Gå til innhold

~ Plassen min ~


KalloRilla

Anbefalte innlegg

Murmel: Jeg kan da ikke noe for at du ikke er på Kg til rett tid ;) Skal nok ta å gjøre noe med skravlesyk'n din ja :ler: Ellers har jeg god kontakt med "M" enda, men det ser ikke ut som at det skal gå å treffes :cry: Vi jobber til like ubrukeligetider begge to, og når det da er fridager eller muligheter kommer det alltid et eller annet opp :cry: Utålmodig jeg????? Nei det har vi ikke sett :roll:

Madden: Alt en vil det får en til så enkelt, men likvel vanskelig er det.

mysan: Det er veldig mye sant i det du skriver her. Det er tankegangen som er avgjørende. Det er jo storforskjell på "jeg skal slutte" og "jeg skal prøve å slutte". Ganske mye mer trykk av selvvtillit i den første varianten ja.

evil eve: JADA jeg vet hvor lenge du var stolt av meg - det var vel helt til pausen på jobben 17:15 det. Tok en røyk da. Vet evil eve bare mobber meg og at hun ikke mener noe med det. Har sluttet å røyke selv hun i sommer. Flink jente det....

Aniola-Fisken: :vinker: god helg til deg og :)

Selv om evil eve ikke er så stolt av meg da, så er jeg det selv :tunge1: :cry: . Jeg røyka bare 5 sigg i går. Det er ganske mye mindre enn ellers, så klarer jeg å holde det over helgen på et slikt nivå tro... Ja det klarer jeg!!! Det betyr da at mandagen kommer. Det er ny start :) Det er ny og ubrukt uke med alle de mulighetene det byr frem.

Sitter nå med kaffen etter frokosten SAVNER SIGGEN!!! skal ikke ta før jeg kommer på jobb 12:30 SKAL IKKE!!! Kanskje vente til pausen og :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner dere som har vært innom, koslig det :klem:

Har ikke vært helt flink med :smoke: Fy meg !!! I går var jeg på tidligere nivå igjen, men i dag har jeg bare tatt en enda.

Må nok gjøre noe med hodet mitt ja :roll:

Var på trening på fredag etter jobben sammen med venninne "S" og evil eve. Var da på vekten på senteret og hadde gått ned 6,5 kg bare pga medisinene. Det er jo positivt at jeg har gått ned, og at det ikke bare er noe jeg innbiller meg da, men litt kjapt var det. Har jo bare tatt dem i drøye tre uker :roll:

Har laget meg et vektskjema selv her, så utfra det skal jeg være i mål på vektskalaen til 1.mai. Det er 23 kg igjen. Jeg er litt heldig og da, man samtidig er det litt kipt. Magen vil ikke lenger ha noe av de ting jeg spiste meg dårlig på gang etter gang før jeg startet på medisinen.

Nå har jeg valget spis "stor fet middag", pizza/gryterett osv, og bo på returhylla, med halsebrann som det står respekt av lenge etterpå - eller spis mager lettfordøyelig mat. Valget er ikke så vanskelig. Og da ramler jo "KalloRilla Dietten" på plass etterhvert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært å tatt sol i kveld, det var bare så deilig og jeg følte meg så fresh og fin etterpå. Tror jeg skal fortsette litt med det, og begynne å ta litt mer vare på meg selv fremover. Trenger jo litt stell dette skråget her og :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er i sånt "ta vare på meg selv" form om dagen sitter jeg nå med hårfargekliss over alt... Blir litt små rusa av slikt ja :ler: Ganske så spendt på hvordan dette blir i grunnen. Har hatt samme farge tidligere, men ikke brukt dette merket 8) Kanskje jeg blir sikkelig blondine nå da :tunge1: Ekstra lys blond er navnet på fargen i hvertfall - venter i spenning her 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr 7000, blir lagt i dagboken nå :sjarmor:

Har helt glemt klokka igjen - Kg sin skyld - må løpe og skylle ut harfargen her. Spendt ja :roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive:

Var på kafe med evil eve før jobben i dag, var kos å skravle og ta en lunsj først.

Fikk ny arbeidsbukse i dag, en størrelse mindre enn den jeg har, og den nye sitter som støpt. Deilig å bytte ut "ballong buksa" ja :wink:

Negative:

Jeg fikk avslag på dagpengesøknaden fra aetat. Ikke det at jeg egentlig ønsker å sitte på baken å få penger inn, men det hadde vært greit å fått litt i tillegg til den lønnen jeg har. Blir ikke akkurat feit av den liksom.

Må finne meg ny eller en jobb i tillegg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Synd det der med aetat da snupp... Ikke rettferdig.... Hva var grunnen...?

Er nå litt stolt av deg som har kutta ned på røyken da, selvom du var så flink, iallefall i en dag... ;) Men er nå litt stolt av deg allikvel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lærer jeg aldri :oops: Skrive først og prøve etterpå - helt feil det!!!

Det er enten feilmerking på buksene eller så er det MEGA forskjell på størrelse L og XL. Den jeg har i XL er jo "ballong bukse" og den jeg fikk med hjem fra jobben i dag, som var L manglet det flere ca å få igjen knappen og fikk den såvidt over rompa... Skjønner ikke noen ting jeg....

Og bare så det er sagt eve, røyker mindre nå enn før ja, men helt slutt blir det nok ikke med det første. 30% under utgangspunktet er ganske bra synes jeg da, og røyker heller ikke på formiddagen lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den store vaske og rydde dagen i dag:

¤ pusse vinduer - hater

¤ vaske opp - hater

¤ trappevask

¤ finne frem/se over "juleting" - trenger jeg noe her

¤ vaske klær

¤ støv tørke

¤ vaske/støvsuge gulvene

¤ bytte sengetøy

¤ vanne de stakkars blomstene mine

¤ kutte papp til papir innsamlingen

Og dersom jeg orker det og får tid, skal det trykkes inn en Mrl time.... Godt klokka ikke er mer enn 07:40, så jeg har litt igjen av morgenstunden min her og i tillegg har endel timer igjen av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fortjent kaffepause ;)

Har hengt opp en maskin med klær, satt på en ny og tatt oppvasken. Kaffekopp og igang med trappevasken kanskje... Må støvsuge først i hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du er flink jeg snupp.... ;)

Tenker på de her jeg sitter og venter på at minuttene skal snegle seg fram til mørkekjøring... Og nå er det ikke så lenge til...... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg, enda mer skravlesjuk enn før. Men hvor er du da? :klø: Synes du tok tidlig kveld i natt :ler:

Nytt og bedre liv? :wink:

Den vaske/ryddelista di gav meg innmari dårlig samvittighet altså :oops: Jeg er nok ikke noe perfekt kjerringemne nei... :sjenert: (men du er flink du!)

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fin hilsen KalloRilla :hjerte:

Det varmer med omtanke skjønner du.... :klem:

Håper du får ei flott helg..vi kommer sikkert til å "treffes", blir nok noen søvnløse netter på KG fremover!! :roll:

Det positive er jo at du som regel er selskapsdamen min da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...