evil eve Skrevet 2. november 2004 #161 Del Skrevet 2. november 2004 Verdens dårligste unnskyldning sånn i tilfelle du sprekker det vettu, jammen, jeg tok bare en pause altså... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 2. november 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 2. november 2004 Jada, jada, jada jeg vet du har vært flink og det er lenge siden du hadde sprekk sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. november 2004 #163 Del Skrevet 2. november 2004 Haha veldig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. november 2004 #164 Del Skrevet 2. november 2004 du glemte den "glimrende" gryteretten som bruker å bli servert da.... Du var ikke på forige møtet vi hadde med han Ivar nei... Får ikke mat ikveld..... Den serveringa som er der er kaffe liksom..Var det sist vaffal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 2. november 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 2. november 2004 Enkel bevertning = kaffe?? Ja, ja holder for meg det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 2. november 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 2. november 2004 Og stemmer det, jeg prioriterte andre ting sist det var "Ivar's tallraid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 2. november 2004 #167 Del Skrevet 2. november 2004 Hehe.. Jadda... Onkel tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 3. november 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 3. november 2004 Jada, helt riktig at det var Onkel Tid og det var det verdt Gryterett var det jo jobben som mat og ikke bare kaffe Gryterett vil ikke magen min ha om dagen og derfor saboterte den treningen i dag Heretter så må jeg bli flinkere til å avstå fra fristelser :oops: Har forresten fått et kikk i dag om at 3/11-2004 var siste dagen i mitt røykfyldte liv. Spennende å se hvordan dette går da... Men men kommer sikkert til å bli sur, gretten og litt irritert, men det kan jeg jo igjen ta ut på treningssenteret så da kommer det sikkert bare til å bli glimrende resultater der og Krysser kroppen for at jeg klarer dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 3. november 2004 #169 Del Skrevet 3. november 2004 Pst snuppa... Det er 3 NOVEMBER, ikke OKTOBER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 3. november 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 3. november 2004 *liker ikke korrekturlesere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. november 2004 #171 Del Skrevet 4. november 2004 Unnskyld... Sov godt berta Og jadda, krysser kroppen for deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 4. november 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 4. november 2004 Ja ellers er det du som får meg å slite med Både den ene og andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #173 Del Skrevet 4. november 2004 Jøss!! Skal du kaste røyken?? Nytt og bedre liv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 4. november 2004 Forfatter #174 Del Skrevet 4. november 2004 Vet ikke om jeg klare det da. men er verdt et forsøk. Evil eve har jo klart det så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #175 Del Skrevet 4. november 2004 Du klarer det helt sikkert! Bare viljen er tilstede kan du nok flytte fjell!! Har tro på deg jenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 4. november 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 4. november 2004 kommer til å bli treningsnarkoman og helsefreak jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #177 Del Skrevet 4. november 2004 Har du omsider lagt deg nå som jeg er blitt skravlesyk Tenkte det at du kunne holde meg med selskap en stund Jeg er virkelig imponert over ditt nye sunnere liv Hvordan går det nå med han "nettvennen" din? Har du møtt han? Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2004 #178 Del Skrevet 4. november 2004 KalloRilla - dette klarer du med glans! Du må bare bestemme deg for det og tenke på deg selv som en som ikke røyker. Ikke en som prøver å slutte "Å prøve og slutte" lar for mange bakdører stå oppe vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evil eve Skrevet 4. november 2004 #179 Del Skrevet 4. november 2004 Hmpf... Ja... Du veit hvor lenge jeg avr stolt av deg..... *snurt ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2004 #180 Del Skrevet 5. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg