på om det er sånn som med andre hormonpreparater at det at man kjenner at ting skjer, sier noe om hvor godt de virker. Kan jo håpe :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg slutten på Primolut. Håper virkelig mensen kommer fort etter det!

Så har vi vært i Oslo siden sist. Mannen måtte dit på grunn av noe med jobb, så jeg slang meg like gjerne med. Reiste med tog,15 timer reising på 2 døgn er litt i overkant. Men alt går :) Vi fikk oss en fin tur i hvertfall :nigo:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg på verandaen og nyter solen! :nigo: Utrolig vær det har vært disse dagene😃☀️

I dag er siste dagen på Primolut-kuren 😄

Nå skal vi lage oss deilig kyllingsalat med pasta, fetaost og mye gode grønnsaker :) Synes vanligvis det er vanskelig å være sunn når det er sommer og sol ute, da er lysten størst på grillmat og ett glass hvitvin i solveggen. Lysten er der fortsatt, men har veldig lyst til å prøve å gå ned litt til før jeg blir gravid. Har gått ned ca ti kg på ett år, men har ca 10-15 kg til. Er veldig redd for at jeg kommer til å bli seende ut som en flodhest når jeg blir gravid. I tillegg så gir sunn mat mye mer til kroppen, og det er jo ikke dumt når vi skal i gjennom det vi skal.

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig med disse soldagene ja :biggrin: Merker det veldig på humøret!

Hvordan har det gått med kuren? Var det slik at du skulle få mensen rett etter at du er ferdig med kuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å gå ned i vekt! :)

Håper du har fått menstruasjon nå. Det er fullt lov å nyte et glass rødvin og litt god mat en dag for plutselig er du gravid og vinglasset må vente i måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig deilig med disse soldagene ja :biggrin: Merker det veldig på humøret!

Hvordan har det gått med kuren? Var det slik at du skulle få mensen rett etter at du er ferdig med kuren?

Ja, det er helt herlig! :sol:

Det har gått fint med kuren :) Er på tredje dagen etter kuren nå. Mensen skal kommer 2-5 dager etter tror jeg, men har lest at det er veldig forskjellig når den kommer. For min del kunne den godt ha kommet i går :ler:

Så flink du er å gå ned i vekt! :)

Håper du har fått menstruasjon nå. Det er fullt lov å nyte et glass rødvin og litt god mat en dag for plutselig er du gravid og vinglasset må vente i måneder ;)

Takk for det :)

Har nok dessverre ikke det nei :dry:

Det er sant :) Prøver å holder meg unna sånne ting når, bare sånn for sikkerhets skyld. Men hvis jeg ikke begynner på sprøytene i helga så tar jeg meg kanskje ett glass eller to på lørdag etter jobb :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får vi heie litt ekstra på mensen!

Og jeg melder meg inn her. Håper dette forsøket går er det som skal til for dere, men utrolig kjedelig å ikke bli tatt seriøst offentlig. Det er ikke kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi heie litt ekstra på mensen!

Og jeg melder meg inn her. Håper dette forsøket går er det som skal til for dere, men utrolig kjedelig å ikke bli tatt seriøst offentlig. Det er ikke kjekt!

Velkommen skal du være :blomst: alltid koselig med nye lesere :nigo: selv om det ikke skjer så mye nytt enda da. All heiing tas i mot med åpne armer :strix:

Går venter og venter nå. I tillegg er jeg litt spent på hvordan mensen er når den kommer. Er plaget med sterke menssmerter, men pleier ikke å blø så fryktelig mye. Blødningen etter Primolut skal visst være veldig kraftig og føre med seg enda mer smerter enn vanlig. Så jeg har konstant med meg tamponger sånn at jeg er klar :fnise:

Har forresten kjøpt en flaske med nydelig vin, så siden mensen ikke kommer så skal jeg kose meg med ett glass rødt i stedet ;-)

Ønsker alle som måtte titte innom en strålende helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :blomst: alltid koselig med nye lesere :nigo: selv om det ikke skjer så mye nytt enda da. All heiing tas i mot med åpne armer :strix:

Går venter og venter nå. I tillegg er jeg litt spent på hvordan mensen er når den kommer. Er plaget med sterke menssmerter, men pleier ikke å blø så fryktelig mye. Blødningen etter Primolut skal visst være veldig kraftig og føre med seg enda mer smerter enn vanlig. Så jeg har konstant med meg tamponger sånn at jeg er klar :fnise:

Har forresten kjøpt en flaske med nydelig vin, så siden mensen ikke kommer så skal jeg kose meg med ett glass rødt i stedet ;-)

Ønsker alle som måtte titte innom en strålende helg :nigo:

Jeg trodde også blødningen skulle være mer kraftig (derfor jeg går på de, for å få kraftig blødning), men min blødning ble akkurat som vanlig. Hmpf!

God helg, og nyt vinen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også blødningen skulle være mer kraftig (derfor jeg går på de, for å få kraftig blødning), men min blødning ble akkurat som vanlig. Hmpf!

God helg, og nyt vinen! :)

Takk for det 🍷😄

Føler at det er sjelden sånne ting blir akkurat sånn som de skal. Kan jeg spørre hvorfor du skal ha sterkere blødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :blomst: alltid koselig med nye lesere :nigo: selv om det ikke skjer så mye nytt enda da. All heiing tas i mot med åpne armer :strix:

Går venter og venter nå. I tillegg er jeg litt spent på hvordan mensen er når den kommer. Er plaget med sterke menssmerter, men pleier ikke å blø så fryktelig mye. Blødningen etter Primolut skal visst være veldig kraftig og føre med seg enda mer smerter enn vanlig. Så jeg har konstant med meg tamponger sånn at jeg er klar :fnise:

Har forresten kjøpt en flaske med nydelig vin, så siden mensen ikke kommer så skal jeg kose meg med ett glass rødt i stedet ;-)

Ønsker alle som måtte titte innom en strålende helg :nigo:

Lykke til med mensen!! Jeg har også sterke Mensensmerter. Det er grusomt :(

Kos deg med vin!! :) jeg er litt sjalu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk☺️ Ja, det er noe drit!

Det skal jeg :nigo: ja, du kan vel ikke det du om jeg ikke husker helt feil, et litt mange å følge med på 🙈 Er på mobilen nå, har du link til dagbok? :)

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk☺️ Ja, det er noe drit!

Det skal jeg :nigo: ja, du kan vel ikke det du om jeg ikke husker helt feil, et litt mange å følge med på Er på mobilen nå, har du link til dagbok? :)

Jaa, jeg husker en gang spesielt godt når jeg ikke hadde hatt mensen på sikkert 100 dager. Da lå jeg og hylte den ene nattaen. Naboene tenkte sikkert at gubben var slem med meg :P

Neei, jeg er gravid. Her er dagboken min: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=836302

Den er ikke så veldig interessant altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det 🍷😄

Føler at det er sjelden sånne ting blir akkurat sånn som de skal. Kan jeg spørre hvorfor du skal ha sterkere blødninger?

Jeg har tykk livmorslimhinne, så håpet var at den skulle bli støtt skikkelig ut vha primolut. Skal ha en runde til så får håpe det funker neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gu så sprøtt å juble for mensen, men nå har den altså kommet :hoppendeglad:

Og det er noe av det vondeste jeg har vært med på i hele mitt liv! :cry: Har hatt sånne smerter at jeg er kvalm. Var rett før jeg spydde. Tok to Naproxen uten effekt, men klarte heldigvis å sovne etter noen timer. Så nå ligger jeg i senga i stedet for å være på jobb Fikk først veldig dårlig samvittighet, men etter å ha slitt med smertet hver gang jeg har mensen så er dette første gang jeg er borte fra jobb på grunn av det. Og jeg hadde rett og slett ikke klart å gå i dag.

Men da er vi altså i gang på alvor! :nigo: Blir sikkert ikke sprøytestart før på mandag på grunn av helga, men skal klare å vente en dag til :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa, jeg husker en gang spesielt godt når jeg ikke hadde hatt mensen på sikkert 100 dager. Da lå jeg og hylte den ene nattaen. Naboene tenkte sikkert at gubben var slem med meg :P

Neei, jeg er gravid. Her er dagboken min: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=836302

Den er ikke så veldig interessant altså :)

Ja, det er virkelig helt forferdelig! Jeg hylte ikke i dag, men jeg lå i forsterstilling og vugget fordi jeg følte det hjalp, men det så nok ut som om jeg var helt sprø :ler:

Det var veldig interessant! Har gitt fra meg ett lite vink :nigo:

Jeg har tykk livmorslimhinne, så håpet var at den skulle bli støtt skikkelig ut vha primolut. Skal ha en runde til så får håpe det funker neste gang. :)

Da skjønner jeg :) Håper det går seg til neste gang da!

Har mensen kommet?? Tenk at man går og venter på mensen i ei prøverdagbok :ler:

Endelig! :danse: Ja, det er helt sprøtt! Men nå skal jeg gå over til å heie på at mensen ikke kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mensen! Ikke så veldig hurra for smertene :(

Takk for hurra! :nigo:

Jeg ringte til Hausken i dag, så da får jeg starte opp med sprøytene allerede i morgen :nigo: Jeg skal ta Menopur i 5 dager, så Menopur og Orgalutran i 5 dager til. Og mandag 04.05 skal vi ta ultralyd for å se hvordan jeg responderer på medisinene. Det skal bli så godt å komme i gang, da er vi liksom ett steg nærmere drømmen om å bli foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...